Akta pochodzą z archiwum departamentu policji Dune City. Całość poniższego tekstu ma rangę ściśle tajnych. Nie przekazywać osobom postronnym.
Rivald Abricrow
39 lat
Człowiek
Historia:
Wczesne zeznania donoszą, iż Rivald pochodzi z typowej rodziny klasy średniej w Dune City. Znudzony rutyną życia, od piętnastego roku życia zajmuje się drobnymi napadami. Zachowano kopie raportów, wskazujących że zajmował się również handlem lekkimi narkotykami. W wieku 23 lat wstępuje w szeregi ,,Obsydianu”. Jest to zgrupowanie zajmujące się paserstwem i przemytem. Już wkrótce konsekwentnie wspina się po szczeblach przestępczej kariery. Cztery lata później sam staje na czele gangu (fotografia), uprzednio zabijając swego poprzednika. Kontynuując tą zależność inni, ambitni współpracownicy próbują zająć jego miejsce. W wyniku zdrady Rivald ledwo uchodzi z życiem. Postanawia porzucić szajkę i działać na własną rękę. Pomimo zmian, jego pozycja w przestępczym świecie nie umniejsza się. Obecnie jest jedną z najbardziej poszukiwanych osób w Dune City. Ostatnie raporty donoszą, że handluje zmodyfikowanym xeolitem, korsydzkimi specyfikami i huskańską bronią.
Charakter:
Byli współpracownicy oceniają go jako człowieka impulsywnego, często agresywnego. Bardzo charyzmatyczny i konsekwentny w swym działaniu, nigdy nie przepuszcza okazji do ubicia interesu. Niegdysiejszy kontrahent Rivalda – Stephen Valmo, podaje więcej informacji o bardziej intymnej sferze. Podczas telepatycznego transu z udziałem Fidelitów stwierdza co poniższe: ,,…to generalnie był kawał :cenzura:a. Ale gdy ktoś udowodnił mu swą wartość, okazywało się, że swój chłop. Wiecie, ten typ, który jeśli trzeba to obije mordę, a kiedy indziej napije się z tobą gorzały…”.
Atrybuty:
Siła: 2
Zręczność: 7
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 4
Implanty:
Zespolony ze skronią noktowizor (+1 do inteligencji; wychwytuje wahania w ciepłe ciała obserwowanego, co pozwala zidentyfikować gdy rozmówca się denerwuje)
Metalowe płyty (+2 do wytrzymałości; wszczepione w klatkę piersiową)
Zdolności:
Biegłość w obsłudze mechanicznych kusz – dotyczy zarówno walki jak i znajomości sprzętu od strony technicznej
Żyłka handlowa – obejmuje szerokie spektrum czynności związanych z handlem, od umiejętności targowania się do znajomości ,,odpowiednich osób”
Ekwipunek:
100 kredytów, 50 sztuk złota
Mechaniczna kusza (
fotografia)
40 bełtów, 40 zatrutych bełtów, 20 trotylowych bełtów
Sztylet
Skórzany kaftan i spodnie, całość z metalowymi zdobieniami
Czarny płaszcz
3x stymulanty bojowe (polepszające percepcję)
Notes z bieżącymi rachunkami i inwestycjami
-------------------------
Rekrutacja to kawał dobrej roboty. Primo klimatycznie, secundo przejrzyście napisane. Jedynie bardziej urozmaiciłbym ludzi. U mutantów mamy zróżnicowane rasy i ich charakterystyki i tak samo ludzie mogliby mieć odrębne organizacje.