Neuroshima

Status
Zamknięty.

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
W Neuro w ogóle broń palna i naboje są na wagę złota, co z resztą widać. Swoją drogą to na 90% mam potwierdzoną jedną osobę i dwie coś napominały w pw także zaczyna się coś dziać :).
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Ja też napisałem do kumpla, z którym w temat RPG wchodziłem, ale póki co nie odpisał ;)
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Michael_corleone_1215062539.jpg


Imię/nazwisko/ksywa: Enzo Lucagia "Luca"
Wiek: 29
Wygląd: Średniego wzrostu i budowy młody człowiek; nawet przystojny, jak na mieszkańca regionu Missisipi. Ubrany nieprzyzwoicie elegancko, w poskrawany z wielu znalezionych kawałków materiału garnitur jaki wypatrzył w książce, takąż koszulę, krawat i skórzane buty. Na głowie nosi często pomięty kapelusz z dawnych lat a w ręku - drewnianą laskę. Co dzień stara się być świeżo ogolony i umyty, o ile warunki pozwalają.
Charakter: Honorowy człowiek to rzadkość w tych czasach - a jednak Enzo kontynuuje tą cechę, którą chwalił jego ojciec. Kontroluje swoje emocje i nie pozwala sobie nigdy na miotanie gróźb bez pokrycia czy przekleństw. Kiedy uzna w kimś szczerego ducha, potrafi z nim się zaśmiać i w szczególnych chwilach, zaśpiewać. Jego pozycja wymaga jednak bezwzględności i chłodnej kalkulacji i na szczęście, nie brakuje mu ich. Kiedy prosi kogoś o przysługę, prosi tylko raz a kiedy upomina - ma na pewno gotowe rozwiązanie problemu. Życie w okolicy rzeki też wpłynęło na niego w ogromny sposób: twierdzi, że często widzi i rozmawia ze zmarłymi. Swoją rodziną, ofiarami, postaciami o których czytał. Twierdzi, że wiele z jego mądrości pochodzi właśnie od tych osób.
Wstyd mu z tego powodu ale zdarza mu się czasem wpaść w niekontrolowaną agresję, kiedy coś w jego umyśle przekroczy granicę; na szczęście do tej pory wyładowywał się tak na napadających jego teren najeźdźcach, gangach, wędrowcach czy mutantach. Gołymi rękami bez opamiętania potrafi okładać długie minuty nieruchome już ciało. Podwładni twierdzą, że w ten sposób odreagowuje wieczne zachowywanie kamiennej twarzy.
Pochodzenie:Missisipi
Profesja:Mafiozo
Zagrywki:Kwas w żyłach, chlor w płucach

Budowa Bijatyka (2) Kondycja (1) Walka bronią (0)
Zręczność Prowadzenie pojazdów (0) Strzelectwo (3) Złodziejstwo (0)
Charakter Blef (0) Perswazja (0) Zastraszanie (5)
Spryt Medycyna (2) Technika (x) Wiedza ogólna (3)
Percepcja Orientacja w terenie (0) Spostrzegawczość (0) Ukrywanie się (3)

Ekwipunek:
- Trzydziestka Ósemka 2 obrażeń | 6/6 .38"

- 12 x .38"
- Woda (1 litr)
- Racja żywnościowa
- Medpack +1 do Zdrowia
- Samogon

Gamble: 1
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Caleb - jest możliwość przeszuwlowania paru pkt statów między tymi "działami" (oczywiście w ramach limitu)? :D
Ni ciula raczej, inaczej bym się wykoksił w zastraszanie i perswazję... Mi chyba taki model jaki zrobiłem pasuje, chociaż nie wiem jak się bedzie sprawdzał ;P
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Bishop do rozpoczęcia sesji możecie zmodyfikować staty, ale tylko w sposób przewidziany pierwotnie. Pamiętajcie, że specjalizacje są tylko odnośnikiem do profilu postaci na początku. Później będzie mogli dodawać punkty według własnego uznania.

KdVer co do Twojego pw, to nie ma problemu. Przy czym licz się, że jak czasem kogoś zabraknie chwilowo, to fabuła pójdzie dalej bez aktywnego uczestnictwa postaci prowadzonej przez gracza. Przy czym wtedy jej się nic prawdopodobnie nie stanie, ot tak będzie sobie w tle.

Jutro (w sensie wtorku) jeszcze moich dwóch znajomków prawdopodobnie umieści karty, także gramy w piątkę, a sesję postaram się ruszyć wtorek/środa. Na razie muszę napisać scenariusz, a do tego potrzeba mi znać wszystkie karty.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Ale główny zarys już masz, czy nie zdradzisz :D? Nie chodzi mi jaki, tylko ogólnie, czy wiesz o co będzie chodziło w Sesji ;P?
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Mam trochę pomysłów rozpisanych i coś tam powoli w łepetynie klaruje ;).
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
uznałem za stosowne zmienić sobie broń na bardziej mafijną i amunicję, zdaje się, że przeliczyłem dobrze a jak widać jest broń + 5 itemów... Myślałem czy nie przesunąć z wiedzy ogólnej do medycyny: napomknąłeś, że może nie być zbyt użyteczna. Ale czy to ten typ wiedzy ogólnej, że np. gość przeczytał sporo książek i zna historię, geografię, wie jak teoretycznie działa fermentacja i generator prądowy (co nie znaczy, że potrafi zbudować cokolwiek). Czy też wiedza w sensie gdzie co występuje, kto co załatwia, czyj jest teren etc?

Nie prosiłeś o historię postaci ale nie obrażę się, jeśli zechcesz wstawić mojej jakieś tło rodzinne z małą vendettą, połączoną z walką o teren, jak to na Sycylii ;)

reszta oczywiście jest zrozumiała.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Czy mało przydatna - zależy też jak będziesz argumentować jej ,,użycie". Np. znasz się na anatomii i tniesz przeciwnika w miejscu głównej żyły. Coś takiego mogę wziąć pod uwagę i ułatwić test (połączyć umiejętności). I tak, to jest wiedza naukowa, nie obycie. Nie wiem na ile znasz ten świat, jednakże w Neuro społeczności są tak rozbite, iż często spotyka się z odmiennymi zasadami i dosłownie, co krok to obyczaj. Wasze postaci będą dysponowały wiedzą o świecie logicznie przekładającą się z wybranym pochodzeniem/profesją.
Jeśli macie pomysły na indywidualne wątki - to proszę bardzo. Tudzież pomysły co chcielibyście zobaczyć w sesji, w jakich akcjach uczestniczyć (na zasadzie pościg czy intryga detektywistycza). Postaram się to wdrożyć.
 

wiertarkazudarem

Nowicjusz
Dołączył
29 Styczeń 2011
Posty
58
Punkty reakcji
0
Moja karta też jest już gotowa. Czekam tylko na odpowiedź Karola na jedno pytanie dotyczące ekwipunku.

wisfuf.jpg

Imię/nazwisko/ksywa: Cuthbert Allgood
Wiek: Ile to już czasu minęło druhu odkąd ta popękana ziemia nas po sobie nosi? - strzela palcem w krowią czaszkę przypiętą do paska spodni. - Strażnik mówi, że będzie jakieś 25 lat, ale głowy za to nie da.
Wygląd: czarne oczy i czarne włosy, wiesz, kobiety to lubią, wysoki a na dodatek szczupły. Szczupły? Co ja mówię, zdaje się, że moja matka przespała się z wyschłym wisielcem. Nie obrażając oczywiście mojego staruszka, poczciwy człowiek. Do tego te włosy... zdałoby się podciąć, sięgają do ramion, nie żebym był piękny, ale jeśli któryś z miejscowych ochlapusów miałby mnie wziąć za kobietę... Pytasz skąd te blizny? A co ja mam ci książkę napisać? Tu mnie strzelali, tu mnie dźgali. A te na plecach, sam nie wiem, czy to od batów czy od paznokci jednej z przygodnych panienek.
Charakter: Do rany sobie przyłóż, nie żebym był wampirem. Ludzie, którzy mnie znają, mówią, że nawet krzyżowany śmiałbym się i śpiewał "alleluja"! Ja i strażnik rozśmieszymy każde towarzystwo, chyba, że mówimy o zmarlakach, ci to dopiero mają grobowe poczucie humoru, nie Strażniku? Ale spróbuj mnie zdenerwować. Spróbuj przekroczyć cienką linię żartu a nie zdążysz się nawet zaśmiać. Widzisz ten pistolet u pasa? Zanim zdążysz otworzyć usta ja już wepchnę ci go do gardła i odstrzelę twoją głowę. Puf! Jak powycinaną dynię, którą dzieci przygotowują na święto plonów. Ale spokojnie kolego, to w ostateczności. Żebyśmy się tylko dobrze zrozumieli przyjacielu.
Pochodzenie: Skąd pochodzę? Nie uwierzyłbyś. Nawet za sto lat. Ale przez pewien czas dokowałem w Południowej Hegemonii. Nie próżnowałem tam, o nie.
Profesja: kowboj.
Zagrywki:Urodzony morderca

STATYSTYKI:

Budowa: Bijatyka (1) Kondycja (3) Walka bronią (3)
Zręczność: Prowadzenie pojazdów (0) Strzelectwo (5) Złodziejstwo (0)
Charakter: Blef (0) Perswazja (0) Zastraszanie (2)
Spryt: Medycyna (0) Technika (0) Wiedza ogólna (2)
Percepcja: Orientacja w terenie (2) Spostrzegawczość (4) Ukrywanie się (0)


Ekwipunek:
Nóż - 1 obrażeń (duża zręczność i percepcja pozwalają na rzut nożem)
Racja żywnościowa
Woda (1l.)
Medpack
Rouger Secruity Six (zamiast Trzydziestki ósemki, sześciostrzałowy na amunicji .38) 6/6 .38" + 4 dodatkowe naboje.
Krowia czaszka "Strażnik" u paska.
Gamble: 5
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Treser, Wojownik Autostrady, Mafiozo i Kowboj. Ależ drużyna xD Rozwaliliśmy system ;)
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
Czy mało przydatna - zależy też jak będziesz argumentować jej ,,użycie". Np. znasz się na anatomii i tniesz przeciwnika w miejscu głównej żyły. Coś takiego mogę wziąć pod uwagę i ułatwić test (połączyć umiejętności). I tak, to jest wiedza naukowa, nie obycie. Nie wiem na ile znasz ten świat, jednakże w Neuro społeczności są tak rozbite, iż często spotyka się z odmiennymi zasadami i dosłownie, co krok to obyczaj. Wasze postaci będą dysponowały wiedzą o świecie logicznie przekładającą się z wybranym pochodzeniem/profesją.
Jeśli macie pomysły na indywidualne wątki - to proszę bardzo. Tudzież pomysły co chcielibyście zobaczyć w sesji, w jakich akcjach uczestniczyć (na zasadzie pościg czy intryga detektywistycza). Postaram się to wdrożyć.
Jeśli chodzi o moje sugestie to myślę, że raczej akcja (to widać chociażby po postaciach), ale trochę innej rozrywki nie zaszkodzi.

Poza tym chciałbym zwiedzić maksymalnie dużo świata i myślę, że może nie koniecznie musimy do razu "ratować świat" czy coś w tym stylu... :)
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Wezmę pod uwagę. Tego świata się już nie da uratować :p.
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
Status
Zamknięty.
Do góry