Zagadka Tryblonu

Status
Zamknięty.

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
WSTEP

Cześć chciałbym założyć sesje dla 4-7 osobowej drużyny w starym stylu w którym mistrz gry zarządza światem i jego mieszkańcami a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 1-2 razy dziennie.

GRA

Ów sesja polegać będzie na wspólnych przygodach drużyny w której każdy będzie mial specyficzne dla grupy zdolnosci jednym slowem kazdy bedzie w czyms najlepszy. Gra bedzie druzynowa najpier druzyna naradzi sie a pozniej lider drużyny wystawi pomysł ktory według niego bedzie najlepszy. Narada bedzie bazowac na tym ze kazdy da swoj pomysl lub odezwie sie za jednym ze zlozonych powyzej pomyslow a czytajac je lider ostatecznie zdecyduje ktory ruch wybierze jesli czynnosc wykonuje cala grupa

SWIAT

Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Cyrodia. Znajdziemy na niej pustynie geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Cyrodi. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta pałace i zamki jak i speluny miasta portowe i zatęchłe tawerny. Cyrodia podzielona będzie na 4 krainy

-Ramdron znane rowniez jako Sniezne Wzgórze zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się ze król Gamlard władający ta kraina wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem a od południa z Anatrymem

-Anatrym czyli zalesiona nizniny Cyrodi zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziolki, driady i inne lubiace cien pieknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona czesc Cyrodi. Rzadzacy w ludzkiej czesci Antrymu krol Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wedrowcow gdyz jego najwieksze marzenie to spokoj w calej Cyrodi. Jest to kraina centralna wiec graniczy z wszystkimi innymi czesciami Cyrodi.

-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma rowniez wiele podziemnych tuneli ktore zostaly przejete przez zamieszkujace tam mroczne elfy. Chodza pogloski ze tunele Dragvanu prowadza az do Tryblonu. Ziemie te sa zdradliwe i mroczne, pokryte roznymi pulapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem a od poludnia z Anatrymem.

-Tryblon sa to tereny mroczne i nie poznane przez swiat mowie sie ze za czasow dawnych krolow zyli tam ludzi lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem na ktore nikt sie niezapuszcza ze wzgledu na upiorny smrod i dziwne dzwieki. Graniczy on od polnocy z Antrymem a od polnocnego zachodu z Ramdronem.

RASY

Wmojej grze jest kilka ras ktore wyrozniaja sie specialnosciami, wygladem, architektura a nawet wladcami danej rasy

-Ludzie to istoty wszechstronne zyjace okolo 60 do okolo 100 lat. Opanowali juz nawet choc nie na zbyt dobry poziomie magie i alchemie. Ziemie ich rzadzone sa przez Elwoda VI ktory ma wiele problemow dzieki czemu rownierz wiele zlecen i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje najwieksza czesc w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowosc potrafia doskonale przekonywac innych do swojego zdania. Sa oni dosc wysocy a niektore osobniki sa wyzsze nawet od elfow. Ich skora jest bardzo rozna poczynajac od bialej a konczac na czarnej. Jest to najbardziej roznorodno wygladajaca rasa na swiecie. Slynna oni z dyplomatow i doskonalych liderow oraz gospodarki i finansow.

-Elfy sa postacie spokojne i bardzo ciche. Ich zycie jest dlugowieczne gdyz niemoga zginac w naturalny sposob jedynym sposobem ich zabicia jest smiertlene ich zranienienie. Maja nadzwyczaj dobry wzrok oraz sluch. Terytorium elfow lezy w Anatrymie a rzadzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstal dzieki jego morsko zielonym ocza. Na elfich ziemiach niema wiele pracy a handlarze nie lubia prowadzic zadnych interakcji z nieznajomymi. Wedrowcy moga tu szukac tylko odpoczynku i strawy. Elfy sa istotami wysokimi siegajacymi nawet dwa metry u osobnikow meskich. Zwykle maja blekitne oczy i dlugie blad wlosy lecz zdarzaja sie wyjatki. Slyna ze wspanialych lucznikow, zielarstwa, alchemi oraz nadludzkich talentow.

-Krasnoludy czyli wiecznie zle niedogodne małe ponuraki które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć gdyż dwa ciecia miecz ich nawet nie rusza. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy ze za ów bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety maja długa brodę z tąd plotki ze niema żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub tez skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Cyrodi a ich kuchnia przeszła już do legend.

-Niziołki lub hobbici jak potocznie się ich nazywa to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nieposiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyz Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika który menczył jedna z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.

-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo ze były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potenzy drugi to Ferath Ohydny a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. KIedys byl rownierz czwarty Krashack Lojalny lecz zaostal wygnany i zyje teraz pomiedzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły

-Mroczne Elfy które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybka metodę za każde najmniejsze nawet wystepki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pol roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały a włosy stawały się białe. Niewiadoma o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojowników posługujących się dwoma orężami na raz.

KARTA POSTACI

Tak powinna wygladac karta postci

Informacje Ogólne
Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd

Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Szybkość
Wytrzymałość
Moc Magiczna
Osobowość

Umiejętności
1
2
3
4
5
6
7

Ekwipunek
1
2
3
4
5
6
7

Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Proszę by rasy się niepowtarzalny chciałbym zrobić jedna drożynę w której każdy jest inny rasą i profesją. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np podstawy medycyny a nie expert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuje
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Napiszę karte postaci taką jaką umiem ponieważ nie napisałeś wzoru.

Imię: Coin(Cointress)
Nazwisko: Bull
Rasa: Elf
Klasa: Łucznik
Wiek: 68
Umiejętność: Medycyna(Pierwsza pomoc)
Specjalna umiejętność: Wizja (widzi co się stało w przeszłości i widzi co się może zdarzyć)
Wygląd i charakter postaci: 190 cm wzrostu, Długie blond włosy uwiązane w warkocz do połowy pleców, krótka grzywka. Zielone oczy. Ubrany w lekki strój myśliwego. Na plecach ma łuk cisowy, a po jego bokach wiszą dwa sztylety. Ma też apteczkę która jest zawieszona przez głowę i spada na lewy bok.
Coin jest zawsze uśmiechnięty i do innych podchodzi z dobrocią. Jednak ma słabe nerwy i gdy ktoś go sprowokuje, nie da sobie popalić.
Umie udzielić pierwszej pomocy w razie potrzeby. Na każdej osobie mu zależy.
Jest doskonałym myśliwym.
Historia postaci: Coin młodość spędzał w wiosce ucząc się myślistwa i medycyny. Wyszło mu to na dobre. Gdy skończył 40 lat udał się do głównego miasta elfów gdzie doskonalił swoje umiejętności.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Informacje Ogólne
Imię: Coin (Cointress)
Nazwisko: Bull
Rasa: Elf
Profesja: Łucznik
Wiek: 227
Historia: Noc... Wielka wojna wybucha. Elfowie Sarra i Famuel rodzą syna. Syna który ma przynieść zbawienie. Chłopiec dorastał podczas wielkiej wojny ras. Przez około 6 lat mieszkał w jaskini gdzie razem z rodzicami walczyli o przetrwanie. Famuel, ojciec dziecka był myśliwym. Ich życie opierało się na przeżyciu w jaskini z tego co sami upolowali. Jego ojciec szkolił go w strzelaniu z łuku. Pewnego dnia, gdy dziecko skończyło 8 lat, do jaskini wdarli się hobbici. Napięli swoje proce. Dziecko które schowało się za dużym kamieniem obserwowało to co miało się stać. Mali ludzie rzucili się z barbarzyńskim okrzykiem na jego rodziców.
- Coin, ratuj się! - Usłyszało dziecko.
Wzięło więc sztylet i szybko zaatakowało hobbitów. Dziecko, chociaż młode i niedoświadczone, było dużo wyższe i silniejsze od małych i niezgrabnych hobbitów.
Po kilku pchnięciach sztyletem, hobbici leżeli jak dłudzy. Coin, bo tak było na imię dziecku, sam nie wiedział co zrobił. Trzymał zakrwawiony sztylet w ręce i z przerażeniem patrzył na martwych hobbitów.
- O mój Boże! - Powiedziała Sarra i zalała się łzami. - Coin, czy ty nas uratowałeś? -
- T...Tak matko. Uratowałem was. A co się z nimi stało? - Zapytał chłopiec wskazując na ciała hobbitów.
- No... Umarli... - Odpowiedział ojciec.
- Umarli? - Zdziwił sie chłopiec. - A co to znaczy? -
- Pamiętasz jak przyniosłem zwierzynę, prawda? Wcześniej zwierzęta były żywe, jednak jak raniłem je strzałą zdechły. -
- Ale... Ale ja nie chciałem zrobić im nic złego! - Krzyknął zapłakany chłopiec. - Ja po prostu chciałem was obronić! -
Coin płakał jak wodospad. Wybiegł z jaskini - Pierwszy raz na powietrzu. Schował zakrwawiony sztylet i uciekł.
- Cointress! Cointress! - Słyszał tylko w górach.
Chłopiec dorastał w lasach. Tam nauczył się jak polować i przeżyć.
Chłopiec, który z resztą powoli dorastał, przeżył już 16 wiosen. Postanowił wyruszyć w nowe miejsce.
Wędrował kilka dni, gdzie napotkał miasto. Miasto Elenirth. Tam zamieszkał. Spotkał tam innych przedstawicielów swojej rasy. Szkolił swój język, swoje umiejętności... Tak minęło ponad 220 lat...
Wygląd: Wysoki, szczupły łowca. Włosy związane w kuca i zwisające do połowy pleców. Morski kolor oczu. Twarz o inteligentnym spojrzeniu i ręka na której widnieje blizna po walce z hobbitem.

Atrybuty
Siła: 4
Zręczność: 8
Inteligencja: 7
Szybkość: 8
Wytrzymałość: 3
Moc Magiczna: 6
Osobowość: 6

Umiejętności
1:Szybka strzała
2: Podwójna strzała
3: Rozpoznawalność terenu w lasach
4: Szybkie, logiczne myślenie
5: Wzmocniona wytrzymałość
6: Ciche poruszanie
7: Szybkie zabicie (sztyletem)

Ekwipunek
1: Długi łuk cisowy
2: Stary sztylet ojca
3: Zioła lecznicze
4: Lekkie ubranie łowcy
5: Krótki miecz
6: Kilka gorzałek
7: Srebrny pierścień po matce
 

jacus03

Nowicjusz
Dołączył
20 Czerwiec 2009
Posty
21
Punkty reakcji
0
Wiek
28
Miasto
żywiec
Informacje Ogólne:
Imię: Will
Nazwisko: Osborn
Rasa: niziołek
Profesja: łotrzyk
Wiek: 30
Historia: Will mieszkał w swojej rodzinnej wsi, z rodzicami w spokoju, dopóki ich wioska nie spłonęła przy jednym, ze zbójeckich wypraw orków. wszyscy zginęli, jednak Will zdołał uciec z wioski. W czasie ucieczki natknął się na orka, który przeciął go biczem po twarzy, a następnie poległ z rąk Willa .Od tej chwili Will zamieszkał wśród elfów i wychowywał się jako łotrzyk, bo od urodzenia lubował się w skradaniu i podchodzeniu ludzi, co szło mu nadzwyczaj dobrze.
Wygląd: Czarne krótkie, kręcone włosy, z tyłu głowy zwisające dredy do trochę poniżej szyi, oczy szare, pozbawione blasku, twarz przecina szeroka szrama ciągnąca się od czoła(po prawej) do policzka (po lewej)przez nos.

Atrybuty
Siła
Zręczność
Inteligencja
Szybkość
Wytrzymałość
Moc Magiczna
Osobowość
można wiedzieć ile jest pkt do rozdzielenia?

Umiejętności:
1. Skradane się
2. widzenie w ciemnościach (10m)
3. kradzież kieszonkowego
4. otwieranie zamków
5. wyczulone zmysły
6. walka dwoma ostrzami
7. strzelanie z kuszy

Ekwipunek
1. 2x sztylet
2. kusza ręczna (100 bełtów)
3. lekki półpancerz
4. Płaszcz maskujący
5. lina z hakiem (20m)
6. Narzędzia złodziejskie
7. łom
 

Bling_King

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
88
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
mam lepszy plan sam pozmieniam wam karte

wejdzcie na nowy temat Secret of tryblon gdzie sam napisze karty a nastepnie wybierzecie jedna z nich bedzie latwiej
 
Status
Zamknięty.
Do góry