Wysłannicy

Status
Zamknięty.

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
-No dobra... Przydałoby się coś kupić. Karr, ile tych kredytów dostałeś? 10000? Ja nie jestem wymagający, 1,5 tysiąca mi starczy, dla was będzie więcej. Teraz muszę porobić zakupy... - Gdy otrzymał pieniądze, Izzy poszedł poszukać: a) Jedzenia; b) Amunicji; c) Granatów; d) Mechanika.


________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
45 kredytek
6399 złota
Niedopalony joint

Pojazd:

Landspeeder "Lizard"
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Na pytanie Karr'a o podział łupu, Rivald odpowiedział zwięźle:
- Choć sam do lekkich ludzi nie należę, ten Izzy również mnie wkurza. Rób jak chcesz, nie obrażę się jeśli dostanę więcej.
Gdy byli już na miejscu od razu zaczął chłonąć atmosferę targu, to znaczy oglądać się za uroczymi banitkami i miejscem do wychylenia jednego głębszego. Znalazłszy spelunę, pewnym krokiem pokierował się do środka. Miał zamiar nieco odpocząć i zasmakować tutejsze napitki. Poza tym lokale o, delikatnie rzecz ujmując, podejrzanej reputacji były pełne szumowin i typów spod ciemnej gwiazdy, takich jak on. Czyż istnieje lepsze miejsce do zaciągnięcia języka? O ile znalazł zdatnego do konwersacji osobnika, postawił mu kolejkę, wypytując o ostatnie wydarzenia. Niby mimochodem poruszył też kwestię Czerwonej Piramidy. Czuł, że w niedalekiej przyszłości całej kompani przyjdzie odnaleźć to mistyczne miejsce.
Po napitku i posileniu się ruszył dalej w tutejszy gwar, szukając sklepu z pojazdami. Pamiętał, że po drodze mijał jeden z nich. Po zdezelowaniu swojej fury podczas walki, potrzebował nowego wehikułu. Najlepiej małego i poręcznego, aby zmieścić go na pokładzie statku.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 8
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
50 kredytów, 160 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Masz tyle i znikaj, zobaczymy potem - dał Izzy'emu trochę mniej niż tamten chciał nie dlatego, że sam potrzebował pieniędzy ale raczej z przekory. Póki co dał innym po 1500 mówiąc, że jeśli znajdą coś potrzebnego i naprawdę ciekawego, mogą wrócić i się dogadać.
Nie wiedział sam czego potrzebuje, miał broń i radził sobie póki co. Żeby nie zostać z tyłu, skierował się jednak ku miejscom, gdzie inżynierzy mogliby go zmodyfikować czy dodać nowe przedmioty, może działka. Nie chciał przeznaczać na siebie więcej niż reszta, więc poza swoimi 1100, miał jeszcze drugie 1500.
"Amunicja do moich broni też by się przydała" - pomyślał, łażąc po ludzkich dzielnicach. Starał się trzymać wciąż Morgan przy sobie i nie pozwalać jej odejść za daleko - ani podejść nikomu za blisko do niej.
- Jeśli coś zauważysz, mów - powiedział do niej. Coraz bardziej dziwił się sobie, że ciąga ją za sobą.

[Rivald+2000, Izzy+1000, Deep+1500, Ardolf+1500, Broen+1500]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atrybuty:
Siła:6
Zręczność:3
Wytrzymałość:5
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 do wytrzymałości)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
2600 własnych kredytek
1000 kredytek dla reszty
20 SZ
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf po otrzymaniu wiadomości o środkach jakimi dysponuje, wyruszył na poszukiwania. Najpierw chciał odwiedzić sklepy inżynieryjne i mechanika, potrzebował baterii do mecha, jakieś broni i scanera ruchu do zamontowania w mechu oraz amunicji i granatów, potem chciał odwiedzić sklep z implantami aby znaleźć coś dla skarlingów, szukał miejsca gdzie można kupować programy do wgrywania skarlingowi.

---------------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-100 sztuk złota
-3 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Przed rozdzieleniem się Priest zagadał do Arniego, po czym zostawił go i poszedł swoją drogą.
Deep wybrał na małą przechadzkę. Jako, że zbędne myślenie męczyło go, to o ile starczyło mu funduszy zakupił po 100 naboi do rewolweru i tyle samo do strzelby. Wcześniej jednak wybrał się do kliniki. Po wejściu skierował się w odpowiednie miejsce.
- Poproszę o strzykawkę z igłą, próbówkę, i środki usypiające. Jakie mi pani poleci? Tylko nie tabletki. Jakiś gaz lub coś na szmatkę. Do tego trochę dawkę morfiny, porządną.
Na koniec poszedł do jakiegoś sklepu z żywnością, gdzie zakupił coś do zjedzenia i wypicia, na zapas na kilka dni, a także od razu się pożywił. Deep sprawdził, ile gotówki mu zostało. Następnie przez komunikator skontaktował się z Karrem.
-Będę potrzebował pomocy małej. W sprawie przesyłki dla Lorda.

````````````````````````````````````
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+(Neurostymulator) =11
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (34 naboi w ekwipunku)
Strzelba (1 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Pojazd: Wojskowy
1567 Kredytek i 90 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy)
)
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Ta - odpowiedział, chodząc jeszcze niezdecydowany po okolicy Karr. Musiał przeprowadzić sprawdzenie wszystkich swoich obwodów i wzmocnić je, potem dopiero zająć się resztą poszukiwań, o których myślał. Nie bawił się w przesłuchania czy wypytywanie, nigdy nie był w tym zbyt finezyjny. Ale jeśli napotkał jakiegoś Huskanina, zapytał go o Zainbami.
Wiedział, że Deep planuje wysłać do Lorda Morgan i mimo, że żałował że nie spożytkował jej jakoś, ten pomysł nie był zły więc musiał współpracować dla dobra sprawy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atrybuty:
Siła:6
Zręczność:3
Wytrzymałość:5
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 do wytrzymałości)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
2600 własnych kredytek
1000 kredytek dla reszty
20 SZ
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Broen zagadał jednego z przypadkowych przechodniów o możliwość wymiany kredytów na złoto. Raptiloid powiedział mu, że jedynie Grag handlujący niewolnikami wymienia kredyty na złoto, ale podobno ma strasznie wysoki przelicznik. Broen podziękował i ruszył dalej. Po drodze kupił trochę suszonego mięsa dla Skarlingów. Gdy dotarł na plac gdzie Grag o imieniu Jergal sprzedawał Skarlingi spytał go o ceny i możliwość wymiany kredytów na złoto.
-U mnie zdrowy, silny Skarling kosztuje 100 SZ -
powiedział swym tubalnym głosem - Wymiana? Cóż mam kupców na kredyty, przemytnicy zawsze je chętnie skupują. 1 SZ za 3 kredyty. To uczciwa cena.

[Broen - minus 20 SZ; plus 10 porcji suszonego mięsa.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy mimo iż chciał 1500 kredytów od Karr'a otrzymał jedynie tysiąc. Widocznie Cyborg uznał, iż Longbow biedny nie jest więc sobie poradzi. Izzy po odebraniu kredytów ruszył w swoją stronę. W jednej z karczm kupił sobie obiad później zaś zawitał do sklepu z bronią. Granaty przeciw piechotne kosztowały po 25 SZ za sztukę amunicja zaś w zależności od typu i kalibru. W sklepie dowiedział się też, że zaraz po drugiej stronie ulicy znajduje się warsztat inżynieryjny.

[Izzy - minus 2 SZ.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Ardolf
ruszył do sklepu inżynieryjnego. Sklepikarz przyjrzał się uważnie baterii, którą Ardolf pokazał mu jako wzór tego czego szuka.
-Hmmm... Korsydzka technologia - stary banita podrapał się po brodzie - Nie wiem czy mam coś takiego. Zaraz sprawdzę.
Wyszedł na zaplecze i po chwili wrócił trzymając w ręku jedną baterię. Tylko tyle znalazł. Twierdził, że korsydzkie technologie to rzadkość i po prostu nie dysponuje takim sprzętem. Za baterię zażądał 20 SZ. Skaner ruchu był mniejszym problemem. Sprzedawca miał takich kilka. Zasięg do 1 km. Dość dokładne, pozwalają odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn. Ten sprzęt kosztował 100 SZ.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald
widocznie poczuł się lepiej wśród gwaru i tłoku, który choć trochę upodabniał to miejsce do Dune Town. Nie było to to samo, ale jak to się mówi - lepszy rydz niż nic. Zadowolony z tej namiastki zniknął w tłumie szukając jednego z barów. Po krótkim spacerze dotarł do miejsca zwanego "Portos". Nazwa mu coś mówiła, ale nie potrafił jej do niczego "przykleić". Pewnie wszedł do zadymionego pomieszczenie wpuszczając przez otwarte drzwi promienie świetlne. W środku były one rzadkim zjawiskiem. Całe pomieszczenie ogarnięte było półmrokiem a w drobnych smugach światła przebijającego się przez żaluzje lub wychodzącego od delikatnego oświetlenia najczęściej kłębiły się dymne wywijasy. Jak Rivald szybko się domyślił było to miejsce gdzie palono opium. Ten stary narkotyk zachował się w habitatach i dotrwał do dzisiaj stając się przysmakiem banitów i niektórych plemion. Wprawdzie genetycznie modyfikowane opium było już czymś zupełnie innym niż to co kiedyś palili ich starożytni przodkowie lecz nadal uznawane było za swego rodzaju sentymentalną reminiscencję przeszłości. Abricrow zajął miejsce z tyłu, tam miał dobry widok na cały lokal i osnutych dymem gości. Zamówił stek z warzywami i litrowy kufel zimnego jak lód piwa, którym wypłukał z gardła kurz Mglistego Wybrzeża. Nieprzespana noc dawała się we znaki, ale chwilka relaksu poprawiła mu samopoczucie. Kiedy już konsumował przyniesiony posiłek zobaczył, że przygląda się mu jakaś banitka:

ekiwjs.jpg

-Witaj nieznajomy - powiedziała zalotnie -Nazywam się April. Czego szukasz na Targu Pięciu?
Rivald szukał kogoś by zasięgnąć języka więc zaprosił ją do swego stolika i zamówił jej drinka, o którego poprosiła - krwawą Mary. Abricrow najpierw kierował rozmowę na "luźne" tory. Dowiedział się, że kobieta jest córką przemytnika z okolicy Ocean City. Przemytnik jak to przemytnik miał dobre kontakty z lokalnymi osadami mutantów nawet tak nieufnych wobec ludzi jak Bralowie, więc wcześniej wiedział o planowanym ataku na metropolię. Dzięki temu zdążył przenieść swój "biznes" i rodzinę do Europy. Obecnie prowadzi jeden z warsztatów inżynieryjnych na Targu Pięciu.
-Wiesz coś o Shivie i tej jej sługusach?- spytał jakby nigdy nic.
-Coś słyszałam. Mutanci mówią, że działa ona z ramienia Konwentu i że ludzie naruszają warunki zawieszenia broni zawartego wieki temu - wzięła łyk drinka i patrząc prosto w oczy Rivald'a językiem delikatnie potarła usta - Nie wiem kto to, ale dużo szumu w okół niej się robi. Czerwona Piramida? No to są te legendy mutantów. Niby Korsydzi mają kawałek tego czegoś. Takie plemienne podania i te inne bzdury, hehe. Wyznajesz religię mutantów czy co?

[Rivald - minus 7 SZ.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Deep udał się do sklepu z bronią. Mieli tam dość bogaty asortyment, ale Priest miał zamiar zakupić jedynie amunicję. Za 100 sztuk naboi do strzelby i 100 do rewolweru miał zapłacić uczciwą cenę 100 SZ, ale okazało się, że jego fundusze w złocie są niewystarczające. Inżynier skierował go więc do Graga Jergal'a, który miał prowadzić targ niewolników oraz wymieniać kredyty na złoto.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Karr również ruszył w swoją stronę. Kobietę miał cały czas przy swym boku i nie spuszczał z niej oczu. Szybko zauważył jednak, że nie tylko on jej pilnuje. Cały czas szedł za nimi Arni. Tego trzy metrowego kolosa nie dało się nie zauważyć w tłumie, z którego wystawał na prawie metr.
-Czego? - spytał Karr.
-Mam rozkaz jej pilnować. Odejść? Nie mogę - odpowiedział zdawkowo.
Karr razem z kobietą i przymusowym "ochroniarzem" skierował się do jednego z inżynierów. Po drodze widział mutantów z wielu plemion, niektórzy byli nawet reprezentantami ras, które występowały jedynie regionalnie. Wysoce prawdopodobne było więc spotkanie jakiegoś Huskanina. I tak rzeczywiście się stało.
-Przepraszam, wiesz coś o Zanibami? - spytał
-Co? A! No wiem, to taka duża wioska, głęboko w dżungli w Ameryce Północnej. Nic specjalnego. No może oprócz tego, że pisano o niej w księgach Turkov'a. A co? Te! Chcesz kupić Bawoła Bagiennego?

[Wszyscy - podział kredytów według tego jak rozdzielił je Karr. Po podziale "wspólnych" kredytów zostaje 1000.]
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
- Hej hej hej! Tylko 1000? Dla was niby m być po 1800? Dwa razy więcej?! Powiedziałem, nie jestem wymagający i mogę wziąść mniej, ale nie zostawiaj dla mnie ochłapów! Daj jeszcze te 500 kredytów i będziemy kwita.


________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
1045 kredytek
6399 złota


Pojazd:

Landspeeder "Lizard"
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Czy już używki ci zepsuły komórki mózgowe? Wszyscy dostali po 1500, ty jesteś w tym z nami na pewno nie od połowy misji więc i tak nie jesteś pokrzywdzony. Z tego tysiąca, który został mi do podziału możesz coś dostać jeśli przekonasz mnie, że pomoże nam to w pracy i nie pójdzie na dupy i prochy. Masz coś konkretnego na oku? Nie? To znikaj. - postarał się przeprowadzić rozmowę tak delikatnie i rozsądnie jak potrafił bo teraz nie potrzebowali problemów. Obrócił się jednak do Arni'ego i powiedział powoli.
- Pamiętaj, jeśli nie stoją w sprzeczności, wykonujesz też polecenia moje i Rivalda. W takim razie nie pozwól mu - tu Karr wskazał na wkurzonego Izzy'ego - nam przeszkadzać jeśli by próbował.
Dodał jeszcze dla kompromisu, zwracając się do Izyy'ego:
- To nie demokracja, potem spotkamy się z Deep'em i resztą i zobaczymy kto najlepiej użyje tego tysiąca.

Załatwiwszy to obrócił się wreszcie do Huskanina:
- Co to kurde jest za bawół i po chorobę mi on?
Po załatwieniu sprawy z Huskaninem, odszedł ze swoją parą towarzyszy z przymusu dalej, szukać upgrade'ów dla siebie i drugiego cyborga.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atrybuty:
Siła:6
Zręczność:3
Wytrzymałość:5
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 do wytrzymałości)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
2600 własnych kredytek
1000 kredytek dla reszty
20 SZ
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen patrzył zdegustowany na Graga, który się targował. Przelicznik był iście złodziejski, postanowił wymienić tylko tyle kredytów aby starczyło na Skarlingi, po jednym dla niego i dla Ardolfa.
Może uda się sprzedawcę opanować telepatycznie? Jeśli tak to chciałbym przelicznik 1:1. Wtedy wymienię wszystkie kredyty na złoto.
Kupię 5 granatów, amunicje do AX II strzelbe plazmową dla drugiego skarlinga + amunicję do niej.
Także jestem zainteresowany implantami dla Skarlingów i programami komputerowymi.

Jeśli nie : (to kupuję tylko Skarlingi a resztę rzeczy kupię w Nowym Toronto)
-Niech Ci będzie wymienie 200 kredytów na złoto u Ciebie. A może coś opuścisz na tych skarlingach, biorąc pod uwagę to ze taki dobry ze mnie klient?
Reszte rzeczy kupi się w metropolii, chyba że Ardolf znajdzie coś ciekawego.
Następnie Broen skierował się w stronę sklepów gdzie można by było znaleźć ciekawe oprogramowanie dla Skarlingów.
Przydałyby się jakieś implanty mam nadzieje że coś uda się znaleźć w laboratoriach bioinżynieryjnych.
-Broen następnie znowu zwrócił się do Graga : jeśli będę chciał wymienić więcej kredytów wrócę.

Arybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręzcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupialć się w łaski nawet największego wroga.
Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet, 2 granaty, 150 sztuk złota, Skarling którego Broen nabył na targu niewolników,
, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 0 amunicji.
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
1500 kredytów

Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+1)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy po zakończonym obiedzie chciał kupić trochę amunicji. Zdecydował się na 3 granaty p-piechotnie, 2 ogłuszające, 1 błyskowy i 2 dymne. Potem poszedł do mechanika. Pokazał mu Lizzarda (wyświetlacz w zegarku) i powiedział, o jakie modyfikacje mu chodzi...

- No dobra. Chcę wykonać szereg modyfikacji tak, żeby zmienić tego Speedera w coś bardziej... pancernego. Po pierwsze, obudowana kabina. 10mm stal powinna starczyć. Na szczycie na obrotowym chwytaku działko Vulcan 7,62mm lub podobne, z systemem celowania jak to działko pod kadłubem co jest teraz... A właśnie, możesz je wziąść jeśli chcesz (oczywiście, z niższą ceną przeróbki)... Do tego wzmocniony silnik, żeby utrzymywał prędkość ok. 300km/h. To tyle.


________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
1045 kredytek
6397 złota


Pojazd:

Landspeeder "Lizard"
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Jestem Rivald. Co tu robię, ah siedzę po uszy w interesach a tutaj tylko przelotem. Siadaj.
Rivaldowi spodobała się pewność siebie kobitki, ale mimo tego cały czas pilnował się, aby nie powiedzieć za dużo. Jeśli z nieznajomą komunikuje się tak łatwo i swobodnie, mogła być wtyczką czy inną cholerą.
- Czy wyznaję ich bajania? Haha, o nie. Jeśli o to pytasz, to jak dla mnie nie ma żadnych bogów. Prócz pieniędzy rzecz jasna. Postawić ci coś jeszcze? Proponuję Wściekłego Psa - postanowił jeszcze chwilę porozmawiać z dziewczyną. Kimkolwiek jest, parę głębszych każdemu rozplątuje język, a ta mała była obyta w świecie i sporo wiedziała.
- Pytam o Shivę, bo z jej powodu będzie jeszcze większa draka. Coś takiego zaszkodzi mojej robocie. A ty czym się zajmujesz, pomagasz ojcu?

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
2050 kredytów, 153 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Ku*wa. Szlag. Co za przeklęci idioci. Żeby ich szlag trafił - Szpetał pod nosem klątwy takie i jeszcze gorsze, idąc do Graga Jergal'a. Wiedział, że pewnie będzie próbował go heretyk okraść z kredytów. Cóż, spróbuje go nawrócić. Najpierw przed nawracaniem jednak oceni otoczenie. Deep był wściekły. Dostał dużą kwotę, a teraz tu będą chcieli go okraść. O nie, sługa boży nie da się ośmieszyć tym ścierwom!
Gdy dotarł na miejsce wyszukał najpierw ochroniarzy, ocenił otoczenie, i poczekał, aż klientela zniknie.

````````````````````````````````````
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+(Neurostymulator) =11
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (34 naboi w ekwipunku)
Strzelba (1 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Pojazd: Brak
1567 Kredytek i 90 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy))
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf postanowił kupić baterie i scaner, jeśli sprzedawca nie przyjmie kredytek postara się wymienić je na złoto i potem wróci i zakupi scaner. Następnie poszuka pozostałych części oraz surowy xeolit na baterie

---------------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-100 sztuk złota
-1500 kredytek
-3 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Rivald.
-Ja osobiście jestem buddystką a shot'em nie pogardzę -
zaśmiała się kręcąc włosami - No tak jakby mu pomagam, tak jakby i nie. W sumie nie robię nic konkretnego. Tak się obijam.
Kobieta "profesjonalnie" spożyła drinka i wyciągnęła paczkę papierosów proponują Rivald'owi poczęstunek. Później wyciągnęła sobie jednego i odpaliła go z gracją jednocześnie zakładając nogę na nogę.
-Mówisz, że problemy same przez nią? Też mi się tak wydaje. Ojciec ledwo nas wydostał na czas. W okolicach Ocean City było kilka fajnych banickich "miasteczek". Ten targ to wiocha straszna. Tak jak Europa w ogóle. Sami mutanci i dżungla, dżungla i mutanci, hehehe. Jesteś przemytnikiem?


[Rivald - minus 4 SZ.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Karr
najpierw strofował Izzy'ego później zaś starał się poinstruować Arni'ego.
- Pamiętaj, jeśli nie stoją w sprzeczności, wykonujesz też polecenia moje i Rivalda. W takim razie nie pozwól mu - tu Karr wskazał na wkurzonego Izzy'ego - nam przeszkadzać jeśli by próbował.
-Mam inne rozkazy. Jeśli będziesz chciał ją sprzedać lub skrzywdzić będą musiał się tym zająć -
odpowiedział - Ale...
Arni nachylił się i szepnął coś Karr'owi.
Po tym wszystkim Karr zwrócił się jeszcze do zaczepionego przed chwilą Huskanina, który teraz przyglądał się całej scence:
- Co to kurde jest za bawół i po chorobę mi on?
-Takie zwierze. Duże, silne i łagodne. Idealne do transportu albo jako zwierz bojowy. W starych czasach Huskanie na takich jeździli na wojnę.
-Mutant machną ręką i odszedł widząc, że nie znajdzie tutaj kupca.
Karr starał się wyobrazić siebie na czymś takim. Wizja była jednak trochę karykaturalna. Ruszył więc do inżyniera zastanawiając się nad słowami drugiego cyborga.
Weszli do jednego z warsztatów. Oferta była całkiem przyzwoita. Przede wszystkim inżynier zaoferował zamontowanie Arni'emu brakującego ramienia (200 SZ) poza tym miał coś co Karr już widział mianowicie dodatkowy zestaw rąk (120 SZ). Cyborg sam nie wiedział czy dobrze będzie wyglądał w wersji "spider". Następnie przedstawił im też możliwość wgrania nowego oprogramowania. Miał cztery rodzaje programów: sztuki walki, informatyka, fizyka stosowana oraz obsługa pojazdów (50 SZ każdy). Wgranie takiego oprogramowania mogło uaktywnić zupełnie nowe umiejętności i uczynić z Karr'a np. hakera. Dodatkowo machitanin przedstawił też szeroki wybór opancerzenia elektrostatycznego (od 20 do 150 SZ w zależności od mocy) i pewną ciekawostkę w postaci skanera termicznego wbudowywanego w ciało cyborga, który umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (40 SZ).

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy po sprzeczce z Karr'em udał się na zakupy. Sklepikarzowi przedstawił szeroki asortyment granatów, które chciał kupić, ale niestety na stanie były jedynie przeciwpiechotne:
-Rano był koleś tutaj jakiś. Wykupił prawie wszystko.
Izzy kupił więc jedynie trzy granaty dostępnego typu. Po zapłaceniu udał się do warsztatu inżynieryjnego.
- No dobra. Chcę wykonać szereg modyfikacji tak, żeby zmienić tego Speedera w coś bardziej... pancernego. Po pierwsze, obudowana kabina. 10mm stal powinna starczyć. Na szczycie na obrotowym chwytaku działko Vulcan 7,62mm lub podobne, z systemem celowania jak to działko pod kadłubem co jest teraz... A właśnie, możesz je wziąść jeśli chcesz (oczywiście, z niższą ceną przeróbki)... Do tego wzmocniony silnik, żeby utrzymywał prędkość ok. 300km/h. To tyle.-bez ceregieli przeszedł do konkretów.
Inżynier przyjrzał się obrazowi wyświetlanemu na zegarku:
-Po pierwsze stal to przeżytek. Polecam xelitowy pancerz za 1000 SZ lub płytki organiczne i generator pancerza elektrostatycznego za 900 SZ. Jeśli chodzi o działko to takiego nie skołuje wcześniej niż za tydzień jak przyjedzie mój człowiek z północy. System celowania to nie problem, moja córka się tym zajmie. W sprawie broni to proponuje małe działko plazmowe lub energetyczne za 250 SZ. Działko, które masz teraz zamontowane to możesz na skup złomu zanieść ja tego szmelcu nie potrzebuję. Korsydzkie g*wno jakieś z tego co mi się wydaje. Silnik to żaden problem skoro rozpędza się do 600 km/h to strata szybkości może wynieść maksymalnie 70 - 80 km/h. Nie żyjemy w XXI wieku żeby pancerz czy broń ważyły Bóg wie ile. Czyli mówiąc krótko części kosztują tyle ile powiedziałem plus robocizna 200 SZ i masz to zrobione na za dwa może trzy dni. Jeśli chcesz ekspresem to 350 SZ i za 4 godziny odbiór.

[Izzy - minus 75 SZ; plus 3 granaty przeciwpiechotne.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Broen, Ardolf, Deep.
Wszystkich ich potrzeba zmusiła do wizyty u Graga handlującego niewolnikami. Broen zasugerował, że chciałby przelicznik 1 do 1 na co Jergal odpowiedział jedynie:
-A ja bym chciał srać złotem. I nie próbuj na mnie sztuczek z telepatią. Nie jestem debilem. Dawno się już okablowałem. Gdybym tego nie zrobił każdy domorosły szarlatan by mnie chciał wydymać.
Kiedy do Fiedlity dołączyli Priest i Ardolf szukający wymiany kredytów, Jergal zaproponował inny układ:
-Jakbyście wymienili hurtowo więcej niż 3000 kredytów to bym był skłonny żeby zmienić przelicznik. 1 SZ za 2 kredyty. Pasuje?


Deep czujnie przyglądał się ochronie. Po całym targu kręcili się banici wynajęci do ochrony obiektu. W okolicy gdzie sprzedawano niewolników było pięciu takich ochroniarzy. Poza tym Grag miał własną ochronę w postaci 3 Machitan uzbrojonych po zęby.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Crap! - powiedział Karr, wychodząc szybko na zewnątrz. Zapamiętał miejsce, zapytał osoby po drodze i szybko przemieścił się na targ niewolników, gdzie jak mu powiedziano, wymieniano kredyty. Spotkał tam swoich targujących cenę wymiany.
- Wymieniam 3600, dorzućcie się jak chcecie - powiedział do nich - Wypadałoby teraz dać nam stosunek 1 do 1,5 nieprawdaż? - zapytał, starając się posłać sprzedawcy swoje zdeterminowane spojrzenie.
Jeśli ten jednak nie poszedł na układ, Karr wymienił wszystkie kredyty, także te które chcieli wymienić inni.
- Spotkamy się za parę minut - powiedział, wracając do gościa od usprawnień cybernetycznych.
Wrócił do niego szybko i zażądał wszystkiego co było dostępne, wyliczając, że wystarczy mu kasy.
- Będę wyglądał jak jeden z tych pedałów - pomyślał o sobie z czterema rękami. Ale już męczyło go noszenie karabinu czy kobiety i męczenie się tym - Najwyżej wymontuje. Tak, to oprogramowanie, pancerz, skaner, wszystko.
Spojrzał na Arni'ego ale wziął tylko ramię, nie chcąc jego montażu - najwyżej zrobi to Korsyda.

[Ramię 200SZ, para rąk 120SZ, oprogramowanie 4x50SZ, opancerzenie 150SZ, skaner 40SZ]
[Ile złota zostało mi w eq wpiszę jak dowiem się co do kursu - wymieniłem 3600 kredytek)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atrybuty:
Siła:6
Zręczność:3
Wytrzymałość:5
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 do wytrzymałości)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
2600 własnych kredytek
1000 kredytek dla reszty
20 SZ
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Deep przysłuchiwał się propozycji Karra, który właśnie przyszedł. Jeśli Grag się nie zgodził to Priest się odezwał.
-Zastanowimy się chwilkę.
Gdy odciągnął znajomych kawałek powiedział do nich:
-A co powiecie na małą zadumę? Pozbyć się tych kilku pajaców i stłuc trochę tego gada?
Ostatecznie jednak mógł się zgodzić na warunek 1,5 jeśli nikt nie chciał robić zadymy.
````````````````````````````````````
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+(Neurostymulator) =11
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (34 naboi w ekwipunku)
Strzelba (1 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Pojazd: Brak
1567 Kredytek i 90 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy))
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf był zadowolony przelicznikiem zaproponowanym przez Graga, choć chciał się targować do 1.5. Nie chciał jednak zadymy, wolał dogadać się w sposób pokojowy.

---------------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-100 sztuk złota
-1500 kredytek
-3 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
= No dobra... Zamontuj szybko pancerz i generator, a co do działka na szczycie zaraz Ci powiem co i jak... I jeszcze jedno! Nie chcę szyby. Daj do środka wyświetlacz holograficznym HUDem, który bedzie mi pokazywał co jest na zewnątrz (TU albo TU masz przykłady). - To mówiąc Izzy pobiegł szybko do sklepu z bronią naprzeciwko z pytaniem o takie działko (7,62 lub 20mm, 2000-5000 rpm) oraz, jeśli go tam nie ma, gdzie może takie znaleźć.


________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
1045 kredytek
6322 złota


Pojazd:

Landspeeder "Lizard"
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen pomyślał chwilę. Można by go rozwalić jeśli nie zgodzi się na przelicznik 1:1.5 tak to szkoda amunicji tracić na takie ścierwo.
Potem zwrócił do Ardolfa : mamy tutaj dwa skarlingi dobrego gatunku, jeden dla mnie jeden dla Ciebie, trzeba znaleźć jakieś implanty i programy dla nich.

Podszedł do Graga i powiedział : chce dwa Skarlingi za jednego dam 100 sztuk złota, drugi niech będzie za 80 pasuje taki deal?

Oprócz tego lista zakupów Broena :

5 granatów
3 x bateria do AX II
Strzelba plazmowa dla Skarlinga #2
Amunicja do plazmowej.
+ implanty i jakieś programy do wyboru.
(mile widziana mechaniczna ręka + programy poprawiające celność skarlingów)

(Przy kontakcie ze sprzedawcą będę próbował albo pobawić się telepatią żeby zeszli z ceny albo spróbuje skorzystać ze zdolności "targowanie się"
Arybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręzcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupialć się w łaski nawet największego wroga.
Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet, 2 granaty, 150 sztuk złota, Skarling którego Broen nabył na targu niewolników,
, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 0 amunicji.
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
1500 kredytów

Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+1)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
 
Status
Zamknięty.
Do góry