Facebook

polinea

Nowicjusz
Dołączył
26 Maj 2009
Posty
474
Punkty reakcji
2
Wiek
37
Facebook jest na pewno pierwszą taką formą komunikacji z potencjalnymi klientami. Niestety problemem jest to, że wszyscy myślą, że im więcej jest fanów tym lepiej, nie skupiając się na rozmową z ludźmi, którzy już są fanami danego profilu. Ale jednak te tendencje się powoli zmieniają.
 

19winner84

Nowicjusz
Dołączył
1 Grudzień 2011
Posty
98
Punkty reakcji
0
jak ktoś ma facebooka niech polubi moją stronę http://www.facebook.com/poligrafiaslubna
 

Rozum

Nowicjusz
Dołączył
28 Listopad 2011
Posty
26
Punkty reakcji
1
Facebook jest oparty na dialogu, zresztą jak wszystkie inne narzędzia marketingu społecznościowego. Wytwarza więź miedzy konsumentem i marką, dzięki niemu klienci zawsze są na czasie jeżeli chodzi o nowe produkty, pozwala poznać firmę "od kuchni" i ma jeszcze mnóstwo innych zalet. Ale ma też jedną, najważniejsza wadę - źle prowadzony potrafi doprowadzić do ruiny wizerunek całej marki. A w dzisiejszych czasach konsument tak szybko nie zapomina firmie grzechów. Także warto się trzy razy zastanowić zanim się założy fanpage firmy mającej wiele na sumieniu.
 

Domelek89

Nowicjusz
Dołączył
7 Luty 2008
Posty
326
Punkty reakcji
0
Wiek
34
Miasto
Trójmiasto
Fanpage to tak na prawdę kanał komunikacji pomiędzy firmą a klientem i takie jest jego główne zadanie ... Oczywiście warto go udoskonalać każdego dnia dodająć muzyczkę na pobudkę rano lub życzenia na święta :) social media to przyszłość :)
 
Do góry