Dobre ubezpieczenie mieszkania

lennka

Nowicjusz
Dołączył
7 Wrzesień 2010
Posty
4
Punkty reakcji
0
Hej wam. Właśnie kupiłam nowe mieszkania i zastanawiam się nad jego ubezpieczeniem. Nie wiem czy wybór ubezpieczyciela ma jakieś znaczenie? polisa jak polisa. Doradźcie coś
 

Esterella

Nowicjusz
Dołączył
2 Wrzesień 2010
Posty
136
Punkty reakcji
1
Moja mam na ubezpieczenie domu w HDI, podczas wiosennych deszczy zalało sufit, ubezpieczyciel bez problemów wypłacił odpowiednie odszkodowanie. Z innymi firmami nie mam żadnego doświadczenia. Ale ubezpieczenie polecam.
 

kometon

Nowicjusz
Dołączył
9 Grudzień 2009
Posty
203
Punkty reakcji
1
Przede wszystkim ubezpieczyciel powinien byc solidny, rzetelny, doświadczony z jak najszerszym zakresem ubezpieczenia, wtedy taka polisa ma sens i gwarantuje ewentualną, odpukac, wypłatę należnego odszkodowania.
 

michal_z_bulowic

Nowicjusz
Dołączył
27 Październik 2010
Posty
339
Punkty reakcji
8
polisa polisie nie równa. Żeby np się nie okazało, że od ognia ubezpieczenie obowiązuje tylko jak ktoś Ci dom spali, albo np że zalanie to obejmuje, że ktoś Cię zaleje z góry ale jak pęknie wał to nici z kasy. Umowę weź do domu, przeczytaj kilka razy, jak czegoś nie rozumiesz to idź pytaj najlepiej u jakiegoś prawnika. W to co mówią w ubezpieczalni do końca nie wierz. To, że Pani za okienkiem powie "na wszystko Pan jest ubezpieczony" nie znaczy, że tak będzie w życiu. Jej zadaniem jest sprzedać tylko polisę.
 

modliszka23

specjalista
Dołączył
22 Kwiecień 2010
Posty
1 167
Punkty reakcji
6
Wiek
36
Miasto
tam gdzie moje miejsce
Ja w sumie ubezpieczyłam jakieś poł roku temu w PZU.Akurat odpowiadala mi oferta-niskiego ubepzieczenia.No w sumie tez doswiadczenie PZU.To były rzeczy,które zaważyły na tej decyzji.
 

eniek

Nowicjusz
Dołączył
21 Grudzień 2010
Posty
3
Punkty reakcji
0