Najlepsza lokata

tomek0412

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2009
Posty
142
Punkty reakcji
0
Witam
Jaką polecacie najkorzystniejszą lokatę.
Chciałem wpłacić około 1000zł na rok,czy w tych 10% na rok nie ma żadnych haczyków?
Nie znam się na tym ale czytałem że w polbanku jest 8% na 3 miesiące.
Co poradzicie?
 

RysiuWillHelp

Nowicjusz
Dołączył
7 Sierpień 2009
Posty
12
Punkty reakcji
1
Owszem, w polbanku była taka lokata jakiś czas temu. Polbanku jednak nie poleciłbym nikomu, ten bank ma dziwny, przestarzały system transakcyjny.
Generalnie nie ma już tak dobrych lokat 8-10%.
Jeśli dalej chcesz założyć lokatę musisz niestety zadowolić się okolicami 6%. Np. Lokata Po Prostu w Fortis Banku na 4 miesiące ma oprocentowanie 6%. Tutaj można złożyć wniosek. Mimo wszystko epsze 6% na lokacie niż 0% w skarpecie.
Zwykłe lokaty to bardzo prosty instrument finansowy od którego warto zaczynać swoje inwestycje...
 

tomek0412

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2009
Posty
142
Punkty reakcji
0
Zastanowie się.
Czy ktoś zna jeszcze jakieś ciekawe lokaty?
ING też sie reklamował na 10%,to prawda?
 

RysiuWillHelp

Nowicjusz
Dołączył
7 Sierpień 2009
Posty
12
Punkty reakcji
1
a może coś http://lokaty.open.pl/?typ_p=1. Owszem ing i wszyscy inni się reklamowali ale to było dawno. Teraz reklamują kredyty, a potem będą reklamować fundusze. A gdy to nastąpi leszcze znów wejdą na górce, a media znów wymyślą jakiś kryzys... No właśnie, może warto by poszerzyć swoją wiedzę o funduszach. Są przecież dobre strategie dla początkujących inwestorów.

Tak więc Lokaty w open finance.
Lokata Po Prostu w Fortisie
albo fundusze przez SFI w mBanku (bez prowizji) grając strategią Darwin+Defender ???

Nie znam lepszych i aktualnych ofert, wiele banków oferuje znacznie słabsze oprocentowanie...
 

tomek0412

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2009
Posty
142
Punkty reakcji
0
Wielki dzięki za pomoc,napewno skorzystam z powyższej lokaty.