Nowy rower

Ptysio37

W.Y.J.A.D.A.C.Z
Dołączył
2 Styczeń 2008
Posty
1 445
Punkty reakcji
47
Wiek
29
Miasto
TBG
Cześć drodzy forumowicze. Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad kupnem nowego roweru. Przez jakieś 10 lat miałem 5 rowerów i żaden nie był kupowany przeze mnie, jako użytkownika.
Teraz przyszedł czas, kiedy to ja mam podejmować większość decyzji samodzielnie :D
Z tych pięciu rowerów tylko jeden może jeździć do dzisiaj (o dziwo najstarszy). Nie szanowałem żadnego roweru i czasem rodzice mi to wypominają.
Nie ufają moim obietnicom (iż będę o niego dbał) i na dzień dzisiejszy wykładają max 500 zeta.
Czy za te pieniądze da się kupić rower: LEKKI, WYTRZYMAŁY, ŁADNY?
Marzę o czymś z amortyzatorem z przodu i męską ramą. ^^
Doradzicie ? Nie znam się na tym, a w sklepie sprzedawca zawsze doradza z korzyścią dla interesu, nie klienta.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi.
 

samotnawsieci93

Bywalec
Dołączył
10 Grudzień 2008
Posty
2 716
Punkty reakcji
82

Ptysio37

W.Y.J.A.D.A.C.Z
Dołączył
2 Styczeń 2008
Posty
1 445
Punkty reakcji
47
Wiek
29
Miasto
TBG
Doradzicie ? Nie znam się na tym, a w sklepie sprzedawca zawsze doradza z korzyścią dla interesu, nie klienta.

Ten pierwszy z wyglądu to taki przeciętniak, ale dwa pozostałe ciekawie wyglądają.
Chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie: Jeśli mam 180 cm, to jaka rama albo coś uzależnionego od wzrostu powinny być najlepsze?
 

Ptysio37

W.Y.J.A.D.A.C.Z
Dołączył
2 Styczeń 2008
Posty
1 445
Punkty reakcji
47
Wiek
29
Miasto
TBG
A jakie przerzutki są najlepsze?
Lepiej kupować rower z 21, czy 18 biegami?
Jakie hamulce?

Wyszło mi, że powinienem mieć rower górski z ramą 60 cm. :bag:
 

Stuq

Mr. Complicated
Dołączył
10 Lipiec 2007
Posty
1 491
Punkty reakcji
3
1. Dozbieraj conajmniej do 800zł. Jakbyś miał 1000/1200 byłoby przefantastycznie. Szukanie roweru do 500zł mija się z celem. Jeżeli kupisz taki rower to sobie przyklej na drzwiach napis "idiota"
2. Omijaj markety szerokim łukiem.