Wysłannicy

Status
Zamknięty.

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen z niecierpliwością wyczekiwał momentu kiedy Ardolf będzie mógł przeprowadzić operację.
(W końcu uzyskam moc o jakiej marzyłem, dobrze że los skrzyżował moje drogi z tym naukowcem - pomyślał Broen)
Co do planu taktycznego to plan Ardolfa był dobry, Broen nie widział potrzeby żeby nic w nim zmieniać.
Broen zwrócił się do Lorda:
- ja w nagrodę za swoją służbę chciałbym jedynie ekwiwalent w złocie, nie obchodzą mnie stanowiska i zaszczyty, po wykonaniu misji chciałbym pójść w swoją stronę.

Atrybuty:
Siła: 3 (+3)
Zręczność: 3 (+3)
Wytrzymałość: 3 (+4)
Inteligencja: 7 (+3)

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
-implant wątroby uodparniający na toksyny +1 wytrzymałość.
-koordynator rdzenia kręgowego- +1 zręczność
-implanty nóg - +1 zręczność i Umiejętność Lewitacja: broen może lewitować korzystając ze swoich mocy telepatycznych
-celownik + Umiejętność Celowanie Precyzyjne: Zwiększa precyzję strzału.
-implant serca + 1 wytrzymałość
-wzmacniacze mięśni - +1 siła lub +1 wytrzymałość
-implanty oczu pozwalające na widzenie w każdych warunkach pogodowych a także w nocy (+1 inteligencja)
-implant ucha środkowego polepszajacy percepcje (+1 inteligencja)

Zabiegi bioinżynieryjne:
-Wzmocnienie mięśni +1 siła
-Wzmocnienie układu nerwowego +1 zręczność
-Wzmocnienie układu kostnego +1 wytrzymałość
-Zwiększenie liczby szarych komórek +1 inteligencja


Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.
Precyzyjne celowanie, lewitacja.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
Chain gun 950 naboi
granaty odłamkowe - 4
granaty dymne - 5
Laserowy bat
Inne:
racje żywnościowe x10
suszone mięso dla skarlingów x 20 porcji
zastrzyki z adrenaliny x10
apteczka,
dwie baterie xeolitowe do broni (40 wystrzałów każda,
zestaw opatrunkowy (2xantybiotyk, 2xśrodki odkażające, 2xbandaże, 2x maść zasklepiająca rany)

Ubranie:
xeolitowe kamizelki dla skarlingów i dla siebie pozwaljące wytrzymać serie z broni krótkiej + amortyzować uderzenia z broni większego kalibru.

-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (160 naboji)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli


--------------------------------------------------------------
stuff segevaxa
Lekki karabin snajperski średniego zasięgu (3 km max) x 3 magazynki po 12 1x4 naboje
strzelba plazmowa x 96 naboi
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izziemu nie podobała się zaistniała sytuacja, zdecydowanie zawsze wolał by to on był na górze. Jedną ręką zasłaniając twarz, Izzy sięgnął drugą na pierś - po granat. Jednym palcem wyrwał zawleczkę, po czym wcisnął jajowaty przedmiot wyznawcy z całej siły w usta. Miał nadzieję, że złamał mu przy okazji pare zębów. Po tym odepchnął Wyznawcę kolanami i odsunął się jak mógł najdalej. Oczekując eksplozji, chwycił pistolety plazmowe w obie dłonie i strzelając do adwersarza próbował uniemożliwić mu wyjęcie granatu z ust.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
3 Granaty odłamkowe
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
4 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
10 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Rivald, Izzy.
Longbow siłował się z krewkim Wyznawcą trochę. Po tej przepychance postanowił zagrać niekonwencjonalnie. Rzeczywiście jedno mu się udało - zaskoczył wroga. Napastnik był zdezorientowany tym, że w jego ustach nie wiadomo skąd wziął się śmiercionośny przedmiot. Strzały z pistoletów mu nie wiele zrobiły, ale nie zdążył wyciągnąć grantu. Wybuch rozwalił Wyznawcę na kawałeczki jednak w ciasnym pomieszczeniu używanie granatów zwykle miało dwie strony. Sam Izzy też oberwał. Czynnik na szczęście zrobił swoje. Rany zostały wyleczony, ale kilka odłamków musiało utknąć głębiej bo młody punk nie czuł się w pełni sił. Sam Rivald radził sobie dobrze. W momencie, gdy miał już ostrzelać wroga siła wybuchu powalił ich obu na ziemię. Wyznawca wbił się na swoją własną broń i został przygwożdżony do ziemi. To skrzętnie wykorzystał Abricrow oddając serię prosto w jego głowę. W ten sposób upewnił się, że fioletowa ciecz nie będzie miała czego "składać". Mimo że byli ranni udało im się dość sprawnie pokonać pierwszych wrogów. Teraz problemem było jednak odnalezienie celów. Poza tym, że mają kogoś sprzątnąć wiele nie wiedzieli. Tutaj okazał się pomocny "przyjacie" Izzy'ego. Głos w jego głowie znów się odezwał:
-No kochasiu. Dobrze sobie radzicie. Mam nawet interes w tym żebyście ich rozwalili. Widzisz Gangrele tworzą takich jak ja tak samo jak tworzą Wysłanników. Z tym że my jesteśmy bardziej samodzielni i myślący, że tak powiem. W każdym razie jak ich rozwalicie to ja nie będę się musiał obawiać, że kiedyś będą chcieli mnie z ciebie wydobyć i wsadzić to tych ich maszynek, tych Wyznawców. Idźcie jakieś dwie kondygnacje w dół. Potem pierwsza w prawo i trzecia w lewo. Powodzenia.
Izziemu pozostawało albo zaufać czemuś (komuś?) stworzonemu przez ich wrogów, albo razem z Rivaldem szukać drogi na własną rękę.

[Izzy - minus granat, minus 6 wystrzałów pistolety; Rivald - minus 10 wystrzałów karabin.]

*Jest 15.20

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Ardolf, Broen.
Lord przytaknął:
-Masz rację Ardolfie. Spróbujemy tak chociaż myślę, że to tak łatwo nie pójdzie. Co do twojej przyszłości to mogę cię zapewnić, że ja swojego słowa dotrzymam a i pewnie twoje odkrycia mogą się okazać cenne. Twoim mechem zajęli się moi inżynierowie. Z tego co wiem musisz jedynie sam wymienić źródło zasilania bo my nie posiadamy kompatybilnych baterii. W takim razie myślę, że nie ma na co czekać. Jeśli chcesz to dokonaj operacji teraz. Jak tylko będziesz chciał ruszycie razem z moimi oddziałami do tego całego trójkąta.

*Jest 17.15
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald obszukał czy zostało coś użytecznego między szczątkami wrogów. Spojrzał na wspólnika. Wyraźnie wyglądał jakby kogoś słuchał, jednak w pobliżu nikogo nie było.
- Zabierajmy się stąd, zanim zbiegnie się więcej plugastw.

Na zaś: jeśli Izzy postanawia kierować się według wskazówek głosu, Rivald idzie razem z nim.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (34)
1 granat dymny
4 granaty implozyjne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
[Znalezione: mały xeolitowy miecz (x2), dwie baterie xeolitowe do broni (20 wystrzłów), cztery granaty hukowe, dwa granaty dymne, xeolitowa dzida (działa jak bralska kosa), pistolet plazmowy (15 wystrzałów), kewlarowa kamizelka, huskański hełm bojowy (założony powiększa percepcję [+1 zręczność], huskański talizman szczęścia.]
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy wiedział, że jego fioletowy przyjaciel wielokrotnie uratował mu życie, zawsze jednak robił to także w swoim własnym interesie. Pozostawało pytanie, czy ten konkretny potworek nie został wybrany specjalnie przez Wyrocznię. Jednak, koniec końców, Izzy był Izzym odkąd pamiętał i nie wierzył do końca "Violetissowi", jak go ochrzcił kiedyś. Postanowił więc skierować się zgodnie z zaleceniami fioletowego przyjaciela, jednak zachowywał wzmożoną czujność, a Implant QAI wstrzyknął do tętnic Izziego dawkę adrenaliny, wyczulając jego zmysły i pozwalając na szybszą reakcję. Izzy wiedział, że to, koordynator rdzenia kręgowego oraz wrodzona intuicja pozwolą mu zareagować dostatecznie szybko. Podniósł z ziemi stracony w walce Karabin i przewiesił przez plecy. Pistolet, wyjęty i pewnie trzymany w prawej ręce, podparł lewą ręką, zaciśniętą na rękojeści noża wojskowego. Izzy zareaguje na dwa sposoby, zależnie od tego jak daleko będą ew. przeciwnicy.

EDIT: Widząc jak Rivald przeszukuje przeciwników Izzy skoczył szybko i zrobił wszystko, by zająć dla siebie kamizelkę i huskański hełm bojowy. Poza tym chciałby wziąść jeden z xeolitowych noży (wtedy użyje go zamiast noża wojskowego - powyżej opis)



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
3 Granaty odłamkowe
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
4 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
10 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald chwycił pistolet plazmowy, który miał mu służyć za broń w drugiej ręce. Zauważył, że kompana zainteresował niezwykły hełm.
- Co tak się miotasz? Dla mnie też to będzie przydatne. Załatwmy to jak cywilizowani ludzie, tym bardziej, że nie mamy dużo czasu.
Wyjął sztukę złota.
- Twój orzeł, moja reszka.
Po czym rzucił monetę do góry.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (34)
Pistolet plazmowy
1 granat dymny
4 granaty implozyjne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
- Sorry, kolego - Izzy złapał hełm, ignorując zapatrzonego w lecącą monetę Rivalda. Nałożył go natychmiast i odskoczył dwa metry do tyłu.


///Nie oddam za darmo :sexy: :phi: :sexy:
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Chciałem po ludzku...
Rivald zręcznie złapał monetę. Przez chwilę udawał, że przygląda się tej, po czym runął nagle na Izzy'ego. Złapał go za przeguby rąk i wykręcił do tyłu. Szybkim ruchem zerwał mu artefakt.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (34)
Pistolet plazmowy
1 granat dymny
4 granaty implozyjne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Najpierw poczynimy drobne przygotowania - odpowiedział Ardolf - Wszczepię kryształ mocy Broenowi, w tym czasie proszę aby inżynierowie lorda nieco podkręcili mojego mecha, jakieś dodatkowe opancerzenie i uzbrojenie będzie mile widziane
Ardolf po operacji na Broenie pójdzie obejrzeć mecha i wymieni w nim baterię po czym ruszy pod czerwoną piramidę.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-8 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Rivald, Izzy.
Losy świata spoczywały po części w ich rękach a oni siłowali się o... hełm... Ich "potyczkę" przerwała seria z karabinu. Oboje padli na ziemię obok znalezionych przedmiotów zaś w ich stronę biegł uzbrojony mężczyzna i dwóch Legionistów:

2uj2ome.jpg

Zapewne sprowadził ich tam dźwięk wybuchu. Znajdowali się w tym samym, dość wąskim korytarzu. Napastnicy znajdowali się jakieś 60 metrów od nich. Między nimi a Wyznawcą i Legionistami znajdowało się skrzyżowanie z innym korytarzem a w przeciwnym kierunku (zaraz obok nich) kolejne skrzyżowanie.

*15.30

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Ardolf, Broen.
Operacja trwała trochę, ale udała się. Kryształ został umieszczony w ciele Fidelity. Po krótkiej wizycie w komorze regeneracyjnej czuł się jak nowy, ale jego siły jeszcze nie wzrosły. Do tego musiał wykonać dalszą część instrukcji Brostorm'a.
Około 18.00 zabrano ich do jednej z baz wojskowych w strefie Nowego Toronto. Tam do akcji szykowały się już oddziały Korpusu Ekspedycyjnego i Piechota Szturmowa. Elita elity wśród wojsk metropolii. Widać, że Lord Dowiasch już nie żartował. Z tego co im powiedziano Lord von Bernn też zgodził się wysłać do trójkąta swoje oddziały desantowo-szturmowe. To stanowiło już sporą siłę, z którą każdy musiał się liczyć. Lordowie negocjowali z innymi władcami metropolii starając się uzyskać ich poparcie.
Mutantów zapakowano razem z kilkoma oficerami do jednego ze statków transportowych i wyprawa ruszyła. Blisko 30.000 żołnierzy i ciężki sprzęt w tym mechy, przenośna artyleria, mini czołgi dostosowane do działań w dżungli i nawet spore ilości lotnictwa skierowały się w stronę tzw. trójkąta:

1zvh8i.jpg

Wieczorem dotarli na miejsce gdzie odnaleźli Karr'a i Brostorm'a. Razem z kilku tysięcznym oddziałem mutantów toczyli nierówną walkę z dwoma wielkimi Wysłannikami i siłami Legionistów. Wbrew temu co zakładał Karr, Wysłannicy nie atakowali Legionistów ani Gragów, ba one wręcz z nimi współpracowały. Sytuacja wyglądał na przegraną szczególnie, że siły pod dowództwem cyborga i Brostorm'a były nękane nalotami lotniczymi, lecz przybycie sił Lordów odwróciło rozkład przewagi o 180 stopni. Mutanci zostali wsparci doborowymi oddziałami Nowego Toronto i Dune Town. Połączone siły rozgromiły Legionistów jak i Gragów. Lotnictwo zaś kilkoma precyzyjnymi nalotami zlikwidowało Wysłanników kontrolowanych przez Gangreli.
Brostor, Karr oraz jego Rada Wojskowa spotkali się z Ardolfem i Broenem, którym towarzyszył Geerał Savior, głównodowodzący z ramienia Lordów Dowiascha i von Bernna.
-Do nas w ciągu ostatnich godzin, nawet podczas tej bitwy dołączyło wielu mutantów z sił Huskan i Bralów, nawet ochotnicy z innych plemion. Łącznie jest nas 10.000 wojowników gotowych do szturmowania tej ich fortecy. Reszta jest zbyt mocno rozproszona po trójkące. Nie da się ich tu szybko sprowadzić. Dobrze, że aż tylu udało się mi zebrać w jednym miejscu - Brostorm referował sytuację - Do Doliny prowadzi jedno wąskie przejście, które jest mocno ufortyfikowane, ale z takimi siłami możemy ich rozgromić jednym uderzeniem! Problemem jest tylko ten pas wykarczowane dżungli. Będą nas zapewne ostrzeliwać intensywnie.
Mutanci byli gotowi do walki. Większość wręcz rwała się do tego aby dorwać się do Legionistów, Gragów i żołnierzy z Nowej Moskwy. Generał Savior porozumiał się z Radą Wojskową pod przewodnictwem Karr'a i postanowiono wystawić wojska bliżej skraju dżungli. Lewą flankę zajęli mutanci:

2qbr42v.jpg

Środek obstawiły wojska z Dune Town:

2s0my4z.jpg

Prawą flankę obstawiła Piechota Szturmowa z Nowego Toronto:

2qdqu5k.jpg

Był to pokaz siły, który miał "zmiękczyć opór". Savoir podszedł do Ardolf'a.
-Masz tutaj komunikator. Jest ustawiony tak aby nadawać na wszystkich lokalnych frekwencjach. Będą cię słyszeć. Lord mówił żebyś to ty z nimi gadał. Powiedz żeby się poddali albo coś. Chyba że masz lepsze pomysły - powiedział chłodnym i szorstkim głosem.

[Broen - zyskujesz "biologiczna nieśmiertelność" (brak starzenia się, chorób itp.), Ardolf - minus kryształ, mech jest sprawny i naprawiony, ale nie unowocześniony, minus bateria xeolitowa do mecha.]

*Jest 19.00
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Nie jestem wybitnym strategiem- powiedział Ardolf do Savoir - Przydały by mi się informacje jak mocno jest ufortyfikowana dolina i czy znajdują się tam wojska z Nowej Moskwy. Proszę tęż abyś pomógł mi swoim doświadczeniem i wybrał odpowiednią taktykę dla potencjalnego ataku, i oszacował jakie możemy ponieść traty w tej bitwie.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-8 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Savoir spojrzał na Ardolfa z lekkim zdziwieniem:
-Nikt nie mówił o tym, że masz dowodzić. Od tego ja tu jestem i wodzowie mutantów. Lord chciał po prostu abyś to ty zabrał głos w jego imieniu. Postaraj się aby żołnierze z Nowej Moskwy poddali się. Kiedy ich tam nie będzie urządzimy krwawą łaźnię bez mrugnięcia okiem. Co do wojsk z Nowej Moskwy to tak, są tam i na tym polega problem. Zaatakujemy ich i złamiemy prawa podstawowe Konwentu. Lotnictwo donosi, że jest tam około 20.000 tysięcy żołnierzy dość mocno okopanych. Mają łatwiej. Jedynym dogodnym sposobem na wejście do tej doliny jest przejście przez to - pokazał palcem rysujący się w oddali przesmyk.
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Chyba źle mnie zrozumiałeś, ja nie chcę dowodzić - odpowiedział rozzłoszczony Ardolf - potrzebowałem informacji na temat sytuacji, skoro mam prowadzić negocjacje. Ale dobrze odłóżmy to na bok.
Ardolf chwycił komunikator. Nadał sygnał z prośbą aby na prywatnym kanale odpowiedział mu dowódca wojsk z Nowej Moskwy.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald jednym skokiem rzucił się do skrzyżowania korytarzy. Jednocześnie pruł z obydwu broni naraz, wysyłając wiązki plazmy w kierunku wroga. Oparł się o najbliższą ścianę, tak móc się nią zasłonić. Jako, że porządna eksplozja nie raz uratowała mu życie, najpierw rzucił granat dymny, a potem implozyjny. Nie zamierzał czekać na dalszy ciąg wypadków. Ruszył korytarzem przed siebie, biegnąć tyłem na wypadek gdyby musiał ostrzelać pogoń.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (34)
Pistolet plazmowy (15)
3 granaty implozyjne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy najpierw padł razem z Rivaldem na podłogę, a potem, po wybuchu, ruszył razem z nim, nie oglądając się.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
3 Granaty odłamkowe
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
4 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
10 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Rivald i Izzy zdążyli jedynie chwycić po xeolitowej baterii i granacie hukowym. Chociaż tyle. Później rozpoczęła się kolejna strzelanina. Granty Rivald'a skutecznie powstrzymały Legionistów, którzy rozmazali się na ścianach. Wyznawca był bardziej wytrwały. Biegł za nimi długą chwilę aż w końcu nie odnaleźli zejścia na niższy poziom. Nie było ono strzeżone bo zamieszanie wywołane tym co się działo na lądowisku absorbowało większość żołnierzy i Wyznawców. Nawet drzwi były otwarte. Kiedy rozsunęły się zbiegli schodami w dół. Później podążali dalej zgodnie ze wskazówkami nadal jednak będąc ściganymi przez spotkanego Wyznawcę. Dzięki wskazówkom Czynnika Y w ciele Izzy'ego dotarli pod wielkie wrota. O dziwo i one były otwarte. Weszli jak do siebie. Była to wielka komnata utrzymana w dość starodawnym stylu. Po bokach znajdowały się balkony wykonane z drewna, na które można było wejść tuż przy drzwiach, którymi się tu dostali. Reszta sali była raczej minimalistycznie urządzona. Marmurowa podłoga odbijała w sobie jedynie kilka żyrandoli podwieszonych przy suficie. Oprócz kolumn wspierających balkony nie było w tej "komnacie" właściwie nic... Tylko na wprost drzwi, w odległości jakiś 50 metrów, pod wielkim oknem ukazującym krajobraz Florydy stało biurko, a przy nim dwaj mężczyźni. Kiedy drzwi się zamknęły jeden z nich odwrócił się:

dz7z9f.jpg

-Jaschem. Me-lhuf wast paradaw! Usul ne kamwar!- posługiwał się jakimś dziwacznym językiem, którego słowa nie tylko były nie zrozumiałe, ale nawet ciężkie do powtórzenia.
Wtem bez udziału własnej woli odezwał się Izzy:
-Kowul defra Ganghrel. Dewa um mortuis! Ahyr humaforht! Haw Abricrow op Longbow d ahru majar villt uri...
-Shiva mortu wam-hew borjurg! - Izzy nie wiedział co mu odpowiedziano tak jak nawet nie wiedział co sam przed chwilą mówił, ale reakcja mężczyzny była jednoznaczna. Wyciągnął zza pleców jakiś rodzaj broni ozdobiony ludzką czaszką i ruszył pędem w stronę kompanów. Jego towarzysz zrobił to samo dodając sobie animuszu zwierzęcym rykiem:

212xpjm.jpg

Na domiar złego drzwi za nimi otworzyły się ukazując "poznanego" wcześniej Wyznawcę.
-Tu się zgubiliście!

*Jest 16.00

[Izzy - plus granat hukowy, plus bateria xeolitowa do broni (20 wystrzałów); Rivald - minus granat implozyjny, minus 10 wystrzałów z karabinu, minus granat hukowy.]

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Broen, Ardolf.
Po krótkiej chwili w komunikatorze odezwał się głoś:
-Generał Polowy Markov <zakłócenia> Czego chcecie? To ope... <zakłócenia> Odejdźcie <zakłócenia> tego wymagają prawa <zakłócenia>.
-Tutaj nie będzie łatwo o rozmowę. W całym trójkącie są liczne interferencje. Wszystkie częstotliwości tak wyglądają. Sygnał jest i tak wzmocniony maksymalnie - powiedział Savoir.

*Jest 19.10.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Kolejna sala, kolejny du.pek do wyeliminowania - zamyślił się iście filozoficznie Rivald. Ten jednak wyglądał na postawniejszego od poprzednich przeciwników. Zainteresował go język jakim się posługiwał on, a także Izzy. Gdy rozpoczęła się kolejna potyczka, Abricrow ustawił się bokiem do przeciwników - z lewej miał pierwszego, z prawej Wysłannika. Każdemu posłał serię z broni. Atakując w ten sposób, posuwał się do tyłu, by znaleźć obiekt, który posłużyłby za osłonę.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (24)
3 granaty implozyjne
Granat hukowy
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Bateria xeolitowa
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy natychmiast rzucił granat hukowy na ziemię, po czym pobiegł w stronę najbliższej solidnej (kamień/beton/stal/skrzynia) osłony zatykając sobie uszy i krzycząc do Rivalda "KRYJ SIĘ!!!!". Gdy usłyszał huk wyrwał z pasa amunicyjnego na piersi dwa granaty odłamkowe, zębami wyrwał zawleczki i rzucił śmiercionośną broń w kierunku oszołomionych wrogów, jednocześnie chowając się za osłonę i modląc w duchu, by Rivald zdążył się schować.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
3 Granaty odłamkowe
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
4 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
10 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Adolf spojrzał na Savoir'a i przytaknął ze zrozumieniem
- Jestem reprezentantem lorda Nowego Toronto. Wasza misja w tym rejonie jest nielegalna i macie natychmiast się wycofać, jeżeli będziecie posłuszni gwarantuję wam bezpieczeństwo. Jeżeli się nie poddacie to odbijemy to miejsce siłą
Ardolf czając na odpowiedź jeszcze raz zapytał Savoir'a:
- Czy możesz w końcu powiedzieć jakie mamy według Ciebie szanse na zwycięstwo i jakie możemy ponieść straty w przypadku uderzenie, jest to dla mnie ważne w dalszych negocjacjach


Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
[/quote]
 
Status
Zamknięty.
Do góry