nowości w internetowej reklamie

katal

Nowicjusz
Dołączył
8 Maj 2009
Posty
5
Punkty reakcji
0
Interesuje sie w internecie i znalazlem cos takiego. Co o tym myslicie?

Targetowanie Autorskie to nowa odmiana targetowania reklamy internetowej. Cechą charakterystyczną targetowania autorskiego jest możliwość nieograniczonego i bardzo szczegółowego doboru docelowej grupy klientów przez marketerów.

Dane niezbędne podczas targetowania autorskiego pozyskiwane są poprzez pytania ankietowe zadawane użytkownikom serwisu. Ankiety te pozwalają precyzyjnie zbadać zachowania, preferencje i postawy użytkowników. Dzięki temu istnieje możliwość zdefiniowania dowolnej (mało pospolitej) grupy odbiorców np. golfistów, osób piwo z sokiem malinowym itp.

Targetowanie autorskie również umożliwia marketerom dobór użytkowników ze względu na korzystanie lub zakup produktów konkurencyjnych.

Targetowanie autorskie po raz pierwszy zostało zastosowane w serwisie Otineo.com. Serwis umożliwia reklamodawcą dotarcie z przekazem reklamowym do wąskich grup docelowych.
 
Do góry