Wysłannicy

Status
Zamknięty.

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Sytuacja odwróciła się i wreszcie wyglądało na to, że mają przewagę strategiczną. Widząc przybywające wojska i osobowości, Karr postarał się porozumieć z generałem Saviourem i przekazać mu na uboczu, że byłby zobowiązany za zwolnienie go z dowodzenia - chyba że miałoby to wpłynąć na morale wojska.
- Kiedy dojdzie już do ostatecznej rozgrywki chciałbym robić to co będzie mi szło najlepiej - puśćcie mnie razem z Jeźdźcami do akcji i oddajcie planowanie komuś kto się na tym zna.
Jeśli dowodzący zgodził się na taki układ, postarał się dostać od kogoś coś do poruszania się, może bawoła lub inny "pojazd" nadający się do szarży na wroga u boku Jeźdźców.

Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2

Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Pancerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)

Urządzenie maskujące (otacza Karra hologramami,czyniąc go niewidzialnym jeśli stoi w miejscu i jeśli żaden ruch nie zakłóca pola. Podczas poruszania się, kąty zaostrzają się i staje się widoczny dla skupionego obserwatora. Przerywa działanie przy naruszeniu pola i wznawia po zakończeniu naruszenia)

Sonda (niewielki obiekt latający,przyczepiona do powłoki cyborga, oddzielana; Do 30 m w górę, do 50 km/h, zasięg sterowania-1000 m; pozwala na obserwację w dzień i w nocy; uzbrojona pojedynczą wiązką laserową; może się maskować-niewidoczna przy bezruchu; laser może położyć na ziemi marker powiadamiający o położeniu określone przez sterującego osoby; może przyczepić się do powierzchni metalowej i całkowicie na niej zamaskować)

Skarabeusze (malutkie mechaniczne owady, wypełzają spod obudowy Karra; chodzą po ścianach i sufitach, zasięg do 50m) mogą odbudować jego drobne uszkodzenia; pozwalają na obserwację; napędzane płynem biotycznym zasilającym cyborgi, mogą go wstrzyknąć swej ofierze jako truciznę lub cyborgowi jako zasilanie w skrajnej sytuacji; ilość 30)

Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (636 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (104 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (9 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
1 granat
7 granatów przeciwpiechotnych
3 granaty kwasowe

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ 667 SZ dla reszty

40 Jeźdźców Czaszki, 1398 piechoty huskańskiej, 92 bralskich wojów, 11 zwiadowców (w tym 4 Raptiloidów), 3 średnio opancerzone czołgi z dwoma działkami fotonowymi każdy
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Ardolf negocjował z generałem Markov'em. Jego odpowiedź była jednoznaczna:
-To <zakłócenia> porozumień <zakłócenia> Konwentu. Regulamin działań poza metropoliami wy...<zakłócenia>... nie możecie. Atak będ...<zakłócenia>... agresji wobec Nowej Moskwy. Potraktowane to będzie z <zakłócenia> surowością.

Przed tą wiadomością Korsyd uzyskał też wyjaśnienia od generała:
-Lotnictwo rozbije większość z ich zasiek. Precyzyjnymi nalotami rakietowymi wyeliminujemy automatyczne mechy. Mamy sporą przewagę militarną. Problemem jest geopolityka i dyplomacja a nie sam atak. Z militarnego punktu widzenia mamy lepszą pozycję chociaż biorąc pod uwagę ich położenie szturm do łatwych nie będzie należał, ale mamy jakieś 60% szans na powodzenie przy pierwszym uderzeniu.

W między czasie Karr oddał dowodzenie. Mutanci przyjęli to nawet dobrze. W pewnym sensie jego odwaga zdobyła sobie uznanie wśród wojowników a że dowodzenie objął Brostorm Starszy to morale nie spadło ani o jotę. Cyborg zajął miejsce w szeregu pośród Jeźdźców Czaszki i przygotował się do walki.

*Jest 19.15

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy'emu i Rivald'owi udało się odeprzeć atak wrogów. Seria z karabinów plazmowych pozwoliła aby Abricrow wycofał się za jedną z drewnianych kolumn mniej więcej w połowie sali. Wybuch granatu hukowego nie wiele zrobił Gangrelom, ale Wyznawca został na chwilę zdezorientowany. Późniejszy potężny wybuch powalił go na ziemię, ale nie zabił. Leżał mocno ranny a ciecz z jego ciała rozpoczęła składanie poharatanych tkanek. Gangrele zdążyli odskoczyć. Pierwszy z nich ruszył w stronę Longbow'a, który jak jego kompan, obrał za zasłonę jedną z kolumn. Drugi ruszył w stronę Rivald'a. Piana toczyła się z jego pyska a sam oponent wyglądał jakby wpadł w furię. Przeciwnik Izzy'ego miał bardziej "zrównoważoną" twarz. Atakował błyskawicznie, ale z widoczną rozwagą.

*Jest 16.10
**Izzy i Rivald znajdują się na tej samej wysokości po przeciwnych stronach sali. Patrząc od wejścia - Rivald po lewej, Izzy po prawej.
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Możesz mi wyjaśnić czy wojska Nowej Moskwy przebywają legalnie na tym terenie, bo ja nie znam się na prawie konwentu - Ardolf zapytał Savoir'a - Gdyby ich misja była nielegalna to dawało by nam duża przewagę w negocjacjach

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-E... To skomplikowana sprawa. Zależy co tam robią. Generalnie ludzie z metropolii nie powinni przebywać poza nimi, ale z drugiej strony o ile nie atakują mutantów to na gruncie pewnych precedensów uznaje się, że mogą przebywać poza metropoliami o ile nie chcą budować trwałych obiektów o militarnym charakterze - generał wyjaśnił Ardolfowi jak mniej więcej kształtuje się regulacja prawne w tej kwestii po czym zwrócił się do niego - To co? Dawać sygnał lotnictwu?
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Proszę wstrzymaj się jeszcze przez chwilę
Ardolf znów nadał wiadomość przez komunikator:
"Wasze działania łamią prawo konwent i nie macie prawa tu być, wycofajcie się natychmiast, powtarzam wycofajcie się natychmiast. W przeciwnym razie zaatakujemy, powtarzam zaatakujemy."

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
[/quote]
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
W noktowizorze Rivalda przeciwnik ogniskował się na wściekle czerwony kolor. Był rozwścieczony. Abricrow dobrze wiedział, że gniew jest złym doradcą. Łatwo wtedy o błąd. Postanowił to wykorzystać. Na chwilę ujawnił się zza osłony i pozwolił, aby przeciwnik na niego zaszarżował. W międzyczasie wykonał w jego kierunku kilka gestów, które każda z nacji uważała za obraźliwe. Gdy oponent już zbliżył się do celu, wtedy Rivald runął jak długi w prawo. Przeturlał się szybko po podłodze i zerwał do pionu. Strzelił szybką serią w Gangrela. Jeśli pociski go ominęły, wykorzystał moment uniku wroga. Niespodziewanie runął wtedy na niego i przejechał po łbie ostrzem noża, które wyskoczyło szybko z paska niczym głodny drapieżca.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (24)
3 granaty implozyjne
Granat hukowy
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Bateria xeolitowa
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy stanął po prawej stronie kolumny, po czym chwycił karabin. Wycelował w nadchodzącego ku niemu Gangrela po czym nacisnął spust... podwieszonego pod lufą granatnika. Załadowany granat burzący kal. 40mm zdolny jest do wywalenia dużej dziury w żelbetowej ścianie. Z żywym stworzeniem powinien sobie poradzić. Po trafieniu Izzy nie czekając aż kurz (i kawałki ciała) opadnie ruszył do przodu, chwytając nóż i odkładając karabin na plecy. Przebiegając obok zajmowanego przed chwilą przez przeciwnika miejsca, machnął nożem na mniej więcej na wysokości tętnic szyjnych, tak na wszelki wypadek, po czym nie zatrzymując się dobiegł do leżącego Wysłannika, składanego w całość. Wbił mu nóż w czaszkę, przekręcił parę razy i wyrwał, robiąc z mózgu risotto. Po tem obejrzał się, jak sobie radzi Rivald.

Dla zainteresowanych:

Rosotto:
risotto.jpg




Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
1 Granat odłamkowy
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
4 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
11 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Wasze działania łamią prawo konwent i nie macie prawa tu być, wycofajcie się natychmiast, powtarzam wycofajcie się natychmiast. W przeciwnym razie zaatakujemy, powtarzam zaatakujemy. - Ardolf nadal starał się przekonać Markov'a do pokojowego rozwiązania.
-Nie możemy m...<zakłócenia>... rozkazy takie...<zakłócenia>... Nie...<zakłócenia> Mamy oficjalny dokument Lorda Nowej...<zakłócenia>... wy...<zakłócenia>. Wasze działania są nielegalne. Atak skoń...<zakłócenia>... reperkusjami dyplomatycznymi. Nie macie żadnego...<zakłócenia>... wa! - odpowiedź znów była negatywna.
Dało się jednak wyczuć, że gen. Markov chyba traci zimną krew. Był między młotem a kowadłem. Z jednej strony aby się poddać musiałby posunąć się do niesubordynacji, z drugiej jednak widać, że bał się szturmu.
-Ja jestem zbyt słaby na to już - odezwał się Brostorm - Zbyt wielu wojowników tutaj przywołałem i po prostu wyczerpałem swe siły, ale można by spróbować manipulacji telepatycznej.

*Jest 19.20

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald prowokował swego wroga. Napierający Gangrel zirytował się jeszcze bardziej. Na jego twarzy nie malowała się już nawet furia, ale jakieś zwierzęce opętanie rządzą mordu. W ostatniej chwili Abricrow uchylił się i ledwo uszedł wielkim ostrzom przyczepionym do rąk napastnika. Wykorzystał sekundy, które zyskał tym ruchem i wystrzelił serię w stronę oponenta. Ten padł na ziemię powalony siłą uderzenia, ale wstał natychmiast i ruszył dalej nie wiele sobie robiąc z tej sytuacji.
Izzy delikatnie ścisnął spust uwalniając jeden z granatów. Gangrel nie czekał. Widać, że miał ostry jak brzytwa wzrok, gdyż unik zaczął robić już w momencie gdy Longbow wykonywał ruch palcem. Tylko setne części sekundy wystarczyły przeciwnikowi aby odbić się w stronę środka sali. Wybuch go nie ominął, ale dzięki szybkiej reakcji uniknął śmierci. Otoczony płomieniami i kurzem wylądował kilkanaście metrów od Izzy'ego. Nie ruszał się, ale na pewno był żywy, gdyż jego klatka piersiowa nadal wykonywała rytmiczne ruchy.

*Jest 16.10

[Izzy - minus granat; Rivald - minus 7 wystrzałów z karabinu.]
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy widząc przebieg wydarzeń nie czekając aż oponent wstanie załadował kolejny granat burzący i klęknął, chcąc mieć pewność trafienia. Strzelił. Następnie strzelał kolejnymi granatami aż do skutku, gdy Gangrel będzie złożony z pokiereszowanej masy zmasakrowanych mięśni i połamanych kości. Następnie, jeśli Wyznawca dalej leżał, odrąbał mu głowę nożem. Jeśli wstał, także zaliczył trafienie z granatnika.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
1 Granat odłamkowy
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
3 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
11 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald nawet nie spodziewał się, że ubije bydlaka tak łatwo. To była ostateczna konfrontacja i musiał ją dobrze rozegrać. Stanął na przeciwko Gangrela wyprostowany, patrząc mu prosto w oczy. Nie okazywał strachu, choć zdawał sobie sprawę, iż ma przed sobą potężnego przeciwnika. Chciał, aby jego upór i buta naoliwiły maszyny wściekłości oponenta. Im amok był większy, tym jego szanse się zwiększały.
- No chodź, bydlaku! - zachęcał go.
Zrzucił z siebie kaftan i podkasał rękawy koszuli w prowokującym geście. Zagranie miało także ukryty cel. W połach odzienia wcześniej umieścił odbezpieczony granat. Rivald rozpoczął kolejny ostrzał. Nie celował prosto w przeciwnika, ale starał się, aby Gangrel uciekając przed pociskami skierował się do porzuconej kurty.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (17)
3 granaty implozyjne
Granat hukowy
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Bateria xeolitowa
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Manipulacji telepatycznej - powtórzył w myślach Ardolf
Spojrzał na Broena, nie wiedział czy możemy się udać, ale postanowił zaryzykować
- Broen Ty spróbuj wpłynąć na dowódce wojsk Nowej Moskwy aby wycofał swoich żołnierzy wgłąb jak najdalej od pola bitwy, wtedy my zaatakujemy wojska rozbiją obronę i pozbędą się mutantów, wejdą do środka i tam osaczymy ludzi z Nowej Moskwy, pojmiemy ich tak aby nikomu włos z głowy nie spad.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Ardolf próbował dalej. Tym razem poprosił Broen'a o udział. Fidelita skoncentrował się maksymalnie i wyszukał w gąszczu myśli umysł generała. Wysłał mu kilka sugestii. Markov był zbyt inteligentny na to by go całkowicie opanować, ale nie był odporny na pewne subtelne "wskazówki".
-Jakie są wasz... <zakłócenia>... Mamy zadanie...<zakłócenia>... ochr...<zakłócenia>... Jakie są wasze warunki? Powtarz...<zakłócenia>...

*Jest 19.20

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald sprytnie rozgrywał kolejny swój ruch. Gangrel pędził na niego w szaleńczej furii gotowy zabić wszystko co spotka na swej drodze. Abricrow kilkoma strzałami "pokierował" go w odpowiednie miejsce. Kiedy oponent był już tam gdzie trzeba Rivald odskoczył zostawiając go sam na sam z granatem. Ogłuszający wybuch zasłonił na chwilę widok. To co ukazało się za chmurą kurzu było groteskową sceną. Gangrel został ciężko ranny, ale ciecz (jak zwykle) rozpoczęła składanie jego nadpalonych tkanek. Był jednak na trwałe uszkodzony. Jego prawa noga przypominała bardziej owinięty spaloną skórą i mięśniami kawał kości niż kończynę. Lewy bok dosłownie rozpadł się ukazując wnętrzności i żebra a lewa ręka "wisiała" tylko na skórze. Wydawało się, że pozostało tylko dobić wroga, ale wtem pojawił się Wyznawca, który ścigał ich wcześniej. Wystrzelił do Rivalda kilka razy zmuszając go do wycofania się za kolejną kolumnę. Jego ciało nosiło wyraźne ślady ran, lecz Czynnik Y wykonał swoje zdanie przywracając go do stanu używalności.
Izzy nie podszedł do leżącego na ziemi wroga czym pewnie uratował swe życie. Kiedy klęknął Gangrel zerwał się na równe nogi i wykonał unik. Jego pułapka nie podziałała, ale on nie przestawał. Biegnąc w stronę drzwi strzelał do Longbow'a z wielkiej mocy pistoletu plazmowego. Smugi plazmy przeszywały powietrze znacząc je swą niebieską poświatą. Izzy manewrował między kolejnymi strzałami, ale działania Gangrela były coraz to bardziej precyzyjne.

*Jest 16.15

[Rivald - minus 3 wystrzały, minus granat.]
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Chcesz jeszcze, brzydalu? - zaśmiał się Rivald. Udany atak dodał mu sił, ale nadal zachowywał wzmożoną do granic możliwości czujność.
Zaraz też jego refleks uchronił go przed potencjalnymi obrażeniami. Jeden z przeciwników przypomniał sobie o Rivaldzie i zmusił go do wycofania się za kolumnę. Abricrow szybko zmienił broń. Tym razem wybrał snajperkę o morderczej sile rażenia. Nie była to wygodna broń do używania w zamkniętych pomieszczeniach. Z drugiej strony moc jaka drzemała w tej bestii, mogła pomóc wreszcie pozbyć się któregoś z nieprzyjaciół. Przyklęknął i momentalnie wychylił się zza osłony, na tyle aby dojrzeć w celowniku Gangrela. Implant multicelowniczy szybko zgrał się z jego ruchami. Gałka oczna strzelca przez ułamek sekundy przeskakiwała nerwowo po ciele wroga, aby wreszcie skupić się na jego głowie. Tam też prędko ustawił kropkę na okularze i wystrzelił.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (14)
2 granaty implozyjne
Granat hukowy
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Bateria xeolitowa
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf zapytał Savoir'a
- Co by wam najbardziej pomogło z militarnego punktu widzenia. Tak abyście mogli szturmować bez obaw

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy uznał, że jego przeciwnik jest zbyt szybki, by (stosunkowo) wolno lecący granat go trafił. Wyrzucił więc w stronę przciwnika zza osłony granat błyskowy. Gdy zobaczył odbity od ścian blask, wychylił się zza kolumny i wycelował w oślepionego wroga. Raz jeszcze wystrzelił z granatnika, tym razem granatem odłamkowym - załadował go podczas oczekiwania na błysk - bo chciał mieć pewność, że wróg nie zdoła uciec.



PS: To mój ostatni post przed wyjazdem, chyba że zdążysz do 8 rano napisać :pP See ya wszystkim i widzimy się za 2 tygodnie ;)



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:


Broń:
E600 (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów) z lunetą i tłumikiem
Dwa pistolety plazmowe (bateria na 25 wystrzałów każdy)
Karabin laserowy (bateria na 60 wystrzałów) z tłumikiem, celownikiem laserowym i granatnikiem
Nóż wojskowy
1 laska dynamitu
1 Granat odłamkowy
3 Granaty dymne
3 Granaty błyskowe
6 granatów odłamkowych do granatnika
3 granaty burzące do granatnika

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do Implantu QAI, model EMG 18/09c
Zapalniczka
30 Bibułek
Zegarek z hologramem
Butelka Spirytusu "Delikatny"
Plecak
8 batonów orzechowo-karmelowych
Paczka gum do żucia
11 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Ardolf
-No to żeby ich przy okazji nie zabić. Szturmować możemy i to nie jest problem bo jak mówiłem nawet przy pierwszym uderzeniu mamy duże szanse. Tylko ich tam musi nie być albo musi to być rozegrane tak żeby im się nic nie stało. Lord nadal nie wysłał wiadomości w sprawie wyników negocjacji z innymi metropoliami. Niby są z nami, ale dla nas ludzi złamanie tego prawa jest prawie jak świętokradztwo. Od zawsze metropolie działały razem a nie przeciw sobie. Atak na "naszych" jest złamaniem podstaw ustroju Konwentu.
Korsyd widział tez, że mutanci robią cię co raz bardziej nerwowi. Żołnierze z metropolii spokojnie zajęli pozycje i po prostu czekali, ale Huskanie i Bralowie rwali się do walki nucąc pieśni bojowe.

*Jest 19.20

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald wychylił się wraz ze swą "armatą". Wycelował i wystrzelił... Pierwszy pocisk minął wroga o centymetry. Wyznawca runął na Abricrow'a chcąc załatwić sprawę jednym ciosem, ale to był jego błąd. Rivald zdążył wycelować jeszcze raz i rozpaćkać mózg wroga na marmurowej podłodze. Rozejrzał się. Grag niby żył, ale wyglądał jak półzombie. Jego kompan zaś wybiegał właśnie z pomieszczenia. Izzy rzucił granatem błyskowym, ale Gangrel po prostu ustrzelił go w powietrzu i dalej biegł w stronę korytarza.

*Jest 16.25

[Rivald - minus 2 naboje snajperka; Izzy - minus granat błyskowy.]
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald przeniósł lupę celownika na Graga. Wystrzelił kilka razy, aby mieć pewność, że już nie wstanie. Czy tak się stało, czy nie, ruszył za Gangrelem. Gdy tylko nawiązał z nim na powrót kontakt wzrokowy, przysiadł na kolanie i ponownie nacisnął spust.

Atrybuty:
Siła: 3 (-1)
Zręczność: 9 (-1)
Wytrzymałość: 5 (-1)
Inteligencja: 4 (-1)

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 800 kredytów
Snajperka Cobra Elite
21 sztuk amunicji
Mały nóż myśliwski
Karabin plazmowy (14)
2 granaty implozyjne
Granat hukowy
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Bateria xeolitowa
Komunikator globalny
Paczka papierosów (16 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Karta dostępowa
Kamizelka xeolitowa
Lokalizator satelitarny
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Rozumiem - odpowiedział Ardolf i chwycił za komunikator.
- Niech Twoi ludzie wycofają się wgłąb w stronę piramidy, gdy my zaatakujemy niech Huskanie i Bralowie na nas uderzą my się z nimi rozprawimy wtedy będziemy mogli porozmawiać i dogadać się co do zapewnienia bezpieczeństwa w tym miejscu i żadnym ludziom nic się nie stanie. Powtarzam .....
Ardolf powtórzył komunikat jeszcze dwa razy aby mieć pewność że został dobrze odczytany

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 174 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x2 uniwersalne rakiety x3 rakiety ziemia ziemia) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-7 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający
-fiolkę antybiotyku
-2x antybiotyk
-2x środki odkażające
-2x bandaże
-2x maść zasklepiająca rany
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner (zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn)
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2870 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 320 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"

Ardolf powtarzał komunikat aby mieć pewność, że wiadomość dotrze do generała Markov'a. Nie wiedział czy ten go słyszał czy nie, ale Huskan i Bralów nie dało się już powstrzymać. Savoir dał znak Brostormowi a ten uniósł swój miecz w górę. Intonując starą pieśń bojową pokazał przesmyk będący wejściem do Doliny Węża.
-Tam jest wasze przeznaczenie! - krzyknął
-AAAA!!! - dziki krzyk kilkunastu tysięcy wojowników zagłuszył wszystkie inne odgłosy w promieniu kilkuset metrów.
-Miecz z ognia, topór z lodu; Wizje Wyroczni dawno zapowiedziane; Armie gromadzą się na polu; Wszystko padnie a Ziemia umrze w ogniu; - wszyscy mutanci śpiewali razem z nim - Na tym polu bitwy umrzemy oby nie na próżno...
Wraz z ostatnimi słowami tej zwrotki pierwsze szeregi ruszyły w szaleńczym pędzie. Lotnictwo właśnie kończyło precyzyjne bombardowanie rakietowe zasieków. Gdzieś tam wśród najodważniejszych Jeźdźców i bralskich wojów biegł Karr wysyłając przeciwnikom serie ze swej broni. Popis mutantów był niesamowity. Teraz dopiero człowiek mógł zrozumieć czym jest tzw. komunia śmierci, którą wpajano tym wojownikom od młodości. Nikt tam nie bał się, że zginie. Szturmowali wroga z szałem w oczach nie bacząc na własne bezpieczeństwo ani na straty. Nie znali słowa "odwrót", w ich strategii wojskowej bitwa oznaczała, że przeciwnicy mierzyli się twarzą w twarz a ze starcia żywy wychodzi lepszy. Słabość była tutaj czymś niedopuszczalnym.
Legioniści nie rozumieli tego. Wycofywali się za kolejne osłony gdy widzieli ścianę Huskan i Bralów biegnących w ich stronę. Gragowie zaś podjęli wyzwanie i stawili czoła pędzącym wojownikom. Ich oddziały tuż przed spotkaniem z nacierającymi również nuciły pieśni bojowe zagrzewając się do walki a w powietrzu powiewały sztandary z wizerunkiem Frei:

15hycgn.jpg

Rozległ się przytłaczający hałas bitewny. Wystrzały, wybuchy, krzyki, jęki, odgłosy konających mieszały się ze sobą wznosząc się gdzieś ku niebiosom. Tutaj nie było mowy o litości czy humanitaryzmie. Słaby byli eliminowani a silni triumfowali otaczając swe imiona chwałą zwycięzców. Starcie z Gragami trwało blisko 40 minut. Mimo że stawiali oni czoła wytrawnym wojownikom, dumie plemion, nie poddali się łatwo. Trzeba było przyznać, że pokazali się jako wytrwali oponenci. Ostatecznie jednak musieli ustąpić. Nikt z nich nie przeżył. Tysiące ciał pokryło teren wykarczowanej dżungli tuż przed przesmykiem a Jeźdźcy Czaszki dobijali umierających, była to jedyna "łaska" na jaką mogli liczyć przegrani:

24y2w6c.jpg

Brostorm rozkazał Archonom* wstrzymanie dalszych działań. Poczekał na wojska ludzi aby razem ruszyć w stronę przesmyku bronionego przez Legionistów. Kolejne rakiety wybuchały zmiękczając zapał broniących. Kiedy Oddziały piechoty szturmowej i wojska z Dune Town dołączyły do mutantów a ataki lotnictwa ustały rozpoczął się kolejny szturm:

bf25u0.jpg

Walka nie była łatwa. Legioniści mimo że działali trochę chaotycznie mieli dogodną pozycję obronną. Koncentrując ogień na niewielkiej przestrzeni prawie rozgromili dwie pierwsze fale uderzeniowe. Wtedy Savoir podjął decyzję o ataku mechami:

f06q9k.jpg

Potężne machiny runęły na Legionistów miażdżąc ich zapory. Trwało to jeszcze blisko dwie godziny, ale udało się ostatecznie zdławić wszelki opór. Ardolf wraz z pokrytym (cudzą) krwią Karr'em i Brostormem oraz generałem Savoir'em podeszli do Piramidy, która wyglądała zupełnie tak jak na obrazach w komnacie Brostorma:

16gmkip.jpg

Jej dziwny blask rozświetlał noc. Poświata tworzyła wrażenie takie jakby wszyscy patrzyli przez mgłę. Kiedy podeszli bliżej widocznym było, iż u podstawy brakuje jednego niezbyt wielkiego elementu.
Ardolf dostał wiadomość, że wojska Nowej Moskwy zostały otoczone i rozbrojone na przeciwległym do przesmyku krańcu doliny.

*Oficer w wojskach plemion
**Jest 21.15

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald dobił Gangrela rezydującego w gradzim ciele a później otworzył ogień do ostatniego wroga. Wtórował mu Izzy posyłając w stronę uciekającego serie z karabinu maszynowego, ale żadna z ich kul go nie dosięgła. Nienaturalnie zwinny wróg manewrował między pociskami niczym akrobata. Był tak szybki, że nawet implanty nie nadążały za rejestrowaniem wszystkich jego ruchów. Udało mu się wybiec na korytarz. Wyglądało na to, że podąża przed siebie na oślep wysyłając w stronę Rivald'a i Izzy'ego kolejne smugi plazmy. Nagle skręcił w drugi korytarz po prawej i zniknął im z widoku.

[Rivald - minus 4 snajperka.]

*Jest 16.35
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen stał obok Ardolfa telepatycznie skanując okolicę.
Szukał przeciwników którymi można sterować.
Skoro byli i tak przegrani Broen tylko się bawił, chcąc poniżyć swoich przeciwników którzy chcieli naruszyć panujący ład.

[jeśli Broen opanuje kogoś to każe mu strzelać do innych legionistów]

Następnie zwrócił się do Ardolfa.
-Co teraz robimy? Co z poszukiwaniem wysłannika?
Nieśmiertelność to tylko połowa sukcesu.

Atrybuty:
Siła: 3 (+3)
Zręczność: 3 (+3)
Wytrzymałość: 3 (+4)
Inteligencja: 7 (+3)

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
-implant wątroby uodparniający na toksyny +1 wytrzymałość.
-koordynator rdzenia kręgowego- +1 zręczność
-implanty nóg - +1 zręczność i Umiejętność Lewitacja: broen może lewitować korzystając ze swoich mocy telepatycznych
-celownik + Umiejętność Celowanie Precyzyjne: Zwiększa precyzję strzału.
-implant serca + 1 wytrzymałość
-wzmacniacze mięśni - +1 siła lub +1 wytrzymałość
-implanty oczu pozwalające na widzenie w każdych warunkach pogodowych a także w nocy (+1 inteligencja)
-implant ucha środkowego polepszajacy percepcje (+1 inteligencja)

Zabiegi bioinżynieryjne:
-Wzmocnienie mięśni +1 siła
-Wzmocnienie układu nerwowego +1 zręczność
-Wzmocnienie układu kostnego +1 wytrzymałość
-Zwiększenie liczby szarych komórek +1 inteligencja


Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.
Precyzyjne celowanie, lewitacja.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
Chain gun 950 naboi
granaty odłamkowe - 4
granaty dymne - 5
Laserowy bat
Inne:
racje żywnościowe x10
suszone mięso dla skarlingów x 20 porcji
zastrzyki z adrenaliny x10
apteczka,
dwie baterie xeolitowe do broni (40 wystrzałów każda,
zestaw opatrunkowy (2xantybiotyk, 2xśrodki odkażające, 2xbandaże, 2x maść zasklepiająca rany)

Ubranie:
xeolitowe kamizelki dla skarlingów i dla siebie pozwaljące wytrzymać serie z broni krótkiej + amortyzować uderzenia z broni większego kalibru.

-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (160 naboji)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli


--------------------------------------------------------------
stuff segevaxa
Lekki karabin snajperski średniego zasięgu (3 km max) x 3 magazynki po 12 1x4 naboje
strzelba plazmowa x 96 naboi
 
Status
Zamknięty.
Do góry