Staramy się o dzidzię

zuuoo

Nowicjusz
Dołączył
7 Luty 2009
Posty
41
Punkty reakcji
0
Zapraszam wszystkich którzy starają sie o dzidzie :papa: :D
 

koniczynka_21

Nowicjusz
Dołączył
11 Luty 2009
Posty
83
Punkty reakcji
0
Wiek
39
My też się staramy, ale choruję na endometriozę, więc jest ciężko :) Jednak nie tracimy nadziei :)
 

kwasia86

Nowicjusz
Dołączył
10 Sierpień 2008
Posty
70
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Miasto
NY
jezeli endometrioza jest w 1 lub 2 stadium to (tak mi lekarz kiedys powiedzial) ze najlepszym i najskuteczniejszym lekarstwem wlasnie jest zajscie w ciaze... :) endometrioze leczy sie hormonalnie i to najczesciej hormonami wlasnie takimi jakie sa produkowane w ciazy, a ciaza jest naturalnym lekarstwem na endometrioze (ale tylko w 1 i 2 stadium pozniej to juz terapia hormonalna nie pomaga zbytni...leczenie chirurgiczne zostaje) no ale specem w tej sprawie nie jestem tak mi raz tylko lekarz mowil jak sie go pytalam odnosnie tej choroby :)
 

koniczynka_21

Nowicjusz
Dołączył
11 Luty 2009
Posty
83
Punkty reakcji
0
Wiek
39
Dokładnie jest tak jak napisała Kwasia :) Ciąża to najskuteczniejsze lekarstwo na endometriozę i mam nadzieję, że pokonam ją właśnie tym sposobem
 

Madzia1983

Księżniczka Króla :)
Dołączył
8 Czerwiec 2007
Posty
2 351
Punkty reakcji
1
Wiek
40
Miasto
Południe Polski- Śląsk-Tychy
Zdaje się, że choruje na to moja bardzo serdeczna kumpela i jakoś jej nie zalecał lekarz zajscia ciążę, albo nie mogła zajść... nie wiem dokładnie...
 

koniczynka_21

Nowicjusz
Dołączył
11 Luty 2009
Posty
83
Punkty reakcji
0
Wiek
39
Bardziej prawdopodobne że nie mogła :) ... ogólnie zasięgałam już porad wielu specjalistów i każdy jednomyslnie sugerował ciąże, jednak oczywiście zależy to od stopnia zaawansowania endo... Jesli się jest już w III fazie, ciąża może być już tylko marzeniem. A lekarze nie polecaja ciąży przy endo tylko wtedy jeśli występuja jakies inne zmiany w macicy, np. mięśniaki ...
 

zuuoo

Nowicjusz
Dołączył
7 Luty 2009
Posty
41
Punkty reakcji