Za tyle pieniędzy nie kupisz VW, ani Audi w tym segmencie. Widać, że masz dużo do powiedzienia.
za 70tys zł?
w kompakcie?prosze bardzo-A3 w wypasionej 2litrówce,jedynie 140KM do podkręcenia ile dusza zapragnie (wytrzyma i 30% mocy więcej,zachowując elastyczność VAGowską) i dwusprzęgłówka lepsza od każdego manuala i automatu razem wzietych,a w środku luksusik az miło.
Proszę bardzo Golf Vtki GT chyba przedstawiać nie muszę, silniki i skrzynki to akurat z tej samej mamusi, więc tez nie będę się rozdrabniać.
a w segmencie D ,to już można trochę przebierać,przy czym zawsze za mniej niż 100k to jednak polecam Audi, natomiast mocno od 100k w góre passka- VW robi dobre auta,tylko jak ma dużo siana na produkcję...
a tak serio po prostu wiele wcześniejszych obliczy passka było nie udanych.Dzisiaj w zasadzie racjonalne modele używane zaczynają sie taniej,niż można to sobie wyobrazić, jednak nadal Audi jednak świeci. Dwusprzęgłówki będą w obu,ale jednak co Audiowskie quattro to nie VW FWD,czy Haldex
natomiast co do Audi...tia-no moze do R8 to jeszcze troszkę brakuje,może nawet A5 z tego nie będzie,a tym bardziej rajdowego kombiacza RS6,ale już w A4kach to mozna na prawde przebierać-rocznikowo,silnikowo,czy co tam chcesz. A4 za 40tys będzie zresztą tak samo awaryjna co Astra za 100tys,-więc wiesz, tutaj luzujemy pod tym względem
jeżeli coś się sypnie,no to faktycznie takie te niezaproste zawieszonka,czy systemy nie planowane na takie nierówności (ABS,czy coś tam). No i oczywiście elektronika w TDi -ale tego sie nie uniknie, mozna kupić benzynkę,ale VAGowy turbo-klekot to po prostu jedne z najlpeszych silników do użytku cywilno-miejskiego. Tam masz rozumiesz taki zapas użytecznych obrotów,ze jedziesz sobie proszę Ciebie na hamownie, dajesz co łaska (w porównaniu do innych toporów na prawde groszowe sprawy) i dostajesz schipowanie,z regulacją całym badaniem,wszystkim i masz 160-170KM, na DSG to po prostu nie da sie nie poużywać quattro i hamulców
moze najpierw popraw błąd w temacie... ja bym wybrał Astre 3 kumpel ma z silnikiem 1,4 90KM i jezdzi mu jak marzenie
please-za tą kasę? nigdy! FWD, wykończenia typowego,nowoczesnego Opla,a OPC to to jeszcze nie jest, jak Opel to już z klasą- Omcię RWD na 300KM czy coś. Fakt, może i stare,ale za 30tys. to już się kupi mega wypas,a tak do 40-50tys robiona na nówkę (po mega renoawacji- jak ktoś sprzedaje 'B' za 50-60tys,znaczy że 40tys to minimum co tam wtrynił...)
no...tylko że to juz nie ten segment wielkościowo-spaleniowy
Omega spala w Vce w zasadzie nieskończene hektolitry beny...
Natomiast wszystko co później,poza sporadycznymi OPC, to nie za bardzo warte swej ceny. generalnie nie ma tragedii, blacha sie nie sypie,tak jak to stereotypy mówią,ale wykonanie i łączenia częst omocno średnie, napęd na przód jakoś nie zachęca,a i checy silnikowej żadnej tam nie uraczysz...po prostu miejski samochodzik,napchany elektronika,za którego troszkę przepłacisz...
generalnie mam jeszcze parę propozycji,ale w sumie to jednak przydało by się info,czy auto może być paroletnie (jak dobre-na prawde nie zrobi róznicy,poza wartością rezydualną,która już dążyła mocno spaść i auto można kupić za grosze,w porównaniu z nowym). Czy interesuje Cie sprawa przebiegu,czy manual/automat,a może właśnie luksusik typu DSG
Czy zależy Ci bardziej na ekonomii czy dynamice,czy wolałbyś to połączyć (w czym akurat najlepszy jest VAG,jesli chodzi o klekoty i oczywiście wszelkie pochodne V-TECów, czyli szukamy dobrej Hondziny
). Wankla Ci nie proponuję,bo mimo wszystko coś tam spali,a najgorzej,że będzie sie przelewać olejem. RX8 to w sumie można juz za tą cenę ściągać, ale jednak pewnie poczekasz z tym do następnego kieszonkowego-co? ;P
dobra, dalej muszę wiedzieć,czy jesteś kolego cięty na mechanikę tudzież elektronikę,czy twarde zawieszenie/niskie zawieszenie ułatwia Ci życie,czy psuje. Czy wolisz coś,z czym bedziesz chodzil do warsztatu co tydzien po pierdkę,czy raz na rok i wydac na wgranie jakiegos nowego softu,czy grzebanie w niełatwym zawiasie...
No i czy ma być przewozowo,czy raczej głównie dynamicznie? tzn- Ty,babka,bachorątka,zakupy, czy bardziej, Ty i pusta trasa ;P Czy ma sie troskzę chcby sprawdzić w terenie ? (czyli taki zmyślny hatch np. na Haldexie, albo w ogóle może jakiś odjazd,typu gwinty?
). generalnie jak czasem na ostrzejsze nierówności,to parę typów to z miejsca już eliminuje...
ale generalnie podstawowe pytanko- jaki segment (to sobie już wszystko opowiem
),ew. silnik...