Świat
Rozgrywka będzie toczyć się w ogromnym świecie średniowiecznego fantasy, Faronii. Faronia pokryta jest bujną florą i fauną. Można odnaleźć tu zarówno głębokie jeziora, gęste lasy, suche pustynie jak i wysokie, ośnieżone wzgórza. Jako takiej fabuły tu nie znajdziecie, gracze są zwykłymi ludźmi którzy zostali poszukiwaczami przygód lub i nie. Możecie pracować jako cieśla lub być zahartowanym w bojach wojownikiem. A może ciągnie cię do magii, otóż magia występuje tu na średniozaawansowanym poziomie. Cała historia rozpocznie się na targu, bazarze lub w dzielnicy kupieckiej zaś potem postacie trafią do przytulnej karczmy Pod Osełką i tu macie już wolną rękę, cały ten świat przed wami.
Rasy
W Faronii występuje wiele ras orki, krasnoludy i tym podobne, lecz tylko ludzie zdołali zdołali stworzyć imperia godne podziwu oraz kulturę i religie które uznają nie tylko niewielkie plemiona a całe cywilizacje. Tak też tylko ludzie są rasą grywalną.
Walka
Oręż w Faronii jest rozmaity, od okutych stalą kosturów po ogromne dwuręczne miecze. Każda postać ma swój słaby punkt co nie oznacza że tylko cięciem mieczem lub uderzeniem młota można pokonać wroga, otóż istnieje również rozmowa którą rownież można nakłonić przeciwnika na poddanie się itp.
Magia
Tak jak już wspomniałem w Faronii występuje magia w postaci czterech żywiołach. Ziemi, powietrza, wody i ognia.
Przykładowa Karta Postaci
Imię
Wygląd
Historia
Siła
Zręczność
Inteligencja
Osobowość
Wytrzymałość
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Ekwipunek {worek plecak torba itd)
Rozgrywka będzie toczyć się w ogromnym świecie średniowiecznego fantasy, Faronii. Faronia pokryta jest bujną florą i fauną. Można odnaleźć tu zarówno głębokie jeziora, gęste lasy, suche pustynie jak i wysokie, ośnieżone wzgórza. Jako takiej fabuły tu nie znajdziecie, gracze są zwykłymi ludźmi którzy zostali poszukiwaczami przygód lub i nie. Możecie pracować jako cieśla lub być zahartowanym w bojach wojownikiem. A może ciągnie cię do magii, otóż magia występuje tu na średniozaawansowanym poziomie. Cała historia rozpocznie się na targu, bazarze lub w dzielnicy kupieckiej zaś potem postacie trafią do przytulnej karczmy Pod Osełką i tu macie już wolną rękę, cały ten świat przed wami.
Rasy
W Faronii występuje wiele ras orki, krasnoludy i tym podobne, lecz tylko ludzie zdołali zdołali stworzyć imperia godne podziwu oraz kulturę i religie które uznają nie tylko niewielkie plemiona a całe cywilizacje. Tak też tylko ludzie są rasą grywalną.
Walka
Oręż w Faronii jest rozmaity, od okutych stalą kosturów po ogromne dwuręczne miecze. Każda postać ma swój słaby punkt co nie oznacza że tylko cięciem mieczem lub uderzeniem młota można pokonać wroga, otóż istnieje również rozmowa którą rownież można nakłonić przeciwnika na poddanie się itp.
Magia
Tak jak już wspomniałem w Faronii występuje magia w postaci czterech żywiołach. Ziemi, powietrza, wody i ognia.
Przykładowa Karta Postaci
Imię
Wygląd
Historia
Siła
Zręczność
Inteligencja
Osobowość
Wytrzymałość
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Umiejętność
Ekwipunek {worek plecak torba itd)