Teakwoondo - filmik brata

AAnnggeelliikkAA

Nowicjusz
Dołączył
18 Kwiecień 2006
Posty
336
Punkty reakcji
0
Powiem Ci tyle że równiez ćwicze taekwondo od roku ale wydaje mi się że bije go na łeb ....z filmiku widać choć jakos nie wierze że to jego no ale niech będzie.... a można wiedziec jaki on ma pas?
 

Berials

Ex Moderator / Ex użytkownik
Dołączył
21 Wrzesień 2005
Posty
7 372
Punkty reakcji
3
Nie wiem co o nim sądzić ponieważ nie znam się na Teakwondo, trenowałem kiedyś - miałem wtedy z 13~ lat.
 

fluxbar

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2006
Posty
244
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Całkiem fajnie :)
Też bym się zapisał na jakieś sztuki walki, ale niestety mieszkam w zbyt małym mieście, żeby tu coś takiego było :)
Jak się przeprowadzę do Warszawy lub Lublina to się zapiszę :) Ale wpierw musze się przeprowadzić <_<
 

kataryna

Po burzy ZAWSZE wschodzi Słońce! Nawet po najwięks
Dołączył
6 Grudzień 2005
Posty
6 512
Punkty reakcji
1
Wiek
32
Miasto
lepiej nie wiedzieć :P
A moim zdaniem jest niezły.
Angelika, to niemożliwe, żebyś w 1 rok miała zielony pas. Mój bra też trenował kiedyś taekwon-do i też w rok zrobił żółty pas. Uwzględniłaś takie coś jak belki do pasów?
Jeszcze raz respect, niezły jest Twój braciszek :) Ile ma lat?
 

AAnnggeelliikkAA

Nowicjusz
Dołączył
18 Kwiecień 2006
Posty
336
Punkty reakcji
0
No wiesz tak miałam 3 egzaminy jeden w styczniu drugi w maju a trzeci w sierpniu na obozie . Wiem że raczej ma się dwa egzaminy w roku ale egzaminator mnie dopuścił i za pierwszym razem zdałam na pół żółty potem na poł zielony i na zielony...
No nie wiem jeśli mi nie wierzysz to trudno ...ale niby po co miałabym kłamać?
 

kataryna

Po burzy ZAWSZE wschodzi Słońce! Nawet po najwięks
Dołączył
6 Grudzień 2005
Posty
6 512
Punkty reakcji
1
Wiek
32
Miasto
lepiej nie wiedzieć :P
No chyba, że tak. Tak właśnie myślałam, że raz Cię dopuścili o 2 pasy, ale nie pomyślałam o obozie :p No to zdolniacha jesteś, gratuluję :D
 

ponury_murzyn