nie mogę znalezć pracy

onestep

Nowicjusz
Dołączył
3 Marzec 2012
Posty
11
Punkty reakcji
0
Mam taki problem że nie mogę znalezć sobie pracy bo nie mam w niczym doświadczenia mam 19 lat, wykształcenie gimnazjalne ogólnie mogę pracować w jakiejś pracy fizycznej,rozdawać ulotki,sprzątać itp . jestem mało komunikatywny
 

Leśny dziadek

Nowicjusz
Dołączył
10 Maj 2012
Posty
54
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Andrychów
Napisz ogłoszenie w necie, typu szukam pracy . Mój kumpel tak zrobił i zadzwonili do niego. Napisz co możesz robić, cechy swoje itp- zareklamuj się. Ogłoszenie darmowe, a może się uda. pozdro
 

H.Joanna56:)

Nowicjusz
Dołączył
14 Kwiecień 2012
Posty
478
Punkty reakcji
19
Pomyśl o porządnych uprawnieniach, np. spawacza. Dla nich jest praca wszędzie w Polsce i za granicą.
 

soso

Nowicjusz
Dołączył
25 Sierpień 2011
Posty
171
Punkty reakcji
2
Przede wszystkim, wyrób sobie książeczkę sanepidu, bo to o wiele więcej możliwości:) Skoro jesteś mało komunikatywny, to albo potrenuj swoją komunikację i odważ się...:) Albo wybieraj zawody które nie wymagają kontaktu z klientem. Niestety nie żyjesz na świecie sam, więc jestem za tym, żebyś poszukał jakiegoś kursu asertywności, czy coś takiego..i się zapisał. Wiele z nich jest darmowych a Ty, musisz sie po prostu otworzyć na drugiego człowieka:)
 

oracze

Nowicjusz
Dołączył
22 Sierpień 2008
Posty
51
Punkty reakcji
0
Miasto
Polska
Osobiście proponował bym się Internetem. Jako młody człowiek, świeży umysł pewnie odkryjesz możliwości jakie daje Nam współczesnym. Tylko nie należy zapominać o zagrożeniach związanych z każdą działalnością.
 

znajoma1

Nowicjusz
Dołączył
3 Sierpień 2011
Posty
28
Punkty reakcji
0