Areq, w sprawie socjotechnik to rzecz jasna mogą modyfikować również poziom Blefu (czyli dotyczą Negocjacji/Pasji/Blefu).
Morion, kiedy nawał nauki Ci się kończy, żeby grać?
Bishop, z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że obydwaj zasłużyliście, zatem niech będzie.
Broń na życzenie – dowolny przedmiot zamienia się w oręż najbardziej zbliżony do niego wyglądem
Cesarskie spojrzenie – używający zagrywki zdaje się być bardzo groźny
Gnida – tworzy iluzję tak żałosnego osobnika, iż potencjalni przeciwnicy nie marnują nań czasu
Kocia gracja – pozwala przemieszczać się niezauważalnie przez określony odcinek
Krewniak – wybrana postać drugoplanowa okazuje się być krewnym, który będzie starał się pomóc graczowi
Nadludzki wysiłek – chwilowo zwiększa tężyznę fizyczną, pozwalając przykładowo kruszyć skały gołymi rękoma
Nie zauważy – wybór dowolnej akcji, jakiej nie zauważy wskazana osoba (nawet jeśli jest zajęta walką z używającym)
Szybki jak strzygoń – postać porusza się z niemożliwą do zaobserwowania prędkością
To tylko draśnięcie – podczas walki zmniejsza fizyczne i duchowe obrażenia o połowę
Udany interes – ulepsza umiejętności w targowaniu się, pozwalając kupić wskazaną rzecz za bezcen
Umysł-twierdza – neguje wszystkie straty na Mocy podczas walki
Wsparcie – gracz wysyła list do fachowców w wybranej dziedzinie, a po dwóch dniach stawiają się, gotowi do pomocy
Zdrowy jak koń – uzdrowienie całej drużyny
Zły sen – ostatnia akcja okazuje się być zwidem, przez co graczowi przysługuje powtórzenie testu
Znajomy teren – umożliwia doskonałą orientację nawet w najbardziej nieprzystępnym terenie