Monitoring

Pablo.s

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2009
Posty
141
Punkty reakcji
1
Witam,

Kilka dni temu postanowiłem zabezpieczyć swój dom przed włamaniami systemem monitoringu. W kwestii jestem laikiem, stąd prośba do Was: Czy znacie dobry sklep/firmę, gdzie miałbym możliwość dobrania sprzętu do potrzeb oraz możliwości finansowych?
 

polinea

Nowicjusz
Dołączył
26 Maj 2009
Posty
474
Punkty reakcji
2
Wiek
37
słyszałeś o sklepie http://sklep.delta.poznan.pl/ ?Jest jednym z lepszych w swoim rodzaju. Mają na wyposażeniu kamery telewizji przemysłowej wraz z całym wyposażeniem do monitoringu, światłowody, anteny, osprzęt antenowy, WLAN, oprogramowanie do archiwizacji obrazu oraz inne elektroniczne akcesoria. Dodatkowo obsługa jest bardzo kompetentna, także odpowiedzą na Twoje każde pytanie
 

Pablo.s

Nowicjusz
Dołączył
19 Lipiec 2009
Posty
141
Punkty reakcji
1
Nie slyszalem wczesniej, natomiast skontaktowalem sie z obsluga i mile zaskoczyli mnie profesjonalizmem i sporym wsparciem przy doborze sprzetu. Dzieki ;)
 

polinea

Nowicjusz
Dołączył
26 Maj 2009
Posty
474
Punkty reakcji
2
Wiek
37
też mam trochę doświadczenia ze sklepem sklep.delta.poznan.pl, kupiłam tam wzmacniacz akutyczny, genialna obsługa..bardzo kompetenta, można zapytać ich o wszystko
 

=MiLi=

Nowicjusz
Dołączył
28 Październik 2008
Posty
285
Punkty reakcji
0
Wiek
37
Miasto
Łódź
Hmm wydaje mi się, że w tym sklepie www.MikroSklep.com.pl był taki sprzęt, ale nie widzę teraz. Warto spytać mailowo czy telefonicznie, bo często nie mają wstawionych na sklep a towar mają :)
 
H

Haan

Guest
Moi rodzice przy zakupie alarmu do nowego sklepu korzystali właśnie z Delty Poznań. Są naprawdę godni polecenia, mają kompletny sprzęt monitoringowy i alarmowy. A jeśli kompletnie się na tej tematyce nie znasz jak twierdzisz to nie krępuj się i zadzwoń do nich - są bardzo uprzejmi i profesjonalni, wskażą Ci drogę;)
 

rolandspiewajacy

Nowicjusz
Dołączył
18 Listopad 2009
Posty
23
Punkty reakcji
0