jakie zespoły są nalepsze

dastin

Nowicjusz
Dołączył
12 Sierpień 2008
Posty
717
Punkty reakcji
0
Wiek
30
Miasto
KRAKÓW
Witam... mam do was takie pytanie jakie zespoły rockowe i metalowe uważacie za najlepsze i jakie piosenki??
wg.mnie to jak narazie to black sabath i disturbed...

ps. jeśli był taki temat to przepraszam...

Od moderatora: Za samo podanie nazw zespołów dostaniesz 20% ostrzeżenia za pisanie nie na temat, jeżeli już piszesz post to nazwy zespołów mają ci służyć jedynie za przyklady!
 

CaroS

Nowicjusz
Dołączył
29 Grudzień 2007
Posty
231
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
mam widzieć ?
Moim zdaniem zespół Therion fajne ma piosenki a szczególnie piosenka Beyond the Darkest Veils of Inner Wickedness.
144478sx4.jpg
 
A

Aqualorn

Guest
Ja jestem fanem muzyki progresywnej więc mój wybór padłby na właśnie zespoły grające metal i rock progresywny. Z rocka to głównie Porcupine Tree, Marillion, Riverside, King Crimson

Z metalu: Opeth, Dream Theater, Symphony X, Death, Cynic

Oczywiście poza tymi dwoma gatunkami słucham wielu innych.
 

Wojownik1988

Syn grzesznych ciał
Dołączył
5 Lipiec 2007
Posty
1 853
Punkty reakcji
6
Wiek
35
Miasto
Mazury
Black Sabbath, Quiet Riot, UFO, Scorpions, Motorhead, Twisted Sister, Iron Maiden, Judas Priest, Accept, Rainbow, Manowar,
Helloween, Venom, Bathory, Slayer, Exodus, Sodom, Kreator, Destruction, Tankard, Vio-Lence, Nuclear Assault, Annihilator, Violent Force, Kat, Hammer, Wolf Spider, Destroyers, Sepultura (tylko wczesna), Overkill, Testament, Napalm Death, Obituary, Death, Cannibal Corpse, Darkthrone, Satyricon (tylko wczesny).

To są najlepsze z najlepszych moim zdaniem. Tak dużo, bo nie mam jednego ulubionego zespołu, słucham bardzo wielu.
To jest ich najlepsza część.
 

master6x6

Słowianin
Dołączył
25 Lipiec 2007
Posty
6 636
Punkty reakcji
129
Miasto
Rzeszów
wybaczcie ale zamykam temat (chyba że podacie kontrargumenty)- a oto mój argument: