Witam, również mam problem z upc. Mianowicie, przez okres 2 umów należałem do Astera, jednak 3 musiałem podpisać umowę z upc (ze względu na połączenie tych firm), zaoferowano mi wtedy pakiet podstawowy, w tym telefon, Internet i tv, do tego gratis miałem dostać na miesiąc hbo. Ucieszyłem się ponieważ wcześniej nie posiadałem tego kanału. Osoba oferująca mi za darmo przez miesiąc hbo, poinformowała mnie, iż należy po miesiącu zrezygnować z tej usługi, jeżeli nie chce się jej miec dodatkowo i za nią płacić. Tak też zrobiłem. Pilnowałem daty, zadzwoniłem i pracownik w/w firmy poinformował mnie o wyłączeniu tego kanału. Problem pojawił się w momencie, gdy dostałem fakturę. Mianowicie na fakturze widniała należność za HBO! W związku z tym udałem się do UPC, gdzie Pani z Biura Obsługi Klienta poinformował mnie, ze u niej nie widnieje taka należność i, ze w następnym miesiącu na pewno stan ten zostanie wyrównany ( czyli w następnym miesiącu zapłacę mniej). Pani w BOK zasugerowała, ze ta pomyłka musiała nastąpić w związku z szybszym naliczaniem faktury niż ja zgłosiłem rezygnację z HBO. W związku z tym zapytałem się czy sumę, którą mam zapłacić za HBO w (wtedy miesiącu wrześniu) mogę nie zapłacić i czy nie się nie stanie. Pani z BOK powiedziała, że mogę, ponieważ taka kwota nie powinna być płacona przeze mnie. W następnym miesiącu czyli w październiku, otrzymałem saldo ujemne. Byłem wczoraj w upc rozmawiałem z inną panią z BOK, która dalej poinformowała mnie, ze ona nie widzi, abym nie dokonał jakieś wpłaty. Teraz boję się, że przez 2 lata umowy naliczą mi takie odsetki, ze isę nie pozbieram. czy mieliście podobną sytuację, albo wiecie co z tym zrobić?