Bling_King
Nowicjusz
WSTEP
Cześć chciałbym założyć sesje dla 4-7 osobowej drużyny w starym stylu w którym mistrz gry zarządza światem i jego mieszkańcami a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 1-2 razy dziennie.
GRA
Ów sesja polegać będzie na wspólnych przygodach drużyny w której każdy będzie mial specyficzne dla grupy zdolnosci jednym slowem kazdy bedzie w czyms najlepszy. Gra bedzie druzynowa najpier druzyna naradzi sie a pozniej lider drużyny wystawi pomysł ktory według niego bedzie najlepszy. Narada bedzie bazowac na tym ze kazdy da swoj pomysl lub odezwie sie za jednym ze zlozonych powyzej pomyslow a czytajac je lider ostatecznie zdecyduje ktory ruch wybierze jesli czynnosc wykonuje cala grupa
SWIAT
Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Cyrodia. Znajdziemy na niej pustynie geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Cyrodi. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta pałace i zamki jak i speluny miasta portowe i zatęchłe tawerny. Cyrodia podzielona będzie na 4 krainy
-Ramdron znane rowniez jako Sniezne Wzgórze zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się ze król Gamlard władający ta kraina wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem a od południa z Anatrymem
-Anatrym czyli zalesiona nizniny Cyrodi zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziolki, driady i inne lubiace cien pieknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona czesc Cyrodi. Rzadzacy w ludzkiej czesci Antrymu krol Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wedrowcow gdyz jego najwieksze marzenie to spokoj w calej Cyrodi. Jest to kraina centralna wiec graniczy z wszystkimi innymi czesciami Cyrodi.
-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma rowniez wiele podziemnych tuneli ktore zostaly przejete przez zamieszkujace tam mroczne elfy. Chodza pogloski ze tunele Dragvanu prowadza az do Tryblonu. Ziemie te sa zdradliwe i mroczne, pokryte roznymi pulapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem a od poludnia z Anatrymem.
-Tryblon sa to tereny mroczne i nie poznane przez swiat mowie sie ze za czasow dawnych krolow zyli tam ludzi lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem na ktore nikt sie niezapuszcza ze wzgledu na upiorny smrod i dziwne dzwieki. Graniczy on od polnocy z Antrymem a od polnocnego zachodu z Ramdronem.
RASY
Wmojej grze jest kilka ras ktore wyrozniaja sie specialnosciami, wygladem, architektura a nawet wladcami danej rasy
-Ludzie to istoty wszechstronne zyjace okolo 60 do okolo 100 lat. Opanowali juz nawet choc nie na zbyt dobry poziomie magie i alchemie. Ziemie ich rzadzone sa przez Elwoda VI ktory ma wiele problemow dzieki czemu rownierz wiele zlecen i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje najwieksza czesc w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowosc potrafia doskonale przekonywac innych do swojego zdania. Sa oni dosc wysocy a niektore osobniki sa wyzsze nawet od elfow. Ich skora jest bardzo rozna poczynajac od bialej a konczac na czarnej. Jest to najbardziej roznorodno wygladajaca rasa na swiecie. Slynna oni z dyplomatow i doskonalych liderow oraz gospodarki i finansow.
-Elfy sa postacie spokojne i bardzo ciche. Ich zycie jest dlugowieczne gdyz niemoga zginac w naturalny sposob jedynym sposobem ich zabicia jest smiertlene ich zranienienie. Maja nadzwyczaj dobry wzrok oraz sluch. Terytorium elfow lezy w Anatrymie a rzadzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstal dzieki jego morsko zielonym ocza. Na elfich ziemiach niema wiele pracy a handlarze nie lubia prowadzic zadnych interakcji z nieznajomymi. Wedrowcy moga tu szukac tylko odpoczynku i strawy. Elfy sa istotami wysokimi siegajacymi nawet dwa metry u osobnikow meskich. Zwykle maja blekitne oczy i dlugie blad wlosy lecz zdarzaja sie wyjatki. Slyna ze wspanialych lucznikow, zielarstwa, alchemi oraz nadludzkich talentow.
-Krasnoludy czyli wiecznie zle niedogodne małe ponuraki które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć gdyż dwa ciecia miecz ich nawet nie rusza. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy ze za ów bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety maja długa brodę z tąd plotki ze niema żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub tez skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Cyrodi a ich kuchnia przeszła już do legend.
-Niziołki lub hobbici jak potocznie się ich nazywa to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nieposiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyz Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika który menczył jedna z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.
-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo ze były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potenzy drugi to Ferath Ohydny a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. KIedys byl rownierz czwarty Krashack Lojalny lecz zaostal wygnany i zyje teraz pomiedzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły
-Mroczne Elfy które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybka metodę za każde najmniejsze nawet wystepki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pol roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały a włosy stawały się białe. Niewiadoma o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojowników posługujących się dwoma orężami na raz.
KARTA POSTACI
Tak powinna wygladac karta postci
Informacje Ogólne
Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd
Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Szybkość
Wytrzymałość
Moc Magiczna
Osobowość
Umiejętności
1
2
3
4
5
6
7
Ekwipunek
1
2
3
4
5
6
7
Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Proszę by rasy się niepowtarzalny chciałbym zrobić jedna drożynę w której każdy jest inny rasą i profesją. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np podstawy medycyny a nie expert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuje
Cześć chciałbym założyć sesje dla 4-7 osobowej drużyny w starym stylu w którym mistrz gry zarządza światem i jego mieszkańcami a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 1-2 razy dziennie.
GRA
Ów sesja polegać będzie na wspólnych przygodach drużyny w której każdy będzie mial specyficzne dla grupy zdolnosci jednym slowem kazdy bedzie w czyms najlepszy. Gra bedzie druzynowa najpier druzyna naradzi sie a pozniej lider drużyny wystawi pomysł ktory według niego bedzie najlepszy. Narada bedzie bazowac na tym ze kazdy da swoj pomysl lub odezwie sie za jednym ze zlozonych powyzej pomyslow a czytajac je lider ostatecznie zdecyduje ktory ruch wybierze jesli czynnosc wykonuje cala grupa
SWIAT
Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Cyrodia. Znajdziemy na niej pustynie geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Cyrodi. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta pałace i zamki jak i speluny miasta portowe i zatęchłe tawerny. Cyrodia podzielona będzie na 4 krainy
-Ramdron znane rowniez jako Sniezne Wzgórze zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się ze król Gamlard władający ta kraina wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem a od południa z Anatrymem
-Anatrym czyli zalesiona nizniny Cyrodi zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziolki, driady i inne lubiace cien pieknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona czesc Cyrodi. Rzadzacy w ludzkiej czesci Antrymu krol Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wedrowcow gdyz jego najwieksze marzenie to spokoj w calej Cyrodi. Jest to kraina centralna wiec graniczy z wszystkimi innymi czesciami Cyrodi.
-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma rowniez wiele podziemnych tuneli ktore zostaly przejete przez zamieszkujace tam mroczne elfy. Chodza pogloski ze tunele Dragvanu prowadza az do Tryblonu. Ziemie te sa zdradliwe i mroczne, pokryte roznymi pulapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem a od poludnia z Anatrymem.
-Tryblon sa to tereny mroczne i nie poznane przez swiat mowie sie ze za czasow dawnych krolow zyli tam ludzi lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem na ktore nikt sie niezapuszcza ze wzgledu na upiorny smrod i dziwne dzwieki. Graniczy on od polnocy z Antrymem a od polnocnego zachodu z Ramdronem.
RASY
Wmojej grze jest kilka ras ktore wyrozniaja sie specialnosciami, wygladem, architektura a nawet wladcami danej rasy
-Ludzie to istoty wszechstronne zyjace okolo 60 do okolo 100 lat. Opanowali juz nawet choc nie na zbyt dobry poziomie magie i alchemie. Ziemie ich rzadzone sa przez Elwoda VI ktory ma wiele problemow dzieki czemu rownierz wiele zlecen i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje najwieksza czesc w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowosc potrafia doskonale przekonywac innych do swojego zdania. Sa oni dosc wysocy a niektore osobniki sa wyzsze nawet od elfow. Ich skora jest bardzo rozna poczynajac od bialej a konczac na czarnej. Jest to najbardziej roznorodno wygladajaca rasa na swiecie. Slynna oni z dyplomatow i doskonalych liderow oraz gospodarki i finansow.
-Elfy sa postacie spokojne i bardzo ciche. Ich zycie jest dlugowieczne gdyz niemoga zginac w naturalny sposob jedynym sposobem ich zabicia jest smiertlene ich zranienienie. Maja nadzwyczaj dobry wzrok oraz sluch. Terytorium elfow lezy w Anatrymie a rzadzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstal dzieki jego morsko zielonym ocza. Na elfich ziemiach niema wiele pracy a handlarze nie lubia prowadzic zadnych interakcji z nieznajomymi. Wedrowcy moga tu szukac tylko odpoczynku i strawy. Elfy sa istotami wysokimi siegajacymi nawet dwa metry u osobnikow meskich. Zwykle maja blekitne oczy i dlugie blad wlosy lecz zdarzaja sie wyjatki. Slyna ze wspanialych lucznikow, zielarstwa, alchemi oraz nadludzkich talentow.
-Krasnoludy czyli wiecznie zle niedogodne małe ponuraki które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć gdyż dwa ciecia miecz ich nawet nie rusza. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy ze za ów bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety maja długa brodę z tąd plotki ze niema żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub tez skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Cyrodi a ich kuchnia przeszła już do legend.
-Niziołki lub hobbici jak potocznie się ich nazywa to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nieposiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyz Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika który menczył jedna z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.
-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo ze były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potenzy drugi to Ferath Ohydny a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. KIedys byl rownierz czwarty Krashack Lojalny lecz zaostal wygnany i zyje teraz pomiedzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły
-Mroczne Elfy które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybka metodę za każde najmniejsze nawet wystepki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pol roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały a włosy stawały się białe. Niewiadoma o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojowników posługujących się dwoma orężami na raz.
KARTA POSTACI
Tak powinna wygladac karta postci
Informacje Ogólne
Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd
Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Szybkość
Wytrzymałość
Moc Magiczna
Osobowość
Umiejętności
1
2
3
4
5
6
7
Ekwipunek
1
2
3
4
5
6
7
Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Proszę by rasy się niepowtarzalny chciałbym zrobić jedna drożynę w której każdy jest inny rasą i profesją. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np podstawy medycyny a nie expert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuje