NataliaSałuk
Nowicjusz
Witam!
Mam problem z operatorem T-Mobile.
Otóż mam telefon na abonament i byłam na Ukrainie, gdzie wysłałam 3 SMSy i oprócz tego nigdzie nie dzwoniłam, nie odbierałam połączeń, ani nie łaczyłam się z internetem. Po powrocie do Polski sprawdzilam saldo konta i okazało się, że jest naliczone w sumie 135 zł. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i powiedziano mi, że to były 2 połączenia odebrane i nie ma możliwości sprawdzenia z jakiego numeru do mnie dzwoniono. Dodaj, że w telefonie nie miałam też śladu jakiegokolwiek połączenia. W związku z tym mam takie pytania.
1. Czy da sie udowodnić, takich połączeń nie było;
2. Czy mogę si uchylić od płacenia takiego rachunku;
3. Czy w związku z tym mogę rozwiązać umowy bez kary umownej (dodam, że mam 2 numery oraz internet i z wielką chęcią rozwiązałabym wszystkie umowy).
Bardzo proszę o rady. Z góry pięknie dziękuję.
Pozdrawiam Natalia
Mam problem z operatorem T-Mobile.
Otóż mam telefon na abonament i byłam na Ukrainie, gdzie wysłałam 3 SMSy i oprócz tego nigdzie nie dzwoniłam, nie odbierałam połączeń, ani nie łaczyłam się z internetem. Po powrocie do Polski sprawdzilam saldo konta i okazało się, że jest naliczone w sumie 135 zł. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta i powiedziano mi, że to były 2 połączenia odebrane i nie ma możliwości sprawdzenia z jakiego numeru do mnie dzwoniono. Dodaj, że w telefonie nie miałam też śladu jakiegokolwiek połączenia. W związku z tym mam takie pytania.
1. Czy da sie udowodnić, takich połączeń nie było;
2. Czy mogę si uchylić od płacenia takiego rachunku;
3. Czy w związku z tym mogę rozwiązać umowy bez kary umownej (dodam, że mam 2 numery oraz internet i z wielką chęcią rozwiązałabym wszystkie umowy).
Bardzo proszę o rady. Z góry pięknie dziękuję.
Pozdrawiam Natalia