Omen krwią znaczony

Status
Zamknięty.

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor wysunął się na początek stając w rozkroku i z rękami założonymi na siebie. W jednej sekundzie wysunął miecz i przystawił go do szyi jednego z nich.
- Mów to normalnie, albo nie mów w ogóle, jasne?! - Krzyknął zdenerwowany. - Miałem już zamiar cie zabić, jednak widzisz, co się stało, to się stało. Nie pieprz jak debil: Kto to jest królowa Issos, jakie rozkazy i jaka machina? - Powoli przesuwał miecz w stronę drugiego. - Jeżeli tak świetnie znacie teren, to możecie nas przeprowadzić, nie? - Odwrócił się do reszty. - Jednak jeżeli spróbujecie nam coś zrobić 15 sekund później będziecie wąchać kwiatki od dołu... ZROZUMIANO?! -
Po czym zostawił swoim kolegom resztę informacji w jakie miejsce dokładnie mają się udać.

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 7/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 5 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym]
blankc.png

Obrażenia broni: 2

headqb.png

backco.png
[acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bez litosci", +2 do testu walki, zawsze +1 obrazen']
manewrbezlitosci.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym]
[acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
batlb.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Bez litosci, +2 do testu walki, zawsze +1 obrazen']
bezlitosci.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
Manewry bojowe
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Mordechai i Fiodor naskoczyli na nekroklanytę.
- Jakiej królowej? Jakiej machiny? I jakie rozkazy? Nie mów do mnie tak jakbym musiał wiedzieć o co ci chodzi głupcze!
- Mów to normalnie, albo nie mów w ogóle, jasne?! Miałem już zamiar cie zabić, jednak widzisz, co się stało, to się stało. Nie pieprz jak debil: Kto to jest królowa Issos, jakie rozkazy i jaka machina? - takim właśnie tonem zadawali swoje pytania.
Aby pokazać, że nie żartują, Fiodor przyłożył ostrze swego miecza do szyi pochwyconego. Przejęty jeniec, przestępował z nogi na nogę.
- Mówiąc o machinie, chodziło mi o Rdzawe Pola. To nasze tereny łowieckie. Mamy obowiązek każdego pojmać i przetransportować do siedziby. Robimy tam eksperymenty. Naprawdę, nie nasz pomysł - myśmy tylko od działania. Zarządza nami królowa Issos, do której rozkazów musimy się dostosowywać. Nie róbcie nam krzywdy... nghh... - splugawiony z trudem łapał oddech, bojąc się, że wzięcie większego haustu może przyczynić się do przecięcia gardła.
Z dalszego, nieskładnego tłumaczenia trójka dowiedziała się, że gdy tysiące lat temu pojazdy latające Przedwiecznych uderzały o te ziemie, spowodowały mocne trzęsienia i ostatecznie utworzyły pod nimi sieć tuneli. Podczas Wielkiej Wojny w odmętach tychże zasiedliło się wiele potworów, stroniąych od światła dziennego. Także nekroklanyci zrobili użytek z podziemnych dróg. Niegdyś często poruszali się nimi na wschód - ku ziemiom Unii i na zachód, gdzie rozciągał się Dominat. Pewnego dnia w ponurych odmętach korytarzy wydarzyło się coś strasznego, nawet jak na umysły przepełnionych gnuśnością członków nekroklanów. Przejście do Ebionitów zostało zabezpieczone specjalnymi wrotami, których pilnuje do dziś kilku strażników. Podejrzewa się, że któraś ze sztolni rozsunęła się, odsłaniając zakryte dotąd miejsce. Zaraz potem droga została we wspomniany sposób zamknięta. Całe zajście nastąpiło dawno temu i być może linia jest względnie bezpieczna, choć nikt tego do końca nie wie. Była to rzecz jasna jedna z opcji. Zawsze można było spróbować przejść górami obok To'th, ale każde dziecko z jakiejkolwiek frakcji wiedziało, że gnieżdżą się tam stada dzikich wywern i na dobrą sprawę, podobna sztuka nikomu się nie udała. Nekorklanyci, jak zaszczute psy, zarzekli się, że zaprowadzą drużynę do najbliższego zejścia ku podziemiom, jeśli zostawią ich potem w spokoju.
Co jak co, ale trzeba było przyznać, że dwójka znała się na swym fachu. Lawirując między tysiącami wraków, mężczyźni śmiało podążali do przodu, bez problemu omijając wielkie zwaliska i przeskakując hałdy gruzu. Chociaż mogli nieraz spokojnie uciec i zaszyć się w sobie znanym terenie, nie zrobili tego. Manifestacja mocy Mordechaia zdecydowanie uświadomiła im, iż byłby to zły pomysł.
Rdzawe Pola wypełnione były niemal samymi pozostałościami po maszynach. Wielkie, mechaniczne kolosy zalegały wszędzie, pozostawiając na ziemi zacieki po oleju i liczne, bliżej niezidentyfikowane fragmenty maszynerii. Kompania mogła także ujrzeć efekty polowań wysłanników Issos. Ciała tych nieszczęsnych podróżników, których nie schwytano żywcem, zalegały masowo, ułożone w wielkie kupy.
Po około dwóch godzinach grupa stanęła nad sporym wgłębieniem w ziemi, wieńczącym się kilkoma otworami rozpoczynającymi tunele. Na dół prowadziły przeżarte kornikami drabinki. Całość przypominała porzucone wykopaliska.
- To tutaj - obwieścił jeden z przewodników - A teraz...
Nagle towarzysz szturchnął go w bok i spojrzał znacząco na wschód. Dokładnie na trójkę podobnych im osobników. Bladzi, splugawieni mężczyźni asystowani byli przez latającą, ledwo widoczną istotę. Williar dostrzegał ją o wiele lepiej, co oznaczało, że niechybnie jest upiorem.

66563187.jpg
Ta sytuacja ostatecznie złamała chwilowy sojusz.
- Hej! Tutaj! - zaskomlał jeden z nekroklanytów - Pochwycili nas, jesteśmy w niewoli!
Patrol natychmiast zrozumiał sytuację. Mężczyźni dobyli fosforyzujących broni, zaś upiorna zjawa wzleciała nad Unitów. Zawyła okropnie, a z jej ust wydobył się śmierdzący, czarny pył. Smog otoczył wszystkich, drażniąc wszystkie zmysły i ograniczając pole widzenia do metra. Zaraz potem duch zaatakował mentalnie - każdy z trójki poczuł wnet nieprzyjemne uczucie w skroni. Narastający ból paraliżował zmysły, utrudniał logiczne myślenie, ale i koorydancję ruchową. Tymczasem pozostali z atakujących pędzili już do swych ofiar. Ich jaśniejące miecze rozrzedzały czarną mgłę, przez co nie musieli walczyć na oślep. Pojmani nekroklanyci także postanowili działać - rzucili się bez ładu i składu do ataku, ponownie będąc pewnymi rychłego zwycięstwa.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Frustracja inkwizytora osiągnęła szczyt. Chciał wrzeszczeć, jednak za chwilę się powstrzymał - taka akcja wydawała się bezsensem.
- Mogłem zabić ich już wcześniej... - Przeszło mu przez głowę. Jednak teraz wyrwał miecz z pochwy i zaczął pędzić na wszystkich atakując nim.
Czuł narastający ból w głowie, jednak na razie starał się tym nie przejmować. Ruszył do boju, skupiony wręcz maksymalnie.
Chylił się, dwoił i troił, aby blokować i szybko atakować małymi cięciami. Wyskakiwał, osłaniał się bronią i wykonywał pchnięcia. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że robił to w czystej złości - ciało jego jednak pozostawało tym niewzruszone. W taki sposób starał się zabić dwóch nekroklanytów i któregoś z kolejnych napastników - szybko, a zarazem długo. *

*Błyskawiczna Riposta, manewr "Bez litości".'

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 7/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 5 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym]
blankc.png

Obrażenia broni: 2

headqb.png

backco.png
[acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bez litosci", +2 do testu walki, zawsze +1 obrazen']
manewrbezlitosci.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym]
[acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
batlb.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png


[acronym='Adept - dodatkowa kość do testu podczas walki']
adept.jpg
[/acronym][acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
blankc.png

Manewry bojowe
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar na powitanie jednego z Nekroklanytów, których wcześniej pojmali spróbował przebić uzyskaną bronią.
Trzeba było pozabijać ich... Szybko jednak stanął do walki w swojej dziedzinie.
Nie muszę widzieć, nie muszę myśleć. Nie muszę czuć. Jedynie atakować...
Egzorcysta uspokoił się. Nie potrzebował zmysłów, by walczyć z kreaturą. Uniósł nogę i uderzył nią w ziemię, wokół niego pojawił się Pentagram rytualny z wrysowanym znakiem Yin-Yang w pięciokąt wewnętrzny.
-Rizo, proszę cię o wsparcie w boju z tą siłą plugawą!
Skoro tak pewnie upiorzyca nacierała postanowił zaskoczyć ją dynamicznym atakiem. Pozbawiony emocji gwałtownie uderzył w nią siłą swojego ducha.
* Wściekły atak.
|Brak w plecaku Paktu|

- KP -
williar.jpg
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 6/7]
[Moc 7(+5)/7] [Splugawienie 2/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 7 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 10 Zaklinanie materii – 10

[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 Dominowania Ducha']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 0

headqb.png

backco.png
handsn.png

[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr. | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy) | Modul Akceleracja, umozliwia wykonanie dwoch testow i wybranie lepszego wyniku (Trudny (4) test ZM lub 5 Mocy)']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 0,8

[acronym='Sycacy prowiant, kompletnie zepsuty']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Nawiedzona czaszka, bardzo upierdliwa']
72806943.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Blizniak, neguje najblizsza strate dwoch punktow na Mocy lub Zdrowiu']
blizniak.jpg
[/acronym][acronym='Pakt, przywołuje demona, ktory dokonuje ogromnych zniszczen fizycznych i duchowych']
pieczec.jpg
[/acronym]
Fetysze

[acronym='Umysl-twierdza, negacja wszystkich obrazen na Mocy podczas walki']
umysltwierdza.jpg
[/acronym]
Zagrywka

 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Cóż... czasami najprostsze rozwiązania... - szepnął sam do siebie na słowa egzorcysty.
Nie tracił jednak czasu bo nie mógł sobie teraz na to pozwolić. Wpierw więc wykonał to co już robił nie raz - otoczył siebie i kompanów ochronną barierą. Ten sposób sprawdził, się już nie raz więc wiedźmiarz uznał, że i teraz się nada. Jeśli to się udało Seeker począł w inny sposób wspomagać swych towarzyszy. Wyciągnął prawą dłoń przed siebie i w powietrzu wymalował znak okręgu. Magiczny symbol zaiskrzył się w powietrzu tworząc płomienisty byt. Ten zaś wystrzelił skumulowaną energią w stronę Fiodora i Willara, gdy Mordechai wyrzucił obie ręce do przodu jednocześnie wyprężając swe ciało w ich kierunku. Wtedy właśnie dało się zobaczyć jak ich ciała otoczone zostają poświatą będącą mocą zebraną przez Muadib'a. Chciał on wzmocnić możliwości swych towarzyszy aby walka była dla nich łatwiejszą. Kiedy płomieniście żółta struga pochłonęła ich całkowicie wiedźmiarz wyprostował ogarnięte drgawkami ciało a ręce rozłożył po bokach. Niesamowita moc podniosła go kilkanaście centymetrów ponad ziemię zaś on wypowiedział te słowa:
-Egzarchowie! Architekci tego świata! Uzurze! Ty w którym pokładam zaufanie! Wspomóżcie mnie i tych ludzi!

- KP -
morfd.jpg

Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 7(+5)/7] [Moc 7/7] [Splugawienie 0/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 8 Dominowanie ducha - 10 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 10​
blankc.png
blankc.png

Obrażenia broni: 0

headqb.png

[acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
utwardzanykirys.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
utwardzanespodnie.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 0,6

[acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Krzesacz (zapalniczka)']
krzesaczzapalniczka.jpg
[/acronym][acronym='Lina | Modul Piromancja, przedmiot zadaje 2-8 obrazenia od ognia (Test ZM lub 3 Mocy)']
linaq.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli cel jest neutralny']
talizmanzmiana.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym]
blankc.png

Ingrediecje
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Seeker rozpoczał sekwencję pojedynku od ustalonego punktu, mianowicie obronnej bariery. Tutaj odpowiednie gesty oraz inkantacje miał już wyćwiczone. Nie minęła chwila, a Nemezis osiadła na jego umyśle, niczym natrętny pasożyt.

Test Zaklinania Materii Mordechaia i Nemezis
ZM Nemezis: efekt – średni (+6), cel – pomoc (+1) = 7
Moc Nemezis: 5

Mordechai zadaje 3 punkty obrażeń na Mocy.
Mordechai zadaje 1 punkt obrażeń na Mocy.
Mordechai zadaje 1 punkt obrażeń na Mocy.
Walka trwała parę sekund. Okultysta nie pozwolił sobie nawet na chwilę zwątpienia – przeciwnicy zmierzali zewsząd i jeden błąd mógłby kosztować ich życie. Kiedy nekroklanyci już dobiegali do swoich celów, zostali nagle odrzuceni działaniem bariery. Opamiętali się i zwarli wspólny szyk. Mierząc orężem na osłonę, krążyli wokół tkwiących w jej wnętrzu Unitów - upiorni drapieżnicy oczekujący na błąd swej zwierzyny. Wokół nie było widać nic, poza nieprzebraną pustką. Zaklęcie, jakie przyniosło ze sobą czarny pył nie tylko ograniczało widoczność, ale i miało za zadanie obniżyć morale przeciwnika. Czym innym jest bowiem pojedynek na otwartej przestrzeni, gdzie widać ewentualne kryjówki czy drogi ucieczki, a czym innym jest walka w ciemnościach, która nie daje ów szans.
Tymczasem nekroklanyci stonowali swe ruchy. Nie wykonywali żadnych gwałtownych działań i wyraźnie na coś czekali. Wtedy stało się. Upiór spadł w dół, wydając z siebie pisk niesiony na bardzo wysokich tonach. Drażniący dźwięk niemal rozrywał bębenki, u Fiodora spowodował nawet krwawienie z nozdrzy. Upiór przywołał wraz z zewem, silne zaklęcie. Jego cel był prosty, zniszczyć barierę.

Wymagający (4) Test Zaklinania Materii Szkarłatnej Wdowy

Test udany.
Z początku na sferze utworzonej przez Seekera, pojawiła się drobna rysa. Wraz z tym, jak zaczęła się poszerzać, konsystencja magicznej osłony słabła. Po kilku chwilach już jej nie było, a wrogowie poczęli atakować dalej. Seeker kontynuował rzucanie zaklęć. Tym razem postanowił wzmocnić siły towarzyszy, jednakże ubiegł go jeden z przeciwników. To był nekroklanyta, którego wiedźmiarz uprzednio zawrócił podczas ucieczki. Najwyraźniej miał o to nadal spore pretensje, gdyż natychmiast wymierzył ku okultyście szpic swojej broni. Obok zjawił się również plugawiec, którego rozbroił Williar. Ten rzucił się ku Mordechaiowi z pięściami, na których widniały stalowe kastety.
Williar spojrzał ku górze. Cholerny upiór był dobry. Wyczuwał od niego dużą aurę wściekłej mocy. Postanowił odpowiedzieć tą samą strategią. Przesłany jego umysłem sygnał był bardzo natarczywy, pełen skrajnych uczuć.

Test Dominowania Ducha Williara i Szkarłatnej Wdowy [Pentagram: Williar – Wściekły Atak, Wdowa – Wściekły Atak; zwycięzca testu +4 obrażeń]

Williar zadaje 5 punktów obrażeń na Mocy.
Remis.
Początek szedł dobrze. Obydwoje nacierali na swoje jestestwa z furią, ale to Nightroad dysponował większym potencjałem. Jego wściekłość nabrała wreszcie takich rozmiarów, że omal nie rozniosła oponenta na widmowe strzępy. Duch wyraźnie poblakł, ale Rytualista dobrze wiedział, że podczas walki za pomocą umysłów, niczego nie można być pewnym. Tutaj szale potrafił zmienić się w ułamku sekundy Starcie było kontynuowane, a powietrze wokół aż iskrzyło od potężnych, niewidocznych uderzeń.

Test Dominowania Ducha Williara i Szkarłatnej Wdowy [Pentagram: Williar – Wściekły Atak, Wdowa – Wściekły Atak; zwycięzca testu +4 obrażeń]

Wdowa zadaje 5 punktów obrażeń na Mocy.
Egzorcysta nie zdążył nawet zorientować się, co zaszło. Nagle przewrócił się na ziemię, opętany paraliżującym bólem. Skroń pulsowała mu nieznośnie, wzrok rozmysł jak gdyby oglądał przez szybę krajobraz smagany deszczem. On i przeciwnik byli już zmęczeni, ale obydwoje zdatni jeszcze do walki. Poprzez czarny pył wokół, Williar dostrzegł jak widmowa kobieta stroszy groźnie swe pióra na skrzydłach.
Fiodor był otoczony trójką nekroklanytów, tych którzy nosili świecące miecze. Problem stanowiła ponura mgła, zesłana przez upiora. Inkwizytor ledwo co przez nią widział, ale oponenci doskonale orientowali się w ciemnym gąszczu, dzięki zaklętemu orężu, jakie rozrzedzało wokół nich smog.
Soldat zdał się na sprytne wypady i cięcia. Nie było mowy o szarży przy takich warunkach. Rzucił się ku najbliższej postaci, wykonując błyskawiczne ruchy bronią.

Test Walki Bronią i Nekroklanyty (Nekroklanyta +1 za zaskoczenie, jako że posiada lepszą widoczność) (Fiodor +2 kości +1 obrażeń za manewr) [Pentagram: Fiodor - Błyskawiczna Riposta, Nekroklanyta – Wściekły Atak; Fiodor +3 kości, zwycięzca testu +2 obrażeń]

Fiodor zadaje 6 punktów obrażeń (1 blokowany przez pancerz).
Fiodor zadaje 8 punktów obrażeń (2 blokowane przez pancerz).
Starcie przebiegło w mgnieniu oka. Fiodor dopadł przeciwnika, pochylił się głęboko, a następnie przejechał swym mieczem po jego brzuchu. Gnijące trzewia wypłynęły na glebę, kiedy ten jeszcze zachowywał przytomność. Nie na długo. Inkwizytor dokończył dzieło kolejnym razem, teraz odcinając przeciwnikowi głowę, z której chlusnął do góry gejzer krwi.
Fiodor puścił się ku następnego z agresorów. Cały czas jego umysł ćmił od prób ingerencji upiora, ale teraz czuł, że mentalny ucisk zelżał. Najwyraźniej Williar zajmował się właśnie tym zagrożeniem. Rozmyślania przerwało pojawienie się kolejnego ze splugawionych.

Test Walki Bronią i Nekroklanyty (Nekroklanyta +1 za zaskoczenie, w sensie że posiada lepszą widoczność)

Nekroklanyta zadaje 3 punkty obrażeń (1 blokowany przez pancerz).
Fiodor zadaje 4 punkt obrażeń (1 blokowany przez pancerz).
Nekroklanyta zadaje 2 punkty obrażeń (1 blokowany przez pancerz).
Fiodor zadaje 7 punktów obrażeń.
Tym razem nie poszło tak gładko. Nekroklanyta zaskoczył paroma efektownymi akrobacjami, ponadto atakował w bardziej wymyślny sposób niż poprzednik. Potrafił błyskawicznie natrzeć z krótkiego dystansu, aby zaraz się cofnąć i uderzać mocnym rozmachem zza pleców. Ostatecznie jednak popełnił dość błędów, aby Fiodor wyczuł luki w jego gardzie i poharatał tego, samemu jednak wychodząc ze starcia z paroma poważniejszymi ranami.
Ostatni z trójki wyłonił się poprzez ciemną mgłę i wnet zaskoczył inkwizytora. Nie zaatakował bowiem od razu, lecz przyparł do martwego towarzysza. Ktoś, nieobeznany z barbarzyńskimi zwyczajami tego ludu, mógłby pomyśleć, że chce opłakiwać zmarłego przyjaciela. Nic bardziej mylnego, co zdradził odgłos mlaskania. Kultysta z zadziwiającą zręcznością odrywał kawałki ciepłego mięsa, wypychając sobie nimi usta. Zajęło mu to kilka chwil. Gdy wstał, coś się w nim diametralnie zaczęło zmieniać. Mężczyzna stał przed Fiodorem w iście groteskowej aparycji. Po jego podbródku spływała posoka, oczy szkliły się niewymownym szaleństwem. On sam zaczął się zmieniać. Skóra na wątłym dotąd ciele, pogrubiła się. Oponent rozprostował plecy, dosłownie rósł on w oczach. Twarz nabrała bardziej prymitywnego charakteru, a mięśnie spęczniały. Szwy tkanego zakazanymi runami ubioru puściły w paru miejscach. Kiedy morfowanie się zakończyło, niemal dwukrotnie niż z początku przeciwnik spojrzał na swoją broń. Teraz wydawała się ona śmiesznie mała, trzymana w łapach takiego kolosa. Stwór uśmiechnął się brzydko – Fiodor zaobserwował, że jego zęby również się zmieniły i przybrały formę ostrych kłów. Kreatura zgięła swój oręż, jakby był stalową nicią. Odmieniec rzucił pogięty w nieskładną pętle metal za siebie. To ostatecznie zamanifestowało, z czym ma teraz do czynienia Fiodor. O przypadkach kanibalistycznych w klanach wroga słyszało się nieraz. Jednakże ten lud podniósł ten proceder do rangi umiejętności, mięso ich własnych rodaków dodawało sił, a nawet widzialnie zwiększało tężyznę fizyczną do niesamowitych rozmiarów.
Stwór przystanął w miejscu. Sam nie atakował, ale również pilnował Fiodora, aby mu nie umknął. Choć ciężko było coś wyczytać ze szpetnej gęby, zdawał się bawić, oczekując na pierwszy ruch inkwizytora.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
- Ghaaa... - Fiodor splunął krwią tworząc małą lukę w dymie, która zaraz powróciła do pierwotnego stanu. - Co jest?! - Krzyknął gdy zobaczył swoje odbicie w "krzywym zwierciadle". Przywykł już do takich scen. Chciał jednak to szybko zakończyć. Żałował, że nie miał przy sobie mikstur ani rzeczy leczniczych. W tym momencie byłyby bardziej przydatne, niż kiedykolwiek indziej.
Przeczytał szybko taki sam manewr, jakiego używał przed chwilą. Skupił się. Wytężył w swoim organizmie wszystkie zmysły, aby nie polegać prawie w zupełności na wzroku. Liczył się teraz słuch, węch i trzymana broń. Wzrok stał się mało ważny.
Szybkimi ruchami wyrysował na piachu krzyż, a następnie zakreślił w powietrzu pentagram i owinął go okręgiem.
- Srogieju, Rizo... Wspomóżcie mnie w walce. Bo z tym... Trzeba walczyć. - Wypowiedział inkantację, która pierwsza przyszła mu do głowy.
Ustawił się w pozycji do ataku. Lekki wiatr musnął go po skroni, gdzie przepływała kropla potu. Przesunął stopę wyginając się bardziej. Myślał nad taktyką.
- Stoisz w miejscu? Czekasz na mój ruch? Dlaczego się nie bronisz i tylko utrzymujesz pozycję... Przygotuj się, skur****! -
Inkwizytor przejechał ostrzem w powietrzu, obrócił się i stanął prosto. Nagle wyskoczył jak bełt z kuszy pędząc na potwora. Kuląc się dodawał sobie prędkości podczas biegu, a podczas wywijania młynków mieczem rozmyślał nad pierwszym atakiem. Przykucnął stając na piętach. Przez rotację zadał pierwszą ranę w okolicy nóg. Wyskoczył i zaatakował kilka razy jak najszybciej potrafił. Wyskoczył do tyłu i odbił się z powrotem. Siepał nekrozytę po całym ciele, ciachając i wbijając miecz. Gdy chciał zaatakować po raz następny, zatrzymał się na chwilę jakby chciał go oszukać i wbijając z całej siły miecz w brzuch stwora, przekręcił go kilka razy i wyjął.
- Giń parszywcu! Żebyś smażył się w bezmiarze razem z tym całym gównem, które zabiłem! -
Wycelował w serce i zadał tam najmocniejszy i najcelniejszy atak na jaki było go aktualnie stać.
Po walce podparł się na mieczu ze zmęczenia.
- Rozumiesz...? Nigdy nie zadzieraj z Soldatem... -

*Wściekły atak
Manewry: Adept, Bez litości, (w razie wypadku) Błyskawiczny blok

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 4/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 5 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym]
blankc.png

Obrażenia broni: 2

headqb.png

backco.png
[acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym]
[acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Manewry bojowe
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Po przełamaniu bariery przez upiora sytuacja odmieniła się diametralnie. Początkowy komfort walki z zabezpieczonej pozycji prysnął równie szybko jak powstał. Wiedźmiarz chętniej zajął by się walką z upiorem, ale niestety "dogoniły" go kompleksy tych, którym życie darował.
-Rzeczywiście... trzeba było zabić... - pomyślał stojąc spokojnie w miejscu.
Czasu na reakcję miał niewiele, ale na całe szczęście mógł liczyć na swoją przewagę duchową. Nie zdradzając swych zamiarów szybko skoncentrował się i uderzył swą mentalną siłą w umysły nacierających nekrozytów. Fala energii była potężna i w założeniu miała taka być, gdyż jej destrukcyjną siłą zamierzał zmieść napastników. Nie przebrane ilości strasznych wizji przetoczyły się przez świadomość wrogów paraliżując ich natychmiast i dosłownie smażąc im umysły w czaszkach. Teraz Muadib nie miał już litości. Niewdzięcznicy zasługiwali na surową karę i tą w imieniu Uzura sprowadził na nich pustelnik, który przeorał ich mózgi niczym śmiercionośny tafjun.*

*Ingrediencja na krzywdę.

- KP -
morfd.jpg

Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 7(+5)/7] [Moc 7/7] [Splugawienie 0/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 8 Dominowanie ducha - 10 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 10​
blankc.png
blankc.png

Obrażenia broni: 0

headqb.png

[acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
utwardzanykirys.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
utwardzanespodnie.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 0,6

[acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Krzesacz (zapalniczka)']
krzesaczzapalniczka.jpg
[/acronym][acronym='Lina | Modul Piromancja, przedmiot zadaje 2-8 obrazenia od ognia (Test ZM lub 3 Mocy)']
linaq.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli cel jest neutralny']
talizmanzmiana.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Ingrediecje
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar odczuł nieprzyjemny cios. Osłabł mocno. Po upadku podniósł się na nogi i zetknął ze sobą dłonie tworząc na nich znak wzmacniający jego duchową siłę. Williar ponownie naparł na upiora swoją duchową siłą. Tym razem zamiast bezpośrednio w niego uderzać spróbował go od razu odesłać, pozbywając się wroga jednym ruchem. Był w końcu i tak osłabiony. I starał się nie myśleć o tym, co właśnie się dzieje z przeciwnikiem Fiodora.
* Wściekły atak.

- KP -
williar.jpg
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 6/7]
[Moc 7/7] [Splugawienie 2/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 7 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 10 Zaklinanie materii – 10

[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 Dominowania Ducha']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

backco.png
handsn.png

[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr. | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy) | Modul Akceleracja, umozliwia wykonanie dwoch testow i wybranie lepszego wyniku (Trudny (4) test ZM lub 5 Mocy)']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 0,8

[acronym='Sycacy prowiant, kompletnie zepsuty']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Nawiedzona czaszka, bardzo upierdliwa']
72806943.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Blizniak, neguje najblizsza strate dwoch punktow na Mocy lub Zdrowiu']
blizniak.jpg
[/acronym][acronym='Pakt, przywołuje demona, ktory dokonuje ogromnych zniszczen fizycznych i duchowych']
pieczec.jpg
[/acronym]
Fetysze

[acronym='Umysl-twierdza, negacja wszystkich obrazen na Mocy podczas walki']
umysltwierdza.jpg
[/acronym]
Zagrywka

 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Fiodor przymknął oczy. Skupił się na wyuczonych technikach bojowych. Pole bitwy na chwilę stało się w jego głowie zbiorem możliwości manewrów i ruchów. Aby dodać sobie otuchy wyrysował święte symbole. Rizo co prawda uczył ich jak walczyć z Vash-Anem, a nie upiornymi poplecznikami nekroklanów, aczkolwiek spróbować nie zawadzało. W momencie jak był już gotowy, postanowił zaatakować nagle i bez uprzedzenia. Pędził tak przed siebie, czując, że ogarnia go bitewna gorączka. Liczył się tylko on i przeciwnik, ciemność wokół i tak tłumiła całą resztę otoczenia.
Zwarcie nastąpiło błyskawicznie. Fiodor pochylił się i atakował dołem, po nogach. Stwór wzniósł potężne łapska do góry, natychmiast spuszczając je na głowę atakującego.

Test Walki Bronią Fiodora i Przeobrażonego (Fiodor +3 za manewry, +1 obrazen) [Pentagram: Fiodor – Wściekły Atak, Przeobrażony – Utrzymanie Pozycji; Fiodor +3 kości, zwycięzca testu +1 obrażeń]

Fiodor zadaje 8 punktów obrażeń (1 blokowany przez Plugawą Odporność).
Ogromne dłonie zaryły w ziemię, tuż obok celu. Fiodor zdążył już pociąć dotkliwie nogi nieprzyjacielowi. Niesiony amokiem, atakował dalej. Kiedy stwór ponownie się zamachnął, jego przeciwnik zgrabnie odskoczył i przeczekał, aby monstrum mogło wywinąć kończynami. Wtedy nastąpił punkt kulminacyjny. Przeobrażony dysponował dużą siłą i to go zgubiło. Nie zdążył cofnąć rąk, jak inkwizytor doskoczył po raz kolejny. Najpierw wycelował w brzuch, rozpruwając go mocnym pchnięciem. Rozwścieczony przeciwnik chciał zareagować i począł się szamotać, aby odpowiedzieć kontrą. Ale Fiodor, mimo wściekłości, dobrze rozplanował atak. Wycofał się z orężem do tyłu i pchnął ostatni raz, w samo serce. Organ przeszyty zimną stalą jeszcze chwilę walczył w spazmach. Po kilku sekundach zatrzymał się, podobnie jak i całe cielsko potwora. Gigant osunął się do tyłu, automatycznie wyswobadzając miecz Fiodora, na którym widniało przebite serce.
Mordechai wiedział, że jedynym jego ratunkiem jest atak umysłem. Ci tutaj nie wyglądali na specjalnie przebiegłych i silnych duchowo, więc mogło się udać. Wiedźmiarz cofnął się nieznacznie, na jego ustach wnet odezwały się słowa inkantacji. Do dłoni ujął jeden ze swoich talizmanów. Przedmiot zajaśniał karminowo na znak, że jest gotów do użycia.

Test Dominowania Ducha Mordechaia i Nemezis (Mordechai +1 za ingrediencję)
DD Nemezis: efekt – średni (+6), cel – krzywda (+3) = 9
Moc Nemezis: 5

Mordechai zadaje 1 punkt obrażeń na Mocy.
Mordechai zadaje 2 punkty obrażeń na Mocy.
Mordechai zadaje 2 punkty obrażeń na Mocy.
Nemezis poczęła szeptać wiedźmiarzowi do uszu gorzkie słowa.
- To koniec. Wystarczy, że ci się nie uda, a ta dwójka rozedrze cię na strzępy… Czy czujesz zapach śśśsśmierci?
Seeker nie był pierwszym lepszym magikiem, aby złapać się na taki chwyt. Jego umysł pracował jak dopracowana maszyna i udowodnił to po raz wtóry. Wyciągnął przed siebie dłonie, dotykając już twarzy przeciwników. Jeden z nich wytrzeszczył oczy, puścił pianę. Zaryczał dziko i upuszczając oręż padł na ziemię. Z jego uszu obficie lała się krew. Drugi, pozbawiony oręża, prócz lichego kastetu, staksował scenę ze zdumieniem. Kolejny raz, gdy uświadomił sobie, że został sam, uleciał z niego zawiadiacki duch. Aby kolejny raz ratować swój nędzny żywot, padł na kolana i w takiej pozycji już został.
Niedaleko, w szalejącej burzy czarnych drobinek Williar mierzył się wciąż z ostatnim przeciwnikiem. Upiór zwlekał, planował coś w swym umyśle. Jednak egzorcysta nie zamierzał iść jego śladem i atakować natychmiast. Miał tą przewagę, że duch pozbawił go magicznej osłony, jednak on sam nadal dysponował sporym zasobem duchowej energii. Upiór zaś jawił mu się coraz mniejszy, słabszy. Rytualista postanowił zaatakować silnie, bez skrupułów i przesadnego planowania.

Test Dominowania Ducha Williara i Szkarłatnej Wdowy [Pentagram: Williar – Wściekły Atak, Wdowa – Rozważne Natarcie; Williar +3 kości, zwycięzca testu +3 obrażenia]

Williar zadaje 3 punkty obrażeń na Mocy.
Nieprzyjaciel był wymagającym przeciwnikiem. Stosował na swoim umyśle wszelkie bariery, samemu atakując zajadle. Z czasem zaczął się robić przez to przewidywalny – był silny, ale wciąż stosował te same zagrania. A to oznaczało dla Williara otwarcie pewnej furtki. Z kolejnym starciem myśli, odkrył słaby punkt wroga: tą część jego jestestwa, której nie chronił. Wtedy uderzył. Z całych sił, jednocześnie niszcząc wszelką defensywę przeciwnika i odsyłając go do domen, z których wypełzł. Kiedy twórczyni zaklęcia odeszła, zniknął z nią również wszechobecny dota pył. Teraz wszyscy wokół ujrzeli rzeki krwi (w których stał Fiodor), truchła przeciwników, a także jednego nekroklanytę, leżącego przed Mordechaiem i skomlejącego coś nieskładnie. Zza pobliskich wraków rozległy się chrapliwe nawoływania. Kilka pobliskich patroli musiało usłyszeć odgłosy walki i swymi krzykami obwieściły, że teraz się tu zbliżają.

wilczypazur.jpg
Smoczy pazur +2 obrażeń, +1 do dowolnego atrybutu, dwuręczny
zakletybekart.jpg
Zaklęty Bękart x 3 +2 obrażeń | Moduł Ultrawizja, usprawnia widoczność przy pogorszonych warunkach (wymagający (3) test ZM lub 3 Mocy)
ciemnawzmacnianatunika.jpg
Ciemna wzmacniania tunika x 4 +0,7 ochrony
ciemnadolnaszata.jpg
Ciemna szata (dolna) x 4 +0,8 ochrony
skorzanekarwasze.jpg
Skórzane rękawice x 4 +0,1 ochrony
torbazziolami.jpg
Torba z ziołami +2 do utraconego Zdrowia
totem.jpg
Mroczny totem
sercenekrozyty.jpg
Serce Nekrozyty

(Nekroklanyci nie prowadzą rzemiosła, a potrzebne im przedmioty kradną z posterunków Ebionitów, na obrzeżach ichnich ziem. Dlatego też powyższe fanty mogą być używane w Dominacie bez obaw)

Wszyscy +1 do wybranego atrybutu.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Muadib podniósł Smoczy Pazur uznając, iż takie przedmiot może się przydać. Następnie sięgnął po ciemną szatę i tunikę oraz po zaklętego bękarta, którego schował do ekwipunku razem z noszonym dotychczas kirysem. Nie spuszczając z oka nekrozyty zwrócił się do towarzyszy:
-Udajemy się do owych grot?

Nim jego kompani zabili (czy tam cokolwiek z nim zrobili) nekrozytę Muadib położył mu dłoń na głowie i dzięki swej mocy wyciągnął z niego wszystkie informacje dotyczące tego jak nekrozyci wskrzeszają zmarłych oraz o tym gdzie ewentualnie zdobyć dalszą wiedzę na ten temat.

+1 Czujność
Ze Smoczego Pazura wybieram Zaklinanie Materii

- KP -
morfd.jpg

Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 7(+5)/7] [Moc 7/7] [Splugawienie 0/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 9 Dominowanie ducha - 10 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 11​
[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 do Zaklinania Materii']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Krzesacz (zapalniczka)']
krzesaczzapalniczka.jpg
[/acronym][acronym='Lina | Modul Piromancja, przedmiot zadaje 2-8 obrazenia od ognia (Test ZM lub 3 Mocy)']
linaq.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym][acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
utwardzanykirys.jpg
[/acronym]
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
utwardzanespodnie.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli cel jest neutralny']
talizmanzmiana.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Ingrediecje
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor założył jedną z Tunik i swój nowy miecz - Zaklętego Bękarta. Wcześniej natarł się też ziołami, zostawiając na sobie lekkie obrażenia.
- Wynośmy się stąd, jak najszybciej. -
Nie czekając dłużej zaczął uciekać tą drogą, jaką wcześniej prowadzili ich nekrozyci.

+1 Dominowanie Ducha

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 6/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 6 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 4

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 2,3

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym]
[acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Manewry bojowe
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
|Czujność +1|
Williar sięgnął po tunikę i rękawice. Ubrał się, po czym schował do plecaka jednego z Bękartów. Kiedy Mordechai zajęty był czarami nad nekroklanytą Williar sięgnął po Mroczny Totem i zaczął go badać, zastanawiając się jakie ma właściwości.
-Możemy się udać. Dobij go jak skończysz albo ja to zrobię.
Po czym zawołał Fiodora:
-Ej, nie chcesz zobaczyć, czy nie maja czegoś ciekawego? Nie udawaj, Ciebie też interesują ich zabawki.

- KP -
williar.jpg
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 6/7]
[Moc 7/7] [Splugawienie 2/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 8 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 10 Zaklinanie materii – 10

[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 Dominowania Ducha']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr. | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy) | Modul Akceleracja, umozliwia wykonanie dwoch testow i wybranie lepszego wyniku (Trudny (4) test ZM lub 5 Mocy)']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Sycacy prowiant, kompletnie zepsuty']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Nawiedzona czaszka, bardzo upierdliwa']
72806943.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym][acronym='Mroczny totem']
totem.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Blizniak, neguje najblizsza strate dwoch punktow na Mocy lub Zdrowiu']
blizniak.jpg
[/acronym][acronym='Pakt, przywołuje demona, ktory dokonuje ogromnych zniszczen fizycznych i duchowych']
pieczec.jpg
[/acronym]
Fetysze

[acronym='Umysl-twierdza, negacja wszystkich obrazen na Mocy podczas walki']
umysltwierdza.jpg
[/acronym]
Zagrywka

 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Mordechai podszedł do pozostałego przy życiu mężczyzny. Ten bełkotał nieskładnie, łapał go za kostki i błagał o litość. Przy tak osłabionym umyśle ingerencja była łatwym zadaniem.

Test Dominowania Ducha Mordechaia i Nemezis
DD Nemezis: efekt – łatwy (+3), cel – neutralny (+2) = 5
Moc Nemezis: 5

Mordechai przeważa 4 przebiciami.
Defensywa duchowa rzeczywiście okazała się być licha. Okultysta szybko przedarł się do myśli swojego celu. Informacje poczęły płynąć strumieniem ku świadomości wiedźmiarza.
Tym razem kompani nie mieli litości dla przeciwnika. Raz zdradzając, zapewne zrobiłby to i ponownie. Gdy Seeker dowiedział się, czego chciał, Williar bez zbędnych przemówień podszedł do tego i pchnął go zdobyczną lancą, jednocześnie kończąc plugawy żywot ostatniego z przeciwników. Jako że odgłosy nadciągającego patrolu były już blisko, trójka pospiesznie zeszła po dygocącej drabinie, zaraz wtapiając się w ciemności tunelu. Oczywiście, nekroklanyci nie byli w ciemię bici i od razu podążyli za nimi. W ciemnościach, Unici dosłyszeli jak wbiegają do środka. Jednakże tutaj działali oni już na spalonej pozycji. Tunele miały zbyt wiele odnóg i możliwych kryjówek. Ostatecznie pół godziny krążyli gdzieś wokół, ale Unitów nie odnaleźli. Ścigający dali sobie spokój, ograniczając się do patrolowania wejścia jaskini.
W dalszych przejściach za oświetlenie robiły stare lampy naftowe, powywieszane na metalowych nitach przy ścianach. Ich nikłe światło poprowadziło trójkę dalej, w głąb ziem nekroklanytów. Czasem z sąsiednich szybów doszło ich dziwne chrobotanie lub szepty w trudnym do określenia języku. Wreszcie trójka wyszła na skrzyżowanie przejść, gdzie na ścianie wyryto właściwe oznaczenia. Droga na prawo wiodła do wrót, za którymi znajdowało się zakazane przejście do Dominatu. W lewo rozpoczynały się korytarze prowadzące zachodem, aż do ziem Unii. Wąski przesmyk zwieńczony schodami kierował bezpośrednio ku siedzibie To’th.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
- Tak więc to tutaj... - Fiodor patrzył na schody. - Idziemy, prawda? -
Inkwizytor nie wiedział, czego można spodziewać się gdy już wejdą. Czekał więc na opinię pozostałych, bo sam jeszcze na magicznych sztuczkach się nie znał. Chciał się jednak zabezpieczyć, więc zwrócił się do pozostałych.
- Moglibyście narysować mi znaki na plecach, które umocnią moją siłę duchową...? Tak dla pewności. -

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 6/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 6 Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 4

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 2,3

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym]
[acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Manewry bojowe
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Proponuję siedzibę To'th. Wbrew pozorom jest słabo strzeżona. Musimy tylko wystrzegać się ich nieumarłych okultystów i tego by nie zakłócić spokoju królowej. O ile to się uda infiltracja tego miejsca nie będzie problemem - Muadib westchnął i spojrzał na inkwizytora - Znak nie będzie problemem.
Wiedźmiarz wymalował na jego plecach krzyż naznaczony mocą. Później wrócił do swej poprzedniej myśli:
-Tam jest sala, w której można dokonać rytuału wskrzeszenia. Postaram się wyrwać waszego dotychczasowego towarzysza Phellana z zaświatów, ale pojedynek z Nemezis będzie bardzo ciężki. Dlatego będę potrzebował twojej pomocy Willarze - spojrzał na Nightroad'a i mówił dalej - Totem, który posiadasz jest potężnym narzędziem nekromancji i wydaje się konieczny do rytuału. Ponad to chciałbym abyś wziął w nim udział udzielając mi pokładów swojej energii. Zgadzasz się na to?
Jeśli egzorcysta przystał na propozycję Seeker wyjaśnił tylko, że przed wejściem do samej siedziby będzie musiał jeszcze stworzyć odpowiednie ingrediencje a następnie mogą przystąpić do działania.

- KP -
morfd.jpg

Mordechai "Muadib" Seeker – Wiedźmiarz, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 7(+5)/7] [Moc 7/7] [Splugawienie 0/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 9 Dominowanie ducha - 10 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 0 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 0 Zaklinanie materii - 11​
[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 do Zaklinania Materii']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Krzesacz (zapalniczka)']
krzesaczzapalniczka.jpg
[/acronym][acronym='Lina | Modul Piromancja, przedmiot zadaje 2-8 obrazenia od ognia (Test ZM lub 3 Mocy)']
linaq.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym][acronym='Utwardzany kirys, +0,3 ochrony']
utwardzanykirys.jpg
[/acronym]
[acronym='Utwardzane spodnie, +0,2 ochrony']
utwardzanespodnie.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym][acronym='Mroczny totem, +1 do testow nekromancji']
totem.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli cel jest neutralny']
talizmanzmiana.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym][acronym='Talizman, +1 do efektow wiedzmiarstwa, jesli celem jest krzywda']
talizmankrzwyda.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Ingrediecje
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar podał Totem Mordechaiowi.
-Jak uważasz, idę z Tobą. I chętnie pomogę. Efekt tego może być... interesujący. Będzie miał własną wolę? Czy w ogóle powinnismy w to ingerować?
Choć egzorcysta obawiał się, że gorzej dla kompana być nie moze, niż jest teraz.

- KP -
williar.jpg
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 6/7]
[Moc 7/7] [Splugawienie 2/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 8 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 10 Zaklinanie materii – 10

[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 Dominowania Ducha']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr. | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy) | Modul Akceleracja, umozliwia wykonanie dwoch testow i wybranie lepszego wyniku (Trudny (4) test ZM lub 5 Mocy)']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Sycacy prowiant, kompletnie zepsuty']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Nawiedzona czaszka, bardzo upierdliwa']
72806943.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Blizniak, neguje najblizsza strate dwoch punktow na Mocy lub Zdrowiu']
blizniak.jpg
[/acronym][acronym='Pakt, przywołuje demona, ktory dokonuje ogromnych zniszczen fizycznych i duchowych']
pieczec.jpg
[/acronym]
Fetysze

[acronym='Umysl-twierdza, negacja wszystkich obrazen na Mocy podczas walki']
umysltwierdza.jpg
[/acronym]
Zagrywka

 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Towarzysze dyskutowali tylko chwilę. Mordechai oznajmił, że chce ożywić Phellana, to jest żercę, jaki niegdyś podróżował z egzorcystą i Fiodorem. On sam znał go z opowieści, jednak usłyszał tyle, iż zdawał sobie sprawę, jak wielkim sprzymierzeń był ten w walce ze sługami ciemności. Wskrzeszenie zmarłej osoby wiązało się z ogromnym ryzykiem, jednak ciekawość zaczęła dominować. Wreszcie trójka skierowała swe kroki w kierunku spiralnych schodów, oblepionych kleistą mazią. Po drodze Mordechai wykonał prosty rytuał, który wzmocnić miał Fiodora.

Test Dominowania Ducha Mordechaia i Nemezis
DD Nemezis: efekt – łatwy (+3), cel – pomoc (+2) = 4

Mordechai przeważa 2 przebiciami.
Seeker wzniósł dłoń nad postacią towarzysza, przesyłając mu część własnej aury. Migotanie mdłego światła wokół ręki wiedźmiarza oznaczało, że zaklęcie zakończyło się sukcesem (Fiodor, chwilowo +1 do Dominowania Ducha).
Droga na górę było długa i nieprzyjemna. Wszędzie roznosił się odór zgnilizny, a wkomponowane w ściany, ludzkie czaszki nie napawały optymizmem co do dalszej wędrówki. Przejście kończyło się drewnianym włazem, który otworzył się z piskiem na nienaoliwionych zawiasach. Kompani wygramolili się do pustego pomieszczenia. Na ścianach widniały freski z makabrycznym scenami kanibalistycznej natury. Kolumny zwieńczono długimi sztandarami z podobieństwem królowej – upiornej, bladej twarzy, jaka zamiast oczu posiadała dziwne twory, przypominające kamienie. Posadzka w komnacie okryta była gruba warstwą kurzu i tylko gdzieniegdzie dało się dojrzeć pojedyncze kafelki z naciekami krwi. Z pobliskich korytarzy dochodziły niemrawe szemrania, gdzieś ozwał się również ton dziwnej mantry.

30422233.jpg
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Fiodor zaczął półszeptem.
- Poszukajmy tutaj jakiegoś magazynu. Szczerze to przydałoby się kilka rzeczy... -
Inkwizytor cichym krokiem ruszył za pozostałymi, jako mniej czujny. Chciał dotrzeć do tutejszego magazynu i "uzupełnić zapasy". To czy będą później walczyć, wyjdą, pójdą dalej zależało od pozostałych a soldat po prostu się dostosował.

- KP -
fiodor.jpg

Fiodor - Inkwizytor, Kompanie Soldackie [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]​
[Zdrowie 6/7] [Moc 4/7] [Splugawienie 1/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 2 Dominowanie ducha - 6(+1) Legendoznastwo - 0 Negocjacje – 3
Pasja - 10 Przeprawa – 5 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 11 Zaklinanie materii - 0​
[acronym='Mroczny Zew, +2 obr. +1 do Walki Bronia +1 do Puli Ciemnosci | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
mrocznyrebacz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
Obrażenia broni: 4

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Ebionickie rekawice, +0,8 ochr.']
invgauntlets41.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr.']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 2,3

[acronym='Manewr bojowy ,,Sam przeciw wszystkim", +3 kosci jesli przeciwnik ma przewage liczebna']
manewrsamprzeciwwszystk.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Wykopanie broni", rozbraja przeciwnika przy udanym tescie']
41447998.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Sztuka Ki", zamienia konczyny w wybrana bron']
86664653.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Zuk w mrowisku", jesli przeciwnik ma przewage liczebna, kazdy z przeciwnikow staje sie nieco oslabiony']
98400971.jpg
[/acronym][acronym='Manewr bojowy ,,Bestialskie zwarcie", +5 do Wscieklego Ataku']
23779782.jpg
[/acronym]
[acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Woda']
wodaf.jpg
[/acronym][acronym='Sycacy prowiant']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png


[acronym='Odpowiedz Zmii, zawsze 3 obrazenia']
odpowiedzzmii.jpg
[/acronym][acronym='Blyskawiczny blok, negacja 3 pkt. obrazen']
blyskawicznyblok.jpg
[/acronym][acronym='Sztuka Ki, zamienia konczyny w wybrana bron']
sztukaki.jpg
[/acronym]
blankc.png
blankc.png

Manewry bojowe
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Williar trochę niecierpliwił się, ale w miedzy czasie, podczas zastanawiania sie narysował na dłoniach sobie znak zwiększającyt jego duchowe mozliwości. Obserwował, jak pozostali zajmują się podobną rzeczą. Fiodor pragnął poszukać tu jakichś narzędzi:
-Dobrze, tylko nie rozdzielajmy się, ostatnio jak to zrobiliśmy było nieciekawie.
Sala, w której byli przypominała literę L, jedno wyjście, po prawej, dwa z odnogi, na lewo. Egzorcysta ruszył w przejście które w pewnym sensie znajdowało się po prawej stronie. Przynajmniej na prawo od pozostałych, tam nie słyszał hałasów, jak po lewej stronie.

- KP -
williar.jpg
Williar Nightroad – Egzorcysta, Zakon Rytualistów [acronym='Obywatel Azylu']
azyl.png
[/acronym]
[Zdrowie 6/7]
[Moc 7/7] [Splugawienie 2/7] [Kredyty: 100]

Bijatyka – 0 Blef – 0 Czujność – 8 Dominowanie ducha - 11 Legendoznastwo - 1 Negocjacje – 0
Pasja - 3 Przeprawa – 0 Rzemiosło – 0 Strzelectwo – 0 Walka bronią - 10 Zaklinanie materii – 10

[acronym='Smoczy Pazur, +2 obr. +1 Dominowania Ducha']
wilczypazur.jpg
[/acronym]
wilczypazur2.jpg

Obrażenia broni: 2

headqb.png

[acronym='Ciemna wzmacniana tunika, +0,7 ochr.']
ciemnawzmacnianatunika.jpg
[/acronym][acronym='Skorzane rekawice, +0,1 ochrony']
skorzanekarwasze.jpg
[/acronym]
[acronym='Ciemna szata (dolna), +0,8 ochr. | Modul Teleporter (wymagajacy (3) test ZM lub 4 Mocy) | Modul Odsaczanie, odbiera punkt Zdrowia i Mocy za kazde przebicie (Wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy) | Modul Akceleracja, umozliwia wykonanie dwoch testow i wybranie lepszego wyniku (Trudny (4) test ZM lub 5 Mocy)']
ciemnadolnaszata.jpg
[/acronym]
feet.png

Ochrona pancerza: 1,6

[acronym='Sycacy prowiant, kompletnie zepsuty']
sycacyprowiant.jpg
[/acronym][acronym='Nawiedzona czaszka, bardzo upierdliwa']
72806943.jpg
[/acronym][acronym='Bateria oslony, ukrywa magiczna aure zakletych przedmiotow']
25407706.jpg
[/acronym][acronym='Spiz, wywoluje fizyczna i psychiczna ekstaze, silnie toksyczne']
spiz.jpg
[/acronym][acronym='Zaklety Bekart, +2 obr. | Moduł Ultrawizja, usprawnia widocznosc przy pogorszonych warunkach (wymagajacy (3) test ZM lub 3 Mocy)']
zakletybekart.jpg
[/acronym]
blankc.png

blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png
blankc.png


[acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Zew, zamienia upiora w istote materialna']
fetyszzew.jpg
[/acronym][acronym='Blizniak, neguje najblizsza strate dwoch punktow na Mocy lub Zdrowiu']
blizniak.jpg
[/acronym][acronym='Pakt, przywołuje demona, ktory dokonuje ogromnych zniszczen fizycznych i duchowych']
pieczec.jpg
[/acronym]
Fetysze

[acronym='Umysl-twierdza, negacja wszystkich obrazen na Mocy podczas walki']
umysltwierdza.jpg
[/acronym]
Zagrywka

 
Status
Zamknięty.
Do góry