Zatkało mnie ... :mruga:
Właśnie takie przypadki niszczą sprzedaż internetową i wzbudzają niepotrzebny strach. <_< Z drugiej jednak strony zgadzam się ze wcześniejszą opinia, iż ludzie też bywają strasznie naiwni. Towar wartościowy należy zawsze nabywać u sprawdzonego sprzedawcy tj. takiego, którego już znamy lub który przynajmniej wzbudza w nas poczucie bezpieczeństwa.
Ja sam prowadzę dwa sklepy internetowe i robię wszystko, by moi Klienci tudzież Pacjenci (bo prowadzę też aptekę internetową) mieli pewność, że mają do czynienia z firmą istniejącą, rzetelną i wiarygodną.
Coś Wam doradzę: Jeżeli kupujecie towar w internecie z niepewnego źródła, bierzcie formę "Pobranie", a gdy paczka do Was dojdzie, to nie płaćcie za nią bezmyślnie tylko poproście Panią w okienku o możliwość otwarcia paczki (za okazaniem dowodu, by wiedziała, że to Wy) i przy niej sprawdźcie zamówiony produkt. Jestem pewien, że się zgodzi. Co więcej, jeśli zaistnieje taka nieprawidłowość, to macie świadka i możliwość spisania protokołu. Odmawiacie odebrania paczki, a ta wraca do sprzedawcy.