Jedna rzecz a propos rozwoju waszych postaci. Podczas awansu na wyższy poziom otrzymujecie następujące bonusy:
+1 do ataku, zawsze. Oznacza to, że w testach walki macie coraz większe szanse na zadanie obrażeń.
Zwiększona wytrzymałość. W zależności od klasy postać otrzymuje punkty odpowiadające za zdrowie, a konkretna wartość rozstrzygana jest rzutem kością. Czarodziej k4, kapłan k8, tropiciel k10, wojownik k10.
Umiejętność, jedna. Można zwiększać pułap istniejącej.
Czary - to piszę indywidualnie na pw.
Zwiększenie atrybutu (siła, zręczność etc.), co 4 poziomy.
Ponadto od określonego poziomu otrzymujecie dodatkowy atak na rundę. Samo przez się rozumiem to, że zamiast jednego ciosu, mamy prawo do dwóch. Można to zamienić na walkę dwoma orężami na raz (wtedy zadaje się jeden cios, ale atakuje na raz każdym orężem). Obecnie, gdyby ktoś się uparł, też może chwycić dwie bronie, ale na niskim poziomie otrzymuje się duże kary do testów, także na razie nie polecam.
Walka dwoma broniami/dwa ataki:
Czarodziej - 12 poziom, kapłan - 8 poziom, tropiciel - 6 poziom, wojownik - 6 poziom.