Wysłannicy

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Abricrow czuł się już całkiem zrelaksowany. Dobrze mu było wśród wszelkiej maści szumowin i banitów, spowitych dymem opium. Wiedział jednak, że teraz nie może sobie pozwolić na zbyt długi odpoczynek. Jeśli przestanie być czujny, wnet popełni jakiś błąd.
- A tak, jestem przemytnikiem. Rozumiesz, trochę tego, trochę tamtego. Ale w moim zawodzie nie wolno mówić o sobie za wiele. Niemniej dzięki za towarzystwo panienko. Ja muszę spadać.
Nie chciał się rozstawać z tym uroczym stworzeniem, ale mus to mus. Teraz przeszedł się do sklepu z pojazdami i obejrzał ofertę oraz cennik. Tak jak rozmyślał wcześniej, potrzeba mu było coś niewielkiego acz szybkiego. Dwuślad byłby idealny. Następnie ruszył w poszukiwaniu kogoś, kto wymieni jego kredyty na złoto. Okazało się, że ów osoba, handlarz niewolnikami przyjmuje już jego towarzyszy. Szybko dołączył się do tych, podsłuchując o czym też mówią.
- Że co? Że jaki przelicznik? A to liczykrupa. Jestem za przemówieniem do rozsądku temu chłoptasiowi. Poszturchamy drania to zmięknie.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
2050 kredytów, 149 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Broen, Ardolf, Karr, Rivald, Deep.
Grag ostatecznie przystał na przelicznik 1:1,2. Uznał widocznie, że przy hurtowych ilościach jest to dla niego i tak opłacalne. Wymienił więc kredyty po ustalonym kursie. Tak więc Karr zyskał 3000 SZ, 1700 SZ, Broen, Ardolf i Deep uzyskali zaś po 1250 SZ.

Broen zakupił od razu też dwa Skarlingi. Grag nie zgodził się jednak na upust ceny argumentując to faktem, iż oba są z najwyższej półki a dwa to nie ilość hurtowa. Po kupnie od razu przekazał jednego Ardolf'owi. Następnie udał się do sklepu z bronią i zakupił odpowiedni sprzęt. Strzelbę plazmową (x 2 baterie, 100 wystrzałów każda) za 170 SZ, 3 baterie xeolitowe do AXII za 20 SZ każda, oraz 5 granatów przeciwpiechotnych za 25 SZ każdy i baterię do strzelby plazmowej (100 wystrzałów) za 30 SZ.
Następnie udał się do sklepu z implantami gdzie był dość szeroki wybór. Oferta handlowa obejmowała:
-mechaniczne dłonie (70 SZ za sztukę) - +1 zręczność
-implanty oka (100 SZ za sztukę) - +1 zręczność
-wzmacniacze mięśni (400 SZ za sztukę) - +1 siła i +1 wytrzymałość lub +2 wytrzymałość
-łącza komputerowe implementowane w mózgu (200 SZ za sztukę) - umożliwia wgrywanie programów behawioralnych i informacyjnych do mózgu
-koordynator rdzenia kręgowego (500 SZ za sztukę) - +2 zręczność
-implanty stawów (jeden obejmuje wszystkie stawy, 150 SZ za sztukę) - +1 zręczność
-bloker telepatyczny (90 SZ za sztukę) - uniemożliwia ingerencję telepatyczną, ale też dezaktywuje umiejętności telepatyczne u posiadacza
-implant serca i płuc (120 SZ za sztukę) + 1 wytrzymałość
-implanty nóg (300 SZ za sztukę) - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
-celownik (250 SZ za sztukę) - +2 zręczność
-przeprowadzenie operacji wszczepienia (50 SZ za jeden implant)
-wypożyczenie sali operacyjnej z komorą regeneracyjną (100 SZ na godzinę)
Broen dowiedział się, że programy jakich poszukuje posiadają inżynierowie.

[Broen - plus Skarling bez implantów, wymienioną broń; minus 385 SZ; Ardolf - plus Skarling bez implantów.]


Deep wrócił do sklepu z bronią i zakupił po 100 sztuk amunicji do strzelby i rewolweru łącznie za 100 SZ. Następnie udał się do kliniki gdzie kupił silny gaz usypiający, strzykawkę i fiolkę. Gdy wyszedł zauważył, że stoi blisko warsztatu inżynieryjnego gdzie kręcił się Izzy. Poza tym tuż na przeciwko kliniki znajdowała się firma świadcząca usługi bioinżynieryjne. Trochę dalej był sklep z bronią i jakiś bar gdzie niegodziwcy palili opium.

[Deep - plus 100 sztuk amunicji do strzleby, 100 do rewolweru, strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego; minus 130 SZ.]


Karr usprawnił się trochę będąc w warsztacie inżynieryjnym. Kupił masę sprzętu i poważnie zmodyfikował swoje cybernetyczne ciało. Inżynier doradził też aby Karr przemyślał kupno łącza komputerowego pozwalającego połączyć się bezpośrednio z siecią informatyczną. Cyborg nie posiadał takiego a inżynier podłączał się bezpośrednio do jego wewnętrznego okablowania jednak twierdził on, iż taki implant będzie bardzo przydatny przy serwisowaniu i wykorzystywaniu jednej z nowych umiejętności. Poradził aby Karr udał się do klinik gdzie mają taki sprzęt. Mówił, iż bez problemu mu tam zamontują taki sprzęt.

[Karr - minus 710 SZ; plus implant "Dodatkowy zestaw rąk" - +1 zręczność +1 siła lub +2 zręczność, umiejętność "Fizyka stosowana" - znajomość prawideł fizyki umożliwiająca wykorzystywanie ich w praktyce, umiejętność "Informatyka" - pozwala na sprawne posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym, sieciami informatycznymi oraz daje znajomość podstaw konstrukcji komputerów i innych urządzeń elektronicznych, umiejętność "Sztuki Walki" - to program behawioralny wgrywający umiejętność posługiwania się wszystkimi rodzajami sztuk walki znanymi ludzkości (+1 zręczność), umiejętność "Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki, implant "Pancerz Elektrostatyczny" - +2 wytrzymałość, implant "Skaner Termiczny" - umożliwia wykrywanie śladów ciepła w odległości 1000 metrów (nie rozróżnia źródeł ciepła).]


Ardolf powrócił do warsztatu. Wysiadł z mecha i kazał przy nim czekać niewolnikowi. Od inżyniera zakupił baterię, surowy xeolit (5 sztuk za 10 SZ każda) oraz 5 obudów na baterie xeolitowe (5 SZ każda). Nim wyszedł inżynier zagadał go:
-Wróć pan za jakieś dwie godziny! Przychodzi nowa dostawa... wie pan... dobry sprzęt mam. Przemyt z Nowej Moskwy i Nowego Tokio. Bez numerów seryjnych, czysty jak łza sprzęcior. Przyda się do tego mecha.
Ardolf opuścił lokal i udał się do kliniki. Tam spotkał Broen'a. Razem przyglądali się cennikowi i rozważali najlepsze opcje.

[Ardolf - minus 195 SZ; plus Skaner (przedmiot) - Zasięg do 1 km. Dość dokładny, pozwalaja odróżnić zwierzęta od ludzi i mutantów oraz maszyn, bateria xeolitowa do mecha, 5 x surowy xeolit, 5 x obudowy do baterii xeolitowych.]


Rivald zainteresowany był zaś jakimś pojazdem. Niestety, ale ceny były takie, że jedynym pojazdem w jego zasięgu był jakiś złom za 800 SZ. Abricrow mocno zastanawiał się czy może nie lepiej było pogadać z kobietą i ewentualnie "pobawić się" trochę przed dalszą wyprawą. Stał dość blisko jednego z zakładów gdzie przeprowadzano zabiegi bioinżynieryjne, stoiska ze smażoną kiełbasą i smażonymi owadami, hurtowni odzieży, sklepu narzędiowo-przemysłowego oraz sklepu z implantami. Poza tym oczywiście stał przed nim otworem cały targ. Po chwili zauważył, że w jego stronę idzie kobieta widziana wcześniej. Machała ręką i wołała:
-Czekaj Panie Przemytnik. Mam biznes. Chcesz zarobić? 4000 SZ? Wiem kim jesteś. Nie jestem debilką.

Rivald mógł ją łatwo zgubić w tłumie lub wchodząc do jednego z okolicznych przybytków.

><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy
wyskoczył do sklepu z bronią. Nim jednak to zrobił inżynier poinformował go, że HUD kosztuje 200 SZ a łączny koszt modernizacji to 1100 (płytki organiczne i generator pancerza elektrostatycznego i HUD) plus robocizna w zależności od tego ile Izzy chciał czekać (200 SZ lub 350 SZ).
W sklepie sprzedawca nie był znowu zadowolony, że Longbow wrócił:
-Znowu przylazłeś, chciałem zamykać. Mówiłem prawie wszystko wyprzedałem. Vulcan? A co to k*rwa jest? A... Nie wiem... Może za 4 dni. Musze pogadać z dostawcami. Nie urodzę ci tego przecież.
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Deep postanowił wybrać się jeszcze do sklepu i zakupić dla siebie nowe implanty. Skoro miał już trochę złota, to lepiej je w ciało zainwestować zanim znowu trafi do paki i straci całe złoto. Zakupił Następujące implanty
mechaniczną dłoń, ale zamontował tylko lewą (+1 Zręczność) 140 SZ
implanty nóg (300 SZ za sztukę) - +2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość) 120 SZ
Po jego wyliczeniach zostało mu 200 SZ po odjęciu kwoty na zabiegi, za co postanowił zakupić trochę prowiantu. Gdy w końcu zadowolony inwestycją ruszył w poszukiwaniu kompanów przechodząc obok lokalu dla narkomanów nie odmówił sobie podstawienia nogi jakiemuś ćpunowi i kopnięcia go, gdy przechodził obok leżącego.
````````````````````````````````````
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego

Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 200 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy))
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen postanowił zakupić dla swojego Skarlinga
2x mechaniczne dłonie (140sz)
wzmacniacz mięśni(400sz) i łącze komputerowe.(200sz)
Przydałoby się też zobaczyć jakie programy komputerowe są do wyboru. Wgramy coś tym naszym skarlingom.
Po czym zwrócił się do Ardolfa :
Kup implanty dla swojego skarlinga i wynajmiemy sale operacyjną na kilka godzin, złożymy się na to bo ja jestem prawie spłukany, ty przeprowadzisz operacje masz wprawę, nie będziemy przepłacać. W razie czego dołóż mi do programów komputerowych, rozliczymy się później.
Trzeba załatwić wszystko i zjeżdżamy z tej dziury.

Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów, 865 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali

Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
Suszone mięso dla Skarlingów
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+1)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)

Skarling "Segevax"
(jeszcze nic :D)
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald szedł targiem narzekając na czym świat stoi. Drogo było tu jak cholera. Nie płacą podatków (hehe, jakby on płacił) a jeszcze krzyczą sobie takie sumy. Po trochu się zdziwił, a trochę ucieszył gdy zobaczył znajomą. Ta odparła do niego prosto z mostu.
-Czekaj Panie Przemytnik. Mam biznes. Chcesz zarobić? 4000 SZ? Wiem kim jesteś. Nie jestem debilką.
Abricrow już od początku konwersacji czuł, że dziewczyna nie jest w ciemię bita. Poza tym jego imię było dość znane. A czy chce zarobić? Toż to pytanie retoryczne.
- O, cześć mała. Jeśli masz interes to chodźmy na stronę. Ściany mają uszy, ale jeszcze więcej ich ma ten tłum.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 9
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
2050 kredytów, 149 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardofl postanowił wrócić później do sklepu i zakupić broń oraz zająć się xeolitem przerobić go na baterie.

Spotkał się z Broenem i zgodził się co do jego listy zakupów, sam postanowił nabyć:
łącza komputerowe implementowane w mózgu (200 SZ za sztukę)
mechaniczne dłonie (70 SZ za sztukę) - +1 zręczność
implanty oka (100 SZ za sztukę) - +1 zręczność

Po zakupach chciał jeszcze wrócić do sklepu z bronią i zakupić coś do meche, potem razem z Broenem wynajmą salę operacyjną i wszczepią skarlingą implanty

---------------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-1155 sztuk złota
-1500 kredytek
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych
- Skarling bez implantów.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Karr wrócił do reszty, czekając aż skończą zakupy i zejdą się do kupy. Zostało mu trochę kasy, której już nie potrzebował i był gotów dać ją temu, kto jakoś to uzasadni. Po drodze zatrzymał się przy stoisku z jedzeniem i wziął to, czego życzyła sobie Morgan. Rzucił pieniądz do sprzedawcy i odszedł dalej. Szukał sklepu z implantami, nie dla siebie - liczył, że znajdzie tam kogoś z kompanii.
Zobaczywszy Deep'a, odciągnął go na bok:
- Musimy pogadać - powiedział.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty:
Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny
Zdolności:
Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana
Informatyka
Sztuki walki (+1 zręczność)
Obsługa pojazdów
Broń:
AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ
667 SZ dla reszty
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Deep zagadany przez Karra wybrał się z nim na 'przechadzkę'.
-Chodzi o Izzy'ego? Wszystko jest jak należy, później. Chyba, że coś się namieszało w innych sprawach. Mów śmiało.
Kapłan nawet zainteresował się tym, co ma mu do powiedzenia Cyborg. W końcu dyskusja to miła odmiana po ostatnich zamieszaniach.

````````````````````````````````````
Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego

Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 200 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy))
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Izzy wychodząc zgodził się na te warunki. Dał mechanikowi 700SZ - To zaliczka. Kolejne 750SZ dostaniesz jak wykonasz robotę tylko się pospiesz! A, i jeszcze jedno - daj tą wieżyczke na górze i jakiś uchwyt, żebym mógł coś zamontować w przyszłości - Gdy sprzedawca oznajmił, żę nic już nie ma Izzy spytał się o innych z jego fachu. Gdy otrzymał informację, poszedł szukać takiego działka, a przy okazji zamierzał kupić komunikatory globalne dla całej drużyny (pomijając skarlingów i "Arniego" oraz tą naukowiec).



________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
1045 kredytek
6322 złota


Pojazd:

Landspeeder "Lizard"
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Karr, Deep.
Spotkali się gdy Priest opuszczał sklep i implantami. Właściwie to był już przy barze z opium. Karr dogonił go gdy kaznodzieja kopał jakiegoś niezbyt świadomego powodu tej agresji mutanta. Cyborg szybko wyjaśnił, że Arni się zbuntował i zaatakował Karr'a. Gdy Arni ostatecznie został obezwładniony postanowił wykupić się informacjami, które Karr uznał za na tyle cenne, iż pozwolił inżynierowi obejść blokadę założoną przez Deep'a jeszcze w obozie. Jego opowieść wyglądała na wiarygodną szczególnie gdy zważyło się na fakt jak wyglądał. Jego pancerz był lekko poobijany a gdzieniegdzie nosił ślady wyglądające na pamiątkę po trafieniu plazmą. Arni posiadał strzelbę plazmową więc najpewniej tego narzędzia użył do walki.

[Deep - plus implanty, bonusy i ewentualnie zdolności jeśli implanty je dają, które wymieniłeś w swojej liście zakupów, plus 20 porcji suszonej wołowiny; minus 20 SZ; minus Arni.]


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Broen, Ardolf.

Oboje dokonali zakupów i wynajęli salę operacyjną. Operację jednak należało przeprowadzić od razu gdyż nie było późniejszych wolnych terminów dlatego Ardolf wziął się za to od razu. Sprzęt zgromadzony w sklepie i udostępniany klientom był wysoce wydajny i nowoczesny przez co obie operacje trwały jedynie dwie godziny a nie jak wcześniejsza prawie całą noc.

Po zabiegu Ardolf udał się do sklepu by porozmawiać z inżynierem.
-Tak, tak. Mam coś dla ciebie - powiedział.
Oferta sprzętu, o którym mówił wcześniej prezentowała się tak:
-"Mechaniczne Psy" - proste roboty bojowe z lekkim opancerzeniem, które służą do przeprowadzania zwiadu i atakowania pojedynczych wrogów. Zestaw składał się z 6 sztuk, które mogły również przyczepiać się do mecha i podróżować na nim. (300 SZ)
-"Działko plazmowe" - broń o dużej mocy, która mogła być zamontowana zamiast ckmu mecha. Posiada własny system zasilania (200 SZ)
-"Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m. (500 SZ)
-"Mała wyrzutnia rakiet" - po przymocowaniu umożliwia wystrzeliwanie małych, zdalnie sterowanych rakiet na linii ziemia-powietrze, ziemia-ziemia, ziemia-woda. W zestawie z wyrzutnią są 4 rakiety. (500 SZ)

Broen zaś wyszedł przed budynek odetchnąć świeżym powietrzem. Przy okazji przyglądnął się swoim Skarlingom, które prezentowały się całkiem groźnie.* Następnie udał się do najbliższego sklepu inżynieryjnego i poprosił o przedstawienie oferty programów behawioralnych lub informacyjnych. Sprzedawca zniknął na chwilę na zapleczu po czym wrócił przedstawiając ofertę:
-"Obsługa Pojazdów" - pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
-"Taniec Towarzski" - znajomość wszystkich znanych ludzkości tańców (+ 1 zręczność)
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Podstawy wiedzy o materiałach wybuchowych" - podstawowe informacje z zakresu obsługi materiałów wybuchowych
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Gotowanie" - znajomość sztuk kulinarnych
-"Pilotaż" - zaawansowane umiejętności związane z pilotażem i nawigacją mniejszymi statkami latającami (np. myśliwcami lub małymi pasażerskimi)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
-"Naprawa pojazdów mechanicznych" - umiejętności i wiedza związane z naprawianiem pojazdów mechanicznych, robotów, mechów, androidów, cyborgów (+ 1 inteligencja)
-"Pedagogika" - wiedza i umiejętności z zakresu wychowania i nauczania
-"Tortury" - znajomość technik wymuszania informacji
-"Zoologia" - wiedza z zakresu tej nauki
50 SZ za każdy.

[Broen - minus 740, plus: implanty i bonusy które one dają Skarlignowi; Ardolf - minus 640 SZ, plus: implanty i bonusy które one dają Skarlignowi.]


*Wychodzicie dwie godziny po wydarzeniach z Izzy'm i Rivald'em.


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Izzy, Rivald.

Rivald wziął kobietę na bok. Ona wskazała boczną uliczkę nieuczęszczaną przez innych odwiedzających targ. Gdy zostali sami zrobiła się bardziej bezpośrednia. Głaszcząc Abricrow'a po ramionach mówiła:
-Ciebie właśnie mi potrzeba. Yhmm... Hehehe - te słowa akcentowała w bardzo kobiecy sposób jednocześnie coraz bardziej zbliżając się do Rivald'a.
On też lekko poddał się emocją. Wtem jednak implant w oku dał mu znać, że kobieta wydziela więcej ciepła. Zrzucił to jednak na karb zaistniałej sytuacji. Niestety nie miał racji. April błyskawicznie wyciągnęła nóż i w nieludzkim tempie dźgnęła Rivald'a kilkanaście razy w brzuch. Abricrow chciał zareagować, ale nie mógł. Nóż musiał być nasączony jakąś substancją paraliżującą lub trucizną gdyż nie mógł się nawet podnieść. Wszystkie jego mięśnie ogarnął skurcz. Kobieta zaś zniknęła gdzieś między straganami zostawiając po sobie jedynie małą karteczkę, którą rzuciła obok twarzy Rivald'a:

"Pozdrowienia od "przyjaciela". Mam nadzieję, że opłacało się mnie wych*jać. Obyś zdychał w k*rwa je*itnych cierpieniach.

Broesch"

Abricrow skierował wzrok na papier. Musiał szybko znaleźć pomoc. W ciemnej i wilgotnej uliczce nie mógł liczyć na nią liczyć.

Izzy wrócił niepocieszony z wędrówki po targu. Nigdzie nie było konkretnie takiego modelu działka jakie chciał. Wszyscy sprzedawcy oferowali działka lub działa plazmowe, fotonowe, jonowe, laserowe, wyrzutnie rakiet, generatory energii itp. Tego jednak co chciał Longbow nie było. Po drodze zakupił tylko komunikatory globalne dla Ardolf'a, Broen'a i dla siebie. Gdy wszedł do warsztatu Lizard był gotowy. Zrobili go nawet wcześniej niż myślał. Od kiedy opuścił sklep nie mogło minąć więcej niż 40 minut. Zadowolony podszedł do jednego z pracujących tam mechaników. Ten jednak patrzył na niego dziwnie. Szybko pojawili się kolejni wraz z samym inżynierem.
-Nie wiem czy wiesz, ale za zabicie cię jest nagroda - powiedział wycierając ręce w jakąś brudną szmatę.
Nim Izzy się zorientował trzy ostrza zanurzyły się w jego ciele. Kilka sekund później był sztyletowany przez kilka osób. Nie mógł się nawet ruszyć. Kawałki jego ciała dosłownie fruwały w powietrzu w strugach krwi i Czynnika Y.
-Co to k*rwa? - wrzasnął jeden z mechaników
-Olej to wal dalej - odpowiedział inżynier
Po około 10 minutach dźgania nożami i kopania odstąpili myśląc, że Izzy zmarł. Odeszli zostawiając Lizard'a. Longobow wiedział, że żyje, ale nie mógł się podnieść. Jego mięśnie były sparaliżowane a poza tym jeden z oprawców przybił jego bok wielkim gwoździem do ziemi. Dobre dwadzieścia minut trwało nim ciecz postawiła go na nogi. Wstał i rozejrzał się. Był sam. Na ziemi zobaczył karteczkę, którą ktoś rzucił na ziemię myśląc, że może Longbow może będzie jeszcze przed śmiercią w stanie ją przeczytać:

"Prezent od byłego pracodawcy."


[Izzy - minus 1000 SZ; plus - Lizard "Plus" (rekrutacja), 3 komunikatory globalne. Rivald - wszystkie atrybuty do 1.]
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf postanowił nabyć następujące programy
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
Dla swojego skarlinga wgrał to co kupił i snajpera,

Potem udał się do sklepu z bronią chciał nabyć
"Generator pola siłowego" - pozwala otoczyć mecha z przodu polem siłowym o średnicy 2m. (500 SZ) cena wydawała mu się zbyt wysoka więc postanowił się potargować, chciał też aby sprzedawca udostępnił mu warsztat do obróbki xeolitu na baterie

---------------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-550 sztuk złota
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych


Skarling Bubba

Siła: 3
Zręczność: 1 (+6)
Wytrzymałość: 3 (+1)
Inteligencja: 2

łącza komputerowe implementowane w mózgu
mechaniczne dłonie +1 zręczność
implanty oka +1 zręczność

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
- A to cioty! Cholerny Broesch... No nic, odpłacę im się - To mówiąc Izzy uśmiechnął się złowieszczo. Wsiadł do nowiutkiego Lizzarda, sprawdził, czy wszystko działa jak należy i pojechał do handlarza bronią, który miał na składzie szybkostrzelne działa plazmowe i wyrzutnie rakiet. Kupił 1 działo plazmowe (silne^^), strzelające 1000 razy/min (albo podobne, byleby nie kosztowało więcej niż 1000SZ) oraz pojedynczą wyrzutnię rakiet (75mm). Do niej wziął 5 rakiet (1 p-panc, 1 ziemia-powietrze, 2 p-piech, 1 burząca, wszystkie naprowadzane "myślowo", jak działko). Następnie poprosił o zamontowanie tego w Lizzardie, a jeśli ten nie może tego zrobić, spytał, gdzie jest taka możliwość. Potem pojechał sprawdzić możliwości montażu implantów oraz wgraywania programów behawioralnych (a co, nie będę gorszy^^).



________________________________________________________________
Atrybuty:

Siła: 5
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 5


Implanty:

Detoksykator (jako że Izzy kocha trawkę, implant ten oczyszcza dym z niektórych subst., dzięki czemu Izzy ma "kopa" po paleniu, ale nie osłabia percepcji ani koncentracji. +1 do Int)
Implant QAI [Quick Adrenaline Imput] w okolicy aorty (w razie potrzeby uwalnia do krwi odp. dawkę adrenaliny, musi być uzupełniany co pewien okres czasu, u Izziego - co 1-2 tygodnie. +2 do Zręczności)
Fioletowa ciecz z fiolki - pozwala na regenerację^^


Zdolności:
"To jest MOJA maczeta!!!" - Izzy jest w stanie świetnie posługiwać się bronią białą
Snajper - Izzy w swoim czasie ćwiczył się w strzelaniu na dalekie odległości, teraz jest w tym naprawdę dobry
"Regeneracja" - dzięki fioletowemu płynowi z fiolki.


Ekwipunek:

Broń:
E600 z lunetą (3 baterie xeolitowe - 113 strzałów)
Subkarabinek HK G36C (3 magazynki - 90 naboje)
2 x Pistolet Plazmowy (2 x 1 bateria xeolitowa - razem 54 strzałów)
Maczeta
3 laski dynamitu
3 granaty p-piech.

Ubranie:
Glany (skórzane buty okute stalą na noskach i pięcie, z gwoźdźmi w podeszwach)
Stare, starte dżinsy
Pas, skórzany
Podkoszulek "[nazwa jakiegoś futurystycznego zespołu punkowego]"
Skórzana kurtka (ćwieki na lewym przedramieniu)

Inne:
2 porcje adrenaliny do implantu
Zapalniczka
Zapałki
Pudełko 28 bibułek
Paczka marihuany (na 28 skrętów)
Tabliczka czekolady
Pudełko PO paście do butów z czarnym prochem (niewiele tego)
Zegarek na rękę (z hologramem-mapą afryki oraz Dune Town)
Butelka spirytusu (97%)
Plecak "kostka" (http://images32.fotosik.pl/150/9596bc0055270326.jpg)
4 batony karmelowo-orzechowe (coś jak No Name)
Paczka gum do żucia (mam nadzieję, że jeszcze są xD)
6 baterii xeolitowych
Noktowizor
Flara
Racje podróżne (14 dni)
Nośnik DANYCH
3 komunikatory globalne
1045 kredytek
5322 złota


Pojazd:

Pojazd Bojowy "Lizzard":

pojazd na napęd antygrawitacyjny zasilany rdzeniem xeolitowym (450 km na jednej baterii). Pokonuje przeszkody o kącie nachylenia do 80 stopni, nie wyższe niż 1,5 metra i szersze niż 0,5 m. Rozwija prędkość do 520 km/h na otwartym i równym terenie. Wyposażony w działko laserowe, które działa w trybie automatycznym (kierowca ma kask połączony z komputerem, tam gdzie skieruje wzrok tam działko strzela, odbiera fale mózgowe więc wystarczy wydać komendę do wystrzału). "Lizzard" posiada pancerz z płytek organicznych i generatora pola elektrostatycznego (zapewnia osłonę przed pociskami małego i średniego kalibru, nieskuteczny przeciw rakietom przeciwpancernym).
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen postanowił kupić program "obsługa pojazdów" i "snajper"
Po tych wszystkich eksperymentach ze Skarlingami i zakupach Broen był znużony przebywaniem na tym targu niewolników.
Postanowił telepatycznie skontaktować się z każdym członkiem drużyny (z wyjątkiem Karra bo on był cyborgiem i Ardolfa) i spytać :
Gdzie jesteście? Za ile będziecie gotowi?
--------------------------------------------
Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc)
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc)
Snajper (+1 zrecznosc)
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Karr, jestem tylko skromnym sługą bożym... Ten Arni to mi zwisa, czy z nami czy na drugim końcu świata, był, to sobie pobył. Ale tak jak już, to wytłumacz mi, czy takie założone hasło łatwo obejść? Jakim sposobem on się zbuntował? Pytam z ciekawości, bo w sumie, to mniej ludu na głowie.
Priest był ciekawy jak Arni mógł się zbuntować. Czy po prostu okazał trochę woli by przezwyciężyć nakaz, czy może wykorzystał jakąś lukę w rozumowaniu. To nie było bardziej wiarygodne, przy jego inteligencji nie powinien doszukać się żadnych sprzeczności czy luk.
"Ku*wa, żeby mnie w konia zrobił przygłupi robot!" - Myślał. Tym razem by się wyładować nie wystarczyło mu kopanie ćpuna.
-Idę poszukać resztę, idziesz ze mną, Karr?

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego

Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 200 Sztuk Złota
Cyborg "Arni" (siła 9, zręczność 3, wytrzymałość 6, inteligencja 1, Plazmowy "shotgun"(1 sztuka + 2 baterie xeolitowe x 25 wystrzałów każda)
Pistolet maszynowy "Aplex"(1 sztuka + 3 magazynki x 40 zwykłych naboi każdy))
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- Za tobą - odpowiedział Karr, podążając za Deep'em. Po drodze powiedział mu jedyne wyjaśnienie jakie wydawało mu się możliwe:
- Było tam pewne logiczne rozumowanie. Musiał wykonywać twoje polecenia, fakt. Ale nie powiedziałeś mu na przykład: nie rób nic by się uwolnić. Miał też słuchać moich poleceń. Ale teraz dopiero na to wpadłem: tak naprawdę nie powiedziałem mu, żeby mnie nie atakował, jakoś tak akcja się potoczyła szybko...od strzału do strzału, od słowa do słowa, zaczęła się walka. Teraz, kiedy już mam chyba zapas broni i się wzmocniłem mogę oddać ci resztę moich pieniędzy, 370 SZ. Powiedzmy, że to jako kompensata, że nie zapobiegłem wypadkom.
Idąc z nim przez okolicę, poszukał jakiegoś miejsca, gdzie mógłby przetestować na żywo swoje nowe możliwości: wraku pojazdu do podniesienia, bramy do wyrwania, murku do zburzenia. Nie wyczuwał jeszcze do końca równowagi z nowym zestawem ramion i chociaż chodził bez problemu to chciał sprawdzić to w warunkach podnoszenia, uderzania, rzucania.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Atrybuty: Siła:7 Zręczność:5 Wytrzymałość:7 Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość) Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość) Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły) Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności) Implant celowniczy Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność) Skaner termiczny
Zdolności: Implementacja broni do ramienia Wysoki/daleki skok Fizyka stosowana Informatyka Sztuki walki (+1 zręczność) Obsługa pojazdów Broń: AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi) Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi) Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi) Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia) 3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu) Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka) Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka) Gąbka Dokumenty uwierzytelniające od lorda Zapasowy wkład do działka (200 naboi) Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa) Kostka kredy Komunikator globalny, pełna bateria 370 własnych SZ 667 SZ dla reszty
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
-Nie trzeba, łatwo przyszedł łatwo poszedł. - Deep już nie przejmował się sprawą, rozglądał się jedynie za widokiem kogoś znajomego.

Atrybuty:
Siła: 3
Zręczność: 7 +1(Mikro-Komputer) +2(Mechaniczna Prawa Ręka)+1(Neurostymulator)+1(Lewa Dłoń)+2(Implanty Nóg) =14
Wytrzymałość: 2+1(Serce/Płuca)=3
Inteligencja: 4 + 1(Neurostymulator) = 5
Implanty:
Implanty Nóg (+2 zręczność i umiejętność "Skakanie" pozwalająca na wykonywanie skoków do 5 m w poziomie i 3 m w pionie)
Implant Serca i Płuc (+1 Wytrzymałość)
Mechaniczna Lewa Dłoń (+1 Zręczność)
Mikro-komputer ukryty w oku (+1 do Zręczności, Automatyczne celowanie zintegrowane z drugim implantem - Dzięki wybraniu celu za pomocą tego implantu Mechanizm ręki automatycznie sam obiera cel)
Mechaniczna prawa Ręka (+2 do Zręczności, Asymilacja broni - Daje możliwość krótkotrwałego połączenia ręki z bronią, co pozwala wpłynąć na właściwości amunicji - np podgrzanie czy naładowanie elektrycznością.)
Neurostymulator - zagłuszanie transmisji telepatycznej, +1Inteligencja i +1Zręczność
Zdolności:
Szybkostrzelność - Możliwość wykonania kilku wystrzałów w czasie tak krótkim, że zdaje się, że padł tylko jeden strzał.
Dynamiczna Walka Nożami - Walka w ruchu przy niesprzyjających teoretycznie warunkach daje przewagę walczącemu.
Broń:
Rewolwer (6 naboi w magazynku) (134 naboi w ekwipunku)
Strzelba (101 naboi)
Wielki Nóż
Mały myśliwski nóż
1 Granat odłamkowy
Ubranie:
Kapelusz
Płaszcz
Koszula z Koloratką
Dwa Pasy
Spodnie
Kowbojki
Rękawiczki
Inne:
strzykawka, fiolka, 3 fiolki silnego gazu usypiającego
20 porcji suszonej wołowiny
Litrowy bukłak na wodę
Zapalniczka
Papierośnica skrętami.
Sakwa z tytoniem
Biblia
Krzyż
Smukłe pudełko wtykane za pas z drobiazgami i swoimi notatkami, i kilkoma kartami papieru.
Zegarek
Długopis
Butelka Whiskey
Kawałek chleba i kilka burgerów.
Komunikator globalny
Fiolka z gazem paraliżującym
Maska tlenowa (17 godzin)
Zapasowa dłoń
Pojazd: Brak
67 Kredytek i 180 Sztuk Złota
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
- I rozumiem, że nasza... koncepcja wciąż jest aktualna? Przy pierwszej okazji? - spytał Karr.
Atrybuty:
Siła:7
Zręczność:5
Wytrzymałość:7
Inteligencja:2
Implanty: Elektromagnetyzowana sprzężona powłoka reaktywna (oprócz osłony przed penetracją zapewnia częściowe tłumienie ciosu) (+2 wytrzymałość)
Panerz elektrostatyczny (+2 wytrzymałość)
Kompatybilny (zdolny do zespalania niektórych części ze sobą), wspomagający układ hydrauliczny (+1 do siły)
Mechaniczna struktura elastyczna (+1 do zręczności)
Implant celowniczy
Dodatkowy zestaw rąk (+1 siła, +1 zręczność)
Skaner termiczny
Zdolności: Implementacja broni do ramienia
Wysoki/daleki skok
Fizyka stosowana
Informatyka
Sztuki walki (+1 zręczność)
Obsługa pojazdów
Broń: AEGER TT4 - jeden magazynek (871 naboi)
Działko szturmowe zespolone z lewym ramieniem (185 naboi)
Działko energetyczne, prawy nadgarstek (24 naboi)
Kontaktowy generator napięcia (bliskie starcia)
3 granaty
Inne: (przechowywane w brzuchu)
Nakładka na oczy (cyfrowa lornetka)
Zmodyfikowany 1 kryształ xeolitu (zapasowe źródło zasilania działka)
Gąbka
Dokumenty uwierzytelniające od lorda
Zapasowy wkład do działka (200 naboi)
Płyn biotyczny (1 fiolka metalowa)
Kostka kredy
Komunikator globalny, pełna bateria
370 własnych SZ 667 SZ dla reszty
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rivald leżąc w kałuży własnej krwi rzucał najwymyślniejsze przekleństwa, jakie przyszły mu do głowy.
- Chrzaniona zołza! Jeszcze cię namierzę ku.rwo! - wyzwiska miały mu tylko ukoić nerwy, nie liczył nawet że ktoś go tu usłyszy.
Wtem poczuł, że ktoś interweniuje w jego myśli. To był Broen, który postanowił porozmawiać z kompanami ,,na skróty", używając swoich zdolności.
- Broen. Sytuacja podbramkowa. Zostałem zaatakowany i stygnę w jakiejś zapyziałej dziurze. Zabierzcie mnie stąd szybko i miejcie oczy otwarte. Zaczął się sezon polowania - resztkami sił podał mu jeszcze gdzie może go znaleźć.

Atrybuty:
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1
Inteligencja: 1

Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Implant multicelowniczy (precyzyjne obieranie wielu celów na raz oraz szybka zmiana celu, +1 do zręczności)

Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Strzelectwo - wprawnemu oku Rivalda nie ujdzie sprzed celownika żaden przeciwnik
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”

Ekwipunek:
2050 kredytów, 149 sztuk złota
Snajperka Cobra Elite
23 sztuk amunicji
Mechaniczna kusza (fotografia)
27 bełtów, 38 zatrutych bełtów, 28,5 trotylowych bełtów
Mały nóż myśliwski
Mała bralska kosa bojowa
4 granaty programowalne
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
Komunikator globalny
Paczka papierosów (18 sztuk)
Maska tlenowa (14 godzin)
3 racje żywnościowe
Litrowy bukłak z wodą
1x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
Plany Samson 1
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Broen gdy tylko otrzymał przekaz od Rivalda, poszedł w to miejsce.
Po dotarciu na miejsce przeskanował telepatycznie otoczenie czy aby nie ma zasadzki.
Kazał Segevaxowi i Spartakusowi przenieść Rivalda do Ardolfa z którym połączył się telepatycznie :
-Rivald jest ranny musisz mu pomóc zaraz go przyniose.

Atrybuty:
Siła: 3 (+2)
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 7

Implanty:
Broen ma metalowe implanty na rękach które kumulują jego moc telepatyczną i zamieniają je w energię którą może razić swoich wrogów. (+2 do siły)
Zdolności:
Jak każdy Fidelita Broen potrafi czytać w myślach. Dzięki swoim zdolnościom może także wpływać na słabe jednostki i zmuszać je do wykonywania swojej woli (działa szczególnie na Skarlingi), jego wysoka inteligencja pozwala mu zręcznie negocjować i manipulować otoczeniem.
Dzięki temu potrafi skutecznie udawać kogoś kim nie jest i dzięki temu wkupić się w łaski nawet największego wroga.

Ekwipunek : Miecz z xeolitu, pistolet 40 naboi,7 granatów, 40 sztuk złota, ckm na naboje ze zubożonym uranem 40 naboi.
Karabin AXII 3 baterie x 30 strzałów
racje żywnościowe na pięć dni, silne tabletki przeciwbólowe x 3, ręczny wykrywacz metali
Suszone mięso dla Skarlingów
-----------------------------------------------------------------
Skarling "Spartacus" -
Siła: 3
Zręczność: 2 (+4)
Wytrzymałość: 2 (+1)
Inteligencja: 2
Wgrane programy :
Uzbrojony w strzelbe plazmową (214 naboje)
implanty :
2x mechaniczne dłonie(1 zrecznosc)
łącze komputerowe.
Wgrane programy :
Snajper (+1 zrecznosc)
obsluga pojazdow -- pozwala na kierowanie każdego rodzaju pojazdem lądowym w sposób sprawny do tego daje znajomość podstaw mechaniki
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
--------------------------------------------------------------
Skarling "Segevax"
Siła: 3 (+1)
Zręczność : 1 (+6)
Wytrzymalosc : 3 (+2)
Inteligencja : 2
Implanty
2x mechaniczne dłonie (1 zrecznosc)
wzmacniacz mięśni (+1 sila + 1 wytrzymalosc)
łącze komputerowe
Programy :
kamasutra (1 zrecznosc + 1 wytrzymalosc)- wiadomo o co chodzi
wspinaczka i tropienie (+1 zrecznosc) - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli
Snajper (+1 zrecznosc)- poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni
Obsluga broni palnej (+1 zrecznosc)- pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną
Strzelba plazmowa i bateria x100 strzałów
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Ardolf po otrzymaniu przekazu od Broena pomyślał "dobra ja już skończyłem z ostatnim skarlingiem, pośpiesz się, czekam"

Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 9

Implanty:

Implant HHD w głowie dający możliwość zapamiętywania dużej ilości informacji ( +2 inteligencja)
Cybernetyczny implant w oku powiększając zdolności analityczne i spostrzegawczość ( +1 inteligencja)

Zdolności:

Neuro-cyber chirurgia ( możliwość modyfikacji organizmów po przez wszczepianie implantów xeolitowych i chirurgiczne modyfikacje biologi organizmów)
Konstrukcja prostych robotów
Podstawy pilotażu i nawigacji statków transportowych


Ekwipunek:

-Automatyczny mech do obrony osobistej (posiada ciężki karabin maszynowy 274 naboi i wyrzutnie granatów 4 naboi)
-Zestaw laserów chirurgicznych (mogą służyć do obrony na krótkim dystansie)
-550 sztuk złota
-4 baterie xeolitowe do mecha (1 na 2 tygodnie energooszczędnego użycia),
-3 wyczerpane baterie xeolitowe
-racje żywnościowe na 10 dni
-zestaw opatrunkowy
-kryształ mocy
-implant dłoni strażnika
-opatrunek,
-środek odkażający,
-leki przeciwzapalne,
-fiolkę antybiotyku
-litrowy bukłak na wodę
-księgi
-bralska kosa bojowa
-10 puszek
-komputer przenośny (z xeolitową baterią na 200h pracy)
-Skaner
-5 x surowy xeolit
-5 x obudowy do baterii xeolitowych


Skarling Bubba

Siła: 3
Zręczność: 1 (+6)
Wytrzymałość: 3 (+1)
Inteligencja: 2

łącza komputerowe implementowane w mózgu
mechaniczne dłonie +1 zręczność
implanty oka +1 zręczność

Wgrane programy:
-"Obsługa Broni Palnej" - pozwala na lepsze posługiwanie się wszelkiego rodzaju bronią palną (+ 1 zręczność)
-"Kamasutra" - wiadomo o co chodzi (+ 1 zręczność, + 1 wytrzymałość)
-"Wspinaczka i tropienie" - umiejętności wspinania się, odnajdywania śladów i przeżycia w dżungli (+ 1 zręczność)
-"Snajper" - poprawa umiejętności celowania i używani tego typu broni (+ 1 zręczność)
 
Status
Zamknięty.
Do góry