Płatny drugi kierunek studiów

Keehl

positive thinking sucks
Dołączył
4 Grudzień 2009
Posty
982
Punkty reakcji
35
Miasto
Śląsk Cieszyński
Temat roztrząsający wady i zalety takiego rozwiązania jest tutaj, ostatni post został napisany w sierpniu. Minęło trochę czasu i ja chciałem tylko zapytać, czy według was ta ustawa przejdzie czy nie. Nie znam się na tych wszystkich politycznych czarach, ale nie wierzę, że nie można jakoś określić, na ile to jest prawdopodobne. I tylko o to bym prosił - bez za i przeciw.

Założyłem nowy temat ze względu na to, że od starego dzieli go ponad pół roku, ma dotyczyć innego aspektu sprawy i bardziej pasuje do działu polityka niż edukacja, bo czynniki polityczne zapewne zadecydują o tym, czy ustawa wejdzie w życie czy nie. Ale jeśli bardziej odpowiednie byłoby napisane w starym temacie, to przepraszam moderatorów za przysporzenie roboty.
 

Sturmovik

Nowicjusz
Dołączył
22 Grudzień 2009
Posty
107
Punkty reakcji
5
Jeżeli nie zmobilizuje się ruchu studenckiego i nie zaaktywizuje dużej części typowych "studenciaków", którzy nie za bardzo wiedzą co się dzieje na świecie to może i przejdzie i wtedy duża część z nich obudzi się z ręką w nocniku.. można oczywiście liczyć jeszcze na rozsądek parlamentarzystów zwłaszcza z PSL i SLD, ale nie najlepszym jest czekanie na ruchy innych zwłaszcza polityków.. :)
 

czarnykoty1

Nowicjusz
Dołączył
11 Luty 2010
Posty
21
Punkty reakcji
0
Jeżeli nie zmobilizuje się ruchu studenckiego i nie zaaktywizuje dużej części typowych "studenciaków", którzy nie za bardzo wiedzą co się dzieje na świecie to może i przejdzie i wtedy duża część z nich obudzi się z ręką w nocniku.. można oczywiście liczyć jeszcze na rozsądek parlamentarzystów zwłaszcza z PSL i SLD, ale nie najlepszym jest czekanie na ruchy innych zwłaszcza polityków.. :)

Nie sposób się nie zgodzić, póki co mam nadzieję, że zdążę zapisać się na drugi kierunek zanim to zło wejdzie w życie
 

misioor

hardcore negotiator
Dołączył
9 Kwiecień 2007
Posty
4 499