Podłączenie dekodera do internetu

milcia88

Nowicjusz
Dołączył
3 Sierpień 2011
Posty
60
Punkty reakcji
1
Hej. Interesuje mnie opcja podłączenia enki do internetu, aby nagrywać filmy przez internet i telefon, jak to mam zrobić?
 

simpson

Nowicjusz
Dołączył
16 Sierpień 2011
Posty
44
Punkty reakcji
0
Wiek
43
mozesz podlaczyc na wifi i tez przez kabel, na ich stronce sa wzkazkowki. przez wifi dla mnie jest zdecydowanie latwiej
 

michaelz82

Nowicjusz
Dołączył
21 Marzec 2011
Posty
63
Punkty reakcji
1
Wiek
42
Miasto
Siedlce
Też miałem szukać informacji na ten temat. Rzeczywiście, na ich stronie jest wszystko wyczerpująco napisane. Chociaż mnie i tak przypadło do gustu możliwość oglądanie YT przez dekoder . Pozdrawiam
 

milcia88

Nowicjusz
Dołączył
3 Sierpień 2011
Posty
60
Punkty reakcji
1
Kurcze, to trochę dla mnie skomplikowane ;) Jestem zielona w tym temacie. Muszę chyba poprosić chłopaka aby się tym zajął. A jak jest z jakością tych filmików na yt?
 

m@rkus

Nowicjusz
Dołączył
18 Luty 2011
Posty
20
Punkty reakcji
1
mam podłączoną N pod internet ale nie mam yt. Można programować zdalnie audycje do nagrywania nawet przez telefon. Jest dostęp do wybranych pozycji w onet.pl allegro i może coś tam jeszcze. Co do podłączenia to proponuję kabel. Z tyłu obudowy jest gniazdo RJ45 i tam podłączamy kabel tz skrętkę komputerową do domowego routera, modemu, liveboxa lub innego sprzętu które nam rozdziela internet. Ustawienia o ile nie przydzieli nam odpowiedznich adresów serwer DHCP można ustawić w setup w menu dekodera.
 

michaelz82

Nowicjusz
Dołączył
21 Marzec 2011
Posty
63
Punkty reakcji
1
Wiek
42
Miasto
Siedlce
Zdarza się, że czasem lepsza niż w necie. Przydaje się zwłaszcza przy oglądaniu teledysków. Pozdrawiam
 

JurekAndrzejewicz

Nowicjusz
Dołączył
27 Czerwiec 2011
Posty
6
Punkty reakcji
0