Szybcy i wściekli 6 - film słaby nie jest, ale też mianem arcydzieła nie można go określić. 6/10
Premonition - lubię ten film, oglądałem go drugi raz. Główna bohaterka świetnie zagrana 8/10
Obrońca 2 - film na wzór Ong Bak aczkolwiek mniej w nim walki 6.5/10
Notatnik śmierci - ten film oglądałem chyba 4 albo 5 raz i szczerz powiedziawszy bardzo mi się podobał i ani przez chwilę się nie nudziłem podczas jego oglądania 8.5/10
Milczenie owiec - klasyk do którego uwielbiam wracać 9/10
Jumper - jeden z moich ulubionych filmów ostatnich lat. Mimo, że jest tandety to ma w sobie to "coś" co sprawia, że ogląda się go z zapartym tchem.
Here comes the devil - niszowy film. Powstał niedawno, ale ciężko się go ogląda. Efekty dźwiękowe jakby film miał minimum 15 lat. Sam scenariusz jednak nie był taki zły i obejrzałem go do końca. Drugi raz jednak tego nie zrobię. 3/10