Dzikie Pola

Status
Zamknięty.

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
ee, typy postaci mają przypisane odpowiednie wartości dla poszczególnych broni a potem można je rozwinąć za punkty wolne

krótko, krótko, przynajmniej w założeniu
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Dobra postać zrobiona. Mam nadzieje, że się podoba i że ciekawie uzupełni postać Moriona. Dwóch takich zabijaków, ale jakby z innej bajki mimo wszystko. No i sorry że tak długo :p Kiedy gramy? :D
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
ok to teraz zmieńcie jeszcze na koniec karty o takie rzeczy, zamieście je na końcu tego tematu i dodam je sobie do zakładek :p
zmiany takie (dopiszcie obok liczb), B to bishop, M to Morion ofkoz

Krzepa - Krzepki (B)
- Silny (M)
Zwinność - Żwawy - obaj
Zmysły - Ostrożny - obaj
Mądrość - Błazen - obaj
Fantazja - Prostak (M)
- Szarak (B)
Łeb - z drewna (B)
- z żelaza (M)

Tęgość - B, masz +1
- M, masz 0 (spokojnie, to podatność na obrażenia więc nie chcesz mieć na plusie)

Biegłości zwykłe zróbcie tak:
Morion
Jazda Konna Zw 10
Tortury Zm 1
Tropienie Zm 4
Czytanie i pisanie M 3
Genealogia i Heraldyka M 1
Skradania Zw 4
Kowalstwo Zw 5
Uprawa Roli M 2
Arkan Zw 4

Bishop
Jazda Konna Zw 1
Czytanie i Pisanie M 1
Geografia M 1
Kosterstwo Zw 5
Język Polski M 3
Musztra M 8
Genealogia i Heraldyka M 2
Cyrulik M 2
Uwodzenie F 6

i jeszcze przy przewagach itd dopiszcie ich efekty
Morion
Przywary - Jednooki -4 przy wypatrywaniu
Przewagi - Czuwanie +4 Łeb przy testach senności
Wytrzymałość +2 Łeb przy testach bólu i zmęczenia
Gibkość +4 do Zw przy testach akrobacji itd
Słuch Nietoperza +4 do Zw przy nasłuchiwaniu

Bishop
Przywary Kochliwy - test 20 przy poznaniu ciekawej kobiety
Gadatliwy - dużo gadasz, nie utrzymasz tajemnicy
Śpioch - musisz spać choć 10 godz albo będziesz zły
Przewagi Oko kota - lepsze widzenie w ciemności, mniejsza trudność
Dworny +4 testy dobrych obyczajów
Czuwanie +4 Łeb testy senności
Słuch Nietoperza +4 Zw przy nasłuchiwaniu

Na koniec ekwipunek
Morion
Strój - Porwane hajdawery i pocięta koszula, jeden but
Koń - chłopski hucuł, wart 7 zł
broń - batorówka, warta 90 gr.
5 zł 10 gr

Bishop
Strój - kapelusz, kurta skórzana, spodnie skórzane, koszula, koszula wyjściowa, buty wysokie, buty kolorowe, kilka pierścieni, naszyjnik
Koń - dzianet hiszpański, wart 170 zł
broń - rapier bojowy, wart 200 gr, bandolet z zamkiem kołowym wart 250 groszy
sól, zioła, sztućce, naczynia, butelka wina, bukłak wody, maść na rany, proch na 10 nabić, patent angielski, kości, brzytwa, sakiewka
30 zł

---
teraz moje uwagi przed rozpoczęciem - Macie fortunę, służy ona do poprawiania rzutów w walkach itd, załóżmy np. że sam będę jej używał jeśli trafi się jakiś wypadek ciężki/śmiertelny, hm?
Dalej, pomijam kilka statystyk co do broni i walki, będę je prowadził wg. prostszego podręcznikowego schematu, przez forum jest za mało dynamicznie na real walkę
Myślałem czy zaznaczać w tekście gdzie występują testy na co i jakiej trudności ale chyba będę je robił bez informacji, pozostawiając Wam po prostu możliwość poproszenia o test na życzenie (wsłuchiwanie się, skok itd). Dlatego jeśli ktoś napisze "Wbiegam koniem w wodę i walczę z prądem" to oczywiście robię test. Jeśli zaś test jest zawarty w mej narracji, pominę to ale możecie oczywiście pytać w tym temacie. To chyba tyle, do dwóch godzin zamieszczę temat mam nadzieję.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Mam dwie sprawy.

Bardzo ważne - mogę zmienić przywarę gadatliwość na inną równoważną? Wiem że już się zaczęło, ale trochę źle zinterpretowałem o co chodzi a to mi koliduje totalnie z tym jak postać ma działać i szczerze mówiąc psuje koncepcje aktora-przekręta.

Mniej ważne - mogę mieć do ekwipunku ten toporek widoczny na zdjęciu. Jakoś mi do gustu przypadł :D
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
to zanim użyję jakiejkolwiek przywary przeciwko Tobie, powiedz proszę jaka to miałaby być zastępczo? Prosiłbym o inną zdolną wkurzać ludzi ;) Może być pijanica? :D Zgodzę się na zmianę jeśli zrobisz to ciekawie
Nie wiedziałem, że toporek traktujesz jako strój ale tak możesz mieć. Jeśli będziesz jednak próbować nim walczyć, będzie to źle widziane przez szlachtę.

Odpowiem Ci oddzielnie bo wiedząc, że wyruszyłeś, zgram Was teraz w czasie
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
oba mi pasują, nie wiem czy w skanach to widziałeś ale jakby co - bez głosu znaczy, że nie umiesz śpiewać i robisz to okropnie, jednocześnie to lubiąc i praktykując często
skąpiec, wiadomo, oszczędzasz na wszystkim i możesz być czasem przez to niemiły
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
KP
charakternik100.jpg
Imię, Nazwisko, Herb: Bogusław Dranicki Herbu Kemlada
Nacja: Mazury,
Typ: Swawolnik
Wiek: 34 Wzrost: 182 cm, Waga: 85kg,

Wiara: Katolicyzm
Wiara w magię - Zabobonny
Odwaga - Śmiały
Pobożność - Praktykujący
Kochliwość - Nie od tego
Honor - Mało Honorowy
Praworządność - Prawem i lewem

Reputacja (wypadkowa cech charakteru i historii postaci)

Przywary: Ubogi, Śmiertelny Wróg, Jednooki (-4 przy wypatrywaniu)
Przewagi: Czuwanie (+4 Łeb przy testach senności), 1 Wytrzymałość (+2 Łeb przy testach bólu i zmęczenia), 2 Gibkość (+4 do Zw przy testach akrobacji itd), 3 Słuch Nietoperza (+4 Łeb przy testach senności )


Krzepa 6 + 2 + 3 = 11 Silny
Zwinność 6 + 4 = 10 Żwawy
Zmysły 5 + 3 = 8 Ostrożny
Mądrość 4 + 2 = 6 Błazen
Fantazja 4 + 2 = 6 Prostak
Łeb 5 + 2 = 7 Z Żelaza
Fortuna 7
Inicjatywa 6
Cios 0
Tęgość 0

Biegłości:

Bojowe:
Szabla 8 + 3 = 11
Rusznica 5+1 = 6
Włócznia 7=7

Proste:
Jazda Konna 7 + 3 = Zw 10
Tortury 1 = Zm 1
Tropienie 1 + 2 + 1 = Zm 4
Czytanie i pisanie 2 + 1 = M 3
Genealogia i Heraldyka 1 = 1 Skradania 4 = 4 -> M1
Skradanie = Zw 4
Kowalstwo 1 + 3 + 1 = Zw 5
Uprawa Roli 2 = M 2
Arkan 3 + 1 = Zw 4


Strój - Porwane hajdawery i pocięta koszula, jeden but
Koń - chłopski hucuł, wart 7 zł
broń - batorówka, warta 90 gr.
5 zł 10 gr

Historia: Jako drugi syn ubogiego szlachcica nie mógł liczyć na spadek, temu też chwytał się różnych możliwości, by jakoś ustawić się w życiu. Wiele nauczył się w czasie zajazdów, które były dla niego istną rozrywką. Brawurą się wykazywał, toteż znany był i lubiany. I choć swoisty status sobie wypracował, ochota tak go ciągnęła, że zdarzało mu się złapać w samowolny, wówczas jeszcze mało popularny zajazd. Zabił ojca młodego dziedzica - Janusza Głowackiego. Winy mu nie udowodniono, jako, że cała sprawa była ciemna względem relacji ofiary na sprawcy zajazdu. Okoliczni szlachcie obrali stronę syna zabitego, a ten postanowił pomścić ojca. Uciekł więc Bogusław licząc, że wrogów zgubi. Nie mógł też pozostać, bo ciężarem teraz byłby dla rodziny. O wojny na wschodzie nie trudno, a gdzie wojna tam szansa na na utratę majątku, jeśli jest się bogatym, a jeśli biednym, szansa na wzbogacenie. W ciężkich początkowo warunkach podróży nauczył się wiele, potrafił naprawić broń, wytropić zwierzynę. Udało mu się zaciągnąć do jakiegoś oddziału. Mógł odetchnąć. W 38 roku wybuchło powstanie kozackie, w którym to zaczęła się jego dobra passa. Żył spokojnie od tamtego czasu kilka lat, gdy trafił na starego znajomego. Ze spotkaniem nie wiązało się nic większego. Jego znajomy jednak wygadał się w jego rodzinnych stronach, a plotki dotarły do Janusza. Ten zebrał zaufanych i wyruszył by się zemścić. W tym czasie Dranicki uzbierawszy co nieco postanowił zabezpieczyć swój mały majątek. Traf chciał, że w gospodzie, w której przebywał zatrzymał się jego wróg - Głowacki. Zobaczył go schodząc na śniadanie, z bólem głowy po poprzednim wieczorze. Sam też nie został niezauważony. Wbiegł do wynajętego pokoju i zastawił łóżkiem drzwi. Złapał najważniejsze rzeczy i ile mógł pieniędzy i wściekły wiedząc, że to zarobił znowu traci wyskoczył oknem. Tam napotkał już dwóch knechtów wroga. Jednego zabił, drugiego ranił w ścięgna za kolanem i dostał się do swojego konia. Już po chwili na karku miał Głowackiego i jego pozostałych ludzi.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
219p63p.jpg

Imię, nazwisko, herb: płk Duncan Wallace herbu MacIain of Ardnamorchan
Nacja: Obcokrajowiec (Szkot)
Typ: Oficer Cudzoziemski
Wiek, wzrost, waga, wiara: 32 lata, 180 cm, 79kg, Protestant (formalnie przynależny do kalwińskiego Kościoła Szkockiego, w praktyce po prostu chrześcijanin)

Wiara w magię: Ostrożny
Odwaga: Śmiały
Pobożność: Praktykujący
Kochliwość: Bałamutnik
Honor: Honorowy
Praworządność: Prawem i Lewem

Reputacja (wypadkowa cech charakteru i historii postaci).

Przywary: Kochliwy (+1); Bez głosu (+1); Śpioch (+3)
Kochliwy - test 20 przy poznaniu ciekawej kobiety
Gadatliwy - dużo gadasz, nie utrzymasz tajemnicy
Śpioch - musisz spać choć 10 godz albo będziesz zły

Przewagi: Oko kota (-4); Dworny (-4); Czuwanie (-2); Słuch Nietoperza (-3)
Oko kota - lepsze widzenie w ciemności, mniejsza trudność
Dworny +4 testy dobrych obyczajów
Czuwanie +4 Łeb testy senności
Słuch Nietoperza +4 Zw przy nasłuchiwaniu

Wolne Punkty: 8

Krzepa 6 + 1 = 7
Zwinność 4 + 6 = 10
Zmysły 5 + 3 = 8
Mądrość 4 + 2 = 6
Fantazja 4 + 6 = 10
Łeb 5

Fortuna 7
Inicjatywa 9
Cios 0
Tęgość 1

Biegłości Bojowe:
Rapier 8 + 3 = 11
Rusznica 6 + 2 = 8

Biegłości Zwykłe
Jazda Konna Zw 1
Czytanie i Pisanie M1
Geografia M 1
Kosterstwo 1 + 4 = Zw 5
Język Polski M 3
Musztra 4 + 4 = M 8
Genealogia i Heraldyka M 2
Cyrulik M 2
Uwodzenie F 6
Aktorstwo 5

Strój: Jak na zdjęciu (tfu... "portrecie").

Historia: Urodzony na jednej z małych i szalenie malowniczych wysp otaczających szkockie wybrzeże już od najmłodszych lat zdradzał silne zainteresowanie światem, podróżami i kobietami. Splot kilku wypadków, w które uwiązana była żona pewnego prominentnego pastora, doprowadziły siedemnastoletniego Duncana do przymusowej "ewakuacji" z rodzimych stron. Wstąpił do armii i wraz z innymi śmiałkami (tudzież wyrzutkami społecznymi) wyruszył na podbój Nowego Świata. Tam spędził większość dorosłego życia z początku będąc zwykłym żołnierzem, następnie oficerem a ostatecznie "piratem" w służbie brytyjskiej korony. Marynarzem był kiepskim i tymi sprawami zajmował się głównie jego Bosman, ale abordaże dokonywane przez Wallace'a i jego załogę przeszły do legendy Karaibów. Hiszpańskie galery zdobywał najczęściej łącząc siłę i podstęp co znacząco podwyższało skuteczność jego działań. Mając zapewniony 25% udział w zdobytym złocie wiódł wygodne życie hojnie wynagradzając swą załogę i k*rwy z portowych burdeli. Niestety koleje losu sprawiły, że źródło dochodów się wyczerpało. Duncan zrezygnował z "państwowej" posady i wsiadł na pierwszy lepszy statek, którym dopłynął do... Chin. Tam zwerbował ekipę byłych rybaków i morskich złodziejaszków, z którymi organizował wypady na statki z cennym towarem. Kilka razy otarł się o śmierć ścigany przez władzę. Niestety kiedy zbałamucił żonę jednego z wysokich oficjeli ściągnął na siebie gniew całego aparatu państwa środka i znów zmuszony był do ewakuacji. Jakiś Boży palec doprowadził go przez surową krainę zwaną Syberią do dziwnego, europejskiego kraju o nazwie "Rzepopoplita Polschka" (na początku nazwy poprawnie wymówić nie potrafił). W tej krainie znalazł zatrudnienie u pewnego Magnata o nazwisku Zapatocki.

Strój - kapelusz, kurta skórzana, spodnie skórzane, koszula, koszula wyjściowa, buty wysokie, buty kolorowe, kilka pierścieni, naszyjnik
Koń - dzianet hiszpański, wart 170 zł
broń - rapier bojowy, wart 200 gr, bandolet z zamkiem kołowym wart 250 groszy, toporek wart 50 groszy
sól, zioła, sztućce, naczynia, butelka wina, bukłak wody, maść na rany, proch na 10 nabić, patent angielski, kości, brzytwa, sakiewka
30 zł
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
myślałem o niej i tak naprawdę jeszcze nie wiedziałem jaką zrobić więc postanowiłem pomyśleć o tym dalej :p zrobię to nawet zaraz
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
reputacja
Bogusław - podejrzany
Duncan - kuriozalny

Będzie to działać tak, że jeśli ktoś się znajdzie kto by kogoś z tych postaci znał, będzie twierdził, że na jednego tzreba uważać i mieć na oku a drugi jest owszem ciekawy ale raczej niegroźny
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
fs_kozak.jpeg

Z grubsza ten pan z przodu, łysy prawie z kucem i wąsami.

Imię, Nazwisko, Herb: Bohdan Doroszczenko, Herbu Alabanda
Nacja: Rusini
Typ: Kozak Herbowy
Wiek: 26
Wzrost: 180 cm
Waga: 80kg
Wiara: Prawosławie

Wiara w magię - Przezorny
Odwaga - Śmiały
Pobożność - Żarliwy
Kochliwość - Obojętny
Honor - Niehonorowy
Praworządność - Gwałciciel praw

Reputacja (wypadkowa cech charakteru i historii postaci)

Przywary:

Bezlitosny (+1)
Ryzykant (+3)
Dumny jak paw (+2)
Szaleniec (+4)

Przewagi:

Wierzchowiec (-10)
Wytrzymałość (-4)

Punkty Wolne: 0

Krzepa 6 +2 =8 Krzepki
Zwinność 6 +3 =9 Żwawy
Zmysły 6 +3 +2 =11 Czujny
Mądrość 4 +1 =5 Błazen
Fantazja 4 +6 =10 Szarak
Łeb 6 +1 =7 Z żelaza

Fortuna 7
Inicjatywa 10
Cios 0
Tęgość 1

Biegłości:

Bojowe:

Szabla 7 +2 =9
Rusznica 6 +3 =9
Włócznia 7

Proste:

Jazda Konna +3 +3 +5 +1 =11
Język Ruski +6 +3 =9
Skradanie +2 +1 +5 =8
Pływanie +1 +5 =6
Targowanie +1 +3 =4
Genealogia i Heraldyka +1 +3 =4
Czytanie i pisanie +2 +3
Taniec +1 +5
Pułapki (miast Łaciny) +1 +4 +3 =8
Łowiectwo +1 +3 =4

Strój: Z grubsza jak na malunku:

Stare, zniszczone buty skórzane
Hajdawery
Koszula bawełniana, z letka przetarta
Futrzana kamizelka

Broń:

Karabela
Pistolet Skałkowy

Konie:

Anatolijczyk



Historia:

Pytasz, jakże się tu, w koronnej ziemi znalazłem? Odpowiedź prosta, choć przydługawa. Daj więc przeto w łyk miodu się zaopatrzyć, a rozpocznę. Tak się bowiem zdarzało w tamtych czasach, że kozacy zaporoscy podzieleni byli, jedni chcieli wolności i innych durni hasla, drudzy podostawali od króla ziemię czy tytuły, to im się widział Bohem najwyższym. Jeszcze inni patrzali na to obojętnie, żyjąc jak się da i z czego się da. Do tej właśnie tretiy̆ grupy ja należałem. To jakiś napad, to rabunek, wszystko skrycie i nikt nigdy mnie nie odkrył, bom dobrych miał suputników, a przede wszystkim, bom ja nad tą był komandyr i ja dowodziłem. Raz się tako zdarzyło, że, podczas powstań kozackich, natknęliśmy się na orszak atamana koszowego, bo dumny jak paw, na dobrym koniu i z kilkoma ludźmi okhorony zdążał. No więc Piotr Kruszyko, nie Kruszczynko chyba, nieważne zresztą, co to garłasz skądś wytrzasnął wcześniej, wypalił w tę gromadę. Konie pod dwoma padły w moment, ataman dech stracił i na zemli legł. Wybieglimy, walkę poczęli. Oni dobrzy byli wyszkoleni, siła moich ludzi wybili, aleśmy dali im radę. Tedy zabraliśmy się do dzielenia łupów, ja, jako komandyr, oporządzenie i konia ładnego atamana wziąść chciałem, gdy ten Kruszczynko, co zaczął walkę zrobił rajtar że on zabił atamana i on ma prawo do tego, co ataman posiadał. Kilku moich wzięło jego stronę, nie wiem, kim cudem, i walka druga rozgorzała. Z tej walki tylko ja żywym się ostałem, więc problemów z dzieleniem nie było. Wziąłem więc konia atamana, turczynka dobrego, i broń jego - karabelę i pistolet. Ubrań nie brałem, bo ktoby li rozpoznał i mnie bandytą ogłosił. Potem się okazało, że ten koń był szkolony, ale po śmierci pana chyba mnie uznał za nowego hospodara, bo nie wierzgał bardzo. Hrupę nową sobie wziąłem, ale już porządną, bo wszyscy kinnyy̆, to jest o koniach, lepiej wyposażeni i bitni. Już poczęli kozaky o mnie słyszeć, wieść się rozniosła i niebezpiecznie się stało, bo wielu na moje życie czychało. I stało się tak, że jadąc w ochronie świty zaatakowała mnie chmara pospolita. Było ich setka zali więcej, nie w sposób wygrać. Wybili w pień moich tovarysh, ja sam z życiem ledwo uciekłem, a zostawić musiałem tam dwa wozy pełne kosztowności i dobra wszelakiego. Kiedyś się na psubratach, kozo:cenzura:cach, psami chędożonych zemszczę, tylko środki zdobędę, a im rzyć powyrywam, flaki wypruję, wyłupię oczy i zostawię na śmierć, warchoły! No. Więc się na zaporożu zrobiło niebezpiecznie, musiałem gdzieś uciec. Tedy pokazałem hetmanowi koronnemu konia, broń i list jaki czy sygnet, nie pamiętam już, com owemu atamanowi zabrał. Z podzięki dali mi herb i kawałek zemli w Galicji. Ale lachy, kobyle zady i ch*je zagięte, zajazd na mnie zrobiły. Jakbym nie był pan szlachta. Kupa ich było i nie szło pokonać, musiałem się więc ucieczką salwować. Tak straciłem ziemię. To wszystko działo się szybko bardzo. Do bandy zbójeckiej wstąpiłem na 16 urodziny, przewodziłem weń od 21 roku, rok później zabiliśmy atamana, dwa lata - dostałem herb i rok już niemal mija, odkąd mnie najechały psubraty. Ot, taka moja istoriya. Tylko się komu nie wygadaj, com ci powiedział, bo znajdę i wypatroszę jak świniaka!
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Sorry, że tak późno ale miałem małe zamieszanie z awarią komputera (format dysku :( :( ) i szukaniem podręcznika PDF jeszcze raz. Wiem, że ten wierzchowiec jezst drogi, ale wziąłem sobie sporo przywar, które dość mocno wpływają na sposób odgrywania mojej postaci i pogarszają moją sytuację. Myślałem jeszcze nad dodaniem przywary Podpalacz (+2), ale nie można mieć więcej niźli pięć. Zresztą myślę że nawet niewpisana w kartę pokaże się, bo Doroszczenko to szaleniec ostatni, a ogniem i prochem zawsze lubił bawić. Dałem sobie utrudnienie także w cechach, tj. śmiały, żarliwy i gwałciciel praw, jeśli ktoś np. obrazi cerkiew, nie wyjdzie żywy jeśli nie padnę. Obojętna kochliwość uniemożliwia mi wykorzystanie kobiet do zdobycia informacji, a postać ogólnie jest dość barwna :D :D Chciałbym zamienić Bez Pamięci (+2) na Podpalacz (+2), albo dodać podpalacza po prostu. Przewaga Wytrzymałość nadana jest z Typu i nie wlicza się (chyba :D ) w punkty. Kolory dodałem, jak Morion, by wygodniej było poprawność sprawdzić.


Liczę, że da się jeszcze do Biesiady ;)
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Hm, nie powiem, trochę tym zniknięciem i powrotem mnie zaskoczyłeś, uznałem, że skoro nie możesz pancernym to zwątpiłeś. Niemniej jasne, wpuszczę Cię gdzieś ale pod jednym, ważnym warunkiem.
Widzę, że nie czytałeś od początku rekrutacji tylko wziąłeś podręcznik - chwalebnie ale trochę zmieniłem tworzenie postaci. Chodzi mi konkretnie o to, żebyś odjął sobie przewag i przywar - zaznaczyłem na początku, że każdy wybiera max po 3 tego i tego. Wiem, że można 5 w zasadach ale chciałem jednak żeby wszyscy byli trochę słabsi, to dopiero początek i sesja próbna.
Jeśli więc to zmienisz i w związku z tym odejmiesz odpowiednie punkty zarobione przez przywary - wchodzisz. Czy może być?
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Jak dla mnie bomba. Mogę usunąć Lekki Sen i Bez Pamięci, zostaną mi 4 Przywary i 1 Przewaga, plus jedna przewaga z typu, ok?? A co do postaci, w grę wchodził honorowy i bogaty szlachcic z uwielbieniem dla łaciny (co drugie słowo prawie :pP) albo pokręcony i buntowniczy kozak :D Zwątpić w Sarmacką Rzecz Pospolitą dla mnie niemożliwe, kocham szlachtę :eek:k:
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
ech, to też nie jest dokładnie to o co mi chodziło - ale OK, możemy się zgodzić na 4 przywary, 1 przewagę (rozumiem, że to wierzchowiec, tak?) plus tą z typu. Zedytuj powyższą kartę i po zmianach poczekaj jeden lub dwa posty na wejście.
 
Status
Zamknięty.
Do góry