Trochę wbrew sobie

yaiez

Yggdrasil
Dołączył
11 Listopad 2008
Posty
614
Punkty reakcji
4
Wiek
34
Miasto
Tam gdzie wiatr
Nigdy nie lubiłem takiego szukania przez internet, w sumie nadal wydaje mi się żałosne ale usprawiedliwiam się tym, że w życiu towarzyskim nie próżnuję. Czemu więc wybieram taką formę? To proste, poznając dziewczynę w realu w końcu zwykle wychodziły niezgodności w wielu aspektach życia, co do gustu, upodobań, nastawienia do ludzi, tutaj takiego problemu nie ma. Chciałbym po prostu zamienić parę słów z inteligentną, wymagającą od życia czegoś poza rozrywką i pogonią za sukcesem dziewczyną w wieku 17-20 lat. Wiem, że to jest trudny wiek ale to chyba zrozumiałe, nie kręcą mnie kobiety starsze ode mnie. Czemu szukam? To proste, dobija mnie samotność. Przez długi czas okłamywałem się, że ten stan mi odpowiada, potelepało mną poważnie zakończenie bardzo długiego związku ale koniec końców potrzebuję chyba być komuś potrzebny.
Coś o mnie, mam 21 lat, studiuję i mieszkam sam. Nie mam gór złota ale potrafię zadbać o osobę, na której mi zależy. Jestem wymagający, nie będę kłamał w tej kwestii, jestem facetem i wygląd także się dla mnie liczy ale nie stawiam go na piedestale - doceniam u kobiet niezależność, odwagę i zdecydowanie. Większość wolnego czasu wypełniają mi książki i muzyka, głównie szlagiery z lat 80 i 90 z dodatkiem folk metalu ale słucham wielu gatunków (od metalu po dark ambient, celtic i folk). Często spotykam się ze swoim mocno oryginalnym gronem przyjaciół, cenię sobie zarówno wyjścia na miasto jak i spacery w cichym otoczeniu natury. Fascynuje mnie także historia, aktywnie zajmuję się rekonstrukcją historyczną. Jestem zdecydowanie maniakiem filmowym, chociaż wolę nie oglądać w samotności. Pomimo surowej aparycji ponoć jestem dosyć uczuciowy, chociaż ostrzegam że potrafię być nieznośny, chamski i cyniczny.
Piszcie, jeżeli tylko chcecie. GG podam przez PW ewentualnym zainteresowanym.
 

Elwira71192

Nowicjusz
Dołączył
22 Czerwiec 2011
Posty
5