Trening domowy dla nowicjusza?

Mayte

AlienumMundi
Dołączył
5 Sierpień 2011
Posty
1 291
Punkty reakcji
48
Wiek
28
Poszukuje dobrego treningu, dzięki któremu:
-wzmocnie ramiona, ręce i nogi
-lekki kaloryfer
Nie interesuje mnie rzeźba zbytnio(pomijam brzuszek) raczej interesuje mnie powiększenie siły i to jest główny cel. Najlepiej jakbym mógł trening przygotować w domu. Nawet mógłbym kupić jakieś hantelki jeśli potrzeba by było i cena zbyt wysoko by nie była.

Mój wzrost: 187cm
Waga: 70(+-0.5kg)
Wiek:18-19
Wymiary:
klatka piersiowa: ok.105cm
pas: ok.80cm
udo: ok. 47cm
ramię: ok. 29cm

Dieta: jak dotąd brak
Suplementy: nie i nie chce brać

Jakieś pomysły na trening? Rady?
 

BOSSY

Bywalec
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
1 593
Punkty reakcji
133
Wiek
31
na sam początek to trening ogólnorozwojowy 3 x w tygodniu ;)
cel tylko siła? bo zapewne masa też jak się nie mylę.
 

Mayte

AlienumMundi
Dołączył
5 Sierpień 2011
Posty
1 291
Punkty reakcji
48
Wiek
28
Cel siła, masa niezbyt mnie interesuje. Jednak jak będzie trzeba to i ją się podreperuje by podciągnąć trochę siłę.
A jakaś podpowiedź do słowa ogólnorozwojowy trening? na czym on by polegał? ile czasu zajmuje? jakie ćwiczenia? ile serii/powtórzeń?
Sorry ale jestem strasznym laikiem w tym temacie, dopiero kiedyś mnie wpadłem na pomysł na podciągnięcie się siłowo i wyrobienie delikatnego kaloryfera. Gdy spadłem z wagi około 89kg do praktycznie 69-70kg. I zauważyłem, że i tak wydaje mi się że mam lekki brzuszek...
 

nakamilo99

Nowicjusz
Dołączył
26 Styczeń 2012
Posty
12
Punkty reakcji
0
ja ćwiczę trzy razy w tygodniu

1. Klata barki
2. Biceps triceps
3. Plecy brzuch

Nóg nie ćwiczę bo genetycznie mam dobrze umięśniuone :)
 
B

bone1906

Guest
Hantle możesz kupić, bez nich ciężko w warunkach domowych zrobić biceps. Każdą inną partię da się jakoś ćwiczyć w domu, tutaj masz całkiem ciekawy trening według Arnolda , obejmuje całe ciało. Korzystałem z niego żeby wrócić do formy po chorobie w zeszłym roku, całkiem niezłe efekty.
 
M

MacaN

Guest
ja trenuję tak, że podciągam się na drążku ( to dopiero zaczynam ) tyle razy ile dam radę i 10 serii.
- potem tak z 15-20 min. biję sobie w gruszkę 5-kilową ( to przede wszystkim zwiększa siłę )
- potem pompki na hantlach, szeroko rozstawione ramiona, bardzo powoli i dokładnie i tyle ile dam radę i 10 serii
- następnie macham hantlami 12 kilowymi w taki śmieszny sposób, że trzymam je w rękach wzdłuż tułowia a potem podnoszę tak, jak na filmach czasem jak uderzają kogoś w kinola :D i też tyle ile dam rade i 10 serii
- potem wyciskam na krześle z oparciem na barki taką sztangą prowizoryczną ona ma mało, bo 30 kilo ale jak pomacham więcej razy to wyjdzie na jedno.. to tak samo tyle razy ile dam radę i 10 serii
- na koniec wyciskanie bicka, na kolanie. to 3 razy każdego...

między seriami robisz 30 sec. przerwy... myślę, że pomoże Ci to siłę zwiększyć ;)
 
Do góry