Podciągnięcia dobre na kręgosłup i na mięśnie

tinderowiec

Bywalec
Dołączył
10 Sierpień 2023
Posty
313
Punkty reakcji
41
Ze względu na ból pleców zacząłem się podciągać na drążku zamontowanym w futrynie w mieszkaniu.

Chciałbym się pochwalić swoimi wynikami, zacząłem 4 grudnia, więc w nowy rok wchodzę z przytupem. Efekty będę zamieszczał w formie screena z excela co miesiąc (chciałbym wytrwać w takim codziennym treningu około roku).

To co zauważyłem, to plecy kompletnie puściły. Przed rozpoczęciem podciągania po prostu nie mogłem spać z bólu, rano byłem połamany, mam pracę siedzącą, więc to jeszcze potęgowało efekt bólu. Dziś po niecałym miesiącu trenowania ZERO bólu pleców. Polecam każdemu codzienne podciąganie (jak ktoś nie może się podciągnąć ani razu, to nawet sam zwis).

Oczywiście efektem ubocznym jest spory przyrost tkanki mięśniowej. Postawa się zmieniła, mięśnie brzucha jeszcze bardziej uwypukliły, biceps się powiększył, klatka również, a plecy pokryły "guzkami" 🤭

Podczas podciągnięć staram się mieć wyprostowane nogi jak do siadania, co bardzo angażuje mięśnie brzucha, więc kaloryfer staje się przez to jeszcze bardziej widoczny.IMG_20231231_112347 (1).jpg
 

tinderowiec

Bywalec
Dołączył
10 Sierpień 2023
Posty
313
Punkty reakcji
41
Kolejny miesiąc za mną.

Excel w załączniku, w tym miesiącu zrobiłem 892 podciągnięcia, miałem 4 dni przerwy, jeden przez oddawanie krwi.

Od początku projektu, czyli od 4 grudnia zrobiłem łącznie 1497 podciągnięć na drążku 💪

Oj jak utrzymam tempo to na sezon basenowo - plażowy dziewczyny będą się robiły mokre bez wchodzenia do wody 🤭received_2035254510192234.png
 
Do góry