Ryzyko ciazy

trophy250

Member
Dołączył
23 Listopad 2008
Posty
83
Punkty reakcji
0
Witam. Moja kobieta ma nieregularne miesiaczki. Pare lat temu zanikl jej calkiem na 3 miesiace. Brala tabletki ale juz nie bierze od pol roku. Narazie nie bylo takiego czekos od momentu przestania brania tabletek ze miesiaczka zaniknela. W tym miesiacu powinna miec okres moedzy 25 a 30 dniem wrzesnia. Kochalismy sie bez zabespieczenia bez wytrysku w okolicach 14-15 wrzesnia. Zrobilismy dwa testy 30 wrzesnia i wyszly na jedna kreske ale okresu jak nie bylo to nie ma. Tylko dzis ma jakies rozowe plamienia. O czym moze to swiadczyc? Test zrobiony w terminie w ktorym juz powinno cos pokazac.
 

samba_mamba

Member
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
987
Punkty reakcji
13
Miasto
Oświęcim
Jeżeli ma zaburzenia miesiączkowania, to powinna wybrać się do lekarza i to sprawdzić. Nie jest też zbyt mądrze ryzykować i liczyć na fart. No... chyba, że planujecie dzidzię już teraz. :) Jeżeli nie, to zaburzenia miesiączkowania może rozwiązać odpowiednio dobrana pigułka z niewielką ilością hormonów, ale to trzeba zrobić dokładne badania.
 

wodazrodlana

New Member
Dołączył
13 Listopad 2017
Posty
19
Punkty reakcji
0
Jesli dziewczyna ma problemy z miesiaczkowaniem to koniecznie powinna sie przebadac bo to nie jest normalne. Ciekawa jestem czy podczas brania tabletek miala regularny okres :D Ja gdy mialam okres co dwa czasem trzy miesiace to dostalam tabletki na wyrownanie problemu. Potem zmienilam je na wkladke levosert i problemu z nieregularnym okresem juz nie mam. A co do tego czy mieliscie wpadke to juz na forum nikt wam nie doradzi, testy sikane nie zawsze sa miarodajne, lepiej zrobc testy z krwi :)
 

Mr Papuga

Member
Dołączył
7 Maj 2017
Posty
237
Punkty reakcji
4
Miasto
Warsaw
Dokładnie, takie zaburzenia mogą świadczyć o naprawdę dużej ilości rzeczy - dlatego tutaj nic się nie wygdyba, trzeba lecieć do lekarza i robić szczegółowe badania :)
 

samba_mamba

Member
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
987
Punkty reakcji
13
Miasto
Oświęcim
Czasami okres reguluje się właśnie odpowiednio dobranymi pigułkami, choćby vibinem mini z małą ilością hormonów.
 
Do góry