Podoba mi się pewna urocza dziewczyna, ale...

grzesio_89

Nowicjusz
Dołączył
22 Styczeń 2008
Posty
228
Punkty reakcji
7
Mam 25 lata, pracuję i studiuję. Ostatnimi czasy, czyli jakieś pół roku temu spodobała mi się pewna dziewczyna, mógłbym rzec nawet, że się zauroczyłem w Niej do tego stopnia, że nawet kiedyś w nocy mi się śniła. Kiedy ją mijam na ulicy to dostaję tachykardii. Z natury raczej jestem spokojny i nieśmiały, więc bałem się podejść. Pewnego razu jak się mijaliśmy to nasz wzrok się spotkał i trwał dłużej niż zwykle, wtedy to nabrałem odwagi by następnym razem podejść i zagadać. Ale dowiedziałem się, że Ona ma 18 lat i teraz nie wiem co zrobić, bo to troszkę duża różnica wieku i zapewne komuś mogło by się to nie spodobać. Myślałem, że to zauroczenie minie, ale nic z tego, cały czas siedzi mi w głowie.
 

+Freya+

Bywalec
Dołączył
6 Lipiec 2012
Posty
745
Punkty reakcji
42
Wiek
28
Boisz się, bo możesz się sparzyć, ale jeśli się nie zbliżysz, nie będziesz wiedział, czy możesz się ogrzać. Różnica wieku nie jest wielka, z resztą to nie powinno w ogóle przeszkadzać, jeśli coś między wami zaiskrzy :) Więc jeśli chcesz się przekonać, czy jest warta westchnień to musisz do niej zagadać.
 

greggxx

Stały bywalec
Dołączył
1 Marzec 2011
Posty
580
Punkty reakcji
153
25 Ty i 18 ona, to duża różnica? Weź nie rozśmieszaj mnie stary. Duża różnica to 13, 15 lat, a nie 7.
Nie tak dawno u mnie w okolicy 20-letnia dziewczyna wyszła za 32-letniego faceta i żyją.
Oboje jesteście dorośli, co innego gdyby była niepełnoletnia.
Ten przedział wiekowy jest jeszcze jak najbardziej do zaakceptowania.



grzesio_89 napisał:
bo to troszkę duża różnica wieku i zapewne komuś mogło by się to nie spodobać
No to musisz obczaić teren i sprawdzić komu by się to nie podobało.
 

grzesio_89

Nowicjusz
Dołączył
22 Styczeń 2008
Posty
228
Punkty reakcji
7
Mi się wydaję 7 lat różnicy to sporo. Zapewne jak Ona się dowie ile mam lat to ucieknie. Jak długo żyję to czegoś takiego nie miałem.