Mała aktualizacja. W opisie mechaniki gry jest drobny błąd, który wynika z tego, że część tego opisu dałem do tego posta na zasadzie kopiuj/wklej. To już i tak pewnie zauważyliście, ale tam jest napisane, że zadanie jednego pkt obrażeń "zabiera" powoduje, że przeciwnik (alby Wy) traci jeden pkt życia z tym że to się odbywa na zasadzie podzielenia różnicy w wynikach przez 10. Bierze się to stąd, że między wynikami bywają bardzo duże różnice. Takich sytuacji nie ma w testach na zwycięstwa/porażki (np. orientacja w terenie). Tam duża różnica odbija się tylko na opisie i sytuacji. Np. przegranie z testem na natury na orientację w terenie o 80 pkt powoduje, że postać jest zupełnie pogubiona w tym gdzie jest itd.
Jeśli chodzi o wasze pkt zdrowia to na razie ich nie wklejamy bo nie ma po co. I tak wszyscy macie po 10. Dopiero pierwsze obrażenia spowodują, że postać, która będzie ranna będzie musiała wykazać swój stan zdrowia w KP.
Ok to tyle.