Podryw Doskonały?

lolasz

BIGPostownik - Prywatny ochroniarz Niki !!!
Dołączył
29 Maj 2005
Posty
821
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Świony
..::BineX::.. napisał:
według mnie cos takiego jak podryw doskonaly nie istnieje a moze sie myle ??


Mylisz się
Podryw doskonały to tylko profesjonaliści w tych sprawach używają !!
JA jestem profesjonalistą a tych spraacha :D:D:D
 
F

faithless

Guest
Ja wątpie ze cos takiego istnieje.
Choc z drugiej strony mozna kims manipulowac.
 

butterfly5

Nowicjusz
Dołączył
16 Czerwiec 2005
Posty
302
Punkty reakcji
0
Wydaje mi sie, że na każdego jest jakiś sposób. Jako że jestem dziewczyną to wydaje mi sie, że czasami chłopaki potrafią wyczuć co dziewczyna chce usłyszeć - to co wypada powiedzieć (a tak naprawde tego nie czują). Tylko, że to nie jest fair w stosunku do drugiej osoby.
A może się mylę i tak nie jest?
 

Martina

Nowicjusz
Dołączył
19 Czerwiec 2005
Posty
778
Punkty reakcji
0
zdarzają się momenty, kiedy mężczyna podrywa kobietę w taki sposób, że zwala ją tym z nóg ;) myślę że można to po części nazwać podrywem doskonałym
 

mloda102

...:::Sporadyczny bywalec:::...
Dołączył
9 Maj 2005
Posty
919
Punkty reakcji
0
Wiek
40
Miasto
Szczecin
..::BineX::.. napisał:
ta ty lolasz ty ciagle robisz z siebie downa
Zabawne, ale na przyszlosc ..::BineX::.., nie obrazajmy sie nawzajem!
A ty lolasz, to chyba zartem mowiles co? Bo watpie zeby byl z ciebie profesjonalista w jakiejkolwiek dziedzinie

[ Dodano: 29 Czerwiec 05, 11:45 ]
Poza tym stwierdzenie "Podryw doskonały" to tylko takie powiedzenie, bo przeciez takowy nie istnieje, poprostu kazdy ma swoje sposoby i na kazdego co innego dziala, wiec czemu sie nimi nie podzielic? ;)
 

butterfly

marzycielka
Dołączył
9 Maj 2005
Posty
405
Punkty reakcji
0
Wiek
35
Miasto
zielone wspomnienie
mloda102 napisał: