Samochód którego nie kupisz

Kaziczek

reaktywacja.
Dołączył
3 Kwiecień 2008
Posty
4 801
Punkty reakcji
76
Miasto
from Home
Jaki jest samochód którego nigdy nie zamierzasz kupić? Można podać powód i dodawać zdjęcia :)

Nigdy nie kupię samochodu marki daewoo i chevrolet nie lubię tych samochodów :/
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
opel astra 1 bo sprzęgło ma chyba z 0,5 metrowy skok

i aut które mają skopany układ kierowniczy tj kierownica nie chce wraca w pozycje neutralną sama nawet przy przyśpieszaniu.
 

dastin

Nowicjusz
Dołączył
12 Sierpień 2008
Posty
717
Punkty reakcji
0
Wiek
30
Miasto
KRAKÓW
ja takze dewoo sejczento chinkochenko czy jakoś tak sie to pisze
polonez, opel astra te stare... ogulnie nie bede chciał mieć starego samochodu... :)chyba że subaru ;D
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
-awaryjna,zwłaszcza na polskich drogach
-droga i trudna naprawa
-auto prowadzi się jak tapczan
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
-awaryjna,zwłaszcza na polskich drogach

średnio ok 200tyś wytrzymuje bez awaryjnie

-droga i trudna naprawa

tego to nie stwierdzam, bo co za problem odkręcić 4 śruby, wybić młotkiem trzpienie i wyciągnąć łożyska ściagaczem, a następnie to zmontować zakładając nowe części.

Droga hmm 500 zł raz na 10 lat to nie jest dużo. Policz sobie ile kosztuje naprawa w tych "niezniszczalnych vw"
-auto prowadzi się jak tapczan

hmm tego o tym zawieszeniu nie powiedział śp. Burns, ani Clarkson, ani Tim Harvey (kierowca WTCC) uznając peugeot 106 GTi z taką właśnie belką za 2 w świeci auto w kategorii Handling a tam niestety prowadzenie się auto to właśnie podstawa, osiągi wcale się nie liczą. A to o czymś świadczy.

http://video.google.pl/videoplay?docid=205...st+handling+car

Ps. Nowe francuzy maja zupełnie inną belkę już, amortyzatory są mocowane do karoserii i stoją w pionie, w niektórych nie ma już drążków skrętnych tylko sprężyna także belka to już nie ta belka co była.

Ps. Skoro belka tak źle się prowadziła to dlaczego 106 maxi / Citroen saxo maxi (s1600) tak wymiatały w swojej klasie ?
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
średnio ok 200tyś wytrzymuje bez awaryjnie
Jasne,rozumiem,że każdy chwali to co ma,ale teraz to już przesadziłeś.Może jeszcze na polskich drogach,co? :D

tego to nie stwierdzam, bo co za problem odkręcić 4 śruby, wybić młotkiem trzpienie i wyciągnąć łożyska ściagaczem, a następnie to zmontować zakładając nowe części.
tylko,ze wymiana łożysk to w tym ustrojstwie gehenna,w teorii ładnie to brzmi,ale w praktyce jest udręka-ale na tym nie traci mechanik tylko klient,bo mechanik weźmie za naprawę grubą kasę
Droga hmm 500 zł raz na 10 lat to nie jest dużo. Policz sobie ile kosztuje naprawa w tych "niezniszczalnych vw"
mój kumpel ostatnio robi klientowi w 306 belkę,gość zapłacił 900pln za robotę i części,auto ma od 2003r i była to druga naprawa belki
hmm tego o tym zawieszeniu nie powiedział śp. Burns, ani Clarkson, ani Tim Harvey (kierowca WTCC) uznając peugeot 106 GTi z taką właśnie belką za 2 w świeci auto w kategorii Handling a tam niestety prowadzenie się auto to właśnie podstawa, osiągi wcale się nie liczą. A to o czymś świadczy.

http://video.google.pl/videoplay?docid=205...st+handling+car

Ps. Nowe francuzy maja zupełnie inną belkę już, amortyzatory są mocowane do karoserii i stoją w pionie, w niektórych nie ma już drążków skrętnych tylko sprężyna także belka to już nie ta belka co była.

Ps. Skoro belka tak źle się prowadziła to dlaczego 106 maxi / Citroen saxo maxi (s1600) tak wymiatały w swojej klasie ?
Jeśli chodzi o Clarksona to wielkokrotnie powtarzał,że Francuzi robią różne dobre rzeczy,ale na pewno nie samochody ;)
W autach sportowych to jest calkiem inne zawieszenie niż w cywilnych wersjach,więc nie ma sensu ich porównywać.
A co do nowych francuzów to nie mam pojęcia jak ta belka się spisuje,być może odrobili lekcje i jest lepiej,nie wiem.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
Jasne,rozumiem,że każdy chwali to co ma,ale teraz to już przesadziłeś.Może jeszcze na polskich drogach,co?

Zapraszam poczytać na forach klubowych. Z pominięciem belki z 206 bo ta jest faktycznie awaryjna. Francuzi generalnie nie mają problemów z belką, podobnie nie spotkałem się z tym problem w angli.

tylko,ze wymiana łożysk to w tym ustrojstwie gehenna,w teorii ładnie to brzmi,ale w praktyce jest udręka-ale na tym nie traci mechanik tylko klient,bo mechanik weźmie za naprawę grubą kasę

wcale nie jest tak źle, wielu opowiada nie mając z tym doświadczenia.

mój kumpel ostatnio robi klientowi w 306 belkę,gość zapłacił 900pln za robotę i części,auto ma od 2003r i była to druga naprawa belki

cóż pech albo wadliwe części lub z:cenzura:ana robota.

W autach sportowych to jest calkiem inne zawieszenie niż w cywilnych wersjach,więc nie ma sensu ich porównywać.

106 maxi ma tą różnice że ma hmm inne drążki (sztywniejsze) inne amory, ale konstrukcja belki jest taka sama. A właśnie ma inne łożyska ciut szersze ale nie wiele, z belki w seryjnym aucie da się zrobić 100% identyczną kopię z maxi. Peugeot sport ma to w katalogu nawet. Także to porównanie akurat ma sens.

Jeśli chodzi o Clarksona to wielkokrotnie powtarzał,że Francuzi robią różne dobre rzeczy,ale na pewno nie samochody

Kiedyś w jednym programie powiedział "jak kupować małe auto w ciemno to peugeot". W czasie testu 106 GTi "naprawdę bardzo lubię to auto".

Pozatym skoro tak jest to powiedz mi dlaczego te angole tak lubię Peugeot ? Wiesz ile tam tego jeździ, do tego mają dużo elementów do tuningu, skądś to musi się brać.

Ale ok każdy ma mieć prawo własne zdanie.


Jasne,rozumiem,że każdy chwali to co ma,

BMW tak nie chwalę, a stoi koło lwa ;)
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
Zapraszam poczytać na forach klubowych. Z pominięciem belki z 206 bo ta jest faktycznie awaryjna. Francuzi generalnie nie mają problemów z belką, podobnie nie spotkałem się z tym problem w angli.
być może,ale w Polsce się to nie sprawdza
wcale nie jest tak źle, wielu opowiada nie mając z tym doświadczenia.
ja akurat mam
106 maxi ma tą różnice że ma hmm inne drążki (sztywniejsze) inne amory, ale konstrukcja belki jest taka sama. A właśnie ma inne łożyska ciut szersze ale nie wiele, z belki w seryjnym aucie da się zrobić 100% identyczną kopię z maxi. Peugeot sport ma to w katalogu nawet. Także to porównanie akurat ma sens.
mój błąd,tapczanowe prowadzenie<mówię o zwykłych autach,nie usportowionych wersjach> nie jest pewnie powodowane użyciem belki skrętnej,ale używaniem przez Francuzów miękkich amorów
Kiedyś w jednym programie powiedział "jak kupować małe auto w ciemno to peugeot". W czasie testu 106 GTi "naprawdę bardzo lubię to auto".

Pozatym skoro tak jest to powiedz mi dlaczego te angole tak lubię Peugeot ? Wiesz ile tam tego jeździ, do tego mają dużo elementów do tuningu, skądś to musi się brać.
Jeśli chodzi o Clarksona,to wypowiedź o 106 jest wyjątkiem potwierdzającym regułę ;) No jeszcze Clio Wiliams mu się podobało.Po prostu chodzi to o to,że Clarkson uznaje tylko sportowe auta,a we Fracjii produkuję się ich jak na lekarstwo,dlatego JC jeździ po francuzach<dochodzi jeszcze odwieczna niechęć między tymi Anglikami a Francuzami,wojny itp,coś jak my i Niemcy>.
Dużo w Anglii peugeotów?Być może,tam w ogóle jest mnóstwo przeróżnych marek.Weź pod uwagę,że tam jeździ się autem 3-4 lata i sprzedaje dlatego nie doświadczają tak jak my słabej wytrzymałości francuskich aut.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
.Po prostu chodzi to o to,że Clarkson uznaje tylko sportowe auta,a we Fracjii produkuję się ich jak na lekarstwo

Polecam zapoznać się z ofertą Renault sport, Peugeot/Citroen sport. W przypadku peugeota praktycznie każdy model miał/ma wersję naprawdę mocną i odpowiednio przystosowaną.

Fakt typowych aut jak ferrari, porsche to ze świeczką szukać, ale z drugiej strony po co je robić skoro tyle tego jeździ już konkurencja jest. A hot-hatche dają naprawdę wiele radości z jazdy.
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
Co innego auto z napędem 4x4 lub tylnym z motorem V8 powyżej 4l,a co innego osobówka z r4 i przednim napędem,sam lubie takie auta,bo na te pierwsze mnie nie stać,ale to jednak nie to samo.
Każdy kraj masowo produkujący auta ma supersportowe samochody:USA muscle cars,Japonia Skyline czy subaru i mitsubishi lancer,Niemcy porsche i naprawdę mocne audi i bmw,Włosi wiadomo,a Francuzi?Nic.Ciekawe dlaczego?<z tego co pamiętam jest chyba jedna francuska firma produkująca sportowy wóz,ale nie pamiętam nazwy,coś na V czy W chyba>
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin

Długo produkowali bugatti, potem firma upadła. vw ją wskrzesił ale ciągle jest to mimo wszystko francuska firma. fakt założycielem był włoch, lecz cała biesiada odgrywała się we francji właśnie.

ta marka na v to venturi

a no i marka alpine
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
Bugatti nie zostało założone przez Francuza,obecnie tylko siedziba zarządu firmy jest we Francji,trudno więc nazwać ich francuską marką.
Venturi-no cóż,mało kto o nich słyszał,trochę interesuję się motoryzacją i nawet nie kojarzę żadnego ich modelu,prawdopodobnie w Polsce nikt nie ma takiego wozu...
Alpine to firma raczej tuningowa,nigdy nie zajmowali się produkcją aut...

Musisz przyznać,że gdyby zestawić ilość sprzedawanych aut do ilości aut sportowych wyprodukowanych w danych krajach to we Francji wypadłoby ich zdecydowanie najmniej.
 

yeti86

Nowicjusz
Dołączył
9 Czerwiec 2006
Posty
2 399
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Jarocin
Bugatti nie zostało założone przez Francuza,obecnie tylko siedziba zarządu firmy jest we Francji,trudno więc nazwać ich francuską marką.

Wiele marek nie zostało założonych przez osoby z narodowości w której były produkowane auta i dana marka pochodzi, ja nigdzie nie napisałem że Bugatti założył francuz, tylko że tam były produkowane.

Alpine to firma raczej tuningowa,nigdy nie zajmowali się produkcją aut...

jesteś w błędzie, wyprodukowali 15 modeli ;)

Musisz przyznać,że gdyby zestawić ilość sprzedawanych aut do ilości aut sportowych wyprodukowanych w danych krajach to we Francji wypadłoby ich zdecydowanie najmniej.

w europie tak, na świecie są gorsi np korea.

wiele głosów jest na poloneza - dlaczego?

jadąc 90 w zakręcie w którym pug 106 jade 120 miałem wrażenie że to auto się rozpadnie a ja wylec z zakrętu, prowadzi się fatalnie, jak czołg ;)
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499
Punkty reakcji
19
Wiek
40
Miasto
Polska "b"
Wiele marek nie zostało założonych przez osoby z narodowości w której były produkowane auta i dana marka pochodzi, ja nigdzie nie napisałem że Bugatti założył francuz, tylko że tam były produkowane.
moim zdaniem dlatego nie są to auta francuskie
jesteś w błędzie, wyprodukowali 15 modeli mruga.gif
nigdy o tym nie słyszałem,daj jakieś info,link itp
w europie tak, na świecie są gorsi np korea.
Francuzi produkują duuuzo więcej aut od Koreańczyków,w sumie w Korei liczy się tylko hyoundai,daewoo juz chyba padło
 
Do góry