Wysłannicy

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald ujrzał przez noktowizor jak przez sylwetki ochroniarzy przebiegają czerwone plamy. Nie zareagował, a spokojnie oparł się o bar i kontynuował:
- Ahh, co mi tam. Powiem ci. Nie było to łatwe. Postanowiłem strugać wariata, co by mnie przenieśli przynajmniej do wariatkowa. Stamtąd już można nawiać, bo klawisze nie spodziewają się, że szurnięci wymyślą sensowny plan ucieczki. Oczywiście, nikt nie uwierzył że stary Rivald dostał kręćka. Ale szepnąłem tu i tam, łącznicy dali w łapę komu trzeba. W papierach pozostałem w pierdlu, a tak naprawdę tydzień później siedziałem już u czubków. Im to jeden kij czy jakiś wariat ucieknie. Mają taki burdel w dokumentach, że pewnie nikt się nawet nie zorientował.
Historyjka była wymyślona na miejscu, ale Abricrow postawił wszystko na jedną kartę. Cały czas mówił pewnym tonem i patrzył prosto w hipnotyzujące oczy kobiety.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1744 sztuk złota, 950 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Plany Samson 1
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Znalazłszy się z boku, Karr miał czas zmienić taktykę stosownie do nowej sytuacji. Teraz widział przynajmniej gdzie była paszcza a więc główna groźba - przynajmniej dla Brostroma, nie słyszał o roślinach jedzących metal, nieważne jak zmutowanych.
Szybko spojrzał z góry przez sondę i pokierował nią nad samo epicentrum - gębę Żniwiarza. Postarał się wycelować laser w miejsce, które powinno być najbardziej czułe, jak rozwarty otwór gębowy czy oczy.
W tym czasie sam cyborg odrzucił od siebie ciężki karabin i przyskoczył ku kobiecie. Teraz gdy była wolna, bezsensowne byłoby dać ją zjeść. Zarzucił ją przez jedno z ramion i odsunął się jak najszybciej znów na bok, chcąc pomóc Brostromowi. Jeśli potwór był w odpowiedniej odległości ale tak, że nie zagroziłoby to Fidelicie, Karr cisnął w stronę samego Żniwiarza granat. Opędzał się od pnączy i atakujących go innych niebezpieczeństw rękami, rwąc wyciągając się ku nim pnącza oraz oboma działkami.
"Zobaczymy czy plazmę polubicie" - myślał, strzelając w stronę otaczających macek, dla pewności efektu wspomagając się jeszcze drugim, konwencjonalnym działkiem.
Nigdy nie wiedząc do końca jak działają siły psychiczne mutantów, krzyknął do Brostroma:
- A moce? Nie możesz go zatrzymać?
Nie mógł co prawda używać prądu skoro niósł człowieka ale pnącza i tak raczej nie przewodziły energii. Dlatego uformował szybko ze swojej struktury elastycznej piłkę o zasadzie działania szlifierki, odcinając sięgające za daleko części potwora.

[Jeśli z jakiegoś powodu nie można rzucić granatem w Żniwiarza, Karr próbuje dogonić opierającego się Brostroma i piłą przeciąć jego więzy, nie schylając się przy tym i broniąc wciąż na stojąco]


Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)

Urządzenie maskujące (otacza Karra hologramami,czyniąc go niewidzialnym jeśli stoi w miejscu i jeśli żaden ruch nie zakłóca pola. Podczas poruszania się, kąty zaostrzają się i staje się widoczny dla skupionego obserwatora. Przerywa działanie przy naruszeniu pola i wznawia po zakończeniu naruszenia)

Sonda (niewielki obiekt latający,przyczepiona do powłoki cyborga, oddzielana; Do 30 m w górę, do 50 km/h, zasięg sterowania-1000 m; pozwala na obserwację w dzień i w nocy; uzbrojona pojedynczą wiązką laserową; może się maskować-niewidoczna przy bezruchu; laser może położyć na ziemi marker powiadamiający o położeniu określone przez sterującego osoby; może przyczepić się do powierzchni metalowej i całkowicie na niej zamaskować)

Skarabeusze (malutkie mechaniczne owady, wypełzają spod obudowy Karra; chodzą po ścianach i sufitach, zasięg do 50m) mogą odbudować jego drobne uszkodzenia; pozwalają na obserwację; napędzane płynem biotycznym zasilającym cyborgi, mogą go wstrzyknąć swej ofierze jako truciznę lub cyborgowi jako zasilanie w skrajnej sytuacji; ilość 30)

Zdolności: Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (776 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (165 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ
667 SZ dla reszty
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Być może ona wie wszystko to co on, ale on nie wie wszystkiego, co wie Shiva. Ale skoro to ktoś jej bliski na pewno powinienem się do niego zwrócić. On powie mi co dalej, i jak uzna, że trzeba to wyśle mnie do Shivy.
Deep-Marco uznał to za niekorzystny obrót sytuacji. Nie opierał się spotkaniu z tą osobą. Naleganie na audiencję u Shivy tego mężczyzny mogłoby wydać się podejrzane. Wyglądałoby, że za bardzo zależy Deepowi na spotkaniu z Shivą. Odgrywał więc lekko obojętnego, acz sumiennego pracownika. Liczył, że z drugim pójdzie gładko.
Stare Ubranie
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 550 Sztuk Złota
[/spoiler]
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Tirachici to plemię szuj skumają się pewnie z tym co da wiecej. Mam nadzieje że ich po drodze spotkamy to wyduszę z nich odpowiedź.
Twarz Broena wykrzywiła się na samą myśl o Tirachitach.
Interesujące informacje znajdują się w tych księgach szkoda że Overmind nie mógł nam bardziej naświetlić tej sprawy, cóż z czasem się dowiemy - westchnął Broen.

Po czym zwrócił się do Ardolfa.
- Do Nowego Jorku lecimy statkiem czy może wyruszymy w podróż samochodem?*

*decyzje zostawiam Ardolfowi.

Atrybuty:
Siła: 3 (+3)
Zręczność: 3 (+3)
Wytrzymałość: 3 (+4)
Inteligencja: 7 (+3)

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
-implant wątroby uodparniający na toksyny +1 wytrzymałość.
-koordynator rdzenia kręgowego- +1 zręczność
-implanty nóg - +1 zręczność i Umiejętność Lewitacja: broen może lewitować korzystając ze swoich mocy telepatycznych
-celownik + Umiejętność Celowanie Precyzyjne: Zwiększa precyzję strzału.
-implant serca + 1 wytrzymałość
-wzmacniacze mięśni - +1 siła lub +1 wytrzymałość
-implanty oczu pozwalające na widzenie w każdych warunkach pogodowych a także w nocy (+1 inteligencja)
-implant ucha środkowego polepszajacy percepcje (+1 inteligencja)

Zabiegi bioinżynieryjne:
-Wzmocnienie mięśni +1 siła
-Wzmocnienie układu nerwowego +1 zręczność
-Wzmocnienie układu kostnego +1 wytrzymałość
-Zwiększenie liczby szarych komórek +1 inteligencja


Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.
Precyzyjne celowanie, lewitacja.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
Chain gun 1000 naboi
granaty odłamkowe - 5
granaty dymne - 5
Laserowy bat
Inne:
racje żywnościowe x10
suszone mięso dla skarlingów x 20 porcji
zastrzyki z adrenaliny x10
apteczka,

Ubranie:
xeolitowe kamizelki dla skarlingów i dla siebie pozwaljące wytrzymać serie z broni krótkiej + amortyzować uderzenia z broni większego kalibru.

-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
Broń:
Lekki karabin snajperski średniego zasięgu (3 km max) x 4 magazynki po 12 naboi
Domyślnie skarling strzela ze strzelby plazmowej na wyraźne polecenie strzela ze snajperki.
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf zamyślił się wszystko co wiedział przekazał już naukowcą.
- Czy istnieje możliwość abyśmy mogli się komunikować na odległość- mówiąc to wskazał na swój komunikator globalny - to by ułatwiło nam przekazywanie zdobytych informacji

-Chodźmy do Lord musimy dowiedzieć się paru rzeczy - powiedział do Broena - Musimy się dowiedzieć jak wygląda sytuacja w Nowym Yorku, bo nie ma sensu pchać się w sam środek wojny, bez odpowiedniego przygotowania, ponad to poprosimy go o jakiś dobrze uzbrojony pojazd, jeśli go niedostaniem, to polecimy statkiem, a poza tym muszę odebrać swojego mecha.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x4 uniwersalne rakiety) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-8 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2070 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 340 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Broen, Ardolf.
- Czy istnieje możliwość abyśmy mogli się komunikować na odległość- mówiąc to wskazał na swój komunikator globalny - to by ułatwiło nam przekazywanie zdobytych informacji.
-Oczywiście - Illana odpaliła kolejnego papierosa - Nie ma najmniejszego problemu. Wystarczy, że dacie znać Lordowi my się o tym natychmiast dowiemy. Jeśli będzie taka potrzeba to nie ma też najmniejszego problemu w podłączeniu Was do naszej sieci informatycznej bezpośrednio za pomocą komunikatorów. Lord przecież dał je wam po to aby utrzymywać z nami kontakt. W kwestii tego co powiedział Overmind. Kluczowe jest abyście zdobyli dane, o które prosi. Dopóki ich nie będzie miał nie obliczy najbardziej prawdopodobnej wersji wydarzeń. Niestety, ale jest to myśląca istota, która ma własną wolę więc jeśli chce te dane to musimy mu je dostarczyć. Czasami bywa uparty jak osioł... Bywajcie... A! I nie traćcie z uwagi tych ksiąg. Może nam coś wyjaśnią kiedy będziemy mieli więcej danych. Wprowadzę ich tekst do Overmind'a.
Korsyd i Fidelita powrócili na statek, którym tutaj przylecieli. Pilot był już gotowy do odlotu. Odpalił silniki i zabrał ich do Lord'a Dowiascha.
-Tak wiem - Lord komentował najnowsze doniesienia - Miałem nadzieję, że twój zachwalany intelekt pomoże nam coś wyjaśnić. Badajcie sprawę. Jeśli chodzi o ruiny Nowego Jorku to tam rzeczywiście rozgrywa się wojna na pełną skalę. Decyzja należy do was. Brostrom umówił spotkanie z Sigur'em La Fayette, najstarszym Korsydem. Musielibyście jedynie dotrzeć do ruin czegoś co nazywało się Empire State Building. Stamtąd zabiorą was do jego siedziby, ale musielibyście się śpieszyć. Córka Brostorm'a tam przebywa i z jej relacji wynikało, że Mantargowie rozpoczynają niedługo ewakuację. Siły Shivy są zbyt wielkie. Może gdybyśmy wiedzieli, że Korsydzi się do czegoś przydadzą Brostorm namówiłby Huskan i Bralów do pomocy. Część ich sił rozlokowana jest dość blisko. Nagły atak z dżungli mógłby zaskoczyć armię Shivy. Ja z mojej strony chętnie udostępnię wam statek powietrzny.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy.
-Dobra. Pojadę, ale biorę ze sobą swoich ochroniarzy. Chcę też 20% udziałów w zysku z transakcji, za pośredniczenie. Poza tym mam sposoby żeby się zabezpieczyć więc nie pogrywaj ze mną. Bądź wieczorem po 20. Przyjedź z towarem - widać, że Gregory był trochę pazerny, ale wydawał się też zarazem słownym człowiekiem, lecz kto mógł to tak naprawdę wiedzieć?
Izzy spojrzał na zegarek. Była 13.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald.
Ciężko było powiedzieć czy kobietę bardziej przekonała sama historyjka czy może bardziej chłodna postawa Rivald'a, który był doświadczony w blefowaniu i improwizacji.
-Taa, yhm... - wyciągnęła powoli prawą rękę - Nazywam się Eva Zarek. Jestem wice Rezydentką The Radicals w Nowym Toronto. Przysługa za przysługę? Co? Pomóż nam to my tobie pomożemy. Jutro odbywa się proces dwóch naszych ludzi. Jeden z nich to Artan Lotriusz, syn Rezydenta w Nowym Toronto. Drugą jest jego żona Penelope Lotriusz. Zostali złapani podczas napadu na konwój bankowy. Wzięli zakładników, wybuchła jatka z siłami bezpieczeństwa. Wielkie g*wno się z tego zrobiło. Grozi im kara śmierci. Cała sprawa opiera się na zeznaniach naocznych świadków. Jest ich zbyt wielu aby wszystkich zabić a poza tym większość przeniesiono do koszar Piechoty Szturmowej w strefie metropolii. Dostęp do nich więc jest totalnie uniemożliwiony.
Ciężko było powiedzieć czy miał to być test czy po prostu układ na zasadzie rączka rączkę myje. Po Evie nie dało się ego poznać ponieważ nadal zachowywała kamienną twarz.
-Nie trzymają ich w więzieniu. Chcieli byś sprytni i przenieśli ich na platformę przemysłową*. Znajdują się na ostatnim piętrze opuszczonego biurowca. Są pod ścisłą ochroną. Kręcą się tam tajniacy po całej platformie. W budynku żołnierze, antyterroryście, agenci służb specjalnych z całym piep*zonym arsenałem broni. Trzy razy chcieliśmy ich odbić, ale się nie udało. Wyprowadź ich stamtąd żywcem i przywieź tutaj to pogadamy.- po skończonej rozmowie wręczyła mu plany i dokładny adres budynku.
"Platforma przemysłowa Aratian 7, róg czwartej i ósmej."

*Jest godzina 13.


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Deep (Marco).
-Być może ona wie wszystko to co on, ale on nie wie wszystkiego, co wie Shiva. Ale skoro to ktoś jej bliski na pewno powinienem się do niego zwrócić. On powie mi co dalej, i jak uzna, że trzeba to wyśle mnie do Shivy - Deep nadal starał się zgrywać obojętnego.
-Komendant zadecyduje co dalej. Chodźmy jest dwa piętra niżej - Ksirksos wstał ruchem ręki pokazując windę - Zaskoczony? Hehe, co myślałeś, że razem z Shivą siedzą w dżungli i planują powrót bogini Frei... uuuu... Hahaha!
W windzie generał wyjaśnił Deep'owi, że Komendant przebywa w Nowym Toronto ze względu na to, że jest bezpośrednio odpowiedzialny za koordynację akcji "Sztorm" a z Nowego Toronto po prostu bliżej do ruin Nowego Jorku. Ksirksos odprowadził go długim i pustym korytarzem do kwatery Komendanta. Przed drzwiami stało dwóch uzbrojonych żołnierzy. Nikt nawet nie poprosił go o zostawienie broni bo wydawało się im iż dla każdego jest jasne, że jej użycie skończy się śmiercią. Generał otworzył drzwi mówiąc:
-Ma pan gościa. To ten nasz niby agent.
-Wejść! - dobiegł ich głos ze środka.
Ksirksos pokazał ręką, że Deep może czuć się zaproszony. Sam zaś został na zewnątrz z żołnierzami. Gdy wszedł drzwi zamknęły się za nim. Rozglądał się po pomieszczeniu, ale nikogo nie widział. Dopiero gdy usłyszał słowa "Czego chcesz?" obejrzał się w lewo i zobaczył osławionego Komendanta:

ejs9ck.jpg

Był to bardzo niepozornie wyglądający chłopak, który pracował przy komputerze podłączony kaskiem wirtualnym do sieci informatycznej.
-Co to za cenne informacje dla Shivy posiadasz? - spytał nadal nie odrywając się od pracy.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Karr efektownie radził sobie z zagrożeniem. Nadal strzelał i jednocześnie manewrował między pnączami. Powoli ich ilość się powiększała a cyborgowi było ciężej unikać ich ataków. Na jego szczęście nie robiły mu one wielkiej krzywdy. Mocny pancerz chronił go przed ciosami, które objawiały się jedynie popychaniem go i "przestawianiem" z miejsca na miejsce. Kobietę trzymał w jednym z ramion osłaniając się ogniem zaporowym. Widząc, że Brostorm jest w bezpiecznej odległości rzucił prosto w paszczę Żniwiarze granat. Wybuch poczynił duże szkody, ale nie zatrzymał bestii. Wcześniejszy atak sondom też spalił na panewce, gdyż Karr musiał ją wycofać ze względu na duże ryzyko strącenia jej przez roślinę. Sytuacja była patowa. Karr radził sobie i dawał odpór atakującej go roślinie, ale niestety zwykły pech sprawił, że Brostorm Starszy był o włos od śmierci.

[Karr - minus granat, minus 35 wystrzałów z działka.]
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy odchodząc rzucił jeszcze tylko szybkie "10%!". Nie chciał wyglądać nieprzekonywująco, w końcu każdy by się targował, ale z drugiej strony nie zamierzał tracić czasu. Wrócił do Lizzarda i skontaktował się z Lordem -Lordzie Dowiasch? Potrzebuję w 5 godzin stać się posiadaczem materiałów wybuchowych wartych kilka tysięcy kredytów, może Lord jakoś to załatwić? Inaczej spalę kontakt, a tego nie chcemy. Mogę też usunąć z magazynów Lorda materiały wybuchowe... nie do końca legalne, jeśli oczywiście takie tam są i Lord chciałby się ich pozbyć. Jeśli nie - potrzebuję jakichkolwiek materiałów wybuchowych, powszechnych raczej. I żeby się do Lizzarda zmieściły, o ile to możliwe.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Nie zezwolono mi na wyjawienie ich nikomu. Poza kilkoma zwykłymi raportami mam przekazać pewną informację, której wyjawienie, i poruszenie spowodowane nią mogłoby spowodować duże problemy..-Deep idąc tu stworzył już 'awaryjną informację', której zamierzał użyć w celu ratowania się jeżeli nic by nie przeszło.
"Kłamię tylko w imię boże... W końcu to zbyt wielka strata dla kościoła gdybym tak po prostu zginął."-myślał.
Rozejrzał się teraz szybko po pokoju. Idąc tu miał nadzieję na ucieczkę oknem. Po wejściu do pomieszczenia dodał do tego likwidację komendanta. Ciągle miał nadzieję na kontakt z Shivą. W między czasie przygotował też pospolite raporty, gdyby te chcieli usłyszeć. Trochę nagnie prawdę, i przedstawi sytuację Lordów jako lepszą.


Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Modyfikacje ciała - zmiana tożsamości
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Karabinek szturmowy (4x40 naboi) z celownikiem laserowym
Strzelba (101 naboi) (U Luny, niech jej dobrze służy jeśli nie wrócę)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
3 Granaty Dymne
2 Flashbang
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
*Xeolitowy kombinezon (czarny) - amortyzuje pchnięcia nożem i strzały z broni krótkiej
*Biały T-Shirt z wizerunkiem niejakiego Ozzy Osbourne'a, kewlarowe spodnie z licznymi kieszeniami, kamizelka kewlarowa, wygodne zbrojone buty przystosowane do ekstremalnych warunków, kewlarowe rękawiczki.
Stare Ubranie
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 550 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald przyjrzał się przenikliwie Evie. Misja jaką zleciła była tak szaleńcza, że nie mogła mówić o niej poważnie do świeżo poznanego bandyty w barze. Jednakże wszystko wskazywało, że tak właśnie było. W tej sytuacji, chętny do współpracy osobnik spadł Radykałom z nieba. Jeśli nadal próbowaliby odbić tą dwójkę, w końcu napytaliby sobie jeszcze większej biedy. Tymczasem on nikogo nie reprezentował i nie narażał ich tym samym.
- Oki doki. Zobaczę co da się zrobić. Jakieś wskazówki? Na czym wpadli poprzednicy?
Gdy wyszedł z klubu otworzył klapę nadajnika i łączył się po kolei z członkami drużyny. Część nie odbierała, pewnie jak zwykle z kimś bojowali.
- Panowie, mam kontakt z The Radicals. Jednak zanim do czegokolwiek z nimi dojdziemy, trzeba wykonać jedną robótkę. Będzie gorąco, ale co to dla nas. Zainteresowani?

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1744 sztuk złota, 950 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Dziękuję za informacje, udam się na spotkanie z Sigur'em La Fayette mam nadzieje że uda się nam ich ocalić. Ardolf grzecznie pożegnał się z lordem i udał się po swojego mecha, a potem na statek od lorda. Po drodze powiedział do Broena:
- Możliwe że będzie gorąco, czy na pewno chcesz lecieć zemną, ta sprawa z korsydami Cię osobiście nie dotyczy?
Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x4 uniwersalne rakiety) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-8 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2070 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 340 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy po rozmowie z Lordem usłyszał głos Rivalda. -W co ty żeś się znowu wpakował, że będzie gorąco?! - głos Izziego brzmiał jakby wypowiadała go karcąca matka - Ale jeśli będzie gorąco, wchodzę w to. Jeden szczegół - wyzbieramy się do 18 w 5 godzin?



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Ardolf, Broen.
Korsyd wydawał się zdecydowany na wyprawę do ruin Nowego Jorku. Decyzja Broen'a nie była jeszcze jednak jasna. Mimo wszystko udał się on z Ardolfem na płytę lądowiska. Tam oboje zastali grupkę ludzi z obsługi technicznej, którzy przygotowywali do lotu statek oddany do dyspozycji Ardolf'a:

25i2mv9.jpg

Był to cywilny statek transportowy klasy "Minitransporter". Służył on głównie do przewozu osób i małych towarów. Ta wersja pochodziła jednak z magazynów Służby Bezpieczeństwa Wewnętrznego Nowego Toronto i była trochę zmodyfikowana w porównaniu do cywilnego pierwowzoru. Ardolf po podejściu do głównego inżyniera lotniska otrzymał wydruk ze specyfikacją tego statku:

"Minitransporter "Dragon". Lekkie opancerzenie xeolitowe pozwalające na wytrzymanie krótkotrwałego ostrzału z broni małego i średniego kalibru. Jedno działko plazmowe tuż pod kabiną pilota. Napędzany na Burst. 30 litrów wystarcza na 40000 kilometrów lotu. Pojemność ładowni 8 milikubridów. Max prędkość - 1500 km/h."


Inżynier wyjaśnił Ardolfowi, że milikubridy to jednostka, w której ludzie mierzą pojemność takich maszyn. Obrazowo wytłumaczył mu, że po wsadzeniu do ładowni mecha może się tam zmieścić jeszcze około 20 osób lub jakiś mały pojazd.
-To nówka. Nieśmigany jeszcze. Sam żem klepał pancerz - inżynier wyjaśniał - Dobry sprzęt. Miał być dla tajniaków ze służb, ale Lord kazał wam go dać. Nie wiedziałem, że mutanci mają takie wpływy, hehe. Ale nie mi to ocenioć. Trzymaj.
Ostatecznie przekazał Ardolfowi kluczyki i odszedł razem z resztą ekipy technicznej.
Ardolf (z Broenem o ile się zdecydował) wsiadł do statku. Wszelkie dane nawigacyjne zostały wprowadzone do komputera pokładowego. Wznieśli się w powietrze. Z autoryzacją dyplomatyczną opuścili Nowe Toronto. Sam lot nie trwał długo. Maszyna nie była szczególnie zwrotna, ale potrafiła wyciągnąć przyzwoitą prędkość "na prostej". Do ruin zbliżali się na bardzo dużej wysokości. Lord Dowiasch zalecił im to ze względu na toczący się na dole konflikt. Lord sugerował też aby wylądowali na obrzeżach ruin i ocenili sytuację w powietrzu dopiero później decydując się na dalszy lot lub wędrówkę pieszo. Korsyd posadził statek pośród murów starożytnej świątyni:

swe91l.jpg

Następnie ostrożnie wyjrzał na zewnątrz. Dzięki swemu implantowi w oku widział dość dobrze całą okolicę. W ich bezpośrednim sąsiedztwie nie widział zagrożenia. Dalej jednak, w głębi ruin latało dość dużo statków nieznanego pochodzenia. Ardolf zauważył wprawdzie kilka korsydzkich statków wojennych i myśliwców, ale one akurat toczyły przegraną już walkę z niezidentyfikowanymi myśliwcami. Niebo często rozświetlane było wybuchami co świadczyło o aktywności rakietowej obrony przeciw lotniczej.
Jeden ze Skarlingów został wysłany na mały rekonesans. Lord twierdził, że ruiny Empire State Building łatwo odnaleźć, gdyż wiele lat temu na jego szczycie Korsydzi mieli laboratorium meteorologiczne, po którym została tam szklana kopuła nie pasująca zupełnie do otoczenia. Zwiadowca powrócił i oznajmił, że w okolicy pojawiło się wielu "ludzi w pióropuszach" oraz "ryczące maszyny z działami". Najwidoczniej zostali zwabieni lądowaniem nieznanego statku. Możliwe też, że wzięto kompanów za wojowników Mantargów, którzy przeprowadzają desant na tyłach wroga. Obojętnie co było przyczyną obecności wrogów po prostu tam byli i przeszukiwali teren. Skarling opowiedział też, że po drugiej stronie pasa wysokich ruin jest dość dobrze zachowany budynek, który góruje nad resztą. Stamtąd, jego zdaniem, łatwo był by wypatrzeć "starożytną wieżę" jak to określił Empire State Building.
Czas uciekał aczkolwiek było go na tyle dużo, że mieli jeszcze komfort wyboru podejmowanych kroków. Ardolf jeszcze raz wychylił się z ruin i spojrzał w niebo. Chwilo eksplozje na nieboskłonie ucichły.

[Ardolf - plus minitransporter "Dragon".]

*Jest 15.30

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy poprosił Lord'a o potrzebne materiały tak aby uwiarygodnić swoją rolę handlarza bronią.
-Dobrze. Nie widzę przeszkód - Lord ze zrozumieniem przyjął potrzeby Longbow'a - Przyjedź do wieży.
Tak też zrobił. Wrócił na Wirnik nr. 1 i pojechał do wieży Lord'a. Tam przywitał go jeden z wtajemniczonych androidów i zaprowadził do zbrojowni. Wydano mu małą paczkę. Jak się okazało w środku były mikroskopijnej wielkości ładunki implozyjne (jeden nie był większy niż mikrochip).
-To zaawansowany sprzęt. Mimo swej wielkości potrafią zrobić niezłe szkody. Ich wartość na czarnym rynku to pewnie gdzieś około 3000 SZ za sztukę - android mówił wręczając paczkę i fingując wpisy w rejestrze pobranej broni - Wszystko musi pozostać między nami. Rozumiesz? Nie masz tego stąd!
Izzy wychodząc znów spojrzał na zegarek. Była już 15. Rivald jednak nadal nie odezwał się w sprawie akcji, w której prosił o pomoc.

[Izzy - plus paczka z materiałami implozyjnymi (30 sztuk).]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Deep (Marco).

-Nie zezwolono mi na wyjawienie ich nikomu. Poza kilkoma zwykłymi raportami mam przekazać pewną informację, której wyjawienie, i poruszenie spowodowane nią mogłoby spowodować duże problemy...

Widać, że Deep zwrócił uwagę Komendanta. Gdy chłopak ściągnął kask i spojrzał na niego z zainteresowaniem Deep "sprzedał" mu jeszcze informacje, które sugerowały by, iż sytuacja Lordów von Berrn i Dowiascha jest lepsza niż w rzeczywistości. Nagadał mu głównie jakiś bajek o tym, że zbierają poparcie dyplomatyczne pośród pozostałych Lordów i że wiedzą co raz to więcej. Komendant usiadł na kanapie i ruchem ręki pokazał Deep'owi aby on też usiadł.
-Palisz? - spytał odpalając papierosa - Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z tych co stękają cały czas o paleniu w miejscach publicznych? Od dawna notujemy ich wzmożoną aktywność. Ich nie dało się tak łatwo zinfiltrować niestety. Androidy Dowiascha rozbiły część naszej siatki w Nowym Vegas a ta dziwaczna ekipa, którą zmontował von Bernn zabiła mojego brata na Mglistym Wybrzeżu. Chłopak był hakerem a nie żołnierzem do cholery! Tylko informacje zbierał. Co za bydle zabiło by kogoś nieuzbrojonego?
Przez chwilkę siedzieli w ciszy. Deep domyślił się, że to chyba on zabił brata Komendanta. Tym lepiej dla niego, że przyszedł tutaj po znaczących zmianach w wyglądzie i tożsamości. Deep zrozumiał też, że to co mówił Ksirksos o nie zdanym i nie oblanym teście dobrze odzwierciedlało sytuacją Marc'a w tej organizacji. Nie ufali mu do końca co dało się odczuć, ale z drugiej strony nie chcieli utracić informacji, które rzekomo miał.
-Ale ja ich dorwę jeszcze... Jeszcze ich dorwę... - mówił wpatrzony w podłogę, nagle odwrócił się - No to mów o konkretach. Kto wie. Jeśli mnie zainteresujesz to może spotkasz się z Shiv'ą?

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Rivald przyjął zlecenie:
- Oki doki. Zobaczę co da się zrobić. Jakieś wskazówki? Na czym wpadli poprzednicy?
- Powiedzmy, że wpadli na tym, że byli za ciency i było ich zbyt mało. Tam się roi od dobrze wyszkolonych zawodowców. - odpowiedź była enigmatyczna, ale wbrew pozorom i tak mówiła wiele o stopniu ryzyka tej misji.
Z planów, które otrzymał wynikało, że biurowiec był dość niski. Miał dziesięć pięter. Hol był obszerny i prawie pusty nie licząc ozdobnych kolumn. Więcej szczegółów nie znał. Wiedział tylko, że na kolejne piętra można dostać się windą (są dwie) oraz klatką schodową.
-Nie jest to wiele, ale tyle mamy. Reszta, których tam wysłaliśmy doszła do wind na parterze najwyżej - Eva pokazała palcem zdjęcie pomieszczenia - Tak to wygląda mniej więcej.

25i4r4y.jpg

Gdy wyszedł zawiadomił swych towarzyszy o misji. Odpowiedział jedynie Izzy.

*Jest 13.30

Mapa - Broen i Ardolf:
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy przejął materiały wybuchowe, umieszczając je w Lizzardzie. Ale cacka! pomyślał. Potem uświadomił sobie, że nie ma planu wyjścia poza obręb murów. Po chwili kombinowania (i czekania przy okazji na Rivalda) wpadł na pomysł. W tym celu jeszcze raz skontaktował się z Lordem. - Lordzie? Tu jeszcze raz Izzy. Potrzebuję fikcyjnego urzędnika, z którym będę się mógł połączyć. Chodzi tylko o to, abym poprosił go o wypuszczenie z Poziomu Zero i zapewnienie, że kasę otrzyma później. Taka krótka wymiana zdań, która przekona mój kontakt że mam kogoś "u góry", który pozwala mi na wyrwanie się spod Wirników, a nie - że jestem tam z misją. Po prostu. Dzięki temu będę wiarygodny, a wiarygodność w tym fachu to podstawa. - Izzy zamierzał przekonać w ten sposób Przemystnika. Spojrzał na zegarek - 15:05. - Kurde, co z tym parszywym złodziejaszkiem? W 3 godziny się nie wyzbieramy! - Izzy miał oczywiście na myśli Rovalda. Narazie natomiast - zapalił skręta, włączył alarm i wyciągnął się w Lizzardzie.



Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Mi nic nie przeszkadza - Odpowiedział Priest siadając na kanapie.
Jeden z ludzi Lordów jest w drodze. Dla bezpieczeństwa nie kontaktowali się z nim w żaden sposób. -Deep postanowił rzucić lepszą kość temu psu. Musiał powiedzieć coś, co wywoła poruszenie.- Wiem tylko, że w jakiś sposób dał sygnał, żeby się go spodziewali. W skrócie, ma on wszelkie na miary na Shivę. Jak znaleźć, jak się przedostać, tak, by zostać zauważonym w ostatnim momencie. Kiedy będzie za późno na obronę. Jak cię nie rusza, to akcja szturmowa jest ledwie planem awaryjnym. To, co gorsze, mogę zachować tylko dla Shivy. - Choć i to co gorsze Deep już wymyślił. Wiedział, że nawet jak się do niej nie dostanie będzie potrafił jej zaszkodzić. A im bardziej jej zaszkodzi, tym lepiej. A najlepiej byłoby ją pokryć warstwą ziemi. Nie za dużą, by ścierwojady się nią zaopiekowały.


Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Modyfikacje ciała - zmiana tożsamości
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Karabinek szturmowy (4x40 naboi) z celownikiem laserowym
Strzelba (101 naboi) (U Luny, niech jej dobrze służy jeśli nie wrócę)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
3 Granaty Dymne
2 Flashbang
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
*Xeolitowy kombinezon (czarny) - amortyzuje pchnięcia nożem i strzały z broni krótkiej
*Biały T-Shirt z wizerunkiem niejakiego Ozzy Osbourne'a, kewlarowe spodnie z licznymi kieszeniami, kamizelka kewlarowa, wygodne zbrojone buty przystosowane do ekstremalnych warunków, kewlarowe rękawiczki.
Stare Ubranie
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 550 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald jeszcze raz połączył się z Izzy'm.
- Z czasem powinniśmy się wyrobić, jeśli od razu weźmiemy się do roboty. Rzecz wygląda tak: uzyskałem kontakt z tutejszą rezydentką Radykałów. Jednak nie puści farby jeśli nie pomogę jej w odbiciu kilku ludzi z platformy przemysłowej. Spotkamy się na miejscu, mam plany i jako takie rozeznanie w misji.
Ich dwójka to było za mało. Ale od czego ma całe miasto szumowin? Zawrócił do Vincenta, siedzącego w klubie. Trochę go już znał, jako że kiedyś prowadzili razem machlojki. Podszedł do niego i wyszeptał na ucho:
- Jest robota i potrzebuję ludzi. Pewnie słyszałeś, że zawinęli Artana i Penelopę Lotriusz? Chcę ich uwolnić, nie pytaj. Zapłacę, a ty mi pomożesz. Ewentualnie skrzykniesz paru chłopaków. To jak?
Ostatecznie zatrudnił trzech ludzi. ,,Revolver" i Mike wyglądali na specjalistów. Ostatni z nich, Saul przedstawiał się bardziej jak kloszard, ale Vincent zapewniał go o właściwych kompetencjach tegoż. Pędząc ,,Indianą" starał się nie myśleć za dużo o misji. Do takich zadań najlepiej podchodzić z zimną głową. Gdy dołączył do niego Izzy, streścił co już wie o budynku.
- Póki się da, musimy zachować dyskrecję. Gdy nas przyuważą... cóż, lepiej żeby nas nie zauważyli.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 950 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf wszedł na statek zostawiając mecha w ładowni udał się do kokpitu, aby zaznajomić się ze sprzętem. Gdy był gotowy wyruszyli w drogę do Nowego Yorku.

Na miejscu po otrzymaniu raportu od skarlinga Ardolf włączył skaner aby potwierdzić informacje.
- Spróbuj kogoś opanować- powiedział do Broena - może uda nam się zmniejszyć ich liczbę.
Jeśli odległość jest za duża spróbujemy się do nich zbliżyć zakradając się od zachodu.

Atrybuty:
Siła: 2 (+1)
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+7)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)
Implant łącze komputerowe

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych

Wgrane programy:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"morfologia organizmów żywych"
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych (+1 inteligencja)
-"informacje o geografii kontynentu (+ 1 inteligencja)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)

Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 12 naboi; wyrzutnia rakiet (x4 uniwersalne rakiety) i mechaniczne psy (6 sztuk, zasilane z baterii mecha))
-"Generator pola siłowego" + wzmacniacz pola siłowego - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 4m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-8 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny
- mały materiał wybuchowy odpalany na pilota
- racje żywnościowe x 20
- 2070 SZ


Skarling Bubba

Siła: 3 (+1)
Zręczność: 1 (+10)
Wytrzymałość: 3 (+3)
Inteligencja: 2 (+1)

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność
- wzmacniacze mięśni- +1 siła i +1 wytrzymałość
- koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
- implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
- celownik - +2 zręczność
- powiększanie pojemności płuc +1 wytrzymałość
- implant ucha środkowego +1 inteligencja


ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 340 naboi.
- kamizeka ochronna

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)

Minitransporter "Dragon"
Lekkie opancerzenie xeolitowe pozwalające na wytrzymanie krótkotrwałego ostrzału z broni małego i średniego kalibru
Jedno działko plazmowe tuż pod kabiną pilota.
Napędzany na Burst. 30 litrów wystarcza na 40000 kilometrów lotu.
Pojemność ładowni 8 milikubridów.
Max prędkość - 1500 km/h.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Sytuacja robiła się coraz mniej korzystna, z każdą chwilą Brostrom tracił szanse przeżycia. Karr musiał wezwać do tyłu sondę by uniknąć jej zniszczenia ale po chwili, gdy upewnił się, że nie jest ona atakowana, wzleciał nią do góry bezpośrednio nad sobą, mając nadzieję, że pułap będzie już za duży dla roślin. Sonda miała stamtąd próbować raz jeszcze przestrzelić więzy ciągnące Fidelitę a w razie dalszego zagrożenia - wrócić szybko do cyborga i zająć przygotowane miejsce na jego plecach, zespalając się z nim.
Karr tymczasem postanowił spróbować jeszcze raz zniszczyć Żniwiarza, rzucając w niego granatem - miał nadzieję, że tym razem już unieszkodliwi bestię. Prowadząc wciąż ostrzał dla obrony własnej i kobiety, wycelował na chwilę w żniwiarza i posłał mu jeszcze dwa strzały plazmy. Wiedział, że jeśli i tym razem potwór pozostanie w akcji a pnącza będą napierać, będzie musiał się wycofać żeby wyjść cało chociaż samemu i wynieść kobietę. Dopóki jednak Brostrom nie spełnił roli pokarmu, należało walczyć by go uwolnić, potem i tak straci to znaczenie a Żniwiarz pewnie będzie zajęty pożywianiem się.

Atrybuty: Siła:7 Zręczność:5 Wytrzymałość:7 Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Pancerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)
Urządzenie maskujące (otacza Karra hologramami,czyniąc go niewidzialnym jeśli stoi w miejscu i jeśli żaden ruch nie zakłóca pola. Podczas poruszania się, kąty zaostrzają się i staje się widoczny dla skupionego obserwatora. Przerywa działanie przy naruszeniu pola i wznawia po zakończeniu naruszenia)
Sonda (niewielki obiekt latający,przyczepiona do powłoki cyborga, oddzielana; Do 30 m w górę, do 50 km/h, zasięg sterowania-1000 m; pozwala na obserwację w dzień i w nocy; uzbrojona pojedynczą wiązką laserową; może się maskować-niewidoczna przy bezruchu; laser może położyć na ziemi marker powiadamiający o położeniu określone przez sterującego osoby; może przyczepić się do powierzchni metalowej i całkowicie na niej zamaskować)
Skarabeusze (malutkie mechaniczne owady, wypełzają spod obudowy Karra; chodzą po ścianach i sufitach, zasięg do 50m) mogą odbudować jego drobne uszkodzenia; pozwalają na obserwację; napędzane płynem biotycznym zasilającym cyborgi, mogą go wstrzyknąć swej ofierze jako truciznę lub cyborgowi jako zasilanie w skrajnej sytuacji; ilość 30)

Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń: AEGER TT4 - jeden magazynek (776 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (130 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
2 granaty

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ 667 SZ dla reszty
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izziemu niezbyt podobał się taki plan, nie zamierzał przez pół dnia przemykać się między strażnikami. Miał za to ochotę wypróbować swojego fioletowego kolegę raz jeszcze, tym razem w walce porządnej. Dlatego się zgodził. Po spotkaniu z Rivaldem zaproponował taktykę w stylu "kopniakiem w drzwi" - wchodzą przez główne wejście, wrzucając granaty dymne. Potem rozbiegają się na boki i strzelanina. Izzy może pobawi się maczetą, ale nic więcej.




Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 12 (^^)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
30 materiałów implozyjnych (3000 SZ sztuka^^)
2045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald skrzywił się. Lubił efektowną walkę, ale również cenił swoje życie.
- Ty masz to fioletowe cholerstwo we krwi, a nam wystarczy jedna kulka, by paść trupem. Mam tu ze sobą fachowca od szyfrów. Żadne zabezpieczenia mu się nie oprą. Drugi to spec od bomb. Wywalimy im coś w powietrze, to i odwrócimy uwagę. Na rozwałkę jeszcze przyjdzie czas, a skoro mamy fachowców, wykorzystamy ich.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1444 sztuk złota, 950 kredytów
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Indiana 5000 ,,Ścigacz"
Plany Samson 1
Plany platformy przemysłowej
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen zaczął skanować teren w celu opanowania jakichś przeciwników.
-Chodźmy w stronę tego budynku o którym mówił skarling stamtąd będzie można się zorientować w terenie.

Broen kazał skarlingowi który był wyposażony w karabin snajperski strzelać do przeciwników jeśli by byli agresywni.

Atrybuty:
Siła: 3 (+3)
Zręczność: 3 (+3)
Wytrzymałość: 3 (+4)
Inteligencja: 7 (+3)

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
-implant wątroby uodparniający na toksyny +1 wytrzymałość.
-koordynator rdzenia kręgowego- +1 zręczność
-implanty nóg - +1 zręczność i Umiejętność Lewitacja: broen może lewitować korzystając ze swoich mocy telepatycznych
-celownik + Umiejętność Celowanie Precyzyjne: Zwiększa precyzję strzału.
-implant serca + 1 wytrzymałość
-wzmacniacze mięśni - +1 siła lub +1 wytrzymałość
-implanty oczu pozwalające na widzenie w każdych warunkach pogodowych a także w nocy (+1 inteligencja)
-implant ucha środkowego polepszajacy percepcje (+1 inteligencja)

Zabiegi bioinżynieryjne:
-Wzmocnienie mięśni +1 siła
-Wzmocnienie układu nerwowego +1 zręczność
-Wzmocnienie układu kostnego +1 wytrzymałość
-Zwiększenie liczby szarych komórek +1 inteligencja


Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.
Precyzyjne celowanie, lewitacja.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
Chain gun 1000 naboi
granaty odłamkowe - 5
granaty dymne - 5
granaty pczeciwczołgowe - 5
Laserowy bat
Inne:
racje żywnościowe x10
suszone mięso dla skarlingów x 20 porcji
zastrzyki z adrenaliny x10
apteczka,

Ubranie:
xeolitowe kamizelki dla skarlingów i dla siebie pozwaljące wytrzymać serie z broni krótkiej + amortyzować uderzenia z broni większego kalibru.

-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
Broń:
Lekki karabin snajperski średniego zasięgu (3 km max) x 4 magazynki po 12 naboi
Domyślnie skarling strzela ze strzelby plazmowej na wyraźne polecenie strzela ze snajperki.
 
Status
Zamknięty.
Do góry