Pozycja społeczna kobiety

Siennna

Bywalec
Dołączył
30 Styczeń 2023
Posty
1 529
Punkty reakcji
87
Tinderowiec, kobieta w wojsku i na froncie, to ryzyko gwałtów, nieplanowanych ciąż.
Ja uważam, że nikt nie powinien być zmuszany do walczenia na wojnie. Armia powinna być zawodowa.
Nie wiem na ile to jest realne w praktyce, w sytuacji, gdy kraj jest tą wojną ogarnięty. Nie znam się na wojskowości i prawdę mówiąc nie chciałabym być zmuszona się z tym zapoznawać.
 

tinderowiec

Bywalec
Dołączył
10 Sierpień 2023
Posty
362
Punkty reakcji
48
Ale to cytowanie na telefonie ssie pałę jak stara i doświadczona prostytutka. Gressil siedzi w dziurze i ma w nosie skargi.

Więc odniosę się bez cytowania.

Po pierwsze oznajmiłem to swojej dziewczynie i żadnego szlabanu na seks nie mam, co więcej ona popiera moje zdanie. Nie związałbym się z jakąś głupią siksą, która groziłaby mi "szlabanami". Seks to nie jest jakaś dziwna nagroda, jakbym miał go uprawiać z łaski kobiecej to już dawno nie siedziałbym w tym związku.

Po drugie ludzie żyją na różnych poziomach. Mój kredyt jest moim problemem jeśli sam sobie stworzę sytuację, w której nie mogę go spłacać.

Jeśli zarabiam miesięcznie 5x tyle co wynosi moja rata, a państwo by mi nagle powiedziało "stop, teraz idziesz na pół roku do wojska i dostaniesz żołd, który nie starczy na pokrycie kredytu", to to już nie jest tylko moja sprawa, to jest o wiele szerszy problem. Wojsko musi ludziom płacić tyle, ile zarabiają obecnie, a jak wojska na to nie stać, to niech wciela do armii 18-letnich ludzi, którzy pracy nie mają. Ewentualnie takich co zasuwają za minimalną krajową.

Siena, równość płci to równość płci.