[rekrutacja] Cisza przed burzą

Status
Zamknięty.

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Oto i obiecany temat rekrutacyjny do sesji. Bazuję na tym samym (autorskim) świecie, który - póki co - sprawdza się w sesji "Władca Marionetek", dlatego większość tekstu zwyczajnie skopiowałem z tamtego tematu rekrutacyjnego :). Miłej lektury. Jeśli ktoś tylko będzie czuł się na siłach, zapraszam do gry! Na wszelkie pytania czy wątpliwości odpowiem na priv. Zwłaszcza, gdy ktoś ma zamiar grać magiem.

Docelowo planuję grać z trójką graczy. Nie będzie żadnych "wprowadzeń" - od razu jeden, konkretny temat. Nie przewiduję też podziału na rozdziały, od razu gramy całość. Oczywiście, nie wszystkie zgłoszone karty muszą zostać przeze mnie zaakceptowane (tak, Guminio, to do Ciebie było ;) daj szansę innym :p ).


1. MAPA (urywek mojego własnego świata, stworzonego specjalnie na potrzeby sesji):



2. SZCZEGÓŁY HISTORYCZNE I GEOGRAFIA:

Kontynent, na którym rozgrywa się akcja scenariusza jest bardzo zróżnicowany pod względem etnicznym jak i kulturowym. Spotkać można na nim przedstawicieli wszystkich znanych ras. Jednocześnie, system podziału ziemi przypomina ten znany nam ze Starożytnej Grecji – o wpływy nieustannie konkuruje ze sobą kilkanaście potężnych państw – miast. Miasta te, posiadające własne armie, floty i władze rozpościerają swoje wpływy na okoliczne ziemie czyniąc je „swoimi strefami oddziaływań”.

Dzięki dużej liczbie konkurentów i porównywalnej sile militarnej, na kontynencie przez długie lata panował spokój. Nieliczne incydenty graniczne w żaden sposób nie wpływały na ogólną równowagę.

Pierwszy poważny konflikt od czasu Wielkiej Wojny (największego konfliktu Starego Kontynentu, w którym wzięły udział wszystkie miasta – w tym elfie Shirranah) ma miejsce właśnie teraz, w czasie trwania naszej przygody. Stronami konfliktu są jedyne dwa miasta na Wschodnim Wybrzeżu, które posiadają własne floty handlowe i armady wojskowe: Akaba i Louth. Istota sporu jest oczywiście przejęcie kontroli nad morskim handlem z pozostałymi miastami posiadającymi odstęp do morza, z wyspami, oraz z bogatym Południem.

Na granicy niemal codziennie dochodzi do starć. Plotki głoszą, że Akaba (strona agresywna wojny) zebrała potężną armię, w skład której weszli Magowie, aby raz na zawsze pozbyć się Louth. Wszelki ruch i handel pomiędzy walczącymi zamarł. Oczywiście, skwapliwie wykorzystują to wszelkiej maści awanturnicy, szmuglerzy czy dorobkiewicze.

Jest rok 61 od zakończenia Wielkiej Wojny. Na arenę wydarzeń, w obszarze kontrolowanym (póki co) przez Akabę pojawiacie się Wy, by odegrać swoją małą rolę w drugoplanowym epizodzie konfliktu smile.gif.

Akaba:
Jest wielkim i prężnie rozwijającym się miastem portowym posiadającym największy zasięg wpływów na całym Kontynencie. Etnicznie bardzo zróżnicowana jest domem dla wszystkich. W większości zamieszkują ją jednak ludzie, krasnoludy i gnomy. Zarządzana jest przez Radę Sześciu, pod przewodnictwem Szóstego. To Akaba stoi za rozpoczęciem konfliktu z jej głównym rywalem na morzu – Louth.

Louth (czyt. Lut):
Nie ma bezpośredniego dostępu do morza – od wybrzeża dzieli je ponad osiemdziesiąt kilometrów. Flota jest trzymana w osobno w tym celu zbudowanym Porcie, połączonym licznymi szlakami komunikacyjnymi z właściwym miastem. Louth jest głównie zamieszkane przez ludzi, choć odsetek elfów jest tam wyższy niż w jakimkolwiek innym mieście, oprócz Shirranah. Władzę nad Louth sprawuje Dyktator. Louth kontroluje niemal całkowicie handel Kontynentu z dalekim Południem, co jest bezpośrednią przyczyną wojny z Akabą.

Wyspy:
Leżąca kilkadziesiąt kilometrów na zachód od wschodniego wybrzeża jest największa z całego szeregu wysp znajdujących się jeszcze dalej i tworzących razem Archipelag Koralowy. Na wyspach brak jest jednak jednego, dominującego miasta, którego wpływy zdominowałyby cały Archipelag. Władza tu dzieli się pomiędzy cały szereg małych miasteczek (jak Hebei, czy Camden), z których każde jest rajem dla kupców, przemytników, piratów czy wyrzutków społeczeństwa lub zwykłych poszukiwaczy przygód.

Zarówno bowiem na Kontynencie jak i na Wyspach przygód nie brakuje. Tereny te – choć w większości zagospodarowane są bardzo bogatym żerowiskiem dla wielu bestii, zaś klany orków i goblinów, oraz zwykłych bandytów co jakiś czas opuszczające swe górskie siedliszcza spędzają sen z powiek mieszkającym na pograniczu farmerom.

3. KARTA POSTACI

Umieszczajcie je w tym temacie, a ja na gg lub na privie dokonam odpowiednich zmian....

Oto, czego będę wymagał od przesłanej mi karty postaci. Przypominam, że pod tym względem gramy w oparciu o klasyczne D&D (trzecia edycja).

Imię: -
Rasa: tylko rasy „podstawowe”, bez ras dodatkowych
Klasa: jak wyżej
Cechy zewnętrzne: -
Cechy charakteru: -
Historia: im ciekawsza i oryginalniejsza, tym lepiej. Ogólnie macie tutaj wolną rękę. Możecie stworzyć zarówno postaci będące zupełnymi "nowicjuszami" jak i posiadającymi już pewne doświadczenie. Zastrzegam tu sobie prawo do modyfikacji (za poinformowaniem autora), jeśli trochę przesadzicie
Umiejętności: bez wartości punktowych, wpiszcie tu te skille w których wasza postać jest po prostu dobra (np. Czuły słuch, biegłość w określonej broni, otwieranie zamków)...
Ekwipunek: ciężko oczekiwać po początkującym wojowniku miecza +4, ale pozostawiam tu Wam pole do podpisu (choć również zastrzegam sobie prawo do ew. Modyfikacji)
Magia: ponieważ nie ma sensu bawić się w sesji online w zapisywanie czarów „znanych” i „zapamiętanych”, ograniczcie się do wpisania czy wasza postać zna i który poziom magii objawień / wtajemniczeń. Ew. Jeśli się w czymś specjalizuje, wtedy można rozpisać się dokładniej (np. Mag spędził wiele lat na ćwiczeniu „uśpienia”, albo całej szkoły, jak „przywoływanie”).
GG: wiadomo, zależy nam na w miarę sprawnym i szybkim prowadzeniu sesji (jeśli nie chcecie podawać go publicznie, wyślijcie mi priv)

4. UWAGI ODNOŚNIE SESJI


- sesja ma formę opowiadania, więc piszemy w 3 os. l Poj.
- każdego posta zaczynamy od napisania imienia swojej postaci, wszelkie czynności i dialogi piszemy normalną czcionką, zaś uwagi dotyczące sesji (do MP czy innych graczy) pogrubiamy i piszemy na końcu postu,
- pisząc o wykonywaniu czynności piszemy na zasadzie „gdybania”. Sygnalizujemy tylko czynność: o tym, czy ona się uda, czy też nie decyduje MP. (przykład: „DaMi spróbował zaatakować ponownie, tym razem ostrożniej. Gdyby udało mu się wyprowadzić cios, natychmiast spróbowałby dobić orka. W innym wypadku rozejrzałby się za drogą ucieczki”)
- starajcie się wzbogacić możliwie jak najbardziej swoje posty o to, o czym Wasza postać w danej chwili myśli, co czuje.... (ew. Wspomnienia i skojarzenia będę Wam podawał w swoich postach – pod tym względem nie piszcie nic od siebie, jeśli ma to bezpośredni związek ze scenariuszem!)
- posty piszemy według ustalonej kolejności: MP arrow.gif Gracz 1 arrow.gif Gracz 2 arrow.gif Gracz 3 arrow.gif MP (przy czym kolejność graczy jest płynna w zależności od tego, kto napisze posta szybciej). Ważne jest, żeby nie spamować sesji i pisać tylko jednego posta po drugim.
- Przy wyborze parametrów swojej postaci jesteście absolutnie wolni... zastrzegam sobie tylko jedno: wszyscy tworząc historię postaci musicie spełnić jeden z góry określony warunek - musicie "startować" z Akaby. Dajcie mi znać o waszych pomysłach. Scenariusz zakłada jednak, że wszyscy w krótkim czasie spotkacie się w Mieście, staniecie "drużyną do zadań specjalnych" dlatego jest to dla mnie ważne,
- o datach i godzinach spotkań będziemy decydować na bieżąco. jestem świeżo po maturach, więc najogólniej rzecz biorąc czas nie jest dla mnie problemem ;) choć po 23 rzadko kiedy można mnie spotkać
- MP na zawsze rację smile.gif.

5. ORGANIZACJE

Szarzy Magowie - gildia magów skupiająca wszystkich czarodziejów z całęgo znanego świata. Jest to najpotężniejsze frakcja na Kontynencie, lecz zarazem najbardziej tajemnicza i skryta. Nikt nie wie, gdzie ma siedzibę, jakie są jej cele i kto tak naprawdę do niej należy. Magia na Kontynencie należy do rzadkości i każdy mag wzbudza nabożny niemal podziw. Szarzy Magowie czasami ingerują w życie ludzi Kontynentu, gdy zachodzi niezwykła potrzeba. Ich najsłynniejszym dziełem było magiczne unieruchomienie ponad miliona wojowników na polu bitwy pod Issgoth podczas Wielkiej Wojny. Bycie Szarym Magiem jest poczytane za największy zaszczyt i przeżycie niemal mistyczne.

Frakcja Cienia - ponadnarodowa frakcja, zrzeszająca złodziei i ich Gildie ze wszystkich Miast. Niewiele o niej wiadomo, ponad to, że istnieje.

No, to by było na tyle. Macie kilka dni na zgłaszanie się smile.gif.
 

Attachments

  • Mapa_do_Sesji.jpg
    Mapa_do_Sesji.jpg
    279,8 KB · Wyświetleń: 69

Warrior

Nowicjusz
Dołączył
2 Czerwiec 2007
Posty
70
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
cibóż xD
już sam organizuje sesje ale co tam

Imię: - Warrior
Rasa: pół elf
Klasa: wojownik
Cechy zewnętrzne: - blond włosy , srebrne włosy , ubrany w długiej zielonej szacie i niebieskich butach, dwie blizny w okolicach lewego oka
Cechy charakteru: - spokojny i opakowany , olewa innych i sam uważa że da radę , pewny siebie
Historia: Jako mały wsadzono do niego demona przez co ma dwie blizny w okolicach lewego oka.Wtedy rodzice wmawiali go że musi kochać tylko siebie a nie ich. Tylko wujek dawał mu żyć normalnie lecz pewnej nocy kiedy siedział myśląc po co żyje wujek przebrany atakuje go lecz zostaje zabity przez demona w ciele Warriora.Wtedy Warrior przestaje być normalnym chłopakiem i dowiaduje się o mocy demona z której potrafi korzystać.Jest maszyną do zabijania lecz z innymi bojownikami (innymi graczami tej sesji ) sie uspokaja i żyje z nimi
Umiejętności: Dzięki mocy demona jego ciosy są wzmacniane i potrafi włączać aure przez którą nic sie nie przebije, otwieranie zamków i ogólnie wszystko ze złodziejstwa, pozbawianie świadomości przeciwnika , korzystanie z mocy demona do różnych celów ,
Ekwipunek: Miecz ognsitych demonów , zbroja płytowa demonów , zielona szata , czerwona opaska , 7 eliksirów leczenia i 5 do odzyskania siły , zręczności etc . lina , , hełm rogatych demonów , pieniądze (ty decydujesz ile )
Magia: nie jest magiem , no ale ta aura co opisywałem i umiejętność korzystania z mocy demona ( xD)
GG: eeee.. no niech będzie 419748
 

Guminio

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2005
Posty
232
Punkty reakcji
0
Coś mi się wydaje DaMi, że twoje prawo do modyfikacji (za poinformowaniem autora) stanie się w krótkim czasie Twoją klątwą.
Widzę, że rozpocząłeś kolejną sesję i kolejną narracyjną. No chyba, że gdzieś tam w kącie, ukradkiem tworzysz najbardziej sztampowe postacie (pod względem atrybutów) jakie widział świat...
Mimo to postaram się poczytać, jak znajdę czas.

Mogę się czepić Drakena? Mooogę?
Dzięęęęękuje, jesteś świetnym tatusiem!
Tak więc Drakenie...
Czy wyobrażasz sobie pół elfa o imieniu Warrior? Ja osobiście nie, a dużo książek czytam...
Nie wyobrażam sobie również aby demon w ciele człowieka uczynił - bagatela! - tylko dwie blizny.
A właśnie! Wsadzanie demona! Jak to się odbywa? Wsadza się demona jak czopki?
Swoją drogą już widzę kochających rodziców z demonicznym uśmiechem -Chodź tu synku... Coś Ci wsadzimy!
Czy wydaje Ci się, że DaMi wręczy Ci rynsztunek, w którym to nawet wątły mag mógłby stać się blokerem? myślę, że nie...
Poza tym, nie wydaje mi się aby:
- Wojownik posiadał umiejętności złodziejskie.
- Wojownik posiadał jedynie umiejętności odpowiadające za łuk.
- Demon bez żadnych problemów szedł na ugodę z człekiem i udzielał mu swoich mocy. Taa... bardzo śmieszne...
I już się nie czepiam, bo będzie, że przeze mnie załamują się gracze i MG ;].
Staje się Berialsem działu RPG ;]. Już widzę, jak mnie wszyscy będą ganiać ;).

Do Ciebie DaMi nie czepie się, bo nie mam do czego ;).
Pogratuluje Ci tylko chęci, która pozwoliła Ci wykreować cały świat.
I ulżę Ci mówiąc, że nie zapiszę się mając na względzie normy moralne ;).
Swoją drogą - czemu nie zdecydowałeś się na wampira?
 

Warrior

Nowicjusz
Dołączył
2 Czerwiec 2007
Posty
70
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
cibóż xD
<wymachuje nożem > zginiesz ! <wymachuje nożem >

nie miałem pomysłu na imię

ja widziałem sesję ( a właściwie pięć ) gdzie wojownik umiał złodziejstwo

a tak z tym łukiem się nie liczy nie chcący napisałem ...

nie , nie wsadzenie demona jak czopki ..... nie wytłumacze ci tego

a co do wampira - blee są złe xD
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Prawdę mówiąc sam nie wiem dlaczego nie Wampir, Guminio ;). Może dlatego, że nie mam w nim żadnego doświadczenia? Poprowadzę sesję próbną na forumo, a jeśli tamta wypali, to przeniosę Świat Mroku też tutaj.

Haha, ja po prostu nie lubię babrać się w statystykach, rzutach kośćmi i jakimś fatum, które karze graczom (po wyrzuceniu 1) spudłować krytycznie. Jestem okrutnym gmem - wszystkie akcje losowe w tego typu sesjach zależą ode mnie i od mojego widzimisię :).

Tak przy okazji, Twoje uwagi - choć celne - są bezcelowe. Nie zagram sesji z Warriorem / Drakenem. Ja chcę zachęcić do gry nowych userów a nie ich odstraszać perpektywą gry z nim :D.

Czyli - wciąż czekam na karty.
 

Kaththea

Nowicjusz
Dołączył
23 Listopad 2006
Posty
1 262
Punkty reakcji
0
Mmm.. Zapowiada się ciekawie. Niemniej jednak pasowałoby żebym skończyła męczyć swoje sesje. Tak więc : jeśli braknie gracza ja się piszę! ;)
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
A jesteś obiektywny? :D

Podczas sesji zawsze :). Choć - wiesz - jeśli gnom rzuca się z gołymi pięściami na ogra, to logicznym jest, że nie wygra. Nie rzucam kośćmi, ale staram się być sprawidliwy ;).
 

Berials

Ex Moderator / Ex użytkownik
Dołączył
21 Wrzesień 2005
Posty
7 372
Punkty reakcji
3
Miałem raczej na myśli, czy jeśli ktoś Ci działa na nerwy, to czy w Twojej sesji może się spodziewać ciągłych problemów ze strony sił natury/wroga czy innych? :p
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Haha :). Nie, to zagrywki nie w moim stylu - mścić się w jakiś sposób. Oczywiście nie obiecuję, że Twoja ew. karta postaci zostanie przeze mnie zaakceptowana ;).
 

Berials

Ex Moderator / Ex użytkownik
Dołączył
21 Wrzesień 2005
Posty
7 372
Punkty reakcji
3
W pytaniu kierowałem się ciekawością :p Właściwie to czekam raczej na tą sesję 'Warszawską' :)
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Sesja o Warszawie ciągle się "robi". To już dla mnie (jako gma) wyższa szkoła jazdy - ciągle zbieram materiały itp. Chciałbym, żeby wypadła jak najbardziej wiarygodnie. Między Bogiem a prawdą to nie wiem czy się na nią odważę.
 

Warrior

Nowicjusz
Dołączył
2 Czerwiec 2007
Posty
70
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
cibóż xD
OMG ! człowieku ja już umiem normalnie grać dam ci urywek sesji w której zaczełem grać wczoraj w nocy abyś mi uwierzył


MG -

Kiedy wchodzisz do mrocznego lasu zapada mrok.Wszędzie słychać skowyt wilków,wędrujesz by w końcu znaleść chatę Elza, i poprosić o magiczny swój który pomoże ci pokonać demona który zaatakował miasto.Idziesz coraz dalej, im dalej idziesz tym jest ciemniej (to tylko ze względu że jest już noc) i później.Nagle potykasz się i widzisz światło.Pojawia się grupka wilków.


Ja -

Podejrzewając że to chata Elza , szybko wstaje i się zbieram.Wyciągam swój miecz i powoli zbliżam się do wilków, kiedy te atakują szybko tne im w brzuch mieczem.Jak się nie udaje to szybko ustawiam tarczę aby się obronić.


Jakby co to sesja prywatna i jak dalej nie wierzysz to linka nie mogę dać :phi:
 

Berials

Ex Moderator / Ex użytkownik
Dołączył
21 Wrzesień 2005
Posty
7 372
Punkty reakcji
3
Draken, ale Ty i tak niedługo znowu stąd pewnie wylecisz, więc po co chcesz jakąś sesje zaczynać?
 

Warrior

Nowicjusz
Dołączył
2 Czerwiec 2007
Posty
70
Punkty reakcji
0
Wiek
31
Miasto
cibóż xD
nie nie wylecę zobaczysz na kilku/nastu stronach trzymam już się pare miesięcy (od kiedy mnie zbanowaliście) i max 1 warn jest
 

DaMi

Ehre asher ehre
Dołączył
30 Lipiec 2006
Posty
1 233
Punkty reakcji
1
Wiek
35
Draken nie offtopuj. Napisałem już, że z Tobą nie chcę grać, tak? NIE ODPISUJ, NIE TŁUMACZ SIĘ. Robię to dla zasady.

I czekam na chętnych do gry ;). Nie zrażajcie się - gracze - ta wymianą zdań z Warriorem/Drakenem to dość długa historia :D.
 

Muc13k

Nowicjusz
Dołączył
25 Marzec 2007
Posty
204
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
Dukla
Myślę, że moge zagrać jeżeli gm pozwoli:D to kartę zgłoszę i czekam na rozpatrzenie.

Imię: - Kashafn
Rasa: Elf
Klasa: Łucznik
Cechy zewnętrzne: - długie złociste włosy, łagodne rysy twarzy, dobrze wyrzeźbione ciało, ubrany w skórzaną zbroję i zielone spodnie. Na plecach trzyma łuk.
Cechy charakteru: - Miły, zawsze uśmiechnięty, spokojny, cierpliwy.
Historia: Jako młodzieniec na jego wioskę napadli orkowie. Nie potrafiąc walczyć schował się w kryjówce, którą razem, z elficką koleżanką zbudował w lesie nieopodal osady. Wyrósł na dzielnego mężczyznę posługującego się łukiem.
Umiejętności: Łucznictwo, perfekcyjna celność, wspinaczka, bezszelestne poruszanie się, podstawowa obrona.
Ekwipunek: własnoręcznie wykonany łuk o bardzo dalekim zasięgu. kolczasta zbroja lekkości, samonapełniający się kołczan strzał, pikowane naramienniki, Bitewne skórzane buty, skórzany kapelusz z sokolim piórkiem
Magia: Produkcja strzał bez surowców, błogosławiona celność, sokoli wzrok.
 

Guminio

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2005
Posty
232
Punkty reakcji
0
Nie no DaMi wysyp świetnych graczy masz!
Nie napisze, że co jeden to lepszy, bo mnie ofukacie xD.
 
Status
Zamknięty.
Do góry