Wysłannicy

Status
Zamknięty.

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Izzy jak szalony pędził po targowisku. Robił takie zamieszanie, że aż ochrona zwróciła na to uwagę. Kilku bandziorów tzn. ochroniarzy, którzy patrolowali teren zwróciło mu uwagę aby przestał urządzać wyścigi na uliczkach pełnych ludzi. Następnie, już spokojniej udał się do sklepu z bronią. Tam zakupił działko plazmowe i wyrzutnię rakiet. Montaż tego na przygotowanym już stelażu nie był problemem, więc po prostu razem z prowadzącym sklep Gragiem wnieśli broń na stelaż a Izzy zapłacił umówioną kwotę. Następnie udał się do sklepu, w którym był już Ardolf i Broen. Broen nie czekał do końca operacji i wcześniej jednak udał się aby kupić programy. Zarazem kontaktował się telepatycznie z resztą drużyny. Pewnie dzięki temu uratował życie Rivaldowi. Ardolf szybko przeprowadził operację i umieścił Abricrow'a w komorze regeneracyjnej. Gdy dołączył do nich Izzy dowiedzieli się o zamachu na jego życie. Później do reszty przyłączyli się Karr i Deep, których również wtajemniczono w bieżące wydarzenia. Priest i Cyborg udali się na mały zwiad po targu aby dowiedzieć się co nieco o nagrodzie za ich głowy. Musieli wrócić do Graga Jergal'a, gdyż poinformowano ich, że on zwykle wie najwięcej.
-Heh, tyle kredytów u mnie zostawiliście, że mogę wam chyba powiedzieć za darmo - mówił jednocześnie komenderując Skarlingami - Jest taki typ w Afryce, banita, Broesch się nazywa. Całkiem wpływowy gościu. W każdym razie chyba dwa dni temu usłyszałem jakieś plotki, że mu ktoś żonę podprowadził. Dlatego wydał on wyrok śmierci na jakieś dwie osoby. Tak to robią banici. My mutanci mamy swoją zemstę rodową oni mają takie sposoby. Każdy orze jak może.
Sprawa wydawała się prosta. Broesch był lekko świrnięty i nadpobudliwy. Pomoc Izzy'ego udzielona jego żonie popchnęła go do takich czynów. Wcześniej nie mieli większego kontaktu z banitami (pomijając na wpół dzikiego Ahab'a, który i tak ulotnił się gdzieś między wydmami Mglistego Wybrzeża) więc nie mieli nawet okazji się o tym dowiedzieć. Broesch znał tylko Rivald'a i Izzy'ego więc na nich wystawił wyrok. Reszta była dla niego jakimiś bezimiennymi kompanami, który zidentyfikować nie mógł. Ta wersja wydarzeń wydawała się najbardziej prawdopodobna. Ktoś w końcu połasił się na te pieniądze a niestety za czyny Longbow'a najbardziej zapłacił niewinny Rivald.
Gdy Deep i Karr wracali ze "zwiadu" cyborg podniósł parę cięższych rzeczy pomagając pewnej starej mutantce zwinąć stragan z jedzeniem. Zauważył, że jego siła rzeczywiście wzrosła tak samo jak zręczność. Mimo nowej konstrukcji dodatkowych ramion nie stracił nic z ruchliwości czy zwinności.
Ostatecznie wszyscy spotkali się w sklepie z implantami. Rivald akurat wyszedł z zaplecza i został przywitany rachunkiem za dodatkową godzinę używania sali operacyjnej. Izzy poddawał się operacji wszczepienia implantów a Ardolf wrócił ze sklepu gdzie kupił za 400 SZ generator pola siłowego.


[Izzy - oferta co do programów i implantów oraz cen operacji tak jak dla Ardolf'a i Broen'a; minus 750 SZ; plus działko plazmowe (a nie jakieś laserowe jak sobie wpisałeś nie wiadomo na jakiej podstawie do KP) i wyrzutnia rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), minus dwa komunikatory; Deep - plus 370 SZ; Rivald - minus 100 SZ, wracają Ci normalne staty; Ardolf i Broen - plus komunikatory globalne; Ardolf - plus "Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m, minus - 400 SZ.]
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
(Broen zastanawiał się czemu uratował Rivalda, ale chyba przeważyło to że był on członkiem "starej" drużyny)

No Izzy to żeś sobie przegwizdał u Broescha. Ciekawe ile tej nagrody jest dokładnie za Ciebie?
Proponuje ruszać do Nowego Toronto i dłużej w tej dziurze nie siedzieć.
Ciekawe czy na szlaku trafią się jeszcze inni łowcy nagród? Swoją drogą Izzy musiałeś polecieć na tą głupią dupę?

Broen przekazał Ardolfowi ckm na naboje ze zubożonym uranem bo zauważył ze jego Skarling jest bez broni.
Broen--> Ardolf ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf popatrzył na Rivalda:
- Dobrze się czujesz - sprawdzał czy jego pacjent powrócił do zdrowia
Następnie zagadał do Broena
- Dzięki za broń, koło Nowego Toronto są ruiny Nowego Yorku tam przeprowadzimy operacje wszczepienia kryształu mocy.

Potem zwrócił się do wszystkich
- Macie już wszystko co potrzebowaliście? Możemy się już stąd zawijać?
Jeżeli jego towarzysze będą chcieli jeszcze coś załatwić Ardolf uda się do sklepu z bronią dokupić amunicji do ckm skarlinga
Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+3)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-"Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-150 sztuk złota
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny


Skarling Bubba

Siła: 3
Zręczność: 1 (+6)
Wytrzymałość: 3 (+1)
Inteligencja: 2

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność

ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy nie zamierzał wdawać się w kłótnię z Broenem, rzucił więc tylko - Żywy i po waszej stronie jestem wart więcej niż Rivald widział w całym swoim życiu na oczy - To mówiąc demonstracyjnie przejechał sobie maczetą po żyłach. Gdy rana się zagoiła, podszedł do sklepikarza - Chcę:

-łącza komputerowe implementowane w mózgu (200 SZ za sztukę) - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
-koordynator rdzenia kręgowego (500 SZ za sztukę) - +2 zręczność
-bloker telepatyczny (90 SZ za sztukę) - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
-implanty nóg (300 SZ za sztukę) - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
-celownik (250 SZ za sztukę) - +2 zręczność
-przeprowadzenie operacji wszczepienia (50 SZ za jeden implant) > czyli 250 SZ

I następujące programy:

-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)


RAZEM: 1940 SZ, +9 Zręczność, +1 Inteligencja. Chcę je mień jak najszybciej. Umowa stoi?



________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
1045 kredytek
4552 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
-Ciekawe czy twoja sztuczka działa w przypadku odrąbania rąk i nóg? - Powiedział Broen do Izziego.
Cóż można zapomnieć o całej sprawie tylko następnym razem pamiętaj że jesteśmy drużyną.

Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Gdy tylko Deep dowiedział się co porabia Izzy skinął głową dając znak Karrowi. Wypytując się personelu gdzie teraz jest punk wszedł po cichu do sali i nim ktokolwiek zdążył zwrócić mu uwagę doskoczył do Izzy'ego i wbił mu strzykawkę, którą przygotował tuż przed wejściem do sali operacyjnej. Być może nawet Karr się nie przyda.
-Tylko spokojnie, to taki mały prezencik dla Lorda, od ciebie. Hehe, jak wzburzony to na spowiedź zapraszam, uwolni cię ona od złych emocji.
Gdy powrócił do kompanów wypytał ich czym się zajmowali.
-Rivald, jakie są szanse, że uznają cię za zmarłego? Wiesz, to by było ci na razie na rękę, miałbyś chwilę spokoju. Potem albo sobie z tym wrakiem wyjaśnisz nieporozumienie, albo go zabijesz. To drugie ma także inne korzyści - rozmarzył się kapłan na myśl o wyposażeniu Broesha.
-Swoją drogą, nasz młody przyjaciel ma wyjątkową tendencję to pakowania się w kłopoty. A przy tym ciągnie za sobą na dół wszystko co w zasięgu rąk.
Deep podczas dokańczania operacji Izzy'ego próbkę jego krwi z strzykawki przelał do próbówki, którą następnie ukrył.
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 550 Sztuk Złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Mimo, że Deep dawał sobie radę działając z zaskoczenia, Karr wpadł do sali za nim i pospieszył by złapać Izzy'ego za ramiona. Trzymał go cały czas i puścił dopiero gdy kaznodzieja schował napełnioną fiolkę.
- No hard feelings - przypomniał sobie sentencję w zapomnianym języku, poklepał po policzku sparaliżowanego punka i wyszedł za Deep'em.
- Wyślijmy ją lepiej jak najszybciej - powiedział o stojącej obok Morgan - Wszystko zrozumiałaś i jesteś gotowa przyjąć te niegłupie warunki? Czy zrobić z ciebie cyborga bez woli?
- Będą polować na niego - wskazał na klinikę gdzie wciąż leżał Izzy - jego uznają za martwego. Czyli będziemy nierozpoznawani?

Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)

Zdolności: Implementacja broni do ramienia W
ysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ
667 SZ dla reszty
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald skinął głową Ardolfowi, że już w porządku. Miał aparycję zwariowanego naukowca, ale na swoim fachu się znał. Abricrow wrócił do formy, a wraz tym jego pragnienie zemsty nasiliło się. Broesch był jego kumplem od lat. Niejeden interes razem ubili i niejedną flaszkę wychylili. Tymczasem on zarzuca mu zniknięcie swojej żony, która zaś od Broescha stroniła, co nawet idiota by zauważył. Niechętnie zapłacił sto sztuk złota i ruszył na spotkanie reszcie.
- Rivald, jakie są szanse, że uznają cię za zmarłego? Wiesz, to by było ci na razie na rękę, miałbyś chwilę spokoju. Potem albo sobie z tym wrakiem wyjaśnisz nieporozumienie, albo go zabijesz. To drugie ma także inne korzyści - zapytał go Deep.
- Jak zaraz zabierzemy du.py w troki i nie będziemy już więcej rzucać się w oczy banitom, to i mogą faktycznie pomyśleć, że gryzę piach. Dlatego potwierdzam słowa Broena, lećmy do Nowego Toronto. Tam mam więcej znajomości, to znaczy takich które nie oznaczają śmierci w ciemnym zaułku. Wiem też o jednym gościu, który pomoże nam popchnąć całą sprawę do przodu... następnie przeniósł wzrok na punka - A ty czasem rusz dwa razy makówką zanim coś zrobisz.
Rivald oczywiście miał najpierw ochotę dobrać się do Broescha, jednak wiedział, że poddawanie się impulsom tylko mu zaszkodzi. Jeszcze to ścierwo będzie błagało o przebaczenie na kolanach...

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
2050 kredytów, 49 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Poza tym jest coś jeszcze - powiedział, zbierając grupę do kupy i upewniając się, że nikogo nie ma w pobliżu - Wiem jak można dostać się Shivy. Przed samą nią, ktoś z nas może się wybrać, oczywiście nie znany tamtym. O ile mi wiadomo wiedzą o wszystkich z nas - no, może poza Izzy'm więc szybki zgon.
Ściszył głos tak, by Morgan go nie słyszała: - Ale można spróbować by użyć jej. Wprowadzić zamęt, przekazać błędne informacje. Jakby się zawziąć to dostać się aż do niej i po prostu zabić w jakiś sposób.
Pozwolił reszcie rozważyć opcję i sam wyciągnął komunikator by skontaktować się z Lordem i wreszcie przekazać mu wiadomości: że White Lake to zbrojne ramię Sudaki, że
można tym kanałem uzyskać dostęp do Shivy, że jest w posiadaniu hasła, które powinno otworzyć furtkę do infiltracji tych struktur. Zapytał też Lorda czy zechce sam to wykorzystać i wybrać jakiegoś agenta, który by wykorzystał ten kanał - czy też chce uszczuplić ich siły i kogoś oddzielić.

Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)

Zdolności: Implementacja broni do ramienia W
ysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ
667 SZ dla reszty
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Jak się okazało cały incydent z zamachem rozszedł się jakby po kościach. Rivald żył, Izzy'emu na dłuższą metę też nic się nie stało. No może pomijając uszczuplenie zasobów cieczy w jego organizmie. Ostatecznie wszyscy ruszyli do statku by poczekać tam na ostatniego członka wyprawy, który akurat poddawał się operacji. Niestety jednak tam dopiero przypomnieli sobie, że jakimś cudem nikt nie zainteresował się "Szefem", którego ciągnęli ze sobą jeszcze od obozu w górach. Ten pozostając bez opieki postanowił się ulotnić i zostawić swoich wybawicieli. Razem z nim niestety zniknęło też ważne źródło informacji.

W czasie gdy Izzy leżał na stole operacyjnym znów usłyszał głos w swojej głowie:
-A może małego psikusa panu doktorkowi zrobię co? Zdziwiłby się gdyby nagle z nacięć wylała się jakaś ciecz i je momentalnie zaleczyła? Hehehe. Nie martw się, nie jestem taki. Właściwie to nawet nie wiem w jakiej formie mogę o sobie mówić? Nie jestem kobietą ani mężczyzną. Nie według waszych kryteriów. Schowam się do wątroby. Pa pa misiu.
Po tych słowach Izzy poczuł jakby jego wątroba rozszerzyła się o kilkanaście centymetrów aż zawył z bólu. Zaniepokojony lekarz szybko sprawdził odczyty urządzeń, do których podłączył pacjenta, ale one nie wskazywały nic co mogłoby go zmartwić. Jednocześnie wyjaśnił mu, że nie może mu wgrać więcej niż 5 programów behawioralnych lub "wiedzowych". Longbow przyjął to do wiadomości bo wyboru innego nie miał. Kiedy już znieczulenie zaczęło działać i Izzy odpływał widział jak przez mgłę sprzeczkę lekarza z kimś kto wyglądał jak Deep. Następnie wydawało mu się, że Priest dźgnął go czymś. Nie miał jednak nawet czasu by zareagować bo od razu stracił przytomność. Kaznodzieja zdążył jeszcze zdobyć trochę substancji, która nie "schowała się" do wątroby Izzy'ego.

Gdy Longbow wrócił do świata żywych wyszedł i zapłacił. Do towarzyszy dołączył przy statku. Gdy wszystko było już ustalone i mieli lecieć otrzymali wiadomość od Lord'a:

"To mogą być cenne wiadomości wywiadowcze. Dobrze że mnie poinformowałeś. Przedyskutujcie to z Lordem Dowiaschem w Nowym Toronto. Jest tam z nim Brostorm i Luna. Pomogą wam podjąć odpowiednie decyzje. A i jak zobaczycie pierwszy raz Lord'a Dowiascha nie gapcie się na niego. Większość osób tak reaguje na jego widok a on tego nie lubi."


Burst spokojnie starczyło na lot nad oceanem. Ardolf włączył autopilota, więc mieli czas żeby odpocząć, porozmawiać czy chociażby coś zjeść. Po około dwóch godzinach byli już nie daleko Nowego Toronto zwanego "Metropolią Niebios". Gdy zbliżali się do strefy wywołała ich wojskowa kontrola lotów:
-Niezidentyfikowany Statku Powietrzny zgłoś kod autoryzacyjny lub opuść strefę Nowego Toronto.

Nim transmisja głosowa zdążyła się skończyć zobaczyli myśliwce przechwytujące Sił Powietrznych Nowego Toronto krążące wokół ich transportowca:

335b3es.jpg

Pomni tego co powiedziała im Luna podali przekazany im kod autoryzacji dyplomatycznej.
-Brawo Tango 7. Przyjąłem. Witamy w Metropolii Niebios - odpowiedział oficer z wieży.
Myśliwce odprowadziły ich na Pierwszy Pas Urbanistyczny w Wirniku Pierwszym. Nowe Toronto niegdyś słynęło z tego, że było Sodomą i Gomorą metropolii. Przestępczość szerzyła się tam w niewyobrażalnej skali. Dopiero 90 lat temu gdy władzę objął obecny Lord zdławiono falę zbrodni ogarniającą całe miasto. Lord Dowiasch wziął wszystkich bandytów za mordę stosując często niewybredne sposoby aby zmusić ich do wejścia na ścieżkę prawa i porządku albo eliminując ich na dobre. Jednocześnie nakazał zbudować tzw. wirniki. Były to skomplikowane konstrukcje, które obracając się wokół własnej osi generowały coś na wzór własnej grawitacji. Zbudowano takich siedem i ustawiano na kształt czegoś co podobno z kosmosu wygląda jak wielki kwiat. Tzw. Poziom Zero stał się miejscem zamieszkania dla wszelkiej maści szumowin, które rządziły się tam swoim prawem.* Mury metropolii, strefa wyłączności i żołnierze tam przebywający mieli nie tyle chronić miasto przed zagrożeniem z zewnątrz co bardziej chronić świat przed tym co czaiło się wewnątrz murów. Wszystkie te zabezpieczenia stały się więc czymś na wzór współczesnych Murów Hebronu. Pierwszy wirniki był miejscem gdzie skupiała się cała administracja wojskowa i cywilna Nowego Toronto. Tam też znajdowała się wieża Lord'a.

9uuq0l.jpg
Wylądowali na prywatnym lądowisku Lord'a gdzie zostali przywitani przez Lunę, ale będącą (jak to niegdyś określił Deep) już w wersji "z cyckami". Pogodna kobieca twarz nie korespondowała z tym co widzieli gdy była ona pozbawiona powłoki z syntetycznej skóry. Na ich widok jej drobną i piękną twarz ozdobił szczery uśmiech:
-Kupę lat! - śmiała się witając gości - Chodźcie Lord Dowiasch już na was czeka. Bardzo chce was poznać. A to kto? Morgan? Jaka Morgan? A... I tego chłopaka od Broescha też przyprowadziliście? Jak was znalazł?
Luna w towarzystwie kilku żandarmów odprowadziła ich do kwatery Lord'a. Szli zatłoczonymi korytarzami pełnymi cyborgów i androidów. To tylko potwierdzało drugą obiegową opinię o tym mieście. Mianowicie mówiono, że tutaj chyba najłatwiej spotkać mówiącą i chodzącą maszynę. Co prawda to prawda. Statystycznie co drugi mieszkaniec Nowego Toronto był cyborgiem lub androidem. Długo jednak nie zwracali na to uwagi gdyż zdążyli już dojść do ogrodu przed kwaterą Lord'a:

16ihzs7.jpg

Szczerze mówiąc miejsce to wyglądało bardziej jak "coś" stylizowanego na zabudowę starożytnych miast a nie ogród, ale Luna wyjaśniła, że Lord lubi historię i zbiera wiele takich "historycznych gadżetów".
Ostatecznie zostali wprowadzeni do prywatnych kwater Lord'a. Zastali suto zastawiony stół, który uginał się pod ciężarem różnego rodzaju jedzenia i trunków. W tle grała cicha i relaksująca muzyka. Teraz zrozumieli też o co chodziło Lordowi Dune Town gdy mówił o pierwszej reakcji na widok ich nowego szefa:

xngepj.jpg

Nie dość, że Lord Dowiasch okazał się być cyborgiem to jeszcze cyborgiem otoczonym jakąś płomienistą poświatą.
-A! I oto osoby, o których tyle dobrego słyszałem. Jak się macie! Jestem Lordem tego miasta. Witam was w mych skromnych progach. Usiądźmy. Niedługo dołączy do nas Brostorm Starszy, który również jest moim gościem. Ze smutkiem muszę jednak stwierdzić, iż Lord von Bernn nie będzie nam towarzyszył, ale musimy być wyrozumiali. Biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności jasne jest, że uwikłany jest w mnóstwo spraw związanych z Dune Town. Dobrze się spisaliście. Wszystkie informacje, które uzyskaliście są już opracowywane przez Overmind. Wędrowcy** już jutro powinni nam przedstawić ostateczne raporty. Musimy zdławić to, to coś... - Lord tak silnie uderzył pięścią w stół, że aż wszystkie naczynia podskoczyły do góry - Przepraszam. Czasami nie panuję nad swą siłą. Dobrze. Przejdźmy do rzeczy. O czym chcecie porozmawiać, co chcecie wiedzieć?
Gdy Lord Dowiasch zobaczył, że jego goście patrzą na niego jak w obrazek rzekł:
-Hmm... Rozumiem, że Lord von Bernn mógł was przyzwyczaić do bardziej autorytarnego rządzenia, ale ja lubię partycypację moich ludzi w tym co się dzieje. Nie chcę widzieć marionetek a aktywnych uczestników! Kocham swoją absolutną władzę, ale z doświadczenia wiem, że taki sposób jest lepszy.
Ciężko było zrozumieć tą postać. Z jednej strony dostojny cyborg, który reprezentował to co uważano za cnoty arystokracji metropolii a z drugiej ktoś kto zakładał obozy "reedukacyjne" dla przestępców i ma na sumieniu miliony osób straconych w egzekucjach ad hoc przeprowadzanych na ulicach Poziomu Zero.

[Izzy - plus 5 wybranych programów jako umiejętności (dodaj opis), wybrane implanty, minus - pieniądze za implanty, programy i operację; Ardolf - plus 100 naboi ze zubożonym uranem, minus - 80 SZ.]


*To te wydarzenia doprowadziły do powstania organizacji The Radicals.
**Wędrowcy to osoby, które podłączają swoją świadomość do świadomości Overmind'a i "wędrują" po niej gromadząc informacje i kontrolując pracę całej sztucznej inteligencji.
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy postanowił nie odzywać się i dać mówić innym. W międzyczasie zjadł coś i zapalił jointa.



__________________________________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 13 (!!!)
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^
Łącza komputerowe implementowane w mózgu - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
Koordynator rdzenia kręgowego - +2 zręczność
Bloker telepatyczny - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
Implanty nóg - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Celownik - +2 zręczność


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Programy behawioralne:

"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
komunikator globalny
1045 kredytek
2712 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko plazmowe i wyrzutnię rakiet (1p-panc, 2p-piechotne, 1 burząca, 1 p-pancerna, 1 p-powietrzna), które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
W czasie lotu na automatycznym pilocie Ardolf korzystając z chwili wolnego czasu podszedł do meche i wyciągnął z niego komputer przenośny, chciał sprawdzić jego zawartość, a następnie poczytać księgę, którą nosi już od dłuższego czasu.

Gdy dotarli do lorda Ardolf był pod wrażeniem zaawansowanej technologi jaką posiadało to miasto. Bacznie wsłuchiwał się w jego słowa i w końcu odpowiedział:
- Witaj Lordzie Dowiasch, jestem Ardolf Woolsey, korsyda. Czy mógłbym uczestniczyć w pracach Overmind'u, jestem naukowcem i rozmawiałem z Morgan, moja pomoc mogła by się przydać. Jeśli jednak moja pomoc była by zbędna, to czy Lord mógłby udostępnić mi dobrze wyposażone laboratorium, w którym można przeprowadzać zabiegi bioinżynieryjne, oraz warsztat inżynieryjny, poczyniłbym tam przygotowania do naszej dalszej wyprawy.

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+3)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-"Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-70 sztuk złota
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny


Skarling Bubba

Siła: 3
Zręczność: 1 (+6)
Wytrzymałość: 3 (+1)
Inteligencja: 2

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność

ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 140 naboi.

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Morgan wysłać? A rób jak chcesz! Karr, jesteś inny niż zwykli ludzie, więc pewnie nie rozumiesz, ale niektórzy to życiowi nieudacznicy płaczący jak tylko ktoś wokół nich macha pistoletem. Ona taka jest. Nawali, wystarczy pierwszy lepszy mutant z zdolnościami telepatycznymi na poziomie dziecka. Jeśli wszczepimy jej im plant blokujący to zobaczą, że nie zgadza się z jej aktami. Gdyby to była do rozpracowania tylko jakaś banda to pewnie. Ale tak to nie wypali. Mam lepszy pomysł. Na koszt tutejszego lorda. Znają nas takimi jakimi jesteśmy. Słuchaj, jak ci się spodoba pogadamy z resztą. Jak przejdzie poprosimy tutaj o małe fundusze. Ich stać na kilka operacji. Ja pójdę. Potrzebuję operacji plastycznych nosa, ust, drobną modyfikację szczęki. Włosy i zarost. Nowe ubranie. Wymianę lewej gałki ocznej. Odciski palców to nie problem, lewą dłoń już zmieniłem. Głównym problemem jest nos oko i krew. Tutaj będzie problem. Nie orientuję się, ale czy są bezpieczne modyfikację dna? Chodzi o coś jak wybielenie karnacji. I co? Jeśli uda mi się podejść do niej poślę ją prosto do piachu!-To odpowiadało kapłanowi. Z całego serca nienawidził tej kobiety. To święta wojna! Musi doprowadzić do śmierci tego antychrysta w kobiecym ciele!
***
Deep widząc Lunę uśmiechnął się i pomyślał:
" Albo mi coś obija, albo po prostu cieszę się na myśl obcowania z istotami, które mogą nas wyręczyć w samodzielnym główkowaniu... Choć i tak ostatnio więcej spluwami myśleliśmy niż głowami, hehe"
-Ach, witaj Luno! Co? Chłopak? Długa i niezbyt piękna historia. Nie ma co wspominać.
Podziwiając własność tutejszego lorda oddał się dyskusji z Luną opowiadając jej pobieżnie ostatnie wydarzenia.
Gdy stanęli przed lordem Deep starał się patrzeć jak na zwykłego rozmówcę. Nie chciał całkiem odwracać wzroku, by nie urazić rozmówcy. Jednak gdy ten zaczął rozmowę Priesta zdziwiła jego bezpośredniość. Na pierwszy rzut oka ten człowiek wydawał się być w pewien sposób szczery.
Deep trzymając rękę w kieszeni na biblii zerknął w kierunku Izzy'ego.
'Mam nadzieję, że nie będzie się buntować.' - pomyślał po czym powiedział do lorda:
-Mamy też próbkę tej ich dziwnej substancji. - Po czym jeśli Izzy nie zaczął szaleć wyjął próbkę zza grzbietu okładki biblii i podał ją lordowi.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 550 Sztuk Złota
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Witaj Lordzie. Jestem Broen Adler, Fidelita, wykonuje misję w imieniu Borstroma Starszego.
Chciałem spytać jak nasza koalicja radzi sobie na innych frontach w walce z Shivą?

Jaki jest dalszy cel naszej podróży?

Mam także małą prośbę : Przyda mi się trochę broni, implantów (głównie powiększających inteligencje, ale inne też mile widzianch e, łącze komputerowe do wgrywania programów behawioralnych no i trochę programów do wgrania.

Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Będąc w takim otoczeniu, Karr czuł się zręczniej niż zwykle. Upewnił się, że wszystkie informacje zostały przekazane, opowiedział Lordowi Dowiaschowi o planie przedostania się kogoś z ich grupy do otoczenia Shivy i wysłania próbki cieczy do Dune Town.
- Mamy tu nawet jednego ochotnika, który po kilku przeróbkach by się nadał. To by było w ramach bezpośredniej akcji ale trzeba też pomyśleć perspektywicznie - Karr silił się na dystyngowany i wygładzony ton, starał się mówić powoli i zastanawiał się nad słowami - Musimy na pewno odzyskać artefakt, mam pewne wskazówki gdzie go szukać. Czerwona piramida?

Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny (umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła)

Zdolności: Implementacja broni do ramienia W
ysoki/daleki skok
Fizyka stosowana (znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce)
Informatyka ( pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych)
Sztuki walki (+1 zręczność) (program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości)
Obsługa pojazdów (pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechanik)

Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty

Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ
667 SZ dla reszty
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Nazywam się Rivald Abricrow. To zaszczyt poznać wreszcie Lorda. Wszystko zostało powiedziane przez moich towarzyszy. Ja jednak chciałbym poruszyć inną kwestię. Nie mogę swobodnie pracować, jeśli wyznaczona jest nagroda za moją głowę przez Broescha. Chciałbym, aby zapewniono mi, że ten szczur więcej nie podniesie na mnie ręki. Potem jestem do pańskiej dyspozycji.
Rivald jak zwykle wyłożył konkretne racje, po czym rozprostował się leniwie na krześle. Facet był bardzo możny i mógł mu pomóc. A ręka rękę myje.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
1749 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
- Witaj Lordzie Dowiasch, jestem Ardolf Woolsey, korsyda. Czy mógłbym uczestniczyć w pracach Overmind'u, jestem naukowcem i rozmawiałem z Morgan, moja pomoc mogła by się przydać. Jeśli jednak moja pomoc była by zbędna, to czy Lord mógłby udostępnić mi dobrze wyposażone laboratorium, w którym można przeprowadzać zabiegi bioinżynieryjne, oraz warsztat inżynieryjny, poczyniłbym tam przygotowania do naszej dalszej wyprawy.
-Oczywiście. Chciałem to zaproponować. Brostorm Starszy chwalił twój intelekt. Może pomożesz Wędrowcom zinterpretować informacje z Overmind'a. Tymczasem przedstawił on jakby trzy możliwe wersje wydarzeń. Z tym, że jedna jest tak fantastyczna, że ją wykluczyliśmy właściwie. Brostorm jednak nalegał byśmy większą uwagę poświęcili starożytnym pismom mutantów. Twierdzi on, że jest tam wiedza, która może nam się do czegoś przydać. Dwie pozostałe wersje wydają się bardziej prawdopodobne - Lord na chwilę przerwał i spojrzał na drzwi przez które po kilku sekundach wszedł Brostorm - O wilku mowa! Siadaj przyjacielu.
Fidelita przywitał się serdecznie z pozostałymi chwaląc ich odwagę i umiejętności.
-Wracając do sedna sprawy chciałem wam powiedzieć co wiemy. Otóż jak już wiecie ja i Lord von Bernn od dłuższego czasu prowadzimy śledztwo dotyczące infiltrowania struktur władzy metropolii przez jakąś nieznaną siłę. Nie wiem czy inni Lordowie to zauważyli, ale nam ta sytuacja nie dawała spokoju więc zaczęliśmy węszyć. Odkryliśmy, że nawet nasze najbliższe otoczenie jest przeżarte przez agentów wroga. Dalsze wyjaśnienia doprowadziły nas do przerażającego odkrycia. Otóż większość tych agentów miało zaimplementowane w mózgu jakieś nieznane pasożyty. Do dzisiaj nie wiemy czy pochodzą one z dżungli, której tajemnic do teraz w pełni nie poznaliśmy czy są tworem naukowców. Brostorm antycypował jakby nasze potrzeby mówiąc wam o odcięciu głowy Shivy. To niestety się nie udało gdyż ten obiekt, w którym się znajduje odleciał w nieznaną lokację, ale przypuszczamy, że jest gdzieś na tym kontynencie - Lord wstał i podszedł do wyświetlacza holograficznego, na który wyświetlały się po kolei dokumenty, które omawiał.
-Jak już mówiłem Overmind przedstawił trzy potencjalne wersje wydarzeń. Pierwsza jest sumie najprostsza i wynika wprost z informacji, które udało się nam uzyskać. Otóż możliwe jest, iż Sudaki Corp, Lord Nowej Moskwy i organizacja terrorystyczna znana jako The Radicals zawiązały jakiś sojusz mający na celu obalenie Konwentu, stworzenie nowego ładu i objęcie władzy. Wszystko by tutaj pasowało gdyby nie to, że wiemy iż oprócz The Radicals Sudaki sponsoruje też ich wrogów a mianowicie grupę przestępczą o nazwie Klan Podziemia, o której to zresztą wiemy tyle co nic. Druga wersja zakłada, iż The Radicals są tylko pionkami na szachownicy Lorda Nowej Moskwy i Sudaki Corp. Najpewniej wykorzystali ich tylko do budowy obozów na terenach plemion a teraz opłacają ich milczenie. W tej wersji przelewy na lewe konta Klanu Podziemia są już bardziej logiczne. Pewnie chcą się zabezpieczyć gdyby The Radicals zaczęli sypać znajdzie się ktoś kto ich uciszy. Ktoś nie powiązany bezpośrednio ani nawet pośrednio z Sudaki Corp, Nową Moskwą czy Metropoliami w ogóle - Lord Dowiasch odszedł od wyświetlacza i westchną.
-Niestety obojętnie jaką wersję wydarzeń przyjąć nie wiemy po co im ta Czerwona Piramida. Nie do końca też wiemy czym ona jest. Pomijając to co zapisano w Księgach Turckov'a przypuszczamy, że jest to jakiś starożytny artefakt, coś zbudowane przez założyciela Sudaki na bazie starych ludzkich technologii i umieszczone w dżungli jeszcze w czasach habitatów. Brostorm kazał nam nawiązać kontakt z najstarszy korsydem mieszkającym w ruinach Nowego Jorku. Sędziowie Zakonu, który już poznaliście udali się tam i przygotowali grunt na spotkanie. Niestety trzeba się streszczać. Tam trwa już wojna. Ale na nasze szczęście The Radicals również rezydują w tych ruinach. Możemy więc upiec dwie pieczenie na jednym ogniu.
Teraz zabrał głos Brostorm:
-Jest jeszcze trzecia wersja wydarzeń, ale zgodzę się z Lordem Dowiaschem, że jest chyba zbyt fantastyczna aby pokładać w niej większe nadzieje. Razem z Lordami ustaliłem, iż to wy powinniście podjąć decyzje co do dalszej wyprawy. Lord von Berrn zgodził się twierdząc, że i tak podejmiecie decyzję dobrą jak każda inna bo nikt nie ma pewności. Lord Dowiasch jak to ujął lubi partycypację swych podwładnych w sprawach rządzenia. Ja natomiast jestem przekonany, że wasz los został związany z tymi wydarzeniami nieprzypadkowo a przez jakąś odwieczną mądrość kierującą naszym światem i że to wy a nie ktoś inny ma doprowadzić tę wyprawę do końca.
-Mamy też próbkę tej ich dziwnej substancji. - Deep przekazał fiolkę Lordowi.
-Wybornie! Niewątpliwe, że się przyda. Jeszcze dzisiaj wyślę to i waszego "jeńca" do Overmind'a. Jej zeznania i doświadczenia połączone z dokumentami oraz próbką pewnie wyjaśnią nam pochodzenie tego Czynnik Y. Szkoda, że jej szefa nie udało się wam dostarczyć. Ta jego ucieczka... była... cóż... ale chyba lekko żenująca dla was... - Lord Dowiasch machną ręką - Najlepszym się zdarza.
Wnet jednak spoważniał i już groźnym tonem rzekł:
-Tylko nie s:cenzura:cie czegoś tak znowu...
Atmosfera na trochę "zgęstniała", ale niezręczną sytuację przerwał Karr.
- Mamy tu nawet jednego ochotnika, który po kilku przeróbkach by się nadał. To by było w ramach bezpośredniej akcji ale trzeba też pomyśleć perspektywicznie - Karr silił się na dystyngowany i wygładzony ton, starał się mówić powoli i zastanawiał się nad słowami - Musimy na pewno odzyskać artefakt, mam pewne wskazówki gdzie go szukać. Czerwona piramida?
-Kto? Zresztą to wasz decyzja. Ja wam udostępnię środki. Wiesz gdzie szukać? Brostorm mi mówił gdzie Księgi Turkov'a lokują piramidę. Problemem będzie przekonanie mieszkańców Zanibami żeby pomogli ją znaleźć. W tamtych rejonach dżungli występuje wiele anomalii pogodowych i często powstają zakłócenia uniemożliwiające normalne funkcjonowanie sprzętu elektronicznego. Nie znajdziemy tego miejsca dzięki skanerom lub satelitą. Poza tym dla nas równie ważne jest dowiedzenie się czym jest ta piramida. Tutaj potrzebni będą Korsydzi.
Na końcu głos zabrali Rivald i Broen. Fidelita pytał się ewentualną pomoc Lord'a w dostępie do potrzebnych "zapasów". Lord Dowiasch zapewnił go, że pomoże w całej rozciągłości. Po zakończeniu kolacji kazał im spisać na kartkach co chcieliby otrzymać na dalszą drogę.
Sprawa Rivald'a też została rozwiązana:
-Powiadomię Lord'a von Bernn. Nas Lordów nikt nie może mieszać z działalnością poza metropoliami, ale skoro mamy już sojusz z Bralami i Huskanami to myślę, że zajmą się oni tą sprawą. Nie ma problemu. A więc co chcecie teraz robić?*


["Koncert życzeń" - priv do Lord'a :).]


*Jest 17.00
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
- Lordzie, co do uzyskania pomocy moich braci korsydów to mam pewien pomysł, mogę wraz z Broenem polecieć do ruin Nowego Yourku, tam mieszka głowa naszego gatunku, mógłbym go prosić o pomoc w tej kwestii. Co do próśb do chciałbym prosić o dostęp do wspomnianego wcześniej laboratorium, tam mógłbym przeprowadzić operacje bioinżynieryjne na skarlingach i Broen mówił że też jest chętny na małe ulepszanie, potem chciałbym popracować nad mechem. Po odpoczynku poszedłbym pracować przy overmindzie.
Ardolf spisał listę potrzebnych rzeczy i podał ją Lordowi. Potem zapytał
- Ktoś jeszcze chętny na szybką operację?


Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9 (+3)

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-"Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-70 sztuk złota
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
-komunikator globalny


Skarling Bubba

Siła: 3
Zręczność: 1 (+6)
Wytrzymałość: 3 (+1)
Inteligencja: 2

implanty:
- łącza komputerowe implementowane w mózgu
- mechaniczne dłonie +1 zręczność
- implanty oka +1 zręczność

ekwipunek:
-ckm na naboje ze zubożonym uranem 140 naboi.

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Co do hipotez wskazanych przez Lorda wskazanych przez lorda najbardziej pasowała mu wersja nr. dwa chociaż żadnej tak naprawdę nie można było wykluczyć.
-Zgadzam się z Ardolfem, możemy wyruszyć do Korsydów. (Oczywiście to był tylko pretekst żeby Ardolf dokonał operacji wszczepienia kryształu)
Broen także podał lordowi swoją listę umiarkowanych życzeń.

Broen spytał czy może gdzieś odpocząć w oczekiwaniu na implanty i Ardolfa, który dokona niezbędnych operacji.
Jeśli lord wskaże jakąś kwaterę to Broen uda się tam wraz ze Skarlingami aby odpocząć.

Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów przeciwpiechotnych, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
komunikator globalny
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
implant serca
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald z uwagą wysłuchiwał słów Lorda. Pierwsza wersja intrygi jaką nakreślił i jakiej sam się od jakiegoś czasu domyślał, zdawała się być logiczna. Była jednak zbyt prosta jak na tak skomplikowaną kabałę. Postanowił nie wyrokować, uznając że pewne odpowiedzi przyniesie czas. Gdy Lord skończył mówić, Abricrow odezwał się znowu:
- CO do dalszej drogi, zdam się na decyzję reszty. Mnie osobiście interesowało to miasto i oto jestem. Mam zamiar nieco tu się rozejrzeć i coś mi mówi, że wiem już jak i gdzie zaciągnąć języka.
 
Status
Zamknięty.
Do góry