TM - Na południe.

Status
Zamknięty.

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Chakor Botolf i Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Po przywitaniu się kompania zajęła się złodziejaszkiem. W torbie niziołka znalazła się Złota Wilcza Figurka, skradziona z świątyni w Garoh, 3 Skórzane Sakwy skradzione znajomym Rhorhala, Czarna Sakwa z delikatnego materiału, 48 sztuk złota, Zdobiony sztylet, Fiolka z Trucizną Usypiającą, 2 Fiolki z Miksturą Dymną. Znalazły się dwie zwykłe sakwy, skradzione zapewne miejscowym.

Uaaa, to za tą figurką leciałeś. Nie tylko drogo wygląda, ale i imponująco! No tak, i sakwy twoich przyjaciół. Nie wygląda na majątek, ale się im należą.

-Panowie wybaczą, ja jedynie za tą sakwą się stęskniłem - odezwał się wąsacz sięgając po Czarną Sakwę. - W takim razie ja już sobie pójdę. Hmmm radzę wziąć co ukradł i się zbierać, zanim strażnicy się zejdą.

Pyrokar i Cralin

Nie wszyscy wszystkim przypadki sobie do gustu. Tak o to wypływając Pyrokar próbował zapoznać się z Cralinem. Od czasu do czasu dało się widzieć zaniepokojonego kapitana. Widać miał jakiś problem
Gdy byli już na pełnym morzu przez chmurkę dymu Pyrokar zauważył jak uzbrojona w pazury, granatowa ręka pojawiła się na statku, po chwili dołączyła do niej druga. Cralin też coś zauważył, jego zmysł zadziałał alarmując go przed jakąś dziką istotą, jednak się nie odwrócił, bowiem jego uwaga była skupiona na tym, co wchodzi po drugiej stronie.

Waur-vestr'aam

Wężolud zerkając za skrzynię zobaczył chłopca. Ten przyjrzał mu się:
-Pan też na gapę? Owoców dużo, nie pomrzemy z głodu - Zakończył uśmiechając się.
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Pyrokar przyjrzał się ów istotą poczym czekał na odpowiedz Cralina sącząc fajeczkę.




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imię: Pyrokar
Wiek: 39 lat
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek Anystianin Pochodzenie: Klasztor w Królestwie Anyst
Charakter: Chaotyczny-Dobry

Atrybuty:
Siła - 03
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła woli - 07
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:

1 Kostury (Uczeń)
2 Bez Zbroi (Uczeń)
3 Magia żywiołu ogień (Obeznany)


Ekwipunek:

-Okuty Kostur
-Lekka Szata Ognistego Maga
-Zdobiona Fajka
-Sakiewka z Ususzonymi Ziołami
-Moździerz i Tłuczek
-Nożyce
-4,90 Porcji Jabłkowego Tytoniu
-1 Porcja Wężowego Ziela
-19 Zapałek
-1 Sztuk Złota
-Racje Żywnościowe na 4 dni
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Nie zawsze ludzie byli tak otwarci na jego widok, więc był pozytywnie zaskoczony gdy chłopiec zwrócił się do niego tak życzliwie. No a panem to nie pamiętał by go nazwano. Uśmiechnął się odsłaniając paszczę pełną zębów i odpowiedział:
- Ile można jeść owoce, to dobre tylko gdy nie ma mięsa... - dodał zaraz też - ale nie martw się, ciebie nie zjem, lata wygody przekonały mnie do pieczenia mięsa. No, a czemu sam na statku, dziecko?

===================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła Woli - 06
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
21 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Może znajdźmy jakieś bardziej ustronne miejsce aby omówić szczegóły? - zwrócił się do towarzyszy.
Nie czuł się pewnie mówiąc o tak delikatnych i poufnych sprawach w miejscu publicznym do którego to jeszcze w każdej chwili mogą wpaść straże.

------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
27
Miasto
Tarnobrzeg
- Panie Pyrokarze... Poczuł pan? - Zapytał Cralin a po jego ciele przeszły dreszcze.
Rozejrzał się.
- Cóż to za bestia?! - Powiedział w duchu denerwując się. - Obawiam się najgorszego. -
Cralin cofnął się kilka kroków i obejrzał się. Był gotowy do użycia broni w trakcie niebezpieczeństwa. Nie chciał ujawniać swoich zdolności psychomagicznych więc ręka lekko powęrdowała mu na bok, tam gdzie w pochwie leżał schowany miecz.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Imię: Cralin
Wiek: 37
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Anystianin Pochodzenie: Anyst, Miasteczko Durmstand
Charakter: Neutralny

Atrybuty:
Siła - 04
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 02
Siła Woli - 06
Inteligencja - 06
Charyzma - 01


Umiejętności:

1.Psychomagia - Obeznany
2. Broń jednoręczna - Uczeń
3. Pływanie - Uczeń

Ekwipunek:
Czarna, lekka szata, Krótki miecz jednoręczny,
lina, notatki z pradawnym pismem, lina, racje żywnościowe na 2 dni, paczka
50 sztuk złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal pieczołowicie przeszukał dobytek ściganego. Kiedy znalazł figurkę i sakwy znajomych w oczy rzuciły mu się dziwne fiolki oraz zdobiony miecz. Pozostawił je jednak w głębokich kieszeniach niziołka, nie zamierzał się zniżać do poziomu tego złodzieja. Machnął ręką na pożegnanie wąsatemu i zwrócił się do kompanów.
- Prawda, tu zbyt wiele uszu. Wyjdźmy zatem.
Już niebawem trójka maszerowała po skąpanym słońcem bruku. Rhorhal wskazał niewielki murek w uliczce, z której rozprzestrzeniała się panorama miasta. Spojrzał przenikliwie na Chakora i zaczął zadawać pytania:
- Z którego jesteś szczepu? Nie pamiętam, abym cię wcześniej widział.
Następnie rzucił spojrzenie Kradowi.
- Można mu ufać?

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 07
Zręczność - 03
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 05

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Wysuwane, stalowe pazury, Średniej ciężkości, zdobiony pancerz, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, Figurka wilczego bożka, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy
86,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Jak już wcześniej powiedziałem jestem z klanu Szarych Wilków. Większość moich braci jest wojownikami ja jednak wybrałem drogę szamana. Starzec zlecił mi tą misję i kazał odnaleźć Ciebie abyśmy razem tam wyruszyli - powiedział - O Kradzie nic nie wspominał, ale może nawet lepiej że jest tutaj z nami - dorzucił.
Trochę zirytowało go pytanie kwestionujące jego uczciwość, ale mimo wszystko kontynuował.
-Starzec chciał aby przekazać Ci ten listy, o to on - rzekł podając go Rhorhalowi - Dalej mamy ruszyć na południe aby dowiedzieć się jaka jest sytuacja polityczna Imperium. Starzec twierdzi, że możliwe jest iż dojdzie do jakiejś wojny a Wolfiny aby podjąć mądre wybory muszą być rozeznane w sytuacji. Misja może być niebezpieczna jeśli będziemy na południu gdy wybuchnie konflikt, ale jest to ryzyko, które zgodziłem się podjąć. Natomiast jeśli nie ufasz mi lub boisz się tej misji zrozumiem. Jeśli chcesz odejść to mam tylko prośbę abyś przekazał Starcowi, że ja wyruszyłem dalej. Dałem słowo to doprowadzę tę misję do końca, Ciebie nie wiąże żadne zobowiązanie, chyba że wobec innych Wolfinów jako że sam nim jesteś, lecz wybór należy do Ciebie. Jaka jest twoja decyzja?

------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Czytając list Rhorhal skubał się w zamyśleniu po sierści na brodzie. Napisał go wolfin, który był sędziwym, poważanym członkiem stada. Następnie wysłuchał argumentacji przybyłego. Normalnie poświęciłby jeszcze trochę czasu na dogłębne przepytanie osobnika, ale jako że był wolfinem, obdarzył teggo większą dozą zaufania.
- Przez twoje słowa przemawia rozsądek. Dobrze, jeśli sprawa jest takiej wagi, udamy się zbadać sprawę. Nasza brać popadła w marazm sądząc, że wojna to odległe zagrożenie. Nigdy nie wolno lekceważyć tego typu niebezpieczeństw.
Wstał z zimnych kamieni muru.
- Masz pojęcie o drodze jaką musimy przebyć? Pamiętam, że po przebyciu morza trafimy do Imperium Środka, ale przydałoby się szersze rozeznanie w sytuacji.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 07
Zręczność - 03
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 05

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Wysuwane, stalowe pazury, Średniej ciężkości, zdobiony pancerz, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, Figurka wilczego bożka, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list
86,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Posiadam mapę Triff. Nie powinniśmy mieć większych problemów. Cel naszej misji jest dość ogólny i dlatego to co na prawdę będziemy musieli się dowiedzieć i jakie informacje przekazać dowiemy się dopiero na miejscu. Przede wszystkim trzeba się rozeznać co do ruchów wojsk, poborów do armii, zamieszek i wszelkich politycznych plotek lub doniesień - rzekł - Cieszę się że jednak postanowiłeś z nami wyruszyć.


------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal podał nowemu towarzyszowi dłoń i uścisnął mocno na znak nowej kompanii. Sam skierował kroki do portu. Sprawa wyglądała na niecierpiącą zwłoki, więc należało się spieszyć.
- Ja wszystko tutaj załatwiłem. Jeśli chcecie dokończyć swoje sprawunki będę się kręcić po dokach. - mówiąc to, wybiegał już myślami o potencjalnej łajbie, jaka mogłaby ich zabrać na południe.
Spojrzał jeszcze na Krada.
- Wybierasz się z nami?

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 07
Zręczność - 03
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 05

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Wysuwane, stalowe pazury, Średniej ciężkości, zdobiony pancerz, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, Figurka wilczego bożka, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list
86,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Myślę że pójdę na bazar zobaczyć czy nie ma tam czegoś godnego uwagi. Spotkajmy się w dokach za jakąś godzinkę.


------------------------------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

Vardamir

Sinner
Dołączył
30 Sierpień 2007
Posty
10 335
Punkty reakcji
26
Wiek
35
Miasto
Necrovalley
Waur-vestr'aam
-Za dużo osób w mieście mnie już znało, a rozumie pan, profesja anonimowości wymaga. - Dzieciak najwyraźniej się uspokoił. Siedział teraz na skrzyni, udało mu się otworzyć owoc. - W zasadzie to i tu nie zamierzam się zatrzymywać. Taki kaprys. Może za jakiś czas wrócę do siebie.
Wężolud i dziecko rozmawiali razem chwilę, gdy z góry zaczął dobiegać jakiś hałas. Ewidentnie coś się działo.

Pyrokar i Cralin
Istoty te nie były znane w tej okolicy. Kapitan najwyraźniej był zaskoczony ich widokiem, dlatego nie zdąrzył wydać odpowiednich rozkazów, gdy te zaatakowały. W sumie okazało się, że jest ich trzy. Rybopodobne i jednocześnie człekokształtne granatowo czerwone bestie. Jedna rzuciła się na marynarza, raniąc go w ramie. Druga, ta zauważona przez Cralina skradała się do Pyrokara, nic sobie nie robiąc z tego, że drugi mag ją bacznie obserwuje. Trzecia niezgrabnie biegła w ich stronę, robiąc zamachy ostrymi pazurami już z daleka.


Rhorhal i Chakor
Krad przysłuchiwał się od niechcenia Wolflinom. Nie był zainteresowany tajemnicami, albo udawał takiego.
Dopiero zapytany odezwał się:
- Idę idę, Chakorowi już tłumaczyłem, że niebezpiecznie dla mnie jest podróżować samemu. Czekaj Chakor, wybiorę się z tobą.

Na bazarze nie było wiele ciekawych przedmiotów, głównie ryby, ale za to nie byle płotki, ale duże, kuszące ryby. Dopiero wgłębi bazaru odnaleźli stoiska z różnymi przedmiotami
Kup:
Ryba - Pół sztuki
Wielka Ryba - 1 SZ
Przyprawy - Ćwierć sztuki
Egzotyczne Przyprawy - 2 SZ

Piwo - Pół Sztuki
Wino - 2 SZ
Rum - 5 SZ
Wódka - 3 SZ

Zdobiony Wielki Płaszcz - 7 SZ
Szary Wielki Płaszcz - 2 SZ

W okolicy były jeszcze stragany z narzędziami, ubraniami i sprzętem domowym.

Rhorhal nie miał szczęścia. Doki były wręcz opustoszałe. Napotkany marynarz wyjaśnił mu:
-Z tego portu statki najczęściej płyną do Stragglernest i do Glazii. Teraz wszystkie statki są albo w drodze na północ, albo właśnie wracają. Na południe Hooz rzadko coś płynie, natomiast do krajów na południu to nawet nie pamiętam kiedy ostatnio coś tu było. Trzeba wyruszyć na południe Hooz. W tamtejszych portach na pewno znajdziesz odpowiednie statki. Trochę długa to trasa, ale nie jest uciążliwa, właściwie to prawie prosta trasa na południe.
Rhorhal mógł czekać w dokach an przybycie Chakora lub spróbować wywęszyć go na bazarze.
Nie martw się, na rękę mi to, znaczy nam, jeśli chcesz się ode mnie uwolnić. Na południu znajdziemy jakiegoś maga, który się będzie na tym znał. Mam taką nadzieję, znaczy się.

Waur-vestr'aam
-Za dużo osób w mieście mnie już znało, a rozumie pan, profesja anonimowości wymaga. - Dzieciak najwyraźniej się uspokoił. Siedział teraz na skrzyni, udało mu się otworzyć owoc. - W zasadzie to i tu nie zamierzam się zatrzymywać. Taki kaprys. Może za jakiś czas wrócę do siebie.
Wężolud i dziecko rozmawiali razem chwilę, gdy z góry zaczął dobiegać jakiś hałas. Ewidentnie coś się działo.

Pyrokar i Cralin
Istoty te nie były znane w tej okolicy. Kapitan najwyraźniej był zaskoczony ich widokiem, dlatego nie zdąrzył wydać odpowiednich rozkazów, gdy te zaatakowały. W sumie okazało się, że jest ich trzy. Rybopodobne i jednocześnie człekokształtne granatowo czerwone bestie. Jedna rzuciła się na marynarza, raniąc go w ramie. Druga, ta zauważona przez Cralina skradała się do Pyrokara, nic sobie nie robiąc z tego, że drugi mag ją bacznie obserwuje. Trzecia niezgrabnie biegła w ich stronę, robiąc zamachy ostrymi pazurami już z daleka.


Rhorhal i Chakor
Krad przysłuchiwał się od niechcenia Wolflinom. Nie był zainteresowany tajemnicami, albo udawał takiego.
Dopiero zapytany odezwał się:
- Idę idę, Chakorowi już tłumaczyłem, że niebezpiecznie dla mnie jest podróżować samemu. Czekaj Chakor, wybiorę się z tobą.

Na bazarze nie było wiele ciekawych przedmiotów, głównie ryby, ale za to nie byle płotki, ale duże, kuszące ryby. Dopiero wgłębi bazaru odnaleźli stoiska z różnymi przedmiotami
Kup:
Ryba - Pół sztuki
Wielka Ryba - 1 SZ
Przyprawy - Ćwierć sztuki
Egzotyczne Przyprawy - 2 SZ

Piwo - Pół Sztuki
Wino - 2 SZ
Rum - 5 SZ
Wódka - 3 SZ

Zdobiony Wielki Płaszcz - 7 SZ
Szary Wielki Płaszcz - 2 SZ

W okolicy były jeszcze stragany z narzędziami, ubraniami i sprzętem domowym.

Rhorhal nie miał szczęścia. Doki były wręcz opustoszałe. Napotkany marynarz wyjaśnił mu:
-Z tego portu statki najczęściej płyną do Stragglernest i do Glazii. Teraz wszystkie statki są albo w drodze na północ, albo właśnie wracają. Na południe Hooz rzadko coś płynie, natomiast do krajów na południu to nawet nie pamiętam kiedy ostatnio coś tu było. Trzeba wyruszyć na południe Hooz. W tamtejszych portach na pewno znajdziesz odpowiednie statki. Trochę długa to trasa, ale nie jest uciążliwa, właściwie to prawie prosta trasa na południe.
Rhorhal mógł czekać w dokach an przybycie Chakora lub spróbować wywęszyć go na bazarze.
Nie martw się, na rękę mi to, znaczy nam, jeśli chcesz się ode mnie uwolnić. Na południu znajdziemy jakiegoś maga, który się będzie na tym znał. Mam taką nadzieję, znaczy się.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Jaszczur poruszył się, zastanawiając, co musiałoby się dziać by skłonić go do wyjścia i - co za tym prawdopodobnie idzie - do opuszczenia statku na którym podróżował przecież pół-oficjalnie. Kiedy jednak leżał, bacznie przewracając oczami i nic nie dostrzegał, wzięła górę jego niespokojna natura. Nie mógł wyczekać spokojnie mimo, że w końcu statek nie pójdzie na dno choćby tam na górze i pozabijali się wszyscy. Mocnym ruchem wszystkich czterech kończyn odbił się od skrzyni, na której leżał i spadł na podłogę, gdzie przybrał postawę dwunożną. Nachylając się mocno i utrzymując równowagę ogonem, wspiął się na sąsiedni pakunek i z niego wyjrzał przez jeden z mniejszych otworów załadunkowych na wyższy pokład.

===================
Waur-vestr'aam

Widzenie ciepła. Wrażliwość na zimno.

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 05
Siła Woli - 06
Inteligencja - 03
Charyzma - 03

Umiejętności:
Magia astralna - obeznany
Obuch/kostur - uczeń
Zielarstwo - uczeń

Ekwipunek:
Kostur, Habit, Talizman Palec Mędrca
Kilkumetrowy sznur, Dwie małe sakiewki
Suszone zioła i rośliny na dwa dni pokarmu, Bukłaczek z wodą
21 sztuk złota
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
-Panie Cralinie proszę uważać.!
Powiedział Pyrokar formując ognistą kule poczym cisną ją w bestie która zranił marynarza. Mimo iż wolał pokojowe rozwiązania nie mogł patrzeć jak potwór rozdziera na strzępy członka załogi.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imię: Pyrokar
Wiek: 39 lat
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek Anystianin Pochodzenie: Klasztor w Królestwie Anyst
Charakter: Chaotyczny-Dobry

Atrybuty:
Siła - 03
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła woli - 07
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:

1 Kostury (Uczeń)
2 Bez Zbroi (Uczeń)
3 Magia żywiołu ogień (Obeznany)


Ekwipunek:

-Okuty Kostur
-Lekka Szata Ognistego Maga
-Zdobiona Fajka
-Sakiewka z Ususzonymi Ziołami
-Moździerz i Tłuczek
-Nożyce
-4,90 Porcji Jabłkowego Tytoniu
-1 Porcja Wężowego Ziela
-19 Zapałek
-1 Sztuk Złota
-Racje Żywnościowe na 4 dni
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Chodźmy w stronę straganów z narzędziami i ubraniami. Może tam znajdziemy coś przydatnego. Tutaj sam badziew mają - zwrócił się do Krada i ruszył w kierunku owych stoisk.

-------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
27
Miasto
Tarnobrzeg
Cralin szybko wyciągnął miecz. Był na to przygotowany. Jednak nie miał zamiaru walczyć mieczem. Za pomocą mocy prychomagicznej podrzucił miecz i atakował nim "rybę" która pędziła na Pyrokara. Szukał też w razie potrzeby drugiego, pomocnego przedmiotu aby walczyć z drugim przeciwnikiem.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Imię: Cralin
Wiek: 37
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Anystianin Pochodzenie: Anyst, Miasteczko Durmstand
Charakter: Neutralny

Atrybuty:
Siła - 04
Zręczność - 04
Wytrzymałość - 02
Siła Woli - 06
Inteligencja - 06
Charyzma - 01


Umiejętności:

1.Psychomagia - Obeznany
2. Broń jednoręczna - Uczeń
3. Pływanie - Uczeń

Ekwipunek:
Czarna, lekka szata, Krótki miecz jednoręczny,
lina, notatki z pradawnym pismem, lina, racje żywnościowe na 2 dni, paczka
50 sztuk złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Rhorhal pokręcił łbem.
- Co za dziura... żadnego statku do tak dużej prowincji. - prychnął.
Do Sama się nie odzywał. Nie w smak mu było jego towarzystwo. Natomiast dodatkowo psuła humor wieść, że najbliższą część drogi przemierzać będzie na własnych łapach. Wolfin mocno pociągnął nosem próbując w ten sposób odnaleźć niedawnych towarzyszy. Gama zapachów początkowo uderzyła go w nozdrza, ale z czasem zaczął rozpoznawać konkretne wonie. Mając nadzieję, że udało mu się zlokalizować Chakora i Krada, doganiając ową dwójkę rzucił im:
- Tu jesteście. Trochę popytałem w porcie. Wygląda na to, że musimy się wybrać pieszo na południe. Tutaj żadna łajba nie wybiera się do środkowego Imperium. Tak swoją drogą. Wyglądasz mi na obeznanego z magią Chakorze. - tu spojrzał na talizman i długą laskę - Wiesz cokolwiek o eterycznych postaciach, duchach?

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 07
Zręczność - 03
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 05

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Wysuwane, stalowe pazury, Średniej ciężkości, zdobiony pancerz, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, Figurka wilczego bożka, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list
86,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Cóż tego się niestety obawiałem - powiedział na wieść o braku statku.
-Dokładnie o co Ci chodzi? Nie jestem obeznany z tego typu zjawiskami chociaż trochę na ich temat czytałem.



-------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
54 Sztuk Złota
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
- Chodzi o mojego znajomego. Mówi, że słyszy jakieś głosy w głowie, jakby istniał tam oddzielny byt. Z tego co mi mówił, głos twierdzi, że jest jego częścią świadomości. Jednak ma go dość, stąd pytanie czy spotkałeś się z czymś takim.
Jako, że trójkę czekała piesza wędrówka Rhorhal na szybko dokonał zakupu prowiantu. Wyszukał na jednym ze straganów dwie duże ryby oraz zakupił butelkę wina. Gdy był już gotów rzucił do dwóch pozostałych kompanów:
- Wszyscy gotowi, zatem powinniśmy ruszać. - wskazał na najbliższą bramę miasta.

<> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <> <>​

Rhorhal z klanu Jadowitego Pazura

Węch

Atrybuty:
Siła - 07
Zręczność - 03
Wytrzymałość - 04
Siła woli - 02
Inteligencja - 02
Charyzma - 05

Umiejętności:
dowodzenie (uczeń)
walka wręcz (obeznany)
zastraszanie (uczeń)

Ekwipunek:
Wysuwane, stalowe pazury, Średniej ciężkości, zdobiony pancerz, Szary, wielki płaszcz, Talizman z kości kotołaka
Mapa Stragglernest, Gwizdek, Figurka wilczego bożka, Złota wilcza figurka, 3 skórzane sakwy, list, 2 duże ryby, wino
82,5 sztuk złota
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
-Czekaj sam zrobię jakieś zakupy.
Chakor szybko wrocił się do straganów i zakupił rybę oraz piwo.
-Chce jeszcze zobaczyć stragany z narzędziami. Może być tam coś przydatnego. Zaraz idziemy.


-------------------------------------

Atrybuty:
Siła - 02
Zręczność - 02
Wytrzymałość - 03
Siła Woli - 08
Inteligencja - 05
Charyzma - 03

Umiejętności:
Węch (rasowa)
Kontrola żywiołu ziemi (obeznany)
Leczenie ran i zatruć (uczeń)
Kontrola owadów (uczeń)

Ekwipunek:
Szamańska Laska, Dmuchawka z trującymi igłami (10), Talizman El-Fuhr (przywołanie niedźwiedzia)
Mapa Triff
zioła lecznicze (14 porcji), odtrutki (5 sztuk),racje żywnościowe na 5 dni
księga lekarstw (encyklopedia ziół itp.)
Piwo
Ryba
53 Sztuk Złota
 
Status
Zamknięty.
Do góry