gumas
Nowicjusz
A więc potrzebuje jakiegoś doświadczonego Game Mastera, aby poprowadził sesję próbną. Bedzie to moja pierwsza sesja, i proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chetny :/ Dam karte postaci, która miała być do Warhammera, ale jak narazie wole sprubowac w próbnej sesji. Moje dokonania można jedynie zobaczyć w sesji Spontanicznej.
Karta postaci:
Rasa: Nieumarły
Profesja: Nekromanta
Umiejetności:
-przyzwanie umarłych
-Korzystanie z kosturów
-Niewrazliwość na czary psychiczne
-rozpoznawanie przedmiotów
-korzystanie z czarów śmierci
-korzystanie z czarów ognia
Wady:
-wrażliwy na broń
-wrażliwy na czary elementalne
-powolny
-nie może korzystać z żywych koni ani żadnych inych zwierząt
Zalety:
- budzi groze w przeciwniku
- potrafi zapanować nad każdym umarłym
Czary:
-Śmierci:
- przyzwanie szkieletu (przyzywa szkielet martwego żołnierza )
- ozywienie zwłok ( ozywia zwloki martwej postaci, zamieniając go w zombie )
- groza ( tworzy fale, która odstrzasza przeciwników i powoduje, że uciekają w popłochu )
- wybuch zwłok ( napełnia zwłoki duzą ilością mocy magicznej, co powoduje, że staja się groźnym ładunkiem wybuchowym)
-Ognia
-kula ognia ( wystrzeliwuje w strone przeciwnika płonącą kule )
-iskry ( wyrzuca na odległość 10 metrów 5 iskr które lekko oslepiaja przeciwnika i wybuchaja po 5 sekundach)
-ściana płomieni ( wokól bohatera wytwarza się ściana ogni piekielnych, których żar roztapia wszystko co wejdzie im w droge, czas trwania zaklęcia to jedyne 5 sekund)
-pochodnia ( mocne światło ognia powoduje, że w nocy wszystko widać, jedyna wdą zaklęcia jest to, że w nocy zwierzeta łatwo nas mogą zauwarzyć )
-Podstawowe:
-wykrycie magi (każdy wie )
-słaba teleportacja ( może teleportwoać się na odległość 50 metrów, czar jest bardzo męczący, osłabia bohatera. Ponowne uzycie czaru może spowodować omdlenie)
- wykrycie życia ( pozwala widzieć wszystkie istoty zywe )
- słabe leczenie ( leczy niewielkie rany, takie jak przeciecia, zadrapania itp. )
Opis postaci:
Wysoki Lisz ubrany w stare podarte szaty, błyszczące oczy powoduja, że budzi groze. Z natury agresywny i milczący. Szybko wdaje się w róznego rodzaju bujki. Twarz przypomina wydrapana przez jakieś zwierze, pól zwloki pół szkielet.
Karta postaci:
Rasa: Nieumarły
Profesja: Nekromanta
Umiejetności:
-przyzwanie umarłych
-Korzystanie z kosturów
-Niewrazliwość na czary psychiczne
-rozpoznawanie przedmiotów
-korzystanie z czarów śmierci
-korzystanie z czarów ognia
Wady:
-wrażliwy na broń
-wrażliwy na czary elementalne
-powolny
-nie może korzystać z żywych koni ani żadnych inych zwierząt
Zalety:
- budzi groze w przeciwniku
- potrafi zapanować nad każdym umarłym
Czary:
-Śmierci:
- przyzwanie szkieletu (przyzywa szkielet martwego żołnierza )
- ozywienie zwłok ( ozywia zwloki martwej postaci, zamieniając go w zombie )
- groza ( tworzy fale, która odstrzasza przeciwników i powoduje, że uciekają w popłochu )
- wybuch zwłok ( napełnia zwłoki duzą ilością mocy magicznej, co powoduje, że staja się groźnym ładunkiem wybuchowym)
-Ognia
-kula ognia ( wystrzeliwuje w strone przeciwnika płonącą kule )
-iskry ( wyrzuca na odległość 10 metrów 5 iskr które lekko oslepiaja przeciwnika i wybuchaja po 5 sekundach)
-ściana płomieni ( wokól bohatera wytwarza się ściana ogni piekielnych, których żar roztapia wszystko co wejdzie im w droge, czas trwania zaklęcia to jedyne 5 sekund)
-pochodnia ( mocne światło ognia powoduje, że w nocy wszystko widać, jedyna wdą zaklęcia jest to, że w nocy zwierzeta łatwo nas mogą zauwarzyć )
-Podstawowe:
-wykrycie magi (każdy wie )
-słaba teleportacja ( może teleportwoać się na odległość 50 metrów, czar jest bardzo męczący, osłabia bohatera. Ponowne uzycie czaru może spowodować omdlenie)
- wykrycie życia ( pozwala widzieć wszystkie istoty zywe )
- słabe leczenie ( leczy niewielkie rany, takie jak przeciecia, zadrapania itp. )
Opis postaci:
Wysoki Lisz ubrany w stare podarte szaty, błyszczące oczy powoduja, że budzi groze. Z natury agresywny i milczący. Szybko wdaje się w róznego rodzaju bujki. Twarz przypomina wydrapana przez jakieś zwierze, pól zwloki pół szkielet.