BrainSession
Nowicjusz
- Dołączył
- 14 Czerwiec 2010
- Posty
- 15
- Punkty reakcji
- 0
Zakorzeniła się w sieci tendencja do określania działań spamera - marketingiem szeptanym. Jest to nie tyle krzywdząca ocena (w stosunku do firm które przeprowadzają takie działania) co po prostu dwa powyższe pojęcia nie mają ze sobą nic wspólnego.
Rozumiem, że spamerzy sami podszywali się (i pewnie robią to nadal) pod podobne działania - bo to lepiej, profesjonalniej brzmi, jednak nadal nie jest to to samo.
Są chociażby książki tłumaczące czym jest womm (http://www.mtbiznes.pl/b369-Marketing-technologii-spolecznych.htm; http://merlin.pl/Poczta-pantoflowa-Sztuka-marketingu-szeptanego_David-Balter-John-Butman/browse/product/1,493939.html;jsessionid=9480F004FF1664A4212B2184BFD820E9.LB2?gclid=CJr1wszmp6ICFYssDgodtG8sSA; http://www.mtbiznes.pl/b150-marketing-szeptany.htm)
Marketing szeptany w bardzo ogólnym skrócie to budowanie relacji poprzez angażowanie społeczności do ciekawych działań.
Jak widać - spam jest całkowitym przeciwieństwem.
Co wy sądzicie o Wommie i czy angażujecie się w akcje tworzone przez firmy?
Rozumiem, że spamerzy sami podszywali się (i pewnie robią to nadal) pod podobne działania - bo to lepiej, profesjonalniej brzmi, jednak nadal nie jest to to samo.
Są chociażby książki tłumaczące czym jest womm (http://www.mtbiznes.pl/b369-Marketing-technologii-spolecznych.htm; http://merlin.pl/Poczta-pantoflowa-Sztuka-marketingu-szeptanego_David-Balter-John-Butman/browse/product/1,493939.html;jsessionid=9480F004FF1664A4212B2184BFD820E9.LB2?gclid=CJr1wszmp6ICFYssDgodtG8sSA; http://www.mtbiznes.pl/b150-marketing-szeptany.htm)
Marketing szeptany w bardzo ogólnym skrócie to budowanie relacji poprzez angażowanie społeczności do ciekawych działań.
Jak widać - spam jest całkowitym przeciwieństwem.
Co wy sądzicie o Wommie i czy angażujecie się w akcje tworzone przez firmy?