Podstawą działań na fb jest interakcja więc jeśli chcesz coś stworzyć pod kątem fejsbuka zastanów się jak oraz przede wszystkim dlaczego ludzie będą odpowiadać na Twoje działania.
Jak napisał mój przedmówca podstawą jest właśnie interakcja.
90% fan page jest robiona zle. Idzie sie na ilosc, a nie na jakośc.
Nie używa FB do promocji firmy ale często wręcz przeciwnie.
Posty negatywne są kasowane, zamiast na nie odpowiadać i kształtować wizerunek nieudolnie się je kasuje.
Klienci nabijani są w butelke typu Lubię to.
Lubie to nie znaczy wiele.
Napędzic setki czy tysiące ludzi na swoj profil na FB jest w miare prostę.
Tu chodzi o to by te osoby były aktywne i z nami wspołdziałaly, nie zaś byly bo byly.
Dużo firm organizuje konkursy z nagrodami, tak by ktoś polubil ich fan page, jeśli stosuje się to na początku by zdobyć kolejne cyferki to jeszcze ujdzie, gorzej jeśli się nie ma pomysłu na prowadzenie FB.