Patrycja86
Nowicjusz
O!Co sadzicie o tej grze :rotfl: panie,panowie ???
Dla maluchów,dla dzieci starszych a moze dla dorosłych???
Czy wy osobiscie w nia gracie,jak Wasm sie podoba ??
Cos ode mniela mnie fajna gra ,czasami w nia gram :zawstydzony: .
Moze jakies kody ,porady .Ja z checia pomoge :hyhy: :hyhy:
Podam kilka przydatnych rzeczy
ELEMENTY WŁASNE
---------------
Do gry możesz dodawać własne elementy w kategoriach skórek, muzyki, kanałów telewizyjnych, gier wideo, kolekcji, terenów okolic i miniaturek okolic.
Skórki: W celu wykorzystania pliku .sims2skin lub .sims2pack, stworzonego przez innego użytkownika za pomocą programu The Sims 2 Warsztat, wystarczy kliknąć dwukrotnie na tym pliku. Plik zainstaluje się automatycznie, niezależnie od tego, gdzie się będzie na Twoim komputerze znajdować.
Muzyka: Aby wprowadzić do gry własną muzykę, przejdź do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2Music i skopiuj swoje pliki .wav lub .mp3 do odpowiedniego foldera.
Technologia kodowania dźwięku MPEG Laser-3 na licencji Fraunhofer IIS i THOMSON multimedia.
Kanały telewizyjne: Aby kanały telewizyjne w grze odtwarzały Twoje filmy, przejdź do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2Movies i umieść pliki .avi w odpowiednim folderze. Pliki powinny mieć dźwięk stereo i rozmiar obrazu 128x128, inaczej zostaną dopasowane i zniekształcone.
Gra wideo: Aby Twoje filmy były odtwarzane jako gry wideo, wykorzystaj jakikolwiek istaniejący plik o rozszerzeniu avi. Nastepnie przejdź do katalogu z grą, a następnie do jednego z podfolderów My DocumentsEA GamesThe Sims 2MoviesGames i umieść w odpowiednim folderze swoje pliki. Zmień nazwę swojego pliku z filmem na dokładnie taką samą, jaką nosi jeden z istniejących plików (nazwagry_ATTRACT.avi, nazwagry_INTRO.avi, nazwagry_P1LOSE.avi, P1WIN.avi, nazwagry_P2LOSE.avi, lub nazwagry_P2WIN.avi, gdzie nazwagry=bus, ssx, lub sc4), następnie skopiuj swój film do folderu, zastępując istniejący plik. Dzięki temu podczas rozgrywki Twój film będzie odtwarzany na ekranie gry.
Ikony kolekcji: Aby użyć swojej ikony dla własnej kolekcji, skopiuj odpowiedni plik w formacie .tga, .jpg, .png lub .bmp do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2CollectionsIcons, a Twój obrazek znajdzie się wśród dostępnych możliwości przy tworzeniu nowej kolekcji. Ponieważ obrazki są dopasowywane do domyślnego kształtu, najlepiej, jeśli Twoje grafiki będą małe i w przybliżeniu kwadratowe.
Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4:
Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy.
Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty:
Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity.
Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd.
Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu:
1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając
Ctrl-Shift-C
2. Wpisz:
terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY
---------------------------
W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę
w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2NeighborhoodsN004).
Dla maluchów,dla dzieci starszych a moze dla dorosłych???
Czy wy osobiscie w nia gracie,jak Wasm sie podoba ??
Cos ode mniela mnie fajna gra ,czasami w nia gram :zawstydzony: .
Moze jakies kody ,porady .Ja z checia pomoge :hyhy: :hyhy:
Podam kilka przydatnych rzeczy
ELEMENTY WŁASNE
---------------
Do gry możesz dodawać własne elementy w kategoriach skórek, muzyki, kanałów telewizyjnych, gier wideo, kolekcji, terenów okolic i miniaturek okolic.
Skórki: W celu wykorzystania pliku .sims2skin lub .sims2pack, stworzonego przez innego użytkownika za pomocą programu The Sims 2 Warsztat, wystarczy kliknąć dwukrotnie na tym pliku. Plik zainstaluje się automatycznie, niezależnie od tego, gdzie się będzie na Twoim komputerze znajdować.
Muzyka: Aby wprowadzić do gry własną muzykę, przejdź do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2Music i skopiuj swoje pliki .wav lub .mp3 do odpowiedniego foldera.
Technologia kodowania dźwięku MPEG Laser-3 na licencji Fraunhofer IIS i THOMSON multimedia.
Kanały telewizyjne: Aby kanały telewizyjne w grze odtwarzały Twoje filmy, przejdź do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2Movies i umieść pliki .avi w odpowiednim folderze. Pliki powinny mieć dźwięk stereo i rozmiar obrazu 128x128, inaczej zostaną dopasowane i zniekształcone.
Gra wideo: Aby Twoje filmy były odtwarzane jako gry wideo, wykorzystaj jakikolwiek istaniejący plik o rozszerzeniu avi. Nastepnie przejdź do katalogu z grą, a następnie do jednego z podfolderów My DocumentsEA GamesThe Sims 2MoviesGames i umieść w odpowiednim folderze swoje pliki. Zmień nazwę swojego pliku z filmem na dokładnie taką samą, jaką nosi jeden z istniejących plików (nazwagry_ATTRACT.avi, nazwagry_INTRO.avi, nazwagry_P1LOSE.avi, P1WIN.avi, nazwagry_P2LOSE.avi, lub nazwagry_P2WIN.avi, gdzie nazwagry=bus, ssx, lub sc4), następnie skopiuj swój film do folderu, zastępując istniejący plik. Dzięki temu podczas rozgrywki Twój film będzie odtwarzany na ekranie gry.
Ikony kolekcji: Aby użyć swojej ikony dla własnej kolekcji, skopiuj odpowiedni plik w formacie .tga, .jpg, .png lub .bmp do katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2CollectionsIcons, a Twój obrazek znajdzie się wśród dostępnych możliwości przy tworzeniu nowej kolekcji. Ponieważ obrazki są dopasowywane do domyślnego kształtu, najlepiej, jeśli Twoje grafiki będą małe i w przybliżeniu kwadratowe.
Własne okolice wykorzystujące teren SimCity 4:
Nowe własne dzielnice dla The Sims 2 można tworzyć z użyciem narzędzi kształtowania terenu SimCity 4. Przede wszystkim do The Sims 2 można importować jedynie małe miasta, pamiętaj więc o tym, by nie rozpocząć pracy od średniego czy dużego. Zadbaj o to, by miasto miało ulice, inaczej nie będzie można umieścić w okolicy żadnych parcel. Umieść plik .sc4, który chcesz wykorzystać, w katalogu Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2SC4Terrains. Gdy przejdziesz w grze do ekranu tworzenia okolicy, Twój teren będzie dostępny jako podstawa do utworzenia nowej okolicy.
Proszę zwrócić uwagę na następujące fakty:
Importować można większość elementów terenu, utworzonych za pomocą narzędzi trybu boskiego, włącznie z roślinnością (z wyjątkiem palm). Fauna (zwierzęta) nie jest importowana. Zauważ, że importowane tereny odzwierciedlają pierwotny układ SimCity.
Jeśli chodzi o narzędzia trybu burmistrza, do okolic Sims 2 importowane będą jedynie mosty z SimCity 4 i inne z SC4 Deluxe jak np. ręcznie wyznaczane drogi/ulice biegnące prosto, zakręty pod kątem prostym, ślepe uliczki oraz skrzyżowania w kształcie krzyża i litery T. Drogi i tory biegnące po przekątnych zostaną zignorowane i nie będą importowane. Ignorowane będą też praktycznie wszystkie rozmieszczane elementy: strefy, drogi/autostrady na estakadach, budynki i inne obiekty, lotniska, obiekty charakterystyczne itd.
Po wprowadzeniu terenu do okolicy w The Sims 2 domyślny typ terenu można zmieniać za pomocą następującego kodu:
1. Wczytaj okolicę, którą chcesz modyfikować, i otwórz konsolę, naciskając
Ctrl-Shift-C
2. Wpisz:
terrainType Desert (Zmienia bieżący teren okolicy na pustynny. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
terrainType Temperate (Zmienia bieżący teren okolicy na trawiasty. Zwróć uwagę na wielkość liter w tym kodzie.)
MINIATURKA WŁASNEJ OKOLICY
---------------------------
W celu stworzenia własnej miniaturki, która będzie przedstawiać Twoją okolicę
w menu głównym, najpierw zapisz obraz, którego chcesz użyć, w formacie .png file (najbardziej odpowiednia proporcja szerokości do wysokości to 4x3, ale innego rodzaju obrazy zostaną odpowiednio rozciągnięte i dopasowane). Plik musi mieć nazwę N0XX_Neighborhood.png (gdzie XX należy zastąpić numerem okolicy). Umieść go w katalogu odpowiedniej dzielnicy (na przykład Moje dokumentyEA GamesThe Sims 2NeighborhoodsN004).