Zadania Z Fizyki

el_bigos

Nowicjusz
Dołączył
18 Listopad 2006
Posty
5
Punkty reakcji
0
Witam
Kuzyn podrzucił mi kilka zadań do zrobienia, a nie wiedziałem, że na weekend zostanę zawalony całkowicie robotą (4 kompy do roboty, jestem informatykiem), czy ktoś pomoże?
Na razie napiszę treści pierwszych 5:
1. Ile wynosi praca jaką wykona siła F równoległa do poziomego toru przesuwając bez tarcia ciało o masie m w czasie t ?
2. Na nie róchomy klocek o masie 1kg zaczeła działać stała siła wypadkowa o wartości 6N. Nada mu ona w czasie 2s energię kinetyczną o wartości:
a)12 J
B) 24 J
c)72 J
d)144 J
3. Aby podnieść ciało o masie m=20kg na wysokość 10m z przyśpieszeniem a+0.5 m/s2, należ wykonać pracę równą około:
a)100 j
b)1900 J
c)2000 J
d) 2100 J
4. Jak przedstawia się zależność energii kinetycznej Ek ciała poruszającego się po okręgu od działającej na to ciało siły dośrodkowej F
5. Z działa o masie 1000kg wystrzelono pocisk o masie 1kg, którego prędkość w chwili wylotu z lufy wynosi 500 m/s. Energia kinetyczna odrzutu działa wynosi:
a)125 J
b)250 J
c)500 J
d)1000 J
e) 2000 J
wielkie dzięki za zainteresowanie
 

shmondon

autoupdated
Dołączył
31 Sierpień 2006
Posty
1 301
Punkty reakcji
2
Miasto
straszna wiocha
szukasz garbusa na kajak? :)
sam wez sie do roboty!
rejestrujesz sie na forum tylko po to by ktos odwalil za ciebie robote! :/
jak nie masz czasu to go sobie kup! :D
 

el_bigos

Nowicjusz
Dołączył
18 Listopad 2006
Posty
5
Punkty reakcji
0
nie masz zamiaru pomóc, to nie, może ktoś inny, szczerze powiedziałem z jakiśch powodów nie mam czasu na te zadania, więc podaruj sobie te żałosne komentarze...
 

el_bigos

Nowicjusz
Dołączył
18 Listopad 2006
Posty
5
Punkty reakcji
0
daj sobie spokój człowieku jak nie masz zamiaru pomagać, jak nie masz nic konkretnego do napisania to LEPIEJ NIC NIE PISZ :/
 

el_bigos

Nowicjusz
Dołączył
18 Listopad 2006
Posty
5
Punkty reakcji
0