X - man

Status
Zamknięty.

Muleczek

Nowicjusz
Dołączył
5 Luty 2010
Posty
23
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
Xavier’s Institute for Gifted Youngsters, Graveyard

Zimny, listopadowy deszcz bombardował hełm Mistrza Magnetyzmu, który, niczym posąg z granitu, wpatrywał się w niewielki nagrobek z wyrytymi na nim słowami „Charles Francis Xavier”. Nieco poniżej, mniejszymi literami widniał napis „Każde marzenie, które warto mieć, jest marzeniem, o które warto walczyć”. Erik przez dłuższą chwilę zawiesił wzrok na wybitych w kamieniu literach, po czym chwycił powiewającą pelerynę otulając się nieco. Zmarszczył brwi, obrzucając wzrokiem nagrobki poległych mutantów znajdujące się za posiadłością Xaviera w Salem Center. Tyle wspólnych bitew, tyle wspólnych rozmów. Wspomnienia nie dające o sobie zapomnieć.

- Tego chciałeś, stary druhu? – mruknął, wpatrując się w mogiłę mentora X-Men. – Czy czułbyś się teraz tak jak ja, wiedząc, że spełnienie twojego marzenia koegzystencji mutantów i ludzi kosztowało tak wiele?

Westchnął, zerkając w niebo.
- Twoich wspaniałych dzieci już nie ma, Charles. Rozproszyli się po świecie, gdy tylko twoje ciało zostało przysypane ziemią. – Magneto urwał, zdejmując swój hełm. Grube krople deszczu szybko zmoczyły jego białe włosy i twarz. – Nigdy nie sądziłem, że to powiem, ale by zapewnić spełnienie wszystkiego w co wierzyłeś, Charles, jestem gotów poświęcić wszystko, co jest mi najbliższe. Gotów jestem walczyć o twój sen…

- Piękna przemowa. – szorstki, basowy głos rozniósł się po okolicy. – Szkoda, że nic z niej nie wynika.

Gdy Magneto odwrócił wzrok, zobaczył za sobą postawnego mężczyznę o ciemnej barwie skóry z wypalonym „M” przecinającym prawą stronę jego twarzy, od czoła, aż po podbródek. To był Bishop. Ubrany w niebieski kostium z żółtymi elementami mierzył do niego z broni uśmiechając się zimno.
- To nie jest czas na wspominki, Magneto. – mruknął nie opuszczając broni. - Ktoś uruchomił alarmy zbliżeniowe, co oznacza, że wróg jest na terenie posiadłości. Obaj jesteśmy na otwartej przestrzeni, a nieprzyjaciel skanuje nas szykując się do ataku.
- Drogi Lucasie, pozwoliłem ci nosić broń byś mógł się bronić, a nie mierzyć z niej do mnie. – odparł spokojnie Magnus i ku zaskoczeniu Bishopa jednym gestem dłoni odebrał mu karabin plazmowy, po czym rozebrał broń na części pierwsze i złożył z powrotem przy użyciu swoich mocy.
- Strzelaj nad moim lewym ramieniem! – warknął nagle Magneto zakładając hełm.
- Że co? – Bishop zmarszczył brwi.
- Strzelaj!

X-Man wykonał polecenie Erika naciskając spust. Potężna fala plazmy uderzyła ponad ramieniem Mistrza Magnetyzmu posyłając w dal zmaterializowanego już Infinite.
- Jak? – spytał zdezorientowany Bishop przeładowując broń.
- Wyczułem zaburzenie w polu elektromagnetycznym zanim Infinite zdążył zakończyć teleportację. – rzucił oschle Magneto. – Przygotuj się, Lucas, to nie koniec…

Jakby na potwierdzenie tych słów, nad głową Magneto zaiskrzyło, po czym z otwartego portalu wychynął dobrze zbudowany mężczyzna pokryty dziwnymi tatuażami, a wraz z nim kilku innych.

- Vanisher! – warknął Magneto.
- Nie tym razem, Lensherr. – rzucił mężczyzna roztaczając nad sobą nowy portal. – Spotkamy się w piekle.
- Ty tchórzu! – rzucił Bishop widząc, jak Vanisher znika w stworzonej przez siebie dziurze czasowej.
- Zostaw! – powiedział Magneto. – Męstwo nigdy nie było jego mocną stroną. Zajmijmy się gośćmi.

Magnus wiedział co mówi, gdyż Vanisher pozostawił po sobie sześciu towarzyszy. Obaj mężczyźni nie kojarzyli ich twarzy, jednak ich powierzchowność mówiła sama za siebie. Oślizgli, wielcy, pałający nienawiścią, zdradzali przybyszów z innego wymiaru.
- Masz jakiś plan, Magneto? – zapytał Bishop naciskając spust i posyłając pierwszego stwora na tamten świat, gdy rzucił się na niego.
- Zostaw to mnie. – odparł Erik.

Bishop wzdrygnął się, słysząc zimne słowa Magneto. Chwilę później Mistrz Magnetyzmu wykonał kilka gestów dłońmi, po czym pięciu kolejnych przeciwników nadęło się niczym bańki, po czym eksplodowało zarzucając ich cuchnącymi wnętrznościami.

- Łatwo poszło. – rzucił Bishop przecierając twarz.
- Nie ciesz się zbytnio. – mruknął Magneto kierując się do wyjścia z cmentarza. – Prawdziwe zagrożenie dopiero się zbliża, a my musimy być przygotowani. Obiecałem to Charles’owi i słowa dotrzymam. Pora na nowe pokolenie X-Men, a czy mi w tym pomożesz czy nie, to już twoja sprawa…

Witam!

Tym oto krótkim wprowadzeniem zapraszam do mojej rekrutacji osadzonej w uniwersum Marvela. Ostatnio mocno siedzę w serialu animowanym X-Men Evolution i postanowiłem zorganizować dla Was, drodzy Gracze sesję, która przeniesie Was we wspaniały świat mutantów. Wiem, było sporo innych sesji, które padały po mniej więcej dwóch stronach, ja jednak nie zamierzam się poddawać, zwłaszcza, że mam przygotowany scenariusz, który, jeśli będzie nam się dobrze grać przerodzi się w kampanię.

Tym, którzy nie przeczytali powyższego wprowadzenia spieszę wyjaśnić, że sesja odbiegać będzie znacznie od tego, co znają sympatycy serialu bądź oryginalnych komiksów z „X” w logo. W mojej wizji uniwersum Profesor Xavier poległ w mentalnej walce z Shadow King’iem w ostatecznym starciu na Muir Island, a Uncanny X-Men którzy przeżyli to wydarzenie, poszli w rozsypkę. Władzę nad szkołą przejął Magneto, który zamierza kontynuować marzenie Xaviera, a wraz z nim kilka znanych z uniwersum postaci (jakich, to się okaże w samej przygodzie. Jeśli chodzi o ludzi i ich stosunek do mutantów, to jest pół na pół – niektórzy ich tolerują, inni nie. Podkreślam, że będę śmiało czerpał pomysły z multiwersum Marvela, więc nudzić się nie będziecie. Zamierzam też różnie wykorzystać bohaterów, więc przygotujcie się na to, że np. Szablozębny może być jednym z członków Avengers, Wolverine liderem Bractwa Mutantów, a Daredevil prawnikiem Magneto. Oczywiście nie znaczy to, że te postaci pojawią się w ogóle w przygodzie a jeśli już, to w różnych konfiguracjach. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

Wasze postaci są młodymi mutantami z niezbyt rozwiniętymi mocami - pamiętajcie, że co za dużo to niezdrowo, więc jeśli ktoś przyśle mi postać, posiadającą kilkanaście mocy, niech nie liczy, że mu na to pozwolę. Nie chcę przepaków, moc rozpisujecie na 5 leveli – 1 poziom to najsłabszy, 5 najmocniejszy, czyli apogeum zdolności Waszego bohatera. W miarę rozwoju scenariusza i tego, jak dany Gracz będzie się przykładał do sesji (odgrywanie, sumienność, odpisywanie na czas itd.) będę to nagradzał w postaci kolejnych manifestacji zdolności z wyższych poziomów, więc myślę, że warto się starać. Zaczynacie na poziomie 2, więc już jakieś tam wyrobione zdolności w sobie posiadacie. Z racji małego doświadczenia Waszych herosów, ode mnie będzie zależeć czy dana akcja Wam się powiedzie – uzależnione jest to również od Waszej gry (przykład: Gracz grający bohaterem miotającym ogniem na lewo i prawo mierzy do Juggernauta. Albo stworzy mały płomyczek który zgaśnie mu w dłoniach, albo spali wszystko dokoła narażając swoich kolegów z drużyny, ew. uda mu się stworzyć kaskadę ognia która „poliże” pancerz Jugga – opcji jest wiele w zależności od tego, jak gra ów Gracz). Co do samych mocy – ogranicza Was tylko fantazja, radzę jednak przestrzegać powyższych zasad. Sesja będzie ociekać w akcję, więc liczę na kreatywność Gracza – przydadzą się postaci, których moc można wykorzystać na kilka różnych sposobów i takie właśnie będę przyjmować do gry.

Karta ma wyglądać następująco:

[AVATAR] <bez mangowych wrzutów poproszę>

Imię i nazwisko:[/b]
Imię kodowe:[/b] <albo wymyślicie sami, albo Wam pomogę np Shadowdeath>
Zajęcie/zawód:[/b] <czym zajmuje się postać, gdy nie jest X-Man, np. student, sportowiec, pracownik biurowy, whateva>
Osobowość:[/b] <zachowanie, wady, zalety itd., niech ta postać żyje i ma swoje nawyki, przyzwyczajenia>
Wygląd:[/b] <w tym znaki wiek, wzrost, narodowość, szczególne, jeśli Wasza postać takowe posiada, np. tatuaże, kolczyki itd.>
Umiejętności: <czyli w czym postać jest dobra, np. obsługa komputera, mechanika etc. 18-latka umiejącego prowadzić czołg na pewno nie przyjmę.>
Moc: <im dokładniejszy opis, tym większe pole do popisu tak dla Gracza jak i MG, więc radzę się postarać>

Biografia: <co najmniej 1,5 A4, to Wy opisujecie, jak Magneto ściągnął Was do Instytutu, żeby nie trzeba było o tym pisać przez kilka stron na sesji, zwłaszcza, że zaczynacie na poziomie 2 Waszej mocy. Nie żebym jakoś specjalnie potrzebował, ale przy pisaniu historii zżywacie się z postacią, co jest In plus jeśli chodzi o samą sesję. >


Przyjmę od 4 Graczy, a lidera drużyny wybiorę na podstawie nadesłanych kart i przedstawię go w samej przygodzie. Moje posty będą się pojawiać średnio 4 razy na dzień, lecz będę zważać na to by każdy z Was mógł na spokojnie napisać swojego. Jeśli chodzi o długość, sam nie zamierzam pisać wielkich esejów, więc myślę, że tak pół A4 gdy nic się nie dzieje w zupełności wystarczy. Gramy oczywiście storytelling, a im szybciej odpiszecie, tym szybciej będę mógł dać swojego posta, więc warto się sprężać.

Pozdrawiam Muleczek!
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Generalnie słaba ta twoja sesja.
Poćwicz.
Gram w dwóch sesjach które mają milion razy lepszy klimat.
Sorry za brutalna krytykę ale cóż life is brutal.
 

Muleczek

Nowicjusz
Dołączył
5 Luty 2010
Posty
23
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
słaby klimat :cenzura: wiedziałem na innych forach taki jak TRPG ta sesja robi furorę ale na tym :cenzura:anym forumowisku źle źle :cenzura: zrób lepszą frajerze albo ciśniecie na dnd albo neuro albo zrzynacie z innych forum zraz :cenzura: wam po krytykuje

wiesz czemu nie miała tyle fabuły chłoptasiu który kupił podręcznik gracza z dnd i myśli ze jest fajny bo na tym :cenzura:anym forum z takimi ciotami jak wy gram jak z kończę inna sesje i czekam na rekrutacje do innej a na to gówniane forum gdzie tylko krytykujecie fagasy to mi się nie chce nawet pisać dłuższych. Skończyłem pierwszą meteorem bo rekrutacja do mojej się zakończyła. Idź napisz swoja która warta jest chociaż przeczytania


WSTĘP

Cześć chciałbym założyć sesje dla 4 osobowej drużyny w starym stylu, w którym mistrz gry rządzi światem i jego mieszkańcami, a gracze prowadza swoich herosów. Szukam osób elokwentnych które będą sprawdzać sesje przynajmniej 2-5 razy dziennie.

GRA

Owa sesja polegać będzie na przygodach poszczególnych bohaterów, w której każdy będzie miał specyficzne zdolności jednym słowem każdy będzie w czymś najlepszy. Każda z postaci rozpoczyna na targu gdzie kupuje swój pierwszy ekwipunek, gdyż z jakiegoś powodu, który będzie zawarty w historii wyrusza na poszukiwanie wrażeń, a kończy w tawernie wyżej wymienionej i tu macie już wolną rękę

ŚWIAT

Gra będzie się toczyć na kontynencie znanym jako Faronia. Znajdziemy na niej pustynie, geste lasy jak i zlodowaciałe wyżyny Faronii. Znajdziecie tu stwory dopasowane do otoczenia innymi słowy nie znajdziecie yeti na pustyni. Świat będzie ciekawy znaleźć będzie tu można cudowne miasta, pałace i zamki jak i speluny, miasta portowe i zatęchłe tawerny. Faronia podzielona będzie na 4 krainy

-Ramdron znane również jako Śnieżne Wzgórze. Zamieszkują je głównie krasnoludy ze względu na bogate w minerały wzgórza. Mówi się, że król Gamlard władający tą krainą wyznaczył nagrodę za zabicie bestii nękającej jego ziemie. Teren ten Graniczy od wschodu z Dragvanem, a od południa z Anatrymem

-Anatrym czyli zalesiona nizinny Faronii zamieszkiwane przez elfy, ludzi, niziołki, driady i inne lubiące cień pięknych drzew istoty. Jest to najbardziej zaludniona cześć Faronii. Rządzący w ludzkiej części Antrymu król Elwod VI obwiesza swoje miasta plakatami z poszukiwanymi i ze zleceniami dla dzielnych wędrowców, gdyż jego największe marzenie to spokój w całej Faronii. Jest to kraina centralna graniczy z wszystkimi innymi częściami Faronii.

-Dragvan to tereny pustynne opanowane przez orki. Teren ten ma również wiele podziemnych tuneli, które zostały przejęte przez zamieszkujące tam mroczne elfy. Chodzą pogłoski ze tunele Dragvanu prowadza aż do Tryblonu. Ziemie te są zdradliwe i mroczne, pokryte rożnymi pułapkami. Graniczy on od zachodu z Ramdronem, a od południa z Anatrymem.

-Tryblon są to tereny mroczne i nie poznane przez świat mówi się, że za czasów dawnych królów żyli tam ludzie lecz wymarli z powodu choroby. Obecnie Tryblon jest miejscem, na które nikt się nie zapuszcza ze względu na upiorny smród i dziwne ćwieki. Graniczy on od północy z Antrymem, a od północnego zachodu z Ramdronem.

RASY

W mojej grze jest kilka ras, które wyróżniają się specjalnościami, wyglądem, architekturą, a nawet władcami danej rasy. Wymienione niżej są najważniejsze prócz nich występuje wiele innych.

-Ludzie to istoty wszechstronne żyjące około 60 do około 100 lat. Opanowali już nawet choć nie na zbyt dobry poziomie magię i alchemię. Ziemie ich rządzone sa przez Elwoda VI, który ma wiele problemów dzięki czemu również wiele zleceń i pracy. Ludzkie terytorium zajmuje największą cześć w Anatrymie. Ich najlepszym atrybutem jest osobowość potrafią doskonale przekonywać innych do swojego zdania. Są oni dość wysocy a niektóre osobniki są wyższe nawet od elfów. Ich skora jest bardzo rożna poczynając od białej, a kończąc na czarnej. Jest to najbardziej różnorodnie wyglądająca rasa na świecie. Słyną oni z dyplomatów i doskonałych liderów oraz gospodarki i finansów.

-Elfy są postacie spokojne i bardzo ciche. Ich życie jest długowieczne gdyż nie_mogą zginąć w naturalny sposób. Jedynym sposobem ich zabicia jest śmiertelne ich zranienie. Mają nadzwyczaj dobry wzrok oraz słuch. Terytorium elfów leży w Anatrymie, a rządzone jest przez Leaglena Morskie Spojrzenie. Jego przydomek powstał dzięki jego morsko zielonym oczom. Na elfich ziemiach nie_ma wiele pracy, a handlarze nie lubią prowadzić żadnych interakcji z nieznajomymi. Wędrowcy mogą tu szukać tylko odpoczynku i strawy. Elfy są istotami wysokimi sięgającymi nawet dwa metry u osobników męskich. Zwykle maja błękitne oczy i długie blond włosy lecz zdarzają się wyjątki. Słyną ze wspaniałych łuczników, zielarstwa, alchemii oraz nadludzkich talentów.

-Krasnoludy czyli wiecznie złe niedogodne[???] małe ponuraki, które dopiero po kilku pełnych zmieniają swój pogląd na świat. Istoty te żyją do 120 lat. Są nadzwyczaj wytrzymałe innymi słowy żaden ból im nie straszny, a żeby zabić jednego z nich trzeba się trochę pomęczyć, gdyż dwa cięcia miecza ich nawet nie ruszą. Ich ojczyzna jest Ramdron rządzony przez króla Gamlarda, którego nęka pewna bestia. Chodzą słuchy, że za ową bestie wyznaczone nagrodę. Krasnoludy są bardzo niskie, zwykłego krasnoluda mierzy się na 1 metr i 40 centymetrów. Każdy krasnolud, nawet kobiety mają długą brodę stąd plotki, że nie_ma żeńskiej odmiany skrzatów. Kolor ich oczu jest zwykle szary lub piwny, a kolory włosów to wszystkie odmiany brązu. Społeczność krasnoludów lub też skrzatów jak często się ich nazywa to najlepsi górnicy w całej Faronii, a ich kuchnia przeszła już do legend.

-Niziołki lub hobbici, jak potocznie się ich nazywa, to najmniejsze stworzenia naczelne we wszystkich krainach. Ich osady znajdują się w wschodniej części Anatrymu. Nie_posiadają władcy ani żadnego rodzaju króla lecz oddają cześć swojemu bohaterowi Gilbertowi Olbrzymiemu. Jego pseudonim pochodzi nie od jego wysokości lecz od miary jego brzucha gdyż Gilbert mierzy trochę mniej nic półtora metra a wazy około 300 kilogramów. Zostal ochrzczony bohaterem gdyż to śmieszna historia zabił i zjadł ogromnego dzika, który męczył jedną z ich osad. Hobbici są wysocy na około 120 centymetrów czyli są trochę mniejsi niż krasnoludy. Zwykle niziołki maja czarne włosy lecz zdarzają się wyjątki, a kolor ich oczu zawsze jest czarny lub gadzio żółty.

-Orki czyli ogromne barbarzyńskie stwory. Dawno dawno temu z ciemnej mgły Tryblonu wyszły wielkie zielone stwory, które niszczyły wszystko co stanęło im na drodze. Obecnie wiadomo, że były to orki które zamieszkiwały nieznana część Tryblonu, a teraz przejęły cały Dragvan. Nie maja króla, ale ze słowem szamanów trzeba się liczyć. Orkowych szamanów jest trzech. Pierwszy to Ursak Potężny drugi to Ferath Ohydny, a trzeci to Sarag Nieśmiertelny. Kiedyś był również czwarty Krashack Lojalny lecz został wygnany i żyje teraz pomiędzy innymi rasami. Orki są znane ze swoich wyrobów płatnerskich i nadzwyczajnej siły

-Mroczne Elfy, które świat zwie dunmerami żyją teraz w podziemiach Dragvanu. Powstały one za czasów Treblona Celnego dawnego króla elfich krain. Treblon nie nienawidził karać elfów gdyż uważał je za istoty boskie i nietykalne wiec wymyślił szybką metodę za każde najmniejsze nawet występki elfy zostawały wrzucane do Tuneli Dragvanskich gdzie po około pół roku ich skora ciemniała, oczy czerwieniały, a włosy stawały się białe. Niewiadomo o nich nic więcej prócz tego ze większość z nich mieni się tancerzami ostrza czyli wojownikami posługującymi się dwoma orężami na raz.

KARTA POSTACI

Tak powinna wyglądać karta postaci

Informacje Ogólne

Imię
Nazwisko
Rasa
Profesja
Wiek
Historia
Wygląd

Atrybuty

Siła
Zręczność
Inteligencja
Osobowość
Wytrzymałość

Umiejętności
1 Proszę nie pisać czegoś w rodzaju hiper promień lecz Zaawansowana walka mieczem dwuręcznym
2 itp. Co do magii to mag musi mieć jeden z 6 żywiołów dobro, zło, ziemia, ogień, woda, powietrze
3 początkowa magia jest następująca. Zło wyssanie duszy, dobro uzdrowienie, ziemia rozpałka, ogień
4 iskra, woda strumień i powietrze powiew.
5
6
7

Ekwipunek
1 Na początku proszę napisać tylko pojemność sakiewki i przedmiot specjalny jeśli takowy jest posiadany
2 , gdyż tak jak mówiłem na początku rozpoczynamy na targu gdzie to kupujemy pierwszy sprzęt
3
4
5
6
7

Karta postaci ma wyglądać tak szukam postaci, w które nie będą zbyt stare lecz młode i wiotkie. Nie dotyczy to co prawda elfów. Umiejętności proszę wpisać dość racjonalne jak na nisko poziomowych graczy np. podstawy medycyny, a nie ekspert mocy magicznych proszę również by ekwipunek był związany z historia dziękuję. Masz kolejne gówno.
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Słuchaj wodzu.
To że na jakimś forum twoja sesja robi furorę nie zmienia faktu że jest słaba.
Czasami lepiej skopiować dobrą mechanikę gry niż wymyślić coś samemu co jest niedopracowane.
Według mnie jesteś jakimś dzieciakiem który myśli że jest fajny.
Są lepsze sesje wejdź i zobacz. Ludzie nie musieli zmieniać ksywek żeby zakładać nowe sesje.
O ile się nie mylę wcześniej byłeś userem o nicku master of game?
No i w twojej poprzedniej sesji zabił wszystkich meteoryt.
Ale cóż dam ci szanse zagram w twojej sesji pod warunkiem że zgłoszą się co najmniej dwie osoby coby nie grać samemu ;]
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Skoro uważasz się za takiego mastera to zobaczymy co potrafisz. Też zagram, ale przede wszystkim wymagasz elokwencji i "estetyki wypowiedzi" czego sam nie pokazujesz. Co do Twojego poprzedniego posta to żółć się polała, zwracaliśmy Ci merytoryczne uwagi, a Ty po-obrażałeś ludzi i moją sesje, a ona ruszyła w przeciwieństwie do Twoich dwóch poprzednich. Może ta ruszy.

a co do ava z anime mam nadzieje że zmienisz zadanie bo ja chciałem użyć takiego

a co do postaci to ile mogę mieć umiejętności ?
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 989
Punkty reakcji
206
słaby klimat :cenzura: wiedziałem na innych forach taki jak TRPG ta sesja robi furorę ale na tym :cenzura:anym forumowisku źle źle :cenzura: zrób lepszą frajerze albo ciśniecie na dnd albo neuro albo zrzynacie z innych forum zraz :cenzura: wam po krytykuje

wiesz czemu nie miała tyle fabuły chłoptasiu który kupił podręcznik gracza z dnd i myśli ze jest fajny bo na tym :cenzura:anym forum z takimi ciotami jak wy gram jak z kończę inna sesje i czekam na rekrutacje do innej a na to gówniane forum gdzie tylko krytykujecie fagasy to mi się nie chce nawet pisać dłuższych. Skończyłem pierwszą meteorem bo rekrutacja do mojej się zakończyła. Idź napisz swoja która warta jest chociaż przeczytania

Oj panie, tak tutaj nie rozmawiamy. Warn, a następnym razem będzie już ban.

Tak btw, czasem lepiej przełknąć krytykę z godnością i zastanowić się: a może faktycznie coś robię źle?
 

Muleczek

Nowicjusz
Dołączył
5 Luty 2010
Posty
23
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Miasto
Polska
dobra sorki trochę mnie poniosło bo bez jaj robię już którąś z koleji sesje a wy ją odrzucacie wiem zawaliłem pierwszą ale to nie znaczy że zawale każdą inną to ok. Może zróbcie własną sesje a ja zagram i spróbuje podkraść trochę pomysłów itp. Jeśli można to chiałbym żeby admin skasował wszystkie poprzednie sesje moje i master of game.
 

kdVer

Nowicjusz
Dołączył
5 Kwiecień 2008
Posty
1 609
Punkty reakcji
27
Wiek
35
Nikt Ci nie broni dołączać i podkradać pomysły - ale skoro jesteś pro MG działającym na totalnie zaawansowanym forum z totalnie zaawansowanymi sesjami - musisz podkradać? :p
Mogę Cię wpuścić do Dawn of the dead, tam i tak tylko dwie osoby a sesja nie jest zbyt poważna więc w sam raz żeby ocenić innym Twój poziom wypowiedzi itd.
 

bati999

Macierz Diagonalna
Dołączył
13 Październik 2008
Posty
2 211
Punkty reakcji
18
Wiek
26
Miasto
Tarnobrzeg
Master, zwaliłeś sesję i nie udawaj, że jesteś pro masta mistrz gry, bo nie jesteś. Przykład? Wydarłeś się na nas, bo napisaliśmy post w pierwszej osobie, tak jak ty. Nie pisałeś "Drużyna siedziała w karczmie popijając i śmiejąc się. Nie wiedzieli, że zaraz nastąpi przełom w ich życiu." tylko coś w stylu "Byliście w karczmie i piliście. Nagle do karczmy wpadł człowiek cały rozkrzyczany.". No to my myśleliśmy, że mamy pisać w 1szej osobie, przez co ty się oburzyłeś, założyłeś nowy topic i zakończyłeś po 3 stronach wielkim meteorytem. Jeżeli twoja gra robi taką furorę, to proszę, podaj mi link, chętnie się pośmieje :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry