Witam. Kumpel Caleba z tej strony. Oto i moja postać. Wybaczcie, że nie wpasowuję się w drużynę jakimś Wiedźmiarzem czy Rzecznikiem Rodu ale ten Siepacz to postać którą gram w realu (oczywiście odpowiednio osłabiona na potrzeby forum) i jeszcze się nią nie nawierzyłem dlatego nie potrafię sobie odmówić przyjemności zagrania Birkartem. Może jakoś sobie poradzimy... Może, bo wierzcie mi że nie odgadnione są ścieżki jakimi chadzają diaboliczne myśli Caleba. Mam nadzieję, że dobrze będzie nam się razem grało.
(PORTRET DODAM NIEBAWEM)
Imię: Birkart z klanu Discelfret
Archetyp: Siepacz
Wolna rodzina: Zakon Rytualistów
Wiek: 35 lat
Wygląd: Birkart to dobrze zbudowany mężczyzna o poważnej (jak przystało na rytualistów) twarzy i przenikliwych oczach koloru stali. Jednak zazwyczaj jego facjatę skrywa biała, blaszana maska z wyobrażonym na niej motywem czarnych łez. Na opancerzony ogromnym naramiennikiem bark spływa mu wiązka kasztanowych, zaplątanych w dredy włosów. Odziany jest w ciemno szarą, rytualną szatę przewiązaną w pasie i od łokci w dół wściekle fioletowymi szarfami. Nie odłącznym elementem jego wyposażenia jest kunsztownie wykonana, ostrzejsza od brzytwy katana, która ma brzydki zwyczaj nader szybkiego wyskakiwania z pochwy przerzuconej przez plecy siepacza. Swoją postawą i wyglądem Birkart sugeruje, że powinieneś zastanowić się co najmniej dwa razy zanim postanowisz z nim zadrzeć.
Przekonania i osobowość: Birkart swą młodość spędził w odciętym od reszty świata, dzikim klanie. Przez długie lata zajmował się swoją ciężko chorą matką. Ciągłe poczucie odpowiedzialności za rodzicielkę i świadomość bezproduktywności jego starań nawarstwiało w jego osobie gniew i powodowało nieodwracalne zmiany w psychice. Pragnąc przynieść ulgę jej cierpieniom zagłębiał się w tajniki zielarstwa i alchemi. Niestety nie spodobało się to jego współplemieńcom którzy niebawem oskarżyli go o paktowanie z upiorami. Jego matkę dopadli żądni krwi dziko klanyci lecz jemu udało się uciec. Wkrótce w ślad za nim podążyła wataha łowców nagród z hanzyckim inkwizytorem na czele. I wtedy objawił się jego niespotykany talent do zadawania śmierci. W spektakularny sposób eliminował kolejnych, w przeciwieństwie do niego, dobrze uzbrojonych członków pościgu z samym inkwizytorem włącznie, którego flaki rozwłóczył na dobre 10m zwykłym kijem. W gęstwinie Ciernistych Borów, zaszczutego jak zwierzę odnalazł go Żerca z klanu rytualistów o nazwie Discelfret. Odkrył w nim potęciał więc otoczył go opieką, przekazał mu swą wiedzę oraz nauczył kierować swą złość we właściwą stronę, to jest w pomioty bezmiaru.
Birkart jest ponurym typem o ciętym języku. Całe swoje życie poświęcił krwawym łowom na sługi ciemności odreagowując w ten sposób swoją flustrację. Jedyną rzeczą do której jest przywiązany to jego katana. Traktuje ją zawsze z wielkim namaszczeniem i uważa wręcz za część swojej jaźni, a gdy jej dobywa...
Statystyki:
Bijatyka - 0
Blef - 0
Czujność - 2 (+3) = 5
Dominowanie ducha - 3 (+1) = 4
Legendoznastwo - 0
Negocjacje - 0
Pasja - 0
Przeprawa - 5
Rzemiosło - 0
Strzelectwo - 0
Walka bronią - 9 (+1) = 10
Zaklinanie materii - 0
Ekwipunek: Katana, Stara stalowa zbroja (+ 0,3 ochrony), Utwardzane spodnie (+ 0,2 ochrony), Pochodnia, Krzesacz, 10den
(PORTRET DODAM NIEBAWEM)
Imię: Birkart z klanu Discelfret
Archetyp: Siepacz
Wolna rodzina: Zakon Rytualistów
Wiek: 35 lat
Wygląd: Birkart to dobrze zbudowany mężczyzna o poważnej (jak przystało na rytualistów) twarzy i przenikliwych oczach koloru stali. Jednak zazwyczaj jego facjatę skrywa biała, blaszana maska z wyobrażonym na niej motywem czarnych łez. Na opancerzony ogromnym naramiennikiem bark spływa mu wiązka kasztanowych, zaplątanych w dredy włosów. Odziany jest w ciemno szarą, rytualną szatę przewiązaną w pasie i od łokci w dół wściekle fioletowymi szarfami. Nie odłącznym elementem jego wyposażenia jest kunsztownie wykonana, ostrzejsza od brzytwy katana, która ma brzydki zwyczaj nader szybkiego wyskakiwania z pochwy przerzuconej przez plecy siepacza. Swoją postawą i wyglądem Birkart sugeruje, że powinieneś zastanowić się co najmniej dwa razy zanim postanowisz z nim zadrzeć.
Przekonania i osobowość: Birkart swą młodość spędził w odciętym od reszty świata, dzikim klanie. Przez długie lata zajmował się swoją ciężko chorą matką. Ciągłe poczucie odpowiedzialności za rodzicielkę i świadomość bezproduktywności jego starań nawarstwiało w jego osobie gniew i powodowało nieodwracalne zmiany w psychice. Pragnąc przynieść ulgę jej cierpieniom zagłębiał się w tajniki zielarstwa i alchemi. Niestety nie spodobało się to jego współplemieńcom którzy niebawem oskarżyli go o paktowanie z upiorami. Jego matkę dopadli żądni krwi dziko klanyci lecz jemu udało się uciec. Wkrótce w ślad za nim podążyła wataha łowców nagród z hanzyckim inkwizytorem na czele. I wtedy objawił się jego niespotykany talent do zadawania śmierci. W spektakularny sposób eliminował kolejnych, w przeciwieństwie do niego, dobrze uzbrojonych członków pościgu z samym inkwizytorem włącznie, którego flaki rozwłóczył na dobre 10m zwykłym kijem. W gęstwinie Ciernistych Borów, zaszczutego jak zwierzę odnalazł go Żerca z klanu rytualistów o nazwie Discelfret. Odkrył w nim potęciał więc otoczył go opieką, przekazał mu swą wiedzę oraz nauczył kierować swą złość we właściwą stronę, to jest w pomioty bezmiaru.
Birkart jest ponurym typem o ciętym języku. Całe swoje życie poświęcił krwawym łowom na sługi ciemności odreagowując w ten sposób swoją flustrację. Jedyną rzeczą do której jest przywiązany to jego katana. Traktuje ją zawsze z wielkim namaszczeniem i uważa wręcz za część swojej jaźni, a gdy jej dobywa...
Statystyki:
Bijatyka - 0
Blef - 0
Czujność - 2 (+3) = 5
Dominowanie ducha - 3 (+1) = 4
Legendoznastwo - 0
Negocjacje - 0
Pasja - 0
Przeprawa - 5
Rzemiosło - 0
Strzelectwo - 0
Walka bronią - 9 (+1) = 10
Zaklinanie materii - 0
Ekwipunek: Katana, Stara stalowa zbroja (+ 0,3 ochrony), Utwardzane spodnie (+ 0,2 ochrony), Pochodnia, Krzesacz, 10den